loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 289 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (7)

اخبار کوتاه

  • برد دراماتیک یونایتد برابر سیتی، هیجان انگیز ترین بازی تاریخ لیگ برتر - Goal: در ادامۀ رأی گیریهای برترین های تاریخ 20 سالۀ لیگ برتر، این بار بهترین بازی از نظر طرفداران انتخاب شد که در آن در رقابتی نزدیک، پیروزی 4-3 یونایتد در سپتامبر 2009 در اولدترافورد برابر منچسترسیتی، به عنوان بهترین و هیجان انگیز ترین بازی تاریخ لیگ برتر برگزیده شد. این بازی از همان ابتدا با هیجان آغاز شد و وین رونی در دقیقه دوم بازی یونایتد را پیش انداخت، سپس 14 دقیقه بعد گرت بری از روی اشتباه فوستر بازی را به تساوی کشاند. درن فلچر درست پس از شروع نیمه دوم، یونایتد را دوباره با یک ضربۀ سر پیش انداخت ولی باز این سیتی بود که با ضربۀ وحشتناک کریگ بلیمی از فاصلۀ 25 یاردی بازی را به تساوی کشاند. باز فلچر بود که از روی سانتر گیگز با ضربۀ سر حساب کار ار 3-2 کرد و باز هم بلیمی بود که در یک فرار کار را به تساوی 3-3 کشاند. به نظر می آمد که این نمایش دراماتیک رو به پایان است، اما اوون تعویضی خلاف این را ثابت کرد: در دقیقۀ نود و ششم یک پاس در عمق رایان گیگز را جمع کرد و توپ رو از دستان شی گیون عبور داد تا یونایتد صاحب یک سه امتیاز شیرین و به یاد ماندنی شود. این مسابقه 18 درصد آرای هواداران را به دست آورد. در حالی که برد 4-3 لیورپول در انفیلد برابر نیوکاسل در سال 1996 با 15 درصد آرا دوم شد و تساوی 4-4 لیورپول و آرسنال با درخشش آرشاوین نیز با 14% آرا، بازی برتر سوم نام گرفت.
  • فراخوانی هرناندز به تیم ملی مکزیک - newsok: مطابق انتظار هرناندز برای بازی در دو دیدار پیاپی برابر گویانا و السالوادور که به فاصلۀ چهار روز برگزار می شوند، ماه آینده (22 و 18 خرداد) به تیم ملی مکزیک خواهد پیوست. فدراسیون مکزیک نیز رسما اعلام کرد که چیچاریتو در تیم المپیک حضور نخواهد داشت و برای فصل جدید لیگ برتر استراحت خواهد کرد.
  • قول مارتین اونیل: بهترین ترکیب برابر یونایتد - ShieldGazzete: مارتین اونیل قول داد که در احترام به رقابت قهرمانی، بهترین ترکیبش را در زمین ارنج خواهد کرد: "قطعا این بازی بسیار مهمی در رقابت قهرمانی و تعیین قهرمان لیگ خواهد بود و ما به این حساسیت احترام می گذاریم. منچسترسیتی و منچستریونایتد هردو می خواهند قهرمان شوند و قطعا سیتی از ما انتظار دارد که تا آخرین حد توان در این بازی جنگنده بازی کنیم. همانطور که قبلا هم گفته شده، صرف نظر از شرایط حساس دور و بر، ما خودمان هم می خواهیم هر طور شده این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. برای این هدف، ما تیمی را به میدان می فرستیم که انتظار داریم نفس کشیدن را برای یونایتد تا حد ممکن دشوار کند. و بازی سختی را برای آنها رقم خواهیم زد. همه می دانند که منچستریونایتد می خواهد، و نیاز دارد که برنده باشد."
  • اندرسون تابستان قبل به دنبال ترک باشگاه بود - Sambafoot: این سایت دیروز از قول سر الکس نوشت که اندرسون فصل قبل به دلیل بازی های کم، مایل به ترک باشگاه بود: "هر گاه اندرسون این را (ارزش خود را) درک کند، آنگاه او اینجا بازیکن بزرگی خواهد شد، ولی فصل گذشته او سخن از ترک باشگاه می زد چرا که عقیده داشت به اندازۀ کافی بازی نمی کند."

