loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 408 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (7)

مصاحبه

  • هشدار جان اوشی به یونایتد - Guardian: جان اوشی مدافع 31 سالۀ ساندرلند معتقد است که یونایتد نباید ساندرلند را حریفی آسان بداند. او طی مصاحبه ای دربارۀ پیوستنش از یونایتد به ساندرلند می گوید: "دورۀ حضور در منچستریونایتد، دوره ای خیره کننده از نظر خصوصیات بود. من طی آن دوره همواره با یک سرمربی (سرالکس) کار کردم. سپس در طی دورۀ کوتاهی در اینجا در ساندرلند، یکهو استیو بروس برکنار می شود. فکر و ذکر شما این خواهد بود: اکنون چه کسی سرمربی خواهد شد؟ و (هنگام تعویض مربی) این اضطراب و نگرانی به وضوح در کارکنان و بازیکنان مشهود است. کمی هم حس گناه شاید، چون این مربی قبلی بود که شما را (من را) به تیم آورده بود."
    اوشی از نابود شدن اختلاف هشت امتیازی نیز شوکه است: "با توجه به تجربه ای که آنها داشتند، شما همگی انتظار داشتید که آنها این برتری را در نزدیکی های پایان فصل تا پایان حفظ کنند." اوشی دربارۀ سخن بی اساس مانچینی در مورد آسان خواندن بازی یونایتد با ساندرلند گفت: "باور کنید راست می گم، دو باری که سیتی در این فصل با ما بازی کرد، آنها می دانستند که بازی آسانی نیست. ما چهار امتیاز از آنها گرفتیم، و اگر در بازی دوم که 3-1 جلو بودیم و 3-3 شد، شل نمی گرفتیم بازی رو، 6 امتیاز از آنها می گرفتیم."
    اوشی دربارۀ جداییش پس از آمدن جونز، اسمالینگ و حضور داسیلواها می گوید: "لحظۀ سختی بود. اما من همیشه آمادگی ذهنی داشتم که چه اتفاقاتی در فوتبال ممکن است رخ دهد. سرمربی خواست تا مرا ببیند و گفت که او به موارد دیگری من جمله بازی بچه های جوانتر و خریدهای متفاوت تر فکر می کند. من همیشه می دانستم که یک روز این اتفاق خواهد افتاد و ما در شرایطی خوب باشگاه را ترک کردیم." اوشی دربارۀ شرایط جدید در ساندرلند گفت: "تلاش برای تأثیر گذاری در باشگاه جدید، بسیار ترسناک بود برای من و با توجه به نتایج که بد پیش می رفت، و نیز این منطقۀ دارای شوق فراوان فوتبالی و مخصوصا باخت بد در دربی برابر نیوکاسل، کارها بسیار بدتر شد." دربارۀ اونیل ادامه می دهد: "من از بازیکنانی که با او کار کرده بودند، دربارۀ قدرت انگیزه دهی و اشتیاق او با خبر شده بودم.اما به زودی متوجه شدم که چه اندازه هم باهوش است. چیزهایی که در بهترین زمان به بازیکنان می گوید، بهترین بازده را از بازیکنان می سازد."
    اوشی به عملکرد هاوارد، نویل و گیبسون در تساوی 4-4 اورتون در اولدترافورد اشاره می کند و یادآوری میکند که بازیکنان پیشین یونایتد تا چه اندازه برابر تیم قدیمی شان می توانند با انگیزه کار کنند: "در درجۀ اول شما می خواهید به خاطر خودتان و موفقیت تیم خودتان خوب کار کنید. این بازی باتوجه به عملکرد سیتی، می تواند برای یونایتد دیداری بسیار مهم باشد. اما ما هم می خواهیم لیگ را با پیروزی برابر دیدگان هوادارانمان و در ده تیم بالای جدول به پایان ببریم." پیام واضح است. این بازی به هیچ عنوان برای یونایتد آسان نخواهد بود.

