loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 411 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (7)

مصاحبه

  • هشدار جان اوشی به یونایتد - Guardian: جان اوشی مدافع 31 سالۀ ساندرلند معتقد است که یونایتد نباید ساندرلند را حریفی آسان بداند. او طی مصاحبه ای دربارۀ پیوستنش از یونایتد به ساندرلند می گوید: "دورۀ حضور در منچستریونایتد، دوره ای خیره کننده از نظر خصوصیات بود. من طی آن دوره همواره با یک سرمربی (سرالکس) کار کردم. سپس در طی دورۀ کوتاهی در اینجا در ساندرلند، یکهو استیو بروس برکنار می شود. فکر و ذکر شما این خواهد بود: اکنون چه کسی سرمربی خواهد شد؟ و (هنگام تعویض مربی) این اضطراب و نگرانی به وضوح در کارکنان و بازیکنان مشهود است. کمی هم حس گناه شاید، چون این مربی قبلی بود که شما را (من را) به تیم آورده بود."
    اوشی از نابود شدن اختلاف هشت امتیازی نیز شوکه است: "با توجه به تجربه ای که آنها داشتند، شما همگی انتظار داشتید که آنها این برتری را در نزدیکی های پایان فصل تا پایان حفظ کنند." اوشی دربارۀ سخن بی اساس مانچینی در مورد آسان خواندن بازی یونایتد با ساندرلند گفت: "باور کنید راست می گم، دو باری که سیتی در این فصل با ما بازی کرد، آنها می دانستند که بازی آسانی نیست. ما چهار امتیاز از آنها گرفتیم، و اگر در بازی دوم که 3-1 جلو بودیم و 3-3 شد، شل نمی گرفتیم بازی رو، 6 امتیاز از آنها می گرفتیم."
    اوشی دربارۀ جداییش پس از آمدن جونز، اسمالینگ و حضور داسیلواها می گوید: "لحظۀ سختی بود. اما من همیشه آمادگی ذهنی داشتم که چه اتفاقاتی در فوتبال ممکن است رخ دهد. سرمربی خواست تا مرا ببیند و گفت که او به موارد دیگری من جمله بازی بچه های جوانتر و خریدهای متفاوت تر فکر می کند. من همیشه می دانستم که یک روز این اتفاق خواهد افتاد و ما در شرایطی خوب باشگاه را ترک کردیم." اوشی دربارۀ شرایط جدید در ساندرلند گفت: "تلاش برای تأثیر گذاری در باشگاه جدید، بسیار ترسناک بود برای من و با توجه به نتایج که بد پیش می رفت، و نیز این منطقۀ دارای شوق فراوان فوتبالی و مخصوصا باخت بد در دربی برابر نیوکاسل، کارها بسیار بدتر شد." دربارۀ اونیل ادامه می دهد: "من از بازیکنانی که با او کار کرده بودند، دربارۀ قدرت انگیزه دهی و اشتیاق او با خبر شده بودم.اما به زودی متوجه شدم که چه اندازه هم باهوش است. چیزهایی که در بهترین زمان به بازیکنان می گوید، بهترین بازده را از بازیکنان می سازد."
    اوشی به عملکرد هاوارد، نویل و گیبسون در تساوی 4-4 اورتون در اولدترافورد اشاره می کند و یادآوری میکند که بازیکنان پیشین یونایتد تا چه اندازه برابر تیم قدیمی شان می توانند با انگیزه کار کنند: "در درجۀ اول شما می خواهید به خاطر خودتان و موفقیت تیم خودتان خوب کار کنید. این بازی باتوجه به عملکرد سیتی، می تواند برای یونایتد دیداری بسیار مهم باشد. اما ما هم می خواهیم لیگ را با پیروزی برابر دیدگان هوادارانمان و در ده تیم بالای جدول به پایان ببریم." پیام واضح است. این بازی به هیچ عنوان برای یونایتد آسان نخواهد بود.