شایعات نقل و انتقالات

  • آرسنال هم وارد رقابت با یونایتد برای جذب کاگاوا شد - footballancast
محمد مقدسي بازدید : 243 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (1)



گزارش شده که مایکل کریک طی چند روز گذشته به دلیل بیماری تمرین نکرده و این به این معناست که یونایتد در بازی با ساندرلند دوباره با لشکری از مصدومان روبرو است.

کریک یکی از مهم ترین بازیکنان ما در این فصل بوده و غیبت او ممکن است برای ما گران تمام شود.تام کلوری بیشتر فصل را مصدوم بوده و به ندرت بازی کرده و اخیرا به عنوان یار تعویضی چند بازی انجام داده و شاید دوباره در این بازی به ترکیب اصلی بازگردد.اندرسون و فلچر که قطعا به این بازی نمیرسند و این به این معنی است که شاید گیگز یا پارک را دوباره در میانه میدان ببینیم.

هرچند کریک دیروز در حین رفتن و برگشتن از تمرین دیده شده و شاید جای امیدواری باشد که به این بازی برسد.


محمد مقدسي بازدید : 262 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (3)


منچستریونایتد تلاش میکند تا با برد و زدن گلی زود هنگام برابر ساندرلند فشار را روی من سیتی حفظ کند.

مدافع آماده منچستر از هم تیمی هایش خواست که حمله را از سوت آغاز بازی شروع کنند.

اورا میگوید: آسان نخواهد بود,اما اگر ما اول از همه گلی زود هنگام بزنیم ,هواداران سیتی در ورزشگاه نگران خواهند شد.وقتی شما نگران و عصبانی هستی نمی توانی همه کارها را به خوبی که می خواهی انجام دهی و در انجام آنها عجله خواهی کرد.برای همین است که ما میخواهیم مطمئن شویم که ساندرلند را شکست میدهیم.همچنین فکر نمیکنم بازی سیتی برابر ساندر لند هم بازی راحتی باشد.ما باید باور داشته باشیم.

به طور حتم ما باید مطمئن شویم که در جایگاهی هستیم که از کوچکترین لغزش سیتی بیشترین  استفاده را ببریم.

اما سیتی 17 بازی از 18 بازی خانگی اش را برده و پذیرای تیمی هستند که فقط 3 بازی از 18 بازی خارج از خانه اش را برده.

اورا یقین دارد که تیمش بهبود خواهد یافت,همه اعضای تیم مصمم هستند که بر نا امیدی غلبه کنیم و تشنه افتخار هستیم.

اگر ما جام را از دست دهیم مردم زیادی آسیب میبینند اما اولین نفر رییس خواهد بود.همه بازیکنان از جمله خودم خواهیم گفت: اگر میخواهیم لیگ را دوباره ببریم مجبوریم خیلی بهتر از اینها کار کینم .بنابراین ما تلاش خود را از نو شروع خواهیم کرد و تیمی قوی تر را بازسازی خواهیم کرد که فصل بعد برای درو کردن همه جام ها تلاش کند.

این شیوه و رسم یونایتد است.هر سال که فصل را شروع میکنیم میخواهیم همه جام ها را ببریم.ما میخواهیم مطمئن باشیم که فصل بعدهمه تلاشمان را برای انجام این کار کنیم. 

محمد مقدسي بازدید : 292 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (4)


.ستاره تیم کریستال پالاس "کلین"از صمیم قلب دوست دارد که به منچستر یونایتد بیاید.

مدافع 21ساله و آینده دار تیم کریستال پالاس به هم تیمی هایش گفته که قراردادش تابستان به پایان میرسد و مشتاق است که به منچستر یونایتد برود.

