loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 381 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (19)

اخبار کوتاه و مصاحبه ها

  • هیجانزدگی دنیس اروین از قرارداد باشگاه با کاگاوا - سایت باشگاه: دنیس اروین به اندازۀ کافی دلایل قانع کننده دارد که کاگاوای تازه وارد را "درست آنچه یونایتد لازم داشت" بداند. این اسطورۀ سرخهای منچستر بازیهای کاگاوا در لباس دورتموند را تماشا کرده است و ایمان دارد که زمان زیادی طول نمی کشد تا کاگاوا بتواند محبوب قلبهای هواداران یونایتد بشود. اروین در این رابطه می گوید:
    "او از همان نوع بازیکنانی است که اکثر هواداران یونایتد فکر می کردند که ما نیاز داریم: یک بازیکن هجومی همه کاره."
    "من در یکی دو بازی او را در لباس دورتموند تماشا کردم و او بسیار مستعد نشان می داد، با نشاط و با تکنیکی فوق العاده. من می دانم که او در آلمان بازیکنی بسیار خوب ارزشیابی می شد"
    "من فکر میکنم که او خریدی عالی خواهد بود، و هواداران باید از این دورنما که او برای ما بازی خواهد کرد هیجانزده شده باشند، زیرا او توانایی حرکت سریع با توپ و ساختن موقعیت و به ثمر رساندن گل را دارد. او درست همان چیزی است که ما نیاز داشتیم."
    اروین دربارۀ وفق یافتن سریع کاگاوا با بوندسلیگا و اینکه آیا می تواند با همان سرعت با لیگ برتر هماهنگ شود می گوید: "از نظر فیزیکی، لیگ برتر می تواند سختتر از آلمان باشد، ولی خوب بوندسلیگا هم به اندازۀ کافی لیگی محکم و خشن است، و حتی بازیکنان کوچکتر نیز نشان داده اند که این تفاوت نمی تواند موجب توقف موفقیت آنها در لیگ برتر شود."
    "سرمربی تکالیف او را روشن خواهد کرد - این سرمربی بود که به آلمان رفت تا بازی و گلزنی او را در برد 5-2 در جام حذفی آلمان تماشا کند، پس سرالکس او را شناسایی کرده است و استنباط کرده است که او قطعا می تواند بازیکنی مفید برای منچستر یونایتد باشد."
    اروین دربارۀ پست کاگاوا می گوید: "من می دانم که او می تواند در کناره ها هم بازی کند. ولی بازیهای که من از او دیدم، او در میانۀ میدان و در عمق بازی میکرد، پشت مهاجم. در این پست، او بازیکنی مستعد نشان داده است که می تواند خلق موقعیت کند و گلزنی کند."
    "رکورد او در دورتموند چشمگیر بوده است و آنها دو جام قهرمانی پیاپی بوندسلیگا را برده اند. پس او باید مسیرش (در دورتموند و پستش) درست بوده باشد."
  • کاگاوا در تیم منتخب نویسندگان رسانه های ورزشی اروپا - ورزش3
  • bighospitality: گری نویل به دعوت مسؤولین برگزاری نشست سالانۀ هتلداران در منچستر، برای افتتاح نشست امسال در مراسم حضور می یابد. گری نویل ماه گذشته مجوز ساخت هتل 139 تخت خوابی را درست روبه روی الودترافورد دریافت کرد که انتظار می رود تا ابتدای فصل 2014/15 ساخت این هتل به پایان برسد. جاناتان لانگستون، رئیس این انجمن می گوید: "ما بسیار خوشحالیم که گری نویل دعوت ما را برای افتتاح نشست امسال که مهمترین نشست در تاریخ نه سالۀ این انجمن محسوب می شود، پذیرفته است."
  • این هم نمرات بازیکنان انگلیس برابر فرانسه از سایت weallfollowunited: هارت 7 - جانسون 7 - کول 7 - لسکات 8 - تری 7 - چمبرلین 7- پارکر 6 - جرارد 7 - میلنر 5 - یانگ 6 - ولبک 7 -
  • اورا خسته و وحشتزده از نمایش انگلستان - Skysports: پاتریس اورا پس از بازی برابر انگلستان، ضمن ابراز نارضایتی از بدست آوردن تنها یک امتیاز علی رغم برتری فرانسه در مالکیت توپ، ضمن اینکه حتی بازی انگلیس را به بازی تدافعی چلسی برابر بارسلونا تشبیه کرده است، در گفتگو با اسکایسپورتس گفت: "من ناامیدم چرا  که فکر می کنم ما خیلی بهتر بازی کردیم، ولی فقط یک تساوی کسب کردیم. من حتی زمانهایی فکر می کردم که آنها 15 نفر یار در زمین دارند. گاهی نفوذ از آنها بسیار دشوار به نظر می آمد. من فکر می کنم آنها به همان شیوه ای برابر ما بازی کردند که چلسی در برابر بارسلونا دوام آورد."

