loading...
منچستريونايتد Manchester United
shahabz بازدید : 445 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (42)

آقایون یونایتدی و غیر یونایتدی این پست مربوط به همه نیست مربوط به اونایی که ادعای منچستری یا هرتیم دیگه ای بودنشون میشه ولی هیچ بویی از انسانیت نبردند. اینکه میای فحش خوارو مادر میکشی به هموطنت نشون میده هیچ چیز توی اون کله خالیت نیست. اگه کسی از بقیه تیم ها میاد اینجا قدمش روی چشم ولی برادر من فحش ندید کل کل که فحش دادن نیست. طرفدارای یونایتد هم به همین میزان مقصرن(البته تعداد خیلی کمی)،آخه رفیق من این چه معنی داره فحش میدی. این بود اون همه ادعای انسانیت. حداقل حرمت این ماه مبارک رو حفظ کنید. این سایت های هواداری از همه سن آدم داره توش. دوست داری فردا بچه خودت بره تو این سایتا فحش ناموسی یاد بگیره؟! پس فحش نده گل پسر با توام آره با توام چه میخوای هوادار یونایتد باشی چه هر تیم دیگه،دوست باشید فحش دادن به هیچ جا نمیرسه به هیچ جا


تا وضعیت سایت این باشه من یکی دیگه فعالبت نمی کنم درست رفتار کنید تا اعتصاب نکنیم به خدا زشته

 

هرکسی هم با من مشکل داره بگه

ShahabZ

ببینید بدون فحش هم میشه حل کرد همه چیزو

meiti 4030 در مطلب "اخطار " گفته :

این تقدیم به همه ی هموطنای منچستریم که انقدر با فهمند


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1348/10/11 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

سلام.تمام این فحشها به خاطر گذشته ی پر افتخار منچستره که لج همه رقیبارو در آورده

این نظر توسط مهران (شیاطین سرخ سابق) در تاریخ 1348/10/11 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

هه ! این لینکی که گذاشته خوبه طرف اسمش چلسی و ناندو بوده که میگه منچستریها در مورد تورس این حرفو زدن ! من که اصلا نمیدونم این لینک باکسشون کجا هست ولی الکی تهمت میزنن به منچستریها

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

همیشه اینجور چیزها رو از دست میدم.شکلک
هر موقع به ما احترام گذاشتن و اینجا نظر ندادن و توی سایتشون به ما توهین نکنن ما هم چیزی نیمگیم.
ولی اگه کسی بیاد اینجا چرت و پرت بگه اصلا امکان بخشش وجود نداره.
تا حالا ندیدم هیچکدوم از سایتهای چلسی به ما توهین نکنن.خواهشا شما این حرف ها رو باور نکنید.ولی فحش ناموسی هم ندید.جدا خجالت آوره خانواده ی طرف به خاطر بیشعوریش فحش بخورن.

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

حيف اين نت يه مدتي داره ادا در مياره وگرنه منم ميومدم توهين ميكردم بهتون جناب چلسيشکلک

این نظر توسط امیر(orto n) در تاریخ 1348/10/11 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

اقا من یه نیم روز نبودم همه چیو ازدست دادم یهک واسه من توضیح بدهشکلکشکلک

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم شاید اشتباهی پیش اومده منظورم افشین بوده اینم حرفmeiti 4030که فهمید اشتباه کرده

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

من کی هر روز میام سایتتون؟یه ماه پیش اومدم دیگه نیومدم تا دیروز اونم 4کامنت دادم.تو همین ماه مبارک با زبون روزه میگم خدا کمر دروغگو بزنه.تماااامممم

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

یا امام حسین من توهین کردم؟برو آرشیوتونو ببین عجب آدم...یونایتد مسخره کردین و بی احترامی کردین منم به دور از فحش و بی ادبی فقط جواب دادم خود بچههای سایتتون میگن خوب بدون درگیری بحث میکنی اونوقت تو جواب نداری بدی دروغ میگی؟یه نمونه توهین منو بگو بچهها بدونن دیگه

این نظر توسط meiti 4030 در تاریخ 1348/10/11 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

به نظرمن این افراد فقط طرفدار تیمای اسپانیایی (به احتمال زیاد بارسلونا)هستند که دوست دارند وبلاگ های لیگ جزیره رو خراب کنندشکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

داداش شهاب شما خودت رو اذیت نکن من خودم ردیفش میکنمشکلکشکلک
ولی در کل من به یه نتیجه ای رسیدم اینا نه طرفدار چلسی هستند نه منچستر نه تاتنهام چون توی این سه تا سایت طرفداری رفتم و دیدم اسمهای جعلی میزارن و فحش میدن نمیدونم هدفشون چیه ولی عمده هدفشون خراب کردن سایته که با رفتن نویسنده های خوبش انجام میشه شهاب جون شما هم نرو من به امیر میگم چطور این وضعیت رو درست کنهشکلک
همش زیر سر امیره هی من بش میگم چیکار کن میخواد آزادی بیان توی وبلاگ حفظ بشه ولی بعضیا جنبه آزاد بودن رو ندارن.شکلک
دیشب توی چت باکس جدید طرف اومده اسم منو گزشته رو خودش بعد به خودش(که یعنی من باشم ) فحش میده خب معلوم میشه که داره جو رو خراب میکنهشکلک
یا طرف اینقدر ترسو هست که میاد توی نظرات با اسم نقطه یه بار فحش میده یه بار دم از طرفداری یونایتد میزنه.
دیروز یه نفر اومده بود توچت باکس از طرفدارای چلسی طرفدار تام کلورلی و یونایتد هم بود خب این جور آدما پیدا میشن اونجورشم پیدا میشه.
ولی این وضعیت نمیمونه درست میشه.شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 303
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 579
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,413
  • بازدید ماه : 2,413
  • بازدید سال : 131,002
  • بازدید کلی : 1,719,044
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2