اخبار کوتاه

  • چیچاریتو در المپیک بازی نخواهد کرد - سایت باشگاه: سرالکس تأکید کرده است که خاویر "چیچاریتو" هرناندز این تابستان در المپیک برای تیم مکزیک بازی نخواهد کرد. در عوض این مهاجم شیاطین برای اولین بار در سه سال اخیر، کل تابستان را استراحت خواهد کرد. فصل دوم هرناندز در اولدترافورد به خوبی فصل اولش سپری نشد و سرالکس معتقد است که عدم استراحت های تابستانی در این امر بی تأثیر نبوده است: "فرم او در فصل گذشته شگفت انگیز بود. فصل دوم برای او سختتر سپری شد. هرچند بیشتر این مسئله ناشی از عدم استراحت کافی در تابستان ها در سه سال گذشته به دلیل بازی برای تیم کشورش بوده است. سال آینده باز او به عملکرد خوبش بازمی گردد چرا که از فدراسیون مکزیک اجازۀ استراحتی را که به آن نیاز دارد گرفته است." هرناندز اول ژون (یازده خرداد) 24 ساله می شود و نیز اوایل ژون در دو دیدار مقدماتی جام جهانی، باید برای مکزیک به میدان برود.
  • اسب وین رونی در اولین مسابقه آخر شد - Telegraph: وین رونی که به پیشنهاد مایکل اوون اسب سوارکاری خریده بود تا اسبش با سوارکار در مسابقات شرکت کند، دیروز اسبش به نام Pippy در اولین مسابقۀ رسمیش در شهر چستر آخر شد! رونی به همراه همسرش کالین از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.
  • دعوت اورا به تیم ملی فرانسه برای بازی در یورو - Fourfourtwo: دیروز بلان لیست تیم ملی فرانسه برای یورو 2012 را اعلام کرد که اورا کاپیتان تیم منچستریونایتد نیز در این لیست حاضر است. حضور بن آرفا و عدم حضور جبریل سیسه نیز از نکات دیگر این لیست است.
  • تماس ریو با برادرش در تیم رنجرز - Goal: آنتون فردیناند در گفتگو با The Sun می گوید که: "ریو با من تماس گرفته او از من درخواست کرده تا به سود آنها هم که شده نتیجه بگیریم. اما ما روی شرایط خودمان تمرکز داریم. ما کاری بزرگ باید برای باشگاه خودمان انجام دهیم. ما باید به آنجا برویم و حداقل یک امتیاز کسب کنیم اگر نتوانیم سه امتیاز بگیریم. من به هم تیمی هایم ایمان دارم که ما می توانیم این کار را انجام دهیم. اگر ما نتیجه بگیریم و یونایتد و ریو نیز با برد قهرمان شوند، آنگاه من بسیار خوشحال خواهم شد. اگر آنها قهرمان نشوند، ولی باز ما در لیگ ماندگار باشیم، باز هم من بسیار بسیار خوشحال خواهم بود. سیتی بسیار برای این بازی انگیزه دارد، ولی ما هم به همان اندازه داریم. این بازی تعیین می کند که مردان باشگاه ما شغلشان را حفظ می کنند یا نه. وظیفه ما این است که تضمین کنیم هر فردی در باشگاه، فصل آتی نیز با ما خواهد بود."
  • رویارویی بکام و رونالدو - Sport360: دیوید بکام، بازیکن تیم لس انجلس گالاکسی امریکا از دیدارش با بازیکنی که شماره هفت استثنایی او را در اولدترافورد تداعی کرد، یعنی کریستیانو رونالدو هیجان زده است. دوم آگوست، رئال مادرید به عنوان یکی دیگر از تیمهای پیشین بکام، به همراه کریستیانو رونالدو، میهمان تیم گالاکسی خواهد بود: "وقتی شما در بازیهای بزرگ، برابر تیمهای بزرگ و بازیکنانی عالی مانند کاکا، کریستیانو و ... بازی می کنید، قطعا جوی عالی و رؤیایی در ورزشگاه حاکم خواهد بود. این حس حسی ویژه است. آمدن خوزه مورینیو به اینجا همواره ویژه است. بنابراین شبی عالی در انتظار ما خواهد بود."
  • گزارش 18 صفحه ای در حمایت از هتل عظیم گری نویل - Menmedia: پیشتر در همین بلاگ خبر تصمیم گری نویل برای احداث یک هتل بزرگ تفریحی در جنب اولدترافورد رو بیان کردیم و گفتیم که مسؤولین اولدترافورد بنا به دلایلی در گزارشی 5 صفحه ای خواهان مخالفت شورای شهر منچستر با احداث این هتل شدند. گویا رئیسهای طرح پروژه نیز در گزارشی 18 صفحه ای اثرات منفی این هتل بر اولدترافورد را انکار کرده اند و همچنین تأکید کرده اند که این طرح شغلهای فراوان و رشد اقتصادی چشمگیری به همراه خواهد داشت. البته در این گزارش نگرانی های پلیس افسر بازیهای منچستر نیز آورده شده که اعلام کرده با این طرح، امکان جرم و بی نظمی زمان بازیهای یونایتد افزایش خواهد یافت. ولی مدیران پروژه تضمین کرده اند که مسؤولین طرح در روزهای بازی، هماهنگی کامل و بی قید و شرط را با پلیس منچستر خواهند داشت. نویل که سفیر باشگاه یونایتد است، گویا لازم است که به صورت جانبی، 162 هزار پوند به عنوان غرامت برای استفادۀ از حمل و نقل ساختمان سازی از اتوبانهای نزدیک ورزشگاه و نیز 82770 پوند اضافه نیز پرداخت کند، مگر اینکه 267 درخت در نزدیکی پل کانال آبی جادۀ سر مت بازبی بکارد.گویا امشب تصمیم نهایی دربارۀ این هتل اعلام خواهد شد.
  • امشب پلی آف لیگ ذخیره ها بین قهرمان لیگ جنوبی و شمالی یعنی منچستریونایتد و استون ویلا برگزار می گردد.
  • جانی اونز المپیک را از دست می دهد - Telegraph: گویا جانی اونز مجبور است زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد که بدین ترتیب علاوه بر دیدارهای اخیر یونایتد برابر ساندرلند و تیم بلفست و...، دیدارهای تیم ملی کشورش در المپیک را نیز از دست خواهد داد.
  • تمدید قرار داد با اسپانسر - Sportspromedia: منچستریونایتد در آستانۀ آخرین دیدارشان در لیگ برتر، قرارداد جدیدی با شکرت ادوات اداری ژاپنی Epson امضا کردند و سه سال دیگر با این برند برای تبلیغ در اولدترافورد همکاری خواهند کرد. هر چند جزئیات مالی منتشر نشده، ولی گویا ارزش قرارداد دوسالۀ قبلی طرفین، 2.5 میلیون دلار امریکا بوده است. مدیر تجاری منچستریونایتد می گوید: "ما از ادامۀ همکاری با شرکت اپسون و سودهای بیشتری که از این همکاری دو طرفه حاصل می شود خوشحالیم. مانند منچستریونایتد، اپسون نیز یک برند جهانی شناخته شده است و نوآوریهای این شرکت در تکنولوژی های جدید، آنها را پیشگام صنعت این رشته (پرینتر و دوربین و این جور کوفتا میزنه!) حفظ کرده است.

تیتر شایعات نقل و انتقالات:

  • سایت Givemefootball (و البته کلی سایتهای دیگه!) از آماده شدن یونایتد برای ارائۀ پیشنهاد به روبین ون پرسی خبر داده اند. از قرارداد او در آرسنال تنها یک سال باقی مانده است.
  • سایت EastLeepSport نیز از تلاش چلسی برای جذب ازکیل فرایرز، مدافع چپ ذخیره ها و آکادمی یونایتد خبر داده است.
  • سایت Givemefootball نیز با توجه به گزارشات سایت گل، اعلام کرده که هر دو تیم چلسی و یونایتد، به دنبال موسی دمبله Moussa Dembele، هافبک فرار (چند پسته) 24 سالۀ بلژیکی فولام هستند که قیمتش حدود 15 میلیون پوند بر آورد می شود.
شهاب بازدید : 389 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (15)


روزنامه ها چه می گویند؟

سایت باشگاه

آپلود


شرینگهام : اسنایدر این تابستان به یونایتد ملحق می شود.