نقل و انتقالات

  • باشگاه کرو نمی خواهد پاول قرضی به این باشگاه بازگردد!! - Dailymail: انتظار ها بر این است که قرارداد یونایتد با نیک پاول به زودی با مبلغ اولیۀ 2 میلیون پوند (پیش پرداخت به اضافۀ 2 میلیون پوند پرداخت ثانویه) به زودی انجام شود. اما سایت دیلی میل از قول استیو دیویس، سرمربی کرو نوشت که ضمن اینکه مذاکرات یونایتد با مدیر برنامه های پاول برای مسائل شخصی هنوز ادامه دارد، باشگاه کرو جایی برای بازگشت قرضی پاول ندارد و ترجیح می دهد که اگر قرارداد کامل شد، او دیگر به باشگاه برنگردد: "چیزی که من به شما اطمینان می دهم این است که (اگر قراردادی بسته شود)، امکان بازگشت او به صورت قرضی به اینجا وجود ندارد. این بند جزئی از قرارداد نخواهد بود چرا که سریعا به دنبال جایگزینی برای او خواهیم بود و ترجیح می دهیم به بازیکنان خودمان من جمله ماکس کلیتون Max Clayton (ملی پوش زیر 18 سال انگلیس) بازی بیشتری بدهیم (تا اینکه نیک را قرضی برگردانیم)."
    دیویس در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه کرو ادامه می دهد:"نیک هنوز بازیکن ما محسوب می شود. ولی من مطمئنم که مذاکرات بین مدیر برنامه های بازیکن و دو باشگاه همچنان ادامه دارد. این مسائل زمانبر هستند و البته لازم هم هستند چرا که تمامی طرفین قرارداد باید راضی باشند."
    "من هنوز انتظارم این است که او این تابستان باشگاه ما را ترک کند، ولی اگر این اتفاق رخ نداد و با ما ماند، در آماده سازی پیش فصل پذیرای او خواهیم بود."
    "ما منتظر می مانیم که چه می شود، چرا که من دوست دارم در اولین فرصت مطمئن شوم که ما فصل بعد را با او خواهیم بود یا باید بدون او برنامه ریزی کنیم."
  • TalkSport: خبر بد برای آرسنال (و شاید یونایتد) اینکه باشگاه بارسلونا به طور جدی و کاملا مصمم به رقابت با آرسنال برای جذب ام ویلا وارد شده است.
  • سایت Hereisthecity سه بازکن را که در آیندۀ نه چندان دور امکان جذب آنها به صورت آزاد برای یونایتد وجود دارد را نام برده است: ناتانیل کلاین: مدافع راست 21 سالۀ کریستال پالاس که با احتساب غرامتهای احتمالی باشگاه کریستال پالاس و ... با قیمتی بین 2 تا 3 میلیون پوند در این تابستان در دسترس خواهد بود.
    متئو کواچیچ Mateo Kovacic: او نیز که یک هافبک هجومی است، در ژانویه (زمستان) مورد توجه یونایتد بود و از این هافبک 18 سالۀ کروات تیم دیناموزاگرب به عنوان لوکا مودریچ آینده یاد می شود. اگرچه در ماههای اخیر پس از ژانویه کمی افت داشته است، ولی هنوز هم پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین هافبکهای دنیا در اولدترافورد را دارد.
    آلان ژاگوئف Alan Dzagoev: این مهاجم بسیار مستعد 21 ساله نیز در ماه دسامبر (آذر) در لیست بازیکنان آزاد خواهد بود و نه در ماه ژولای. چرا که برنامۀ لیگ روسیه کمی با دیگر نقاط اروپا فرق دارد. با این حال چون این بازیکن به شش ماه آخر قراردادش وارد می شود، تیمهای دیگر از نظر قانونی آزادند که با او وارد مذاکره شوند. سرعت، قدرت دریبل زنی، دید بالا در بازی و قدرت پاس او، او را به یک خرید ایدآل برای شیاطین سرخ تبدیل کرده است.

  • Sport360: این سایت نیز نوشته است پس از سخنان بنزما مبنی بر تعقیب 4 سالۀ فرگوسن برای دستیابی به این بازیکن فرانسوی، مدیر برنامه های کریم در گفتگو با اسکایسپورتس از علاقۀ شدید قهرمان لیگ برتر به این بازیکن سخن گفته و احتمال منچستری شدن این بازیکن (ولی در لباس سیتی) را رد نکرده است: "من پس از سخنانی با یک مقام بالا و کاملا قابل اعتماد در باشگاه سیتی در رابطه با قرارداد احتمالی در تابستان، اکنون باید بنزما را جلو بفرستم.""ما ابتدا باید پس از علاقۀ شدید از سوی قهرمان لیگ برتر، دنبال گرفتن وکالتنامه های قانونی و تعهد باشیم. ما دو سال قبل نیز با باشگاه منچستریونایتد مذاکره کردیم که به جایی نرسیدیم و شاید تا کنون باعث حسرت آنها شده باشد(بخواب بابا!). خود کریم تأکید کرده است که به منچستریونایتد نخواهد رفت، ولی پیوستن به قهرمان لیگ برتر را رد نکرده است."
    Dailymail: خبر بد دیگه برای یونایتد اینکه تیم بررسی استعداد باشگاه ثروتمند پاریس سینت ژرمن، از نزدیک دیدار تیمهای کرواسی و ایرلند را تماشا کردند و اکنون کارلو آنچلوتی نیز خواهان به خدمت گرفتن لوکا مودریچ است و ممکن است که بتواند مبلغ بیشتری از یونایتد برای جذب این هافبک ناراضی پیشنهاد دهد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ayob در تاریخ 1348/10/11 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

