loading...
منچستريونايتد Manchester United
manutdfc بازدید : 323 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (7)

 

بعد از صحبت های زیادی که باشگاه شاید این رقابت ها را جدی نگیرد و انگیزه لازم برای فتح ان را نداشته باشد سر الکس فرگوسن پافشاری میکند که یونایتد برای قهرمانی پا به این رقابت ها میگذارد. وی می گوید:"ما قطعا می خواهیم که این جام را فتح کنیم.من این رقابت ها را جدی میگیرم.این بازی ها همچنان یک رقابت اروپایی محسوب می شود و استاندارد های خوبی دارد. نکته خوب این است که ما در هفته هایی که در این بازی ها مسابقه میدهیم دیگر روز شنبه در لیگ بازی نداریم پس من میتوانم قویترین تیمم را به زمین بفرستم. نکته عجیب و شگفت انگیز این است که در تمام این سال ها این دو تیم بزرگ هرگز با هم در یک رقابت اروپایی بازی نکرده اند. نام اژاکس همچنان ان بزرگی و شکوه خود را دارد.البته ان ها الان در اوضاع زیاد خوبی نیستند ولی بازی کردن در مقابل یونایتد قطعا به ان ها انگیزه های زیادی می دهد.ان ها هم مثل ما همیشه بازیکنان خوبی تربیت کردند و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. ان ها استادیوم و زمین بسیار خوبی دارند و من امیدوارم که بتونیم این مرحله را پشت سر بگذاریم.بعد از ان ما با برنده لوکوموتیو مسکو با اتلتیک بیلبائو رو به رو میشویم که ان هم چالش خوبی است.بعد از این دو مرحله شما وارد یک چهارم نهایی می شوید و انجا به خود میگوئید که "بیا تا اخر مسیر بریم" من به این رقابت ها همانطوری که با دیدار های گروهی لیگ قهرمانان رفتار کردم ، رفتار میکنم.البته یک مقدار با بازی دادن به جوانتر ها با دقت تر و محتاطتر عمل می کنم.همه چیز به این بستگی دارد که بعد از بازی در لیگ اروپا با چه تیمی در اخر هفته در لیگ بازی داریم." منبع: manutd.ir

 

ارسال شده توست كاربر manutdfc 

بجه هايي كه عضو شدين شما هم مي تونين خبر بذارين !!!!!!!!!!!!!!!!

پس فعال باشين ديگه!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

خواهش ميكنم من تا جايي كه بتونم براي اين كار كمك ميكنم. شما هم منو ببخشيد عصبي شدم.
پاسخ : اختيار داري رفيق x
[hr:]

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

چرا نظر من رو نميذارين پس فكر مكنم كه من تو اين سايت اضافي ام از محبتتون هم ممنون كه به اونايي كه نظر ميدن احترام ميذاريد.
پاسخ : سلام حسام جان . ما نظر هارو تاييد نمي كنيم عزيز ! بعد ارسال خودشون نمايش داده مي شن ! كجا نظر گذاشتي و ثبت نشده عزيز؟؟؟
پاسخ : حسام جان داداش تاج سری. من یه موضوع رو بگم آقا دلخوری شما برا ما مثل زهر ماره! ما چند تا نویسنده و یه امیر آقای مدیر هستیم. منی که با آبی جواب میدم شهاب غ هستم. اگر شما دیدی یه وقت جواب ندادم، برا این بود که تو توانایی من نبود من کلا تو کارِ عکس و کلیپ توانایی ندارم بخوام جور کنم خراب می کنم. من پیشنهاد شما رو بدون جواب گذاشتم تا مدیر و نویسنده های دیگه بخونن خدا شاهده. که اگه در توان اونا هست، اونا بذارن عکسایی که شما می خوی رو. سروری حسام جان شکلک
پاسخ : حسام جان شما بودی دیشب نمرۀ بازیکنا رو خواسته بودی؟ شکلک

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد يه پيشنهاد دارم براتون اگر امكان داره بعد از هر بازي حركت هاي تماشيي بازيكنان و دروازبان رو بذاريد با اين كار ميتونيد خلاقيت سايتتون رو بالا تر ببريد با تشكر. اونايي كه دوست دارن هم لطفا نظرشون رو بگن در اين مورد. بچه ميتونيم يه آرشيو هم با اين كار از حركت هاي بازيكنامون داشته باشيم.
پاسخ : كار آسوني نيست !!! به شرط اينكه شما هم كمك كنين

این نظر توسط reza.manchester در تاریخ 1348/10/11 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

سر الکس همین جامو تو ویترنش کم داره که بهترین موقعیته برا بدست آوردنش!
انشاا... ما قهرمانیمشکلک
پاسخ : من كه دوس دارم ببريم ! يه مرهميه !

این نظر توسط هومن در تاریخ 1348/10/11 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

تو سایت cr7mazda.blogfa.com البته سایت معتبری نیستش فک کنم چرت و پرت گفتهشکلکشکلک
پاسخ : چي گفته هومن ؟؟؟؟؟

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

* در عجبم

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

من یکی به شخصه زیاد به دلم نمی شینه تو لیگی که بارسلونای خز و خیل پرافتخار ترین تیمشه قهرمان شیم! فقط حال سیتی رو هم تو لیگ اروپا بگیریم بسه برام شکلک
در عجب از طرفداران بارسلونی که بر یونایتد بابت رسیدن به لیگ اروپا خورده می گیرن، در حالی که خودشون پر افتخارترین تیم اون جامن!شکلک
پاسخ : اما من ميگم بايد ببريم :دي


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 411
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 129,000
  • بازدید کلی : 1,717,042
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2