مهاجم سابق شیاطین سرخ معتقد است که اولدترافرد مقصد بعدی این بازیکن هلندی است.شرینگهام همچنان به علاقهٔ رئیس برای جذب این بازیکن تاکید دارد و معتقد است که در فصل نقل و انتقالات تابستانی فرگوسن برای این انتقال تلاش خواهد کرد."مطمئنم که آنها برای اسنایدر تلاش میکنند.مربی‌ در تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذب او کرد و به ندرت اجازه می دهد که بازیکن مورد نظرش از دستش در برود،مطمئن هستم در این تابستان آنها برای جذب اسنایدر بر میگردند،او همچین کاری را برای بسیاری از بازیکنان دیگر انجام داده است،مثل فن نیستلروی.زمانی‌ که این مهاجم مد نظر رئیس قرار گرفته بود دچار شکستگی پا شد ، اما رئیس برای او یک سال صبر کرد.این برای من اصلآ عجیب نیست که آنها این تابستان اسنایدر را به یونایتد بیاورند."



کریس باسکومب در ستونش در تلگراف می نویسد که:

جنگ یونایتد و اورتون برای پاول، بازیکن ارزشمند کرو

منچستریونایتد و اورتون اخبار نوجوان گلزن تیم Crewe، نیک پاول را دنبال می کنند. سرالکس فرگوسن و دیوید مویس هر دو بازی او را در دیدار شنبه برابر تیم Aldershot تماشا کردند. پاول یکی از آخرین فارغ التحصیلان آکادمی قوی Gresty Road است. او در این فصل با زدن 15 گل به مردان راه آهنی (لقب کرو) کمک کرده تا در مرحلۀ پلی آف به لیگ دو (دسته 4) انگلیس صعود کنند. قیمت او حدود 2.5 میلیون پوند برآورد شده است. مویس بسیار مایل است که این جوان را در تابستان به ترکیبش اضافه کند، ولی نسبت به شانس تیمش در برابر پیشنهادی از جانب فرگوسن در رقابت با پیشنهاد اورتون، واقع بین خواهد بود(و می داند که شانس یونایتد بیشتر است). منچستر یونایتد نیز ضمن اینکه تلاش می کنند پوگبا را از پیوستن به یوونتوس حفظ کنند، گوشۀ چشمی هم به جذب این هافبک چالاک و پرطراوت جوان دارند. گزارش ها گفته اند که پوگبا در نامه ای به رئیس باشگاه، دیوید گیل اعلام کرده که تمایل دارد باشگاه را به مقصد سری آ ترک کند. این خبر برای سرالکس شوک آور خواهد بود چرا که بسیار تلاش کرد که پوگبا را متقاعد کند که آیندۀ او در لیگ برتر رقم می خورد.

روزنامۀ The Mirror نیز در داستان پوگبا پا را یک گام جلو تر نهاده، و گفته که این مرد فرانسوی مفاد یک قرار داد چهار ساله با قهرمان جدید ایتالیا را به ارزش حقوق هفتگی 20 هزار پوند پذیرفته است.

برخی از روزنامه های امروز همچنین سخنان مهاجم اتلتیک بیلبائو، فرناندو لورنته را بازتاب داده اند که گفته است بردن یونایتد، به همتیمی های او این باور را داده که آنها توانایی بردن فینال امشب لیگ اروپا را برابر اتلتیکو مادرید دارند. این مهاجم گفته است "ما می خواهیم تضمین کنیم که (شب به یادماندنی پیروزی در) اولدترافورد، تنها به عنوان یک شب به یادماندنی در مسابقاتی که جام آن را نگرفتیم در یادها نخواهد ماند (و این داستان شیرین را با بردن جام به پایان می بریم)".

  

شهاب بازدید : 325 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (7)

بررسی آماری مصدومیتهای تیمها در لیگ برتر در فصلی که گذشت

منبع: سایت Ladyarse

(اینم شد اسم سایت! وبسایت آرسنالیه ولی نمی دونم چرا این اسم رو گذاشته)

فصل رو اشتباه نوشته! منظورش 2011/12 بوده. برای جدول 2010/11 اینجا کلیک کنید


جدول نهایی مصدومیتها در این فصل


برای برخی از تیمها که با مصدومیتهای متعدد دست و پنجه نرم می کردند، این فصل فصلی طولانی و طاقت فرسا بود. در این میان نیز هیچ تیمی به پای منچستریونایتد نمی رسد که در این فصل در صدر جدول میزان مصدومیتها قرار گرفت. وقتی میزان مصدومیتهای آنها را با مصدومیتهای سیتی که نسبت 6 به 1 (مترجم: تکرار می کنم! 6 به 1!!!) دارد مقایسه می کنیم، متوجه این حقیقت می شویم که همین که آنها در آخر فصل شانه به شانۀ سیتی در رقابت قهرمانی گام برمی دارند، قابل تقدیر و شایان توجه است. 

آرسنال بار دیگر فصلی وحشتناک از حیث مصدومیتها داشت. آنها برای دومین سال متوالی در جدول تیمهای دارای بیشترین مصدومیت، دوم شدند. که البته خیلی جای تعجب نیست، چرا که 4 تیم از 5 تیم جدول لیگ مصدومین، همان 4 تیم از 5 تیم بالایی لیگ برتر هم هستند.

اسپورز (لقب تاتنهام) از فصل قبل که صدر جدول مصدومان بودند، اوضاعشان بهتر شده و امسال در رتبۀ چهارم این جدول قرار گرفتند.

من سیتی برای 14 هفته در کل فصل هیچ مصدومی نداشت، نزدیک ترین تیم به من سیتی از این حیث، ویگان بود که 5 هفته بدون مصدوم را سپری کرد. استون ویلا 4 هفته، لیورپول 2 هفته، بلکبرن، وستبروم، ولوز و چلسی هم یک هفته را بدون مصدوم سپری کردند.