ناتانیل کلین که بازیکن آینده داری به نظر میرسد در حال حاضر از تیم های بزرگی در لیگ برتر پیشنهاد دارد اما خودش گفته قلبا دوست دارد برای منچستر یونایتد بازی کند.

این بازیکن که قراردادش با کریستال پالاس روبه اتمام است ,ازماه جون میتواند به عنوان بازیکن آزاد با هر تیمی مذاکره کند و تا کنون تیم های منچستر سیتی و نیو کاسل و فولام و ریدینگ برای جذب وی علاقه نشان دادند.

اما کلین هدف طولانی مدت رییس منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن است و به هم تیمی هایش گفته که بسیار دوست دارد فصل بعد برای منچستر یونایتد بازی کند.

یونایتد در ژانویه هم برای جذب بازیکن تیم ملی زیر21ساله های انگلیس اقدام کرد اما تصمیم گرفت که فعلا این انتقال را انجام ندهد,او بازیکنی است که میتواند در پست های مختلف بازی کند و به نطر میرسد جایگزین خوبی برای فابیو باشد(سر الکس قبلا گفته فصل بعد فابیو را قرض خواهد داد).

کریستال پالاس نیز هنوز نا امید نیست و میخواهد پیشنهاد قراردادی 5ساله را به وی بدهد اما او میخواهد در لیگ برتر و در بهترین تیم آن بازی کند.



.وکیل بربا صحبت هاییی که سایت گل از طرف او نوشته بود را تکذیب کرد.

سایت گل به انتشار مطالبی از قول وکیل برباتف امیل دانچف پرداخت و نوشت: بربتوف فصل بعد را در یک لیگ دیگر خارج از انگلیس سپری خواهد کرد.او نمی خواهد برای یک تیم دیگر در انگلیس بازی کند و میخواهد فوتبال را در جایی دیگر تجربه کند.او فصل نا امید کننده ای را سپری کرد و فقط میخواهد فوتبال بازی کند.

اما امروز صبح وکیل برباتوف در بلغارستان به یکی از رادیو ها گفت که با سایت گل هیچ مصاحبه ای نکرده و همه چیز در این مصاحبه تحریف شده است.

در حال حاضر چیزی در مورد آینده بربا مشخص نیست.اگر او پیشنهادی دریافت نکند یک فصل دیگر را در منچستر می ماند.تاکنون پیشنهادی دریافت نکرده ایم و این هم درست است که منچستر او را با هر قیمتی نمی فروشد.



.مدیر باشگاه میدلز برو نگران اینکه بازیکن آینده دارش "برین موریس"و همچنین هافبک زیر16ساله های تیم ملی انگلیس از تیم های منچستر یونایتد , سیتی , لیورپول , آرسنال و چلسی پیشنهاد دارد نیست و میگوید ما نگران اینکه تیم های بزرگ بازیکنانمان را از ما بقاپند نیستیم.چون هر کسی که به اینجا بیاید هر جوان بااستعدادی فرصت بازی برای او مهیا است.

شهاب بازدید : 340 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

یک تحقیق آماری نشان داد که یونایتد الآن قهرمان لیگ شده بود...

اگر داورها تصمیمات کلیدی این فصل را درست اتخاذ می کردند

سایت Menmedia


تیم لانگ Tim Long، یک مفسر ورزشی که رشتۀ مقدمات پایۀ داوری را نیز فراگرفته است، 200 ساعت زمان را صرف کرده است تا 674 تصمیم داوری در تمامی 370 مسابقۀ لیگ تا این زمان را تجزیه و تحلیل کند. این تصمیمات شامل گلهای مردود، پنالتی ها و اخراجها می شود.

و پس از تماشای هر تصویر آهسته در سرعت فوق آهسته، او یک رده بندی جدید و امتیاز بندی جدید تیمها را ارائه داده است که در آن یونایتد در یک هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شده است!