اخبار کوتاه

  • چیچاریتو در المپیک بازی نخواهد کرد - سایت باشگاه: سرالکس تأکید کرده است که خاویر "چیچاریتو" هرناندز این تابستان در المپیک برای تیم مکزیک بازی نخواهد کرد. در عوض این مهاجم شیاطین برای اولین بار در سه سال اخیر، کل تابستان را استراحت خواهد کرد. فصل دوم هرناندز در اولدترافورد به خوبی فصل اولش سپری نشد و سرالکس معتقد است که عدم استراحت های تابستانی در این امر بی تأثیر نبوده است: "فرم او در فصل گذشته شگفت انگیز بود. فصل دوم برای او سختتر سپری شد. هرچند بیشتر این مسئله ناشی از عدم استراحت کافی در تابستان ها در سه سال گذشته به دلیل بازی برای تیم کشورش بوده است. سال آینده باز او به عملکرد خوبش بازمی گردد چرا که از فدراسیون مکزیک اجازۀ استراحتی را که به آن نیاز دارد گرفته است." هرناندز اول ژون (یازده خرداد) 24 ساله می شود و نیز اوایل ژون در دو دیدار مقدماتی جام جهانی، باید برای مکزیک به میدان برود.
  • اسب وین رونی در اولین مسابقه آخر شد - Telegraph: وین رونی که به پیشنهاد مایکل اوون اسب سوارکاری خریده بود تا اسبش با سوارکار در مسابقات شرکت کند، دیروز اسبش به نام Pippy در اولین مسابقۀ رسمیش در شهر چستر آخر شد! رونی به همراه همسرش کالین از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.
  • دعوت اورا به تیم ملی فرانسه برای بازی در یورو - Fourfourtwo: دیروز بلان لیست تیم ملی فرانسه برای یورو 2012 را اعلام کرد که اورا کاپیتان تیم منچستریونایتد نیز در این لیست حاضر است. حضور بن آرفا و عدم حضور جبریل سیسه نیز از نکات دیگر این لیست است.
  • تماس ریو با برادرش در تیم رنجرز - Goal: آنتون فردیناند در گفتگو با The Sun می گوید که: "ریو با من تماس گرفته او از من درخواست کرده تا به سود آنها هم که شده نتیجه بگیریم. اما ما روی شرایط خودمان تمرکز داریم. ما کاری بزرگ باید برای باشگاه خودمان انجام دهیم. ما باید به آنجا برویم و حداقل یک امتیاز کسب کنیم اگر نتوانیم سه امتیاز بگیریم. من به هم تیمی هایم ایمان دارم که ما می توانیم این کار را انجام دهیم. اگر ما نتیجه بگیریم و یونایتد و ریو نیز با برد قهرمان شوند، آنگاه من بسیار خوشحال خواهم شد. اگر آنها قهرمان نشوند، ولی باز ما در لیگ ماندگار باشیم، باز هم من بسیار بسیار خوشحال خواهم بود. سیتی بسیار برای این بازی انگیزه دارد، ولی ما هم به همان اندازه داریم. این بازی تعیین می کند که مردان باشگاه ما شغلشان را حفظ می کنند یا نه. وظیفه ما این است که تضمین کنیم هر فردی در باشگاه، فصل آتی نیز با ما خواهد بود."
  • رویارویی بکام و رونالدو - Sport360: دیوید بکام، بازیکن تیم لس انجلس گالاکسی امریکا از دیدارش با بازیکنی که شماره هفت استثنایی او را در اولدترافورد تداعی کرد، یعنی کریستیانو رونالدو هیجان زده است. دوم آگوست، رئال مادرید به عنوان یکی دیگر از تیمهای پیشین بکام، به همراه کریستیانو رونالدو، میهمان تیم گالاکسی خواهد بود: "وقتی شما در بازیهای بزرگ، برابر تیمهای بزرگ و بازیکنانی عالی مانند کاکا، کریستیانو و ... بازی می کنید، قطعا جوی عالی و رؤیایی در ورزشگاه حاکم خواهد بود. این حس حسی ویژه است. آمدن خوزه مورینیو به اینجا همواره ویژه است. بنابراین شبی عالی در انتظار ما خواهد بود."
  • گزارش 18 صفحه ای در حمایت از هتل عظیم گری نویل - Menmedia: پیشتر در همین بلاگ خبر تصمیم گری نویل برای احداث یک هتل بزرگ تفریحی در جنب اولدترافورد رو بیان کردیم و گفتیم که مسؤولین اولدترافورد بنا به دلایلی در گزارشی 5 صفحه ای خواهان مخالفت شورای شهر منچستر با احداث این هتل شدند. گویا رئیسهای طرح پروژه نیز در گزارشی 18 صفحه ای اثرات منفی این هتل بر اولدترافورد را انکار کرده اند و همچنین تأکید کرده اند که این طرح شغلهای فراوان و رشد اقتصادی چشمگیری به همراه خواهد داشت. البته در این گزارش نگرانی های پلیس افسر بازیهای منچستر نیز آورده شده که اعلام کرده با این طرح، امکان جرم و بی نظمی زمان بازیهای یونایتد افزایش خواهد یافت. ولی مدیران پروژه تضمین کرده اند که مسؤولین طرح در روزهای بازی، هماهنگی کامل و بی قید و شرط را با پلیس منچستر خواهند داشت. نویل که سفیر باشگاه یونایتد است، گویا لازم است که به صورت جانبی، 162 هزار پوند به عنوان غرامت برای استفادۀ از حمل و نقل ساختمان سازی از اتوبانهای نزدیک ورزشگاه و نیز 82770 پوند اضافه نیز پرداخت کند، مگر اینکه 267 درخت در نزدیکی پل کانال آبی جادۀ سر مت بازبی بکارد. گویا امشب تصمیم نهایی دربارۀ این هتل اعلام خواهد شد.
  • امشب پلی آف لیگ ذخیره ها بین قهرمان لیگ جنوبی و شمالی یعنی منچستریونایتد و استون ویلا برگزار می گردد.

  • جانی اونز المپیک را از دست می دهد - Telegraph: گویا جانی اونز مجبور است زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد که بدین ترتیب علاوه بر دیدارهای اخیر یونایتد برابر ساندرلند و تیم بلفست و...، دیدارهای تیم ملی کشورش در المپیک را نیز از دست خواهد داد.