تیمهای دیگر همگی هر هفته اقلا یک بازیکن مصدوم داشتند. مصدومان همزمان سیتی حداکثر 4 مصدوم بود (که دوبار دوچار این وضعیت مصدوم شدن 4 بازیکن همزمان شدند). در حالی که منچستر یونایتد رکرودش 13 مصدوم همزمان (!!!!!!!!) است. که یک بار به این وضعیت دچار شدند. یونایتد همچنین دو بار نیز 12 مصدوم همزمان داشت. منچستریونایتد در هیچ برحۀ زمانی در فصل، کمتر از 4 مصدوم نداشته است!!!!!

مانند روال همیشگی، بیرون بودن هر بازیکن در هر هفته، یک امتیاز برای تیم در این جدول محسوب می شود. میانگین امتیاز کلی 162 است.

 

شهاب بازدید : 530 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (16)

اخبار کوتاه


  • رونمایی از پیراهن فصل آینده - Redrant: به نوشتۀ این بلاگ، دیروز صفحۀ فیسبوک رسمی باشگاه، از لباس فصل آیندۀ باشگاه که طرح یقۀ عجیب با طرح شطرنجی پارچه و فرمی اسکاتلندی دارد، رونمایی کرد. شایعاتی می گوید که این پیراهن اشاره ای به افتخار 25 سال حضور فرگوسن در باشگاه نیز دارد. این پیراهن که بخشی از از کلکسیون گیگنهام gingham Collection است، با یک شعار قلاب دوزی شده، 134مین سالگرد تأسیس باشگاه از سال 1878 را گرامی داشته، آن زمان که شهر منچستر در بحبحۀ انقلاب صنعتی بود. شعار این است: Forged in Industry, Striving For Glory: زاییدۀ صنعت، کوشا در راه موفقیت و پیروزی. منچستریونایتد همچنان به عادت اخیرشان ادامه می دهد و بجای 2سال یکبار، سالی یکبار پیراهن جدید ارائه می کند که این بار نیز اعتراضات هواداران در خود سایت فیسبوک نیز در حال شکل گیری بود به این طرح.... آیا هازارد، مودریچ و یا مارتینز این پیراهن را خواهند پوشید؟ باید منظر بمانیم.
  • اخطار شرینگام به من سیتی - TalkSport: تدی شرینگام عقیده دارد که تیم سیتی را هنوز نمی توان قهرمان دانست و یونایتد این توانایی را دارد که جام قهرمانی را از دستان آنها برباید: "کسی چه می داند. کوئینز نیاز دارد تا برای تضمین بقای خود، سیتی را متوقف کند. بولتون می تواند به راحتی از پس تیم استوک بربیاید و کوئینز را پشت سر بگذارد. بنابراین کوئینز باید با آمادگی ذهنی به سیتی برود و برای گرفتن تساوی تلاش کند." "سرمربی کوئینز مارک هیوز است و او هرگز نمی خواهد که من سیتی جام قهرمانی را درست برابر چشمان او بلند کند. او حسابی برای نتیجه گرفتن کوئینز خواهد جنگید و ما آرزو می کنیم که هنوز هم انکان وجود یک خم و پیچ و جابجای نفر اول در راه قهرمانی هست."
  • ناکام سابق منچستر یونایتد یک خوراک به نامش شد - Spoerwitness: کلبرسون، برندۀ جام جهانی 2002 و هافبک برزیلی منچستریونایتد که در این تیم یک ناکام محض بود، خوراکی در رستورانی فوتبالی در برزیل به نامش افتتاح شد. این افتخار پیش از این نصیب بزرگانی از امریکای جنوبی همچون پله، مارادونا، زیکو شده بود و همچنین برندگان دیگر جام جهانی همچون کاکا، رونالدو، ببتو نیز خوراکهایی به نام آنها در رستورانها طبخ می شود. او که با سایت برزیلی Globoesporte صحبت میکرد توضیح داد که این خوراک از سنگدان، گوشت راسته، سس گوجه فرنگیو فلفل سیاه تشکیل شده است. این خوراک با حریرۀ جو و شاه بلوط سرو می شود و The Kleberson Penta نام دارد و قیمتش نیز حدود ده پوند است. این بازیکن سال 2003 به یونایتد پیوست و یک ناکام بزرگ نام گرفت، جایی که هواداران با رسیدن اندرسون و درخشش ابتدایی او، شعار "Ander-son son son, He's much Better than Kleberson" را می خواندند. اندرسون سون سون... او خیلی بهتره از کلبرسون..." (مترجم: اَه اَه! فکر کن بری بگی یه پرس مارادونا بده بخورم! اَه!)

یک تیتر خبر کوتاه از سایت London24:

  • اسطورۀ بولتون، یوسی یاسکلینن، که از سال 97 در دروازۀ این تیم است، اعلام کرد که هرگز از رد پیشنهاد تیمهای آرسنال، یونایتد، رئال مادرید و ماندن در بولتون پشیمان نیست و بولتون مانند خانۀ او بوده است. بولتون تیم روزهای شادی او بوده و در این روزهای سختی هم تیم او خواهد ماند.

شایعات نقل و انتقالات:

  • یونایتد به دنبال ستارۀ غنایی اودینزه - ghanasoccernet: به نوشتۀ این سایت، سرالکس فرگوسن کوادو آساموا Kwadwo Asamoah ستارۀ 23 سالۀ غنایی اودینزه را که یک هافبک است مد نظر گرفته است. تیمهای میلان، ناپولی و یوونتوس این نیز خواهان او هستند. (مترجم: خیلی بعیده آقا بازیکن افریقایی بگیره... خیلی بعیده)
  • جیمز رودریگز اعلام کرد در پورتو می ماند - Click-Manchester: او دیروز در جشن قهرمانی پورتو اعلام کرد "من خواهم ماند، صد البته. من اینجا خیلی خوشحالم"
  • پاپیس سیسه می خواهد لیگ قهرمانان را ببرد - click-Manchester: این مهاجم اعلام کرد که می خواهد برای یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان بازی کند: "هدف بلند مدت من این است که برای تیمی در سطح اول فوتبال بازی کنم و جام ملتهای افریقا را ببرم. من همچنین می خواهم که لیگ قهرمانان را ببرم. من از کودکی رئال مادرید را دوست داشتم. اما امروز من در نیوکاسل هستم. حتی اگر این باشگاه منچستریونایتد یا منچستر سیتی نیست، ولی هنوز هم باشگاه بزرگی محسوب می شود."
  • به گفتۀ کلیک منچستر، منچستریونایتد هم به لیورپول و چند باشگاه آلمانی و ایتالیایی به صف مشتریان گراونبرخ Gravenberch مهاجم 19 سالۀ آیاکس پیوست. این مهاجم در جام جهانی زیر 17 ساله های گذشته در ترکیب هلند توجهات را جلب کرده بود. (مترجم: این کلیک منچستر تو شایعه پراکنی رعایت کوپن نمی کنه! هرکی دم دستش میاد میگه!!)
  • مدیر برنامه های اریکسن بار دیگر تأکید کرد که موکلش این تابستان به علایق باشگاههای اروپایی توجهی ندارد و در باشگاه آیاکس خواهد ماند. Football365
  • فرگوسن :بربا هنوز در یونایتد کارآمد است - Clock-Manchester: رئیس تأکید کرد که بربا هنوز توانایی ماندن و خوب کار کردن در باشگاه را دارد. "هیچ چیز دربارۀ وضعیت بربا (و فروختنش) اجباری نیست. کسی باید بیاید و برای او پیشنهاد ارائه کند. ما اجازه نخواهیم داد که او را مفت بدست بیاورند. قطعا همین طور خواهد بود. پل اسکولز، رایان گیگز و برباتف سال آینده اینجا خواهند بود - مگر اینکه باشگاهی آن پیشنهادی که مد نظر ما است را برای دیمیتار ارائه دهد. وگرنه ما هنوز از تجربۀ او در تیم استفاده خواهیم کرد."
  • به گفتۀ کلیک منچستر، چلسی و منچستر یونایتد خواهان مارک یانکو Marc Janko مهاجم پورتو هستند. او به برخی از همتیمیهایش گفته که تابستان می خواهد باشگاه را ترک کند. "برخی بازیکنان تابستان به مقصد تیمهای بزرگ خواهند رفت. فلسفۀ باشگاه آمادۀ این اتفاق خواهد بود. در هر زمانی، آمادۀ هر انتقالی هست. باشگاه ارزان می خرد و گزاف می فروشد. و در سالهای اخیر تیم ما با این سیاست خیلی خوب عمل کرده است."
محمد مقدسي بازدید : 242 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (4)

.وین رونی توانست برای دومین بار در این فصل بازیکن برتر ماه منچستر یونایتد شود.با رای هواداران در وبسایت رسمی باشگاه (manutd.com) وین رونی جایزه بازیکن برتر ماه آپریل را برد.
وین رونی ماه گذشته5 گل زد,شامل دو پنالتی حساس در پیروزی مقابل کواینز پارک رنجرز و استون ویلا و دو گل در مقابل باشگاه سابقش اورتون.
هر چند هواداران در رای ها یکدل و یک زبان نبودند,رونی که این جایزه را در ماه آگوست نیز ازآن خود کرده بود,توانست 34 درصد از رای ها را به دست آورد.
تا به حال این یکی از نزدیک ترین رای گیری ها بود و رونی توانست با کنار زدن پول اسکولز(27%) و مایکل کریک(20%) این جایزه را ببرد.
رونی و داوید ده هیا تنها بازیکنانی هستند که در این فصل این جایزه را بیش از 2 بار برده اند.

!!!!!

امير بازدید : 1061 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (37)

  • سلام بچه ها من (امير) امشب بدجور بي خوابي زده به سرم‌! داشتم تو سايت هاي معتبر خبري مي گشتم كه دو تا ليست جالب ديدم ! يكيش 5 خريد خوب براي يونايتد و اون يكي هم 10 خريد خوب براي يونايتد بود ! تو هر ليست نشسته بودن تحليل كرده بودن كه يونايتد نيازش چيه و چي مي خواد و با توجه به نياز هاي تيم اسم يه سري بازيكن كه تقريبآ 90 % اون ها آشنا بودن برام رو اورده بودن ! به جز يه نفر كه تو هر دو ليست اسمش بود ! يه بازيكن برزيلي به نام Lucas Moura ! آقا ما نشستيم تحليل رو خونديم ، بدجور رو ما تاثير گذاشت ! گفتيم بريم بگرديم ببينيم اين پسر كيه ! نشستم تحليل هاي سايت هاي ديگه رو خوندم ! اگر بخوام خلاصه نظرات رو بگم اينا بود : نبوغ مافوق بشري تو دريبل زدن!!!!!!! يكم ديگه ادامه داديم ،ديديم نوشته سرعت خركي !!!!!!! باز رفتيم جلوتر ديديم نوشته بدن انعطاف پذير و قدرت بدني فوق العاده بالا !!!!! آقا من رو ميگي، اصلآ هيجان برم داشت !!!! سريع تو گوگل سرچ كردم اسمش رو ! ديدم منچستر يكي از مشتري هاي پر و پا قرصشه !!!! فرگي هم براش 33 ميليون پوند مي خواد خرج كنه ! بيشتر جاها نوشته بود كه منچستر و رئال بايد سر اين بازيكن با هم رقابت كنن.البته نوشته بود چلسي ، ميلان و اينتر ميلان هم خواهانش هستند ولي منچستر و رئال شانس بيشتري دارن ! يه نگاه به فروم هاي خارجي يونايتد انداختم ديدم اكثرآ با اين بازيكن آشنايي دارن ! گفتم ما عجب عقبي هستيما !!! حدود يك هفته پيش هم خيلي سايت ها از علاقه منچستر به اين بازيكن گفته بودن اما نمي دونم چه جوري بود كه ماها نديديم ! آقا سرتونو درد نيارم! بعد خوندن تحليل ها رفتم ازش يه كليپ پيدا كردم ! الآن حدود 5 دقيقه هست كه اين كليپ رو ديدم ! مي خوام با مغز برم تو اين كيبورد‌!!! يعني اگه مسي و رونالدو رو بذاريم رو هم مثل اين دريبل نميزنن !!! به نظر من خيلي از نيمار سره . اين كليپ رو حتمآ دانلود كنيد تا شما هم با مغز برين تو كيبورد !!!!!