در حالی که اکنون سیتی با عنایت به تفاضل گل پیش از بازی آخر فصل، صدرنشین است.

ولی لیگی که تیم ارائه داده، یونایتد با 4 امتیاز اختلاف نسبت به آبیهای منچستر صدر نشین است.

تصمیم حیاتی که برای یونایتد گران تمام شد، عبارت بود از پنالتی که از خطای ریو روی بن آرفا برابر نیوکاسل در اولدترافورد گرفته شد، که منجر به تساوی 1-1 با نیوکاسل شد.

ضمن اینکه یک خطای جاناتان وودگیت روی خاویر هرناندز نیز که می توانست به اخراج وودگیت و پنالتی برای یونایتد برابر استوک سیتی رأی دهد، نادیده گرفته شد در حالی که بازی با تساوی 1-1 پایان یافت.

هر یک از این دو تصمیم 2 امتیاز محتمل یونایتد را پراند. و ضمنا پنالتی روی اورا در باخت 3-2 برابر بلکبرن نیز اگر گرفته می شذ، می توانست 1 امتیاز دیگر برای آنها داشته باشد.

تحقیقات تیم همچنین نشان می دهد که سیتی 74.7 تصمیمات اشتباه بازیهایشان به ضررشان بوده، در حالی که یونایتد 59.3 درصد تصمیمات اشتباه بازیهایشان به ضررشان بوده است.

با این حال آن تصمیماتی مبنا قرار داده شده اند که قطعا می توانستند به گل منجر شوند.

(مترجم: هر کی خبر تکمیلی از این آمار پیدا کرد بگه، که مثلا اون عدم اخراج بالوتلی جلو تاتنهام که بالوتلی دقیقه 94 گل پیروزی بخش سیتی رو زده رو هم حساب کرده یا نه... یا مثلا برخوردش با پنالتی اخراجی که یانگ جلو کوئینز گرفت چی بوده... ولی خوب من خودم به شخصه با ایجاد این جور جوها فعلا تا زمانی که هنوز شانس قهرمانی داریم مخالفم... به نظرم بهتره کاملا روی بازی یکشنبه تمرکز کنیم، جای این بحثها بعد از پایان فصله)

محمد مقدسي بازدید : 233 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

Chris Smalling


کریس اسمالینگ به دلیل مصدومیت کشاله ران بازی آخر یونایتد برابر ساندرلند و همچنین رقابت های یورو 2012 را از دست میدهد

کریس اسمالینگ در بازی گذشته مقابل سوانسی آسیب دید اما چون ریو هم آسیب دیده بود مجبور بود تا پایان بازی کند.

طبق گزارشات اولیه به نظر میرسید او به بازی با ساندرلند برسد اما سر الکس تایید کرد که اوضاع او وخیم تر از آنچه انتظار داشتیم هست.

فردیناند به بازی با ساندرلند میرسد اما دنی ولبک این بازی را از دست خواهد داد هرچند او به یورو 2012 میرسد.

سر الکس در مصاحبه قبل از بازی با ساندر لند گفت : کریس هفته گذشته مصدوم شد اما چون ریو بعد از او مصدوم شد نمی توانستم او را تعویض کنم

سر الکس در ادامه گفت او یورو 12 را از دست داده.در بازی با ساندرلند هم من از فیل جونز کنار ریو استفاده خواهم کرد,او برای بازی آماده است.

سر الکس ادامه داد همه تیم ها میخواهند بازی آخر را در لیگ ببرند و ما هم همینطور.ما همه تلاشمان را میکنیم و منتظر یک اتفاق عجیب هستیم

Evra and Smalling


اورا :مصدومیت اسمالینگ به فرانسه روحیه میدهد

پت اورا اعتراف کرد که غیبت اسمالینگ در یورو به تیم کشورش روحیه ای مضاعف خواهد داد

اورا ضمن ابراز همدردی با هم تیمی اش گفت : من از مصدومیت او ناراحتم او مدافع بسیار قدرتمندی است اما باید اعتراف کنم که خوشحالم که برابر ما قرار نمیگرد .