امیر یادت میاد میگفتم یه حسی بهم گفته بود کاگاوا میاد منچستریونایتد الان دوباره اون حسه برگشته .....میگم چکارم داری؟میگه مودریچ هم یونایتدی میشه....میگم از کجا معلوم؟میگه نشون به اون نشونی که کاگاوا منچستری شد.....چی بگم بهش؟؟شکلکشکلک

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

كاش بريم دنبال فليني يا استورتمن يا امويلا يا رونالدو!!!!شکلکشکلک

مودريچ و بايْنِس رو با اين پول ها نميشه خريدشکلک

این نظر توسط سعید یونایتد در تاریخ 1348/10/11 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید خدمت نویسنده خوب وب من تو وب شما نظر نمیزارم ولی همیشه به وب شما میام
یه خواهشی داشتم اونم اینه که منچسترسیتی رو به اسم منچستر ننویسین چون منچستر فقط مختص یونایتد
میتونین با اسمایی مثه سیتی السیتی و...خطاب قرار بدین
با تشکر
پاسخ : 1- سلام خدمت شما خیلی خوش اومدین ممنون از حضورتون شکلک
2- من سعیم اینه که مطابق خود خبر ترجمه کنم خبر هم سایت Sport360 اینجوری نوشته:
Having claimed to have turned down Manchester United repeatedly over the past four years, Karim Benzema could be heading for Old Trafford after all next season, albeit in the sky blue shirt of Manchester City.
کریم بنزما می تواند فصل آینده قدم در اولدترافورد بگذارد، البته این بار در لباس آبی منچستر سیتی.
و خوب از اون ور هم به دلیل زیاد بودن خبرها، تحت الفظی ترجمه نمی کنم، خبر رو یک بار می خونم، هرچی تو ذهنم مونده بود می ذارم، اینجا به جای اولدترافورد تو ذهن من شهر منچستر مونده بود!! که فکر نمی کنم مشکل زیاد و تفاوتی در ترجمه ایجاد کرده باشه.... با این حال من مشکلی تو جمله ای که دربارۀ بنزما نوشتم نمی بینم باز اگه بقیه دوستان هم این حس رو دارن بگن عوضش کنیم... ممنون از دقت نظرتون
3- دربارۀ السیتی هم من نویسندۀ خاص ترجیح میدم در متن اخبار اسم بقیه تیمها رو مسخره نکنم و احیانا اگر خواسنم کاری بکنم، این کارها رو در کامنتا با اسم خودم انجام می دم شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

دفاعیه

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

داداچ استورتمن هجوميه يا دفاعي؟؟؟؟

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

وای اگه کواچیچ رو بگیرم پوگبا که مفت از دست دادیم جبران میشه تو زمستون 10 میلیون پیشنهاد یونایتد بود واسش جلوی رئال هم عالی بازی کرده بود تازه اون موقع 17 سالش بود ولی باید خیلی افت کرده باشه چون اونموقع مسی کروات بود حالا مودریچ جدید کلا من به مودریچ ترجیحش میدم البته اگه استروتمن یا ام ویلا رو بگیریم که خیلی بهتره

این نظر توسط حسین فرگوسین در تاریخ 1348/10/11 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

اصلا به نظر من بریم دنبال استورتمن!!!هم خوب توپ می گیره هم پاس هاش خوبه و هم شوت هاش چنگ تا بازی یا هلند ازش دیدم واقعا عالیه!!!

با این حساب فرگی یا باید پول بده یا مودیچ رو بی خیال
شکلک

این نظر توسط Parsa در تاریخ 1348/10/11 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

لعنت یه این آنجلوتی ابله! که دست از سر مودریچ بر نمیداره

این نظر توسط ayob در تاریخ 1348/10/11 و 12:10 دقیقه ارسال شده است

وای اگه مدریچ رو از دست بدیم که بدبخت میشیم این یوروی لامصب اگه گذاشت ما به کارمون برسیم باهرکی به توافق میرسیم میگه امضای قرارداد بعد از یورو

این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

این قدر لفتش دادن که این مودریچ داره میره.عزیز من 3 م پوند بیشتر پیشنهاد میدادی مومد.اینم میشه مثل هازارد.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 128,720
  • بازدید کلی : 1,716,762
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2