لينك اصلاح شد


دانلود با لينك مستقيم




اين هم يه سري اطلاعات از اين بازيكن :

نام كامل :‌ Lucas Rodrigues Moura da Silva
سن : 19 سال
 قد : 172 
پست : هافبك تهاجمي
باشگاه فعلي : سائو پائولو

 


شهاب بازدید : 319 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (9)

اخبار کوتاه

  • وعدۀ پاداش 250 هزار پوندی شیخ منصور به ستارگان سیتی - Dailymail: خیلی ستارگان سیتی کم حقوق می گیرند، اکنون شیخ منصور به آنها وعده داده که اگر جام لیگ برتر را بالای سر ببرند، هر نفر معادل 250000 پوند پاداش می گیرد که گویا جمعا 4.5 میلیون پوند این پاداش برای شیخ منصور آب خواهد خورد.
    (مترجم: و آغاز عربی بازی های اماراتی ها در فوتبال جزیره.... می بینم اون روزی رو که برا باخت هم 20% قرارداد رو کسر می کنه از طفلیها!! آدم یاد حاج حبیب و حاج فتح الله پرسپلیس استقلال خودمون می افته آخه بنده خدا اگه این روشا جواب می داد که الآن عربستان شده بود برزیل، امارات هم آرژانتین با این همه پاداش و تنبیه فوتبالی...)
  • اشارۀ فرگوسن به دفاع ایتالیایی مانچینی - Football365: به گفتۀ این سایت فرگوسن به شیوۀ ایتالیایی دفاع مانچینی تشر زده است و گفته است اگر ما هم به این شیوۀ دفاعی روی آورده بودیم، اکنون قهرمانی از آن ما بود. فرگوسن دربارۀ شیوۀ بازی مانچینی در شکست در اتحاد گفت: "در اواخر بازی، تنها زمان داشت به ضرر ما سپری می شد، چرا که مانچینی در بازی تغییراتی ایجاد کرده بود و از 5 مرد در خط دفاع استفاده می کرد. این همان تفکر ایتالیایی در فوتبال است - و شاید ما هم گاهی باید از این شیوه استفاده می کردیم."
    "قطعا می توانستیم جلوی اورتون هم با این شیوه دفاع کنیم (و از برد 3-1 یا 4-2 خود دفاع کنیم)"
    "اگر ما خودمان ذره ای از این شیوۀ سیتی را به کار گرفته بودیم، قطعا من چنین حرفی نمی زدم (و انتقاد نمی کردم)"
  • تمرکز هافبک ساندرلند روی بازی با یونایتد - Sunderlandecho: جیمز مک کلین هافبک خوش تکنیک 23 سالۀ ساندرلند که از دوران کودکی هوادار یونایتد بوده و قطعا یکی از پستهای تیم ملی ایرلند در یورو 2012 به او تعلق خواهد داشت، اعلام کرد که پس از بازی آخر لیگ با یونایتد روی یورو تمرکز خواهد کرد و فعلا دعا می کند که در برابر یونایتد بزرگ در ترکیب قرار بگیرد: "واضح است که من همواره یکی از پر و پا قرص ترین هواداران یونایتد بوده ام. و طبیعیتا من انگشتانم را (به نشانۀ آرزو) ضربدر می کنم که کاش در این بازی آخر لیگ برابر یونایتد در ترکیب ساندرلند حضور داشته باشم." "اگر چه من برای انتخاب شدن تر ترکیب یورو 2012 هیجان زده هستم، ولی اکنون تمرکز من به دیدار آخر هفته برابر یونایتد معطوف است و سپس برای حوادث آینده آماده خواهم شد.
  • طبق گفتۀ سایت Goal کیلگالون Kilgallon مدافع ساندرلند هم در گفتگو با Sunderlandecho تأکید کرد که هدف ساندرلند پایان لیگ با پیروزی برابر یونایتد و با بهترین فرم است: "یکشنبه بازی بزرگی خواهد بود. بازی از تلویزیون پخش خواهد شد و همینکه سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شده، حساسیت این بازی را می افزاید. ولی هدف ما هم این است که تا جایی که می شود، در رتبه بالاتری لیگ را به پایان برسانیم و چون فاصله مان با تیمهای بالاتر کمتر از  3 امتیاز است، با گرفتن این 3 امتیاز می توانیم تا رتبۀ دهم بالا برویم."
    کیلگالون (مدافع سابق تیم لیدز! به خون یونایتد تشنه است قطعا!) دربارۀ پیروزی 1-0 شان برابر سیتی نیز گفت: "ما در آن بازی در اولین روز سال نوی میلادی عالی کار کردیم. ما هر سه امتیاز را گرفتیم، پس چرا الان (و برابر یونایتد) نتوانیم آن کار را تکرار کنیم؟""به نظر می آید که این یکی از ویژگی های ما شده است که به خوبی می توانیم با تیمهایی که بالای ما قرار دارند، رقابت کنیم."

نقل و انتقالات:

  • آبی یا قرمز؟ - ساکرنت و Goal.com: گویا دیشب هازارد در گفتگو با شبکۀ  Canal+ پس از تأکید بر اینکه به لیگ برتر خواهد آمد، ازش پرسیده شده که قرمز را بیشتر ترجیح می دهد یا آبی؟ (لباس لیل قرمز است) و او در پاسخ گفته است: "من هر دو را دوست دارم، من از هر دو رنگ خوشم می آید و فکر می کنم که هر دو لباس به من می آید." نکتۀ جالب اینجاست که سایت گل تا همین جا گفته. ولی سایت ساکرنت ادامه داده که هازارد به سخنش این رو اضافه کرده که علی رغم اینکه هر دو رنگ رو دوست داره، "این رنگ آبی است که من سال آینده خواهم پوشید، قطعا آبی خواهد بود."
  • سایت Ibtimes هم از قول مدیر سیدو کیتا هافبک نیمکت نشین بارسا اعلام کرده که سیدو نگران آینده ش در بارسا ست و احتمالا پس از صحبتی با سرمربی جدید بارسا، تابستان از این تیم جدا شود. وی تأکید کرد که برخلاف نظر روزنامه ها موکلش هیچ تماسی از طرف تیمهای منچستریوتایتد، آرسنال و ... نداشته است.
محمد مقدسي بازدید : 294 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (4)

.پاتریس اورا میگوید قهرمانی سیتی به معنای پایان سلطه ما در لیگ برتر نخواهد بود.
بازیکن فرانسوی که یکی از باتجربه های باشگاه محسوب میشود و سر الکس او را هنوز یک بازیکن کلیدی میداند میگوید قهرمانی سیتی به معنای پایان سلطه ما نخواهد بود.
در حالی که خیلی ها میگویند باید یک خانه تکانی عظیم در باشگاه رخ دهد و سر الکس  باید یک نسل دیگر را به وجود آورد.فرگی معتقد است که مشکل تیمش این نیست و اینکه منچستر فقط با تفاضل گل کمتر در رده دوم است را دلیل نظرش میداند.
 سر الکس همچنین معتقد است که تابستان گذشته خرید های خوبی داشته است و میگوید سه بازیکنی که تابستان خریده در فصل بعد خیلی بهتر از این ها خواهند شد.
پت اورا به یونایتد ریویو united review گفت : اگر سیتی قهرمان شود خیلی ها میگویند که این دیگر آخر فرمانروایی ما خواهد بود و میپرسند که چگونه یونایتد نجات خواهد یافت.
وی افزود : باشگاه  بزرگ منچستر بازیکنان بسیار بزرگی دارد که ما بازیکنانی مانند ون در سار  و گری نویل و پول اسکولز را در تابستان از دست دادیم و یافتن راه حلی برای این در زمان کوتاه بسیار مشکل است. اما این پایان نخواهد بود .دوباره میگویم ما هرگز نمی میریم .
شهاب بازدید : 291 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (6)

اخبار کوتاه

  • آیا اسمالینگ بازیهای یورو را از دست خواهد داد؟ - Independent: گویا مصدومیت کشالۀ ران اسمالینگ در اواخر بازی با سوانسی که چندان جدی به نظر نمی آمد، بدتر از حد تصور است و ممکن است اولین مصدوم تیم روی هاجسون برای از دست دادن یورو 2012 لقب بگیرد. اسمالینگ پس از 4 هفته، برای اولین بار بود که برابر سیتی به میدان رفته بود و حال پس از بازی با سوانسی، مصدومیتی که فرگوسن آن را "یک مشکل کوچک" خوانده بود، ممکن است او را از بازی برابر ساندرلند باز دارد.
    ولی گویا ریو فردیناند دیروز تمرین کرده و ممکن است برای بازی در برابر ساندرلند آماده باشد. جانی اونز نیز که پس از تکل درن گیبسون در بازی با اورتون آسیب دیده بود، هم بازی با ساندرلند و هم بازی یادبود هری گرگ را از دست خواهد داد.
  • تلاش فرگوسن برای متقاعد کردن اسکولز به ادامۀ بازی کردن - Telegraph: اکثر رسانه های انگلیسی، از گلزنی اسکولز برابر سوانسی، به عنوان گلزنیش در آخرین بازی او در اولدترافورد یاد کرده بودند. سایت تلگراف هم خبر داده که گویا اسکولز در مورد اینکه استحقاق بازی کردن برای یک فصل دیگر را دارد یا خیر شک دارد. اما فرگوسن اذعان کرده است که بسیار مایل است اسکولز را متقاعد کند که به بازی ادامه دهد و سرمربی هفتۀ آینده با اسکولز به گفتگو خواهد نشست تا تلاش کند که او را برای یک سال دیگر حفظ کند.
  • حضور ستارۀ راک گروه Kasabian دیدار خیریه در اولدترافورد - music-news: سرخیو پیتزورنو Sergio Pizzorno، گیتاریست گروه راک Kasabian نیز در دیدار خیریۀ کودکان یونیسف روز 27 می که در اولدترافورد بین منتخب انگلیس و منتخب جهان برگزار می شود حضور میابد. در این دیدار بزرگترین فوتبالیستها و هنرمندان در قالب دو تیم به مصاف هم خواهند رفت. برخی بازیکنان تیم منتخب جهان عبارتند از هنرمندانی همچون:
    Will Ferrell, Gerard Butler, Mike Myers, James McAvoy, Patrick Kielty, Gordon Ramsay
    در کنار بازیکنان سابق یونایتد مانند ادوین ون در سار، روی کین، رود ون نیستلروی و یاپ استام. سرمربی این تیم نیز کنی دالگلیش خواهد بود. در تیم انگلیس نیز هنرمندانی همچون
    Robbie Williams, with Jason Isaacs, Mark Owen, Marvin Humes, Aston Merrygold, Olly Murs, John Bishop, Jonathan Wilkes, Ben Shephard, Jamie Theakston, Paddy McGuinness
    در کنار نامهای بزرگ فوتبالی همچون تدی شرینگام، دیوید سیمن و مارتین کیون تحت هدایت جمی ردنپ و بردلی والش به میدان خواهند رفت
    .
  • یک تیتر هم سایت DNAindia زده که یونایتد اگر این فصل جام نگیره، بدترین فصل در طی مدیریت گلیزرها برای این تیم خواهد بود و این باشگاه 20 میلیون پوند بابت غرامت از دست خواهد داد که می تونه فصل نقل و انتقالات این باشگاه را تحت تأثیر قرار بده. من کلا از اصطلاحات اقتصادی وام و قرض و اینجور چیزا سر در نمیارم. هرکی می تونه، یه سر به لینک زیر بزنه بخونه خلاصه ش رو به ما هم بگه...ممنون:
    لینک خبر - کلیک کنید
  • یک تیتر هم از شایعات نقل انتقالات: به نوشتۀ سایت گواردین، یونایتد و فرگوسن، آماده اند تا یان ورتونگن Jan Vertonhen را از چنگال آرسنال در بیاورند. ورتونگن را از سه جهت توماس ورمالن دوم می نامند: هم بلژیکی است، هم یک مدافع مرکزی است و هم اینکه در این سن، کاپیتان تیم آیاکس است.
شهاب بازدید : 294 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (6)

مصاحبه

  • توطئۀ اسطورۀ منچستریونایتد برای خراب کردن جشن قهرمانی سیتی در اتحاد - Telegraph: مارک هیوز، سرمربی تیم کوئینز پارک رنجرز امیدوار است که هفتۀ آینده مراسم تاجگذاری منچسترسیتی را نابود کند و حضور تیم خودش کوئینز را در لیگ برتر قطعی کند و اولین تیمی باشد که در این فصل در ورزشگاه اتحاد به پیروزی رسیده است.
    کوئینز دیشب با گل دقیقه 89 جبریل سیسه، با دو امتیاز بالاتر از منطقۀ سقوط قرار گرفت و احتمالا با یک تساوی برابر سیتی می تواند حضورش در لیگ برتر را قطعی کند (مگر اینکه بولتون با اختلاف 7 گل استوک رو شکست بده).
    آخرین باخت سیتی در خانه در دسامبر سال 2010 اتفاق افتاده است و در حالیکه تیم کوئینز نیز از نوامبر گذشته در خارج خان طعم پیروزی را نچشیده اند. اما مارک هیوز امید دارد که تیمش یک پیروزی کاملا غیر محتمل را روز یکشنبه به دست بیاورد:
    "ما این فصل در خارج خانه به اندازه کافی پیروزمندانه نشان نداده ایم، اما چه زمانی بهتر از الآن برای برگرداندن این اوضاع؟"
    "از تیم سیتی که برای قهرمانی به میدان می آید، امید بسیاری متصور می شوند، ولی ما نیز تلاش خواهیم کرد که بهترین عملکردمان را ارائه دهیم."
    "نتایج این لیگ هیجان انگیز شده است. واضح است که نتایج دیگر درهفته آخر ممکن است به بقای ما کمک کند. ولی ما هدفمان این است که در بازی خودمان با سیتی بقایمان را قطعی کنیم."
  • سرالکس فرگوسن و امید به قهرمانی - سایت باشگاه: سرالکس فرگوسن هنوز در راه به دست آوردن یک قهرمانی دیگر تسلیم نشده است - سیزدهیمن جام او و بیستمین جام یونایتد - اگرچه او می پذیرد که سیتی به خوبی در موقعیت برتر در این راه قرار دارند:
    "شما باید به این فکر کنید که هنوز امید وجود دارد. کوئینز باید به خانۀ سیتی برود و برای بقا تلاش کند. برای ماندن در لیگ برتر آنها به یک امتیاز نیاز دارند."
    البته که سیتی اکنون امید اول قهرمانی است - شکی در آن نیست. جمعیت آنها در خانه حامی آنها خواهد بود. فشار جمعیت بر قضاوت مؤثر خواهد بود، همانطور که در بازی با ما مؤثر بود. آنها تمام تلاششان را می کنند تا بازی را ببرند."
    "کوئینز برای جانش می جنگد. و شما باید بدانید که هر تیمی در این شرایط می توان شانسی برایش (برای امتیاز گرفتن) متصور شد. من فقط حسرت می خورم که کاش خود اسپارکی  هم (لقب مارک هیوز سرمربی کوئینز) می توانست در این بازی به میدان برود.
  • یانگ همچنان خوشبین - سایت باشگاه: اشلی یانگ تأکید کرد که او تنها به بازی های روز آخر لیگ برتر در روز یکشنبه خوشبین است:
    "این ناامید کننده است در حالیکه به نظر می آمد ما توانایی زدن گلهای بیشتر را به سوانسی داشتیم، ولی نتوانستیم این کار را بکنیم. اما ما هنوز به اینکه کوئینز می تواند به سود ما عمل کند امید داریم."
    "اکنون کار به روز آخر کشیده شده و به ویژه اگر تفاضل گل تعیین کنندۀ قهرمانی باشد، ناراحت کننده خواهد بود و ما لیگ را می بازیم. من نمی خواهم به تفکرات منفی فکر کنم (خدا خیرت بده که نمی خوای! اگه می خواستی چه جوری حرف می زدی!!) ما کاملا مثبت نگاه خواهیم کرد. انگشتانمان را به نشانۀ موفقیت برای کوئینز ضربدر می کنیم و برای آنها و بردن لیگ آرزوی موفقیت می کنیم. "
    "من مطمئنم که مارک هیوز به آنجا نخواهد رفت تا ببازد در حالی که آنها برای بقا به یک امتیاز نیاز دارند. بنابراین من مطمئنم که او تیمش را برای گرفتن بهترین نتیجه در برابر سیتی ارنج می کند."
    "شاید ریو نیز با برادرش (آنتونیو فردیناند در تیم کوئینز) کمی دربارۀ این بازی صحبت کند، ولی ما تنها باید صبر کنیم تا ببینیم نتیجه چه می شود."

    پی نوشت: من (شهاب غ) بنا به دلایلی که قبلا تو یه پست مفصلا توضیح داده بودم، تا یه دوماهی شدیدا اوضاع زمانیم خرابه، شرمنده اگه وقت جواب دادن به کامنتاتون رو ندارم.... حمل بر بی اعتنایی نگیرید این کار منو... ایشالا بعد این زمان جهنمی درسا، از خجالتتون در می آم! راستی بقیه بچه های سایت هم دست کمی از من ندارن تو این پر بودن زمانشون.... شما به بزرگی خودتون یه مدت ما رو ببخشید اگه در جوابهای شما عزیزان کوتاهی می شه...
    راستی خدا خیرتون بده! یه گهگاهی هم به این سایت رأی گیری سر بزنید، دیدید اختلاف امتیازمون با بلاگ دوم داره میاد زیر 200 یه همت بزنید دوباره بریم بالا! فعلا که به همت این لشگر یونایتدی این بلاگ با 500 رأی اختلاف با بلاگ دوم اوله اینجا
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 638
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 8,247
  • بازدید ماه : 8,247
  • بازدید سال : 136,836
  • بازدید کلی : 1,724,878
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2