وی ادامه داد : من مجبورم راستش را بگویم وقتی او به من گفت که مصدوم است و نمی تواند به بازی با ساندرلند برسد من گفتم : اه نه کریس,ما به تو احتیاج داریم ولی وقتی که او به من گفت من همچنین یورو را هم از دست دادم من گفتم: ممنون رفیق , کارت درسته.



شهاب بازدید : 1351 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

 

 

این ستون از دید خبرنگاران مستقر در اولدترافورد، به صورت اجمالی به اتفاقات رخ داده در باشگاه در هر روز کاری می پردازد.

توضیح: این بلاگ در طول ساعات اداری در اولدترافورد، توسط بلاگ نویسانش آپ دیت می شود. پس سر بزنید!

 

امروز:

  • امروز نشست خبری پیش از بازی سرالکس
  • نکات نشست خبری سر الکس:
  1. مصدومیت بد اسمالینگ
  2. ریو آماده است.
  3. بازی سخت آخرین روز لیگ برابر ساندرلند
  4. ولبک به بازی نمی رسد
  • برای دیدن عکسهای رونی و اورا در پیراهن جدید باشگاه، اینجا کلیک کنید.
شهاب بازدید : 800 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (63)

پست ثابت است ، اخبار جدید را در پستهای زیرین دنبال کنید





مأموریت غیرممکن

5 گل در خانۀ گرگها زدیم، 10 گل در خانۀ گربه های سیاه مارتین اونیل می خواهیم


We'll burn the Stadium of Light, Believe us!!!


جان اوشی، فیلیپ باردسلی، فریزر کمپبل، وز براون، کایرن ریچاردسون: گربه های خانگی اولدترافورد! (البته بعیده براون و ریچاردسون به این بازی برسن)

یا باید گربه ها را تار و مار کنیم، یا شکار سیتی را به تفنگ داران (Rangers) مارک هیوز بسپاریم



در ادامۀ مطلب بخوانید:

  1. بررسی پیش از بازی از نگاه سایت باشگاه - ترجمۀ اختصاصی
  2. نکات بازی فردا از سایت گل - ترجمۀ اختصاصی


مسابقات لیگ پیش بینی:
  1. خوب رسیدیم ایستگاه آخر! هفتۀ نوزدهم لیگ پیش بینی!! چه زود داره تموم می شه این فصل جهنمی!! Ali-s و حسین و Masoud Darkness رتبه های 1 تا 3 هستن و Eliyas72 و Hamid7 دارن پشت سرشون نفس می کشن!! آیا پایان دراماتیک خواهد داشت این لیگ پیش بینی؟!! هفتۀ آخره!! حسابی دقت کنید!
  2. روی کاغذ فقط 11 نفر اول شانس رسیدن به رتبه های 1 تا 3 رو دارن! ولی دقت کنید که... دیگه ببینیم چی میشه!
  3. ببخشید ببخشید ببخشید! حواسم نبود که سه نفر اول ممکنه این هفته امتیاز منفی بگیرن!! پس نفرات 12 و 13 هم شانس دارن!! روی کاغذ و مقوا البته!!
  4. هدف کلا دور هم بودن بود از این لیگ و جدا شما هم حسابی من رو شرمنده کردین... روز اول دوم که این پیشنهاد رو دادم (و فکر کنم میلادویدیچ عزیز بود که فقط استقبال کرد، یا علی درست یادم نیست)... اصلا فکر نمی کردم تعداد شرکت کننده ها تا نزدیک 140 نفر برسه. حضورتون و پیش بینیهاتون بود که انگیزه میداد این لیگ پیش بینی رو با تمام سختی که داشت تا هفتۀ آخر ادامه دادیم (واقعا سخت بود! اصلا یه وضعی نمیشه توضیح بدم!) ... باز هم از دونه دونه شما چه نفرای اول تا سوم، چه اون ته های جدول که فقط به عشق یونایتد اومدین و پیش بینی کردین متشکرم... یکی دو نفر هم لیورپولی و ... 6 هفته در میون می اومدن فقط باخت یونایتد رو پیش بینی می کردن! به هر حال از اونا هم به خاطر حضورشون ممنونیم! ایشالا این همه سختی و خوشی و دور هم بودنمون، یکشنبه با یه قهرمانی دلچسب شیرین بشه...
  5. نکتۀ مهم: افرادی که امید اول تا سومی ندارید هم این بازی رو با دقت پیش بینی کنید. چرا که فصل آینده اگر عمری از من بود و لیگ از سر گرفته شد، اگر امتیازها برابر بشه آخر فصل، ملاک رو میذاریم امتیاز افراد در فصل گذشته... پس انگیزه داشته باشید برا این بازی آخر هم!!
  6. مهلت پیش بینی تا سوت آغاز بازی یعنی حدود ساعت 18:30 هستش. بعد از شروع بازی نمی تونیم بپذیریم، مخصوصا، مخصوصا اگر گل به ثمر رسیده باشه.
لطفا پیش بینی خودتون رو بیان کنید در نظرات!

