loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 410 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (13)

Fran Halsall

 

 

منچستری های المپیک : فرن هالسل

شناگر تیم بریتانیای کبیر و هوادار منچستر یونایتد فرن هالسل شنبه در رقابت های فینال المپیک در لندن پنجم شد.اینساید یونایتد با این ورزشکار 22 ساله مصاحبه کرده:

چند وقته هوادار منچستر هستی ؟

از وقتی که یادم میاد.پدرم هوادار سر سخت منچستر هست اما مادر و برادرم هوادار لیورپول هستند،توی خانه هم با هم رقابت داریم.من همیشه دختر بابا بودم پس تو زندگیم فقط یه تیم دارم.

اولین بازی [که دیدی] کدوم بود ؟

فک کنم 10 یا 11 سالم بود که برای یک بازی لیگ قهرمانان به الدترافورد رفتم،یادم نیست با کی بازی داشتیم،اما یونایتد یازی رو 5-1 برد[بازی 26 فوریه سال 2002 جلوی نانتس بود].هر وقت نگاه میکردم ، یکی داشت گل میزد،فوق العاده بود.من با پدرم و یه چند تا دیگه از بچه ها اونجا بودیم.من اون زمان دختر شیطونی بودم و با پسر ها زیاد میگشتم .من مستیقیم رفتم خونه و به طور جدی چندتا چماق به برادرم زدم و او خیلی عصبانی شده بود.

اولین قهرمانت کی بود ؟

وقتی که داشتم بزرگ میشدم عادت کرده بودم عاشق اوله گنار سولسشر باشم.او عالی بود ،هر وقت که بازی میکرد به نظر میرسید که میخاد گل بزنه اما همیشه هم خیلی خوب خوب به نظر میرسید.هرچند باید اعتراف کنم که وقتی کریستینو رونالدو به منچستر اومد من عواطفم رو به او انتقال دادم چون همون قدر که فوتبالش شگفت انگیزه ،شدیدا هم خوش تیپه.

اسطوره تمام ادوار یونایتدی تو کی بوده ؟

اوه،نمیتونی اینو از من بپرسی .خیلی اسطوره داریم ،خیلی سخته.فکر نکنم بتونم یکی رو انتخاب کنم .دوست ندارم با جا انداختن کسی  اونو رو ناراحت کنم.

وقتی یونایتد لیگ قهرمانان رو تو مسکو برد تو کجا بودی ؟

تو یه کلاب در لاگبرگ.اونجا پر از هوادار چلسی بود که این اوضاع رو بهتر میکرد.وقتی هم که بایرن رو بردیم من فقط 9 سالم بود و زیاد یادم نمیاد.

mamadgiggs

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط dent87 در تاریخ 1348/10/11 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

damet garm kheyli khuban vaqean jaleban

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

عالی بود مرسی...شکلک
این به کریس چشم دوخته؟شکلکشکلک
پاسخ : قربانت
آره دیگه عملا گفت عاشق رونالدو شده به خاطر ظاهر جذابش.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

آره ادامه بده..عالین...دستت دردنکنهشکلکشکلک

ماله اوسین بولت رو هم زحمتشو بکش...شرمنده....شکلکشکلک
پاسخ : سرت درد نکنه.
شکلک

این نظر توسط UT:D در تاریخ 1348/10/11 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

بخش جالبیه,ادامه بدینشکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1348/10/11 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

به نظرم عالیه ادامه بدین

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

به نظرم اضافیه.

این نظر توسط Mohsen.61 در تاریخ 1348/10/11 و 10:08 دقیقه ارسال شده است

خیلی قسمت خوبیه من که لذت میبرم، از شما دوستان عزیز سایت هم صمیمانه تشکر میکنم.
پاسخ : قربانت محسن جان .منم این پست رو ادامه میدم

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 7:41 دقیقه ارسال شده است

محمد جون املا شدی 19شکلک خواندن نه خاندنشکلک
احتمالا سریع تایپ کردی ولی تو صفحه ی اصلی سایته یه کم تو چشهشکلک
پاسخ : آخخخخخخخ .راست میگی ،از بس محاوره ای نوشتم دیگه توی پست هامم اینطوری نوشتم .ممنون بابت توجه ت.

این نظر توسط ابوالفضل یونایتد در تاریخ 1348/10/11 و 4:34 دقیقه ارسال شده است

عالیه...ادامه بدینشکلکشکلکشکلک
پاسخ : حتما شکلک

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 3:31 دقیقه ارسال شده است

داش ممد حرف ندارن
اتفاقا روحیه رو هم عوض می کنن
پاسخ : مرسی داداش


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 360
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 360
  • بازدید ماه : 360
  • بازدید سال : 128,949
  • بازدید کلی : 1,716,991
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2