  • تمدید قرار داد با اسپانسر - Sportspromedia: منچستریونایتد در آستانۀ آخرین دیدارشان در لیگ برتر، قرارداد جدیدی با شکرت ادوات اداری ژاپنی Epson امضا کردند و سه سال دیگر با این برند برای تبلیغ در اولدترافورد همکاری خواهند کرد. هر چند جزئیات مالی منتشر نشده، ولی گویا ارزش قرارداد دوسالۀ قبلی طرفین، 2.5 میلیون دلار امریکا بوده است. مدیر تجاری منچستریونایتد می گوید: "ما از ادامۀ همکاری با شرکت اپسون و سودهای بیشتری که از این همکاری دو طرفه حاصل می شود خوشحالیم. مانند منچستریونایتد، اپسون نیز یک برند جهانی شناخته شده است و نوآوریهای این شرکت در تکنولوژی های جدید، آنها را پیشگام صنعت این رشته (پرینتر و دوربین و این جور کوفتا میزنه!) حفظ کرده است.

تیتر شایعات نقل و انتقالات:

  • سایت Givemefootball (و البته کلی سایتهای دیگه!) از آماده شدن یونایتد برای ارائۀ پیشنهاد به روبین ون پرسی خبر داده اند. از قرارداد او در آرسنال تنها یک سال باقی مانده است.
  • سایت EastLeepSport نیز از تلاش چلسی برای جذب ازکیل فرایرز، مدافع چپ ذخیره ها و آکادمی یونایتد خبر داده است.
  • سایت Givemefootball نیز با توجه به گزارشات سایت گل، اعلام کرده که هر دو تیم چلسی و یونایتد، به دنبال موسی دمبله Moussa Dembele، هافبک فرار (چند پسته) 24 سالۀ بلژیکی فولام هستند که قیمتش حدود 15 میلیون پوند بر آورد می شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

خداروشکر...انشاا...داش خانه بی مادر صفا ندارد

این نظر توسط melika در تاریخ 1348/10/11 و 2:50 دقیقه ارسال شده است

سلام.خوب باز خوبه به چیچا استراحت میده.امیدوارم فصل بعد به فرم ایده آلش برگرده.شکلکبه سلامتی اوانزم که رفت زیر تیغ جراحی باز خوبه لیگ تموم شدشکلکامیدوارم خبر پیشنهاد به فن پر سی کاملا شایعه باشهشکلکشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

انشاا...خدا همه مریضارو شفا بده آقا
پاسخ : دستت درد نکنه سعید جان...
اتفاقا همین الآن از بیمارستان زنگ زدن، شکر خدا به خیر گذشته، ایشالا به احترام همین شب خدا مادر همه رو در کنار پدرشون برا بچه ها حفظ کنه... ایشالا همه قدر پدر مادر رو مخصوصا بدونیم.... شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

man uجان تعارف نکن مسی رو بخره کریس هم تعویضی مسی و ژاوی رو هم بخره اینیستا تعویضیش ایبراهیموویچ هم تعویضی رونی فوقش 3 خرید کنیم نیک پاول کاگاوا ویه جوون دیگه ما اینجا داریم دق میخوریم رونی اسب میخره نویل هتل شکلک

این نظر توسط man u در تاریخ 1348/10/11 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

سلام به منچستری های عزیز.به نظر من منچستر باید 100 تا خرج کنه 50تا بده نیمار رو بخره. 50تا بده لوکاس مورا .مورا رو هم بزاره تعویضی نیمار.به خاطر وب عالیتون ممنون. شکلک
پاسخ : پارسال 50 تا خرج کردیم... احتمالا امسال هم تو همون حدود می مونه خرجمون اگه کمتر نشه ایشالا
شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگي نظر نميزارم ناراحت نشين داداش من مريض شدم بدجوري آبله گرفتم به قول ما مازندراني ها كرگ آفله
خيلي خيلي معذرت ميخوام كه كم نظر ميدم ولي جبران ميكنم قول ميدم
پاسخ : داداش شما سروری... ایشالا و به امید خدا زود زود بهبود پیدا کنی، دیگه این فصل هوادارامون مصدوم نشده بودن که شدن! برا منم دعا کن قاسم علی جان یکی از عزیزترین آدمای زندگیم یه هفته ست حال خوشی نداره...

این نظر توسط خالد از لارستان در تاریخ 1348/10/11 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

اسب رونی اخر شده...شکلک
عجب اسب خری بوده...
اصلاً نکنه اوون بجای اسب، خری قالب رونی کرده باشه؟!شکلک
من که از خنده دارم روده بر میشم...
بدبخت رونی، دست عیالو گرفته، برده پیست، بعد اسب نفهمش از آخر اول شده...
قیافه رونی باید جالب می بوده باشه...
ولی جداً این خارجکیها خیلی خوشا بحالشون هستا...
پاسخ : ها ها اسب خر خوبه! چند ماه دیگه دو تا کره بزاد، رونی دو تا یابوی خوشگل داره شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 570
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,404
  • بازدید ماه : 2,404
  • بازدید سال : 130,993
  • بازدید کلی : 1,719,035
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2