جدول لیگ پیش بینی تا پایان هفتۀ هجدهم

- رتبه های یک تا شصت - کلیک کنید -

- رتبه های 61 تا 134 - کلیک کنید -

:07: دو روز تا اعلام برنده ها باقی مونده!!! :07:
شهاب بازدید : 382 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (11)

اخبار کوتاه

  • تجسس  پلیس لیسبون از منچستریونایتد - Telegraph: پلیس پرتقال در نظر دارد تا برای شنیدن پاره ای توضیحات از باشگاه منچستریونایتد پیرامون جذب به به، مهاجم ویتوریا گیمارش، به انگلیس سفر کند. ببه که ۲۱ سال دارد، آگوست ۲۰۱۰ تنها یک فصل پس از حضور در دسته ۳ پرتقال، با ۹ میلیون یورو به یونایتد پیوست که در این انتقال ۳.۶ میلیون یورو به وکیل جدیدش خورخه مندس رسید. خورخه مندس وکیلی بود که مسؤول انتقال کریستیانو رونالدو، نانی و اندرسون نیز بود. نکتۀ مشکوک این است که ببه تنها چند روز پیش از این انتقال، با وکیل قبلیش گونکالو ریس طی جر و بحثی فسخ قرارداد کرد و خورخه مندس را وکیل خود در این قرار داد کرد. گویا گونکالو ریس این قضیه را مشکوک می داند و اعتقاد دارد که خورخه مندس موکلش را برای به دست آوردن این پول زیاد با توطئه از او دزدیده است. (مترجم: به جان خودم دست اون کیروش هم با این مندس تو یه کاسه است!)
  • گیگز تنها بازیکن در دسترس برای المپیک - SkySport: گویا سایت باشگاه طی نامه ای به فدراسیون فوتبال انگلیس با حضور بازیکنان سن بالایش در تیم المپیک بریتانیای کبیر (که امسال متحد در المپیک لندن شرکت می کنند) مخالفت کرده است. طبق قانون دادگاه سال 2008، باشگاهها می توانند از حضور بازیکنانشان در مسابقات المپیک جلوگیری کنند چرا که این بازیها در تقویم رسمی فیفا جای ندارند. ولی باشگاه منچستریونایتد، در نامه ای اعلام کرده که با حضور بازیکنان جوان مشکل ندارد و تنها از حضور افراد بالای سن قانونی جلوگیری خواهد کرد. در نامۀ باشگاه آورده شده که تنها به گیگز 38 ساله اجازۀ حضور در ترکیب بریتانیا در المپیک داده می شود، آن هم بدین خاطر است که گیگز پیش از این در تورنومنت معتبر جهانی شرکت نداشته است و اعلام آمادگی کرده بود تا به عنوان بازیکن بالای سن قانونی در ترکیب بریتانیا بازی کند. بدین ترتیب، از حضور فردیناند، رونی، اسکولز و اونز که استوارت بیرس به عنوان بازیکنان سن بالا به تیم دعوت کرده بود، جلو گیری می شود. ولی جوانان دارای سن قانونی المپیک یعنی کلورلی، جونز، اسمالینگ و ولبک در صورتی که در ترکیب انگلیس برای یورو 2012 جایی نداشته باشند، اجازۀ حضور آنها در تیم المپیک داده خواهد شد.
  • قهرمانی تیم ذخیره ها در انگلستان - سایت باشگاه: تیم ذخیره ها امشب توانست استون ویلا را در ضربات پنالتی شکست دهد و به عنوان قهرمانی لیگ ذخیره ها در انگلستان دست یابد. در ضربات پنالتی جاشوا کینگ، جس لینگارد و ویل کین هر سه پنالتی یونایتد را به گل تبدیل کردند و سم جانستون به زیبایی هرچه تمامتر سه پنالتی استون ویلا را مهار کرد (دو تا از مهار های او رو در عکس ببینید) تا یونایتد با پیروزی 3-1 در ضربات پنالتی، قهرمان انگلیس شود. به امید تکرار این قهرمانی تا دو روز آینده!

 شایعات نقل و انتقالات:

  • رقابت اینتر با یونایتد برای جذب گایتان - کلیک منچستر: این سایت نوشته که اینتر از اختلاف نظر یونایتد و بنفیکا بر سر قیمت گایتان می خواهد بهره برداری کند و مدیر عمومی اینتر، مارکو برانکا می خواهد با پیشنهاد قیمت بالاتری از یونایتد، گایتان را به خدمت بگیرد. بنفیکا قیمت گایتان را ۴۵ میلیون یورو اعلام کرده ولی یونایتد اعلام کرده است که گایتان حدود ۲۵ میلیون یورو می ارزد.
  • گارسیا مایل است در بنفیکا بماند - کلیک منچستر: به نوشتۀ این سایت، مدیر برنامۀ ژاوی گارسیا، هافبک بنفیکا که مورد توجه میلان و یونایتد قرار دارد، اعلام کرد موکلش از ماندن در بنفیکا خوشحال است: "او برنامه اش این است که مدت زیادی در باشگاه بماند او در بنفیکا خوشحال است. باشگاههایی به او تمایل دارند، ولی پیشنهادی ارائه نشده است."
  • توئنته آمادۀ فروش لوک دی یانگ - کلیک منچستر: رئیس باشگاه توئنتۀ هلند اعلام کرد که باشگاه خود را برای پیدا کردن جایگزین دی یانگ آماده می کند: "این تابستان هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، و هر چه رخ دهد، ما باید پیش بینی آن را بکنیم. ولی تا این زمان، هیچ باشگاهی با ما مذاکره نکرده است." تیمهای یونایتد، چلسی، لیورپول و نیوکاسل خواهان دی یانگ هستند.
  • سیسوکو آمادۀ ترک تولوز - کلیک منچستر: مدیر برنامه های موسی سیسوکو هافبک فرانسوی ملی پوش تولوز اعلام کرد که "سیسوکو اکنون مشغول مذاکره با تولوز است. این تابستان می تواند زمانی مناسب برای تغییر پیراهن سیسوکو باشد. بازیکن هر دو بازار را در اختیار دارد تا صحبت کند (با باشگاه) و یا با باشگاههای دیگر مذاکره کند. مذاکراتی که البته هم اکنون آغاز شده اند. با چه باشگاهی؟ من نمی توانم هیچ چیزی را آشکار کنم." یونایتد و چلسی از مشتری های او هستند.
محمد مقدسي بازدید : 306 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (6)


.جانی ایوانز میگوید :افتخار میکند که او و هم تیمی هایش هفته آینده برای بازی یادبود هری گرگ به بلفست سفر میکنند.

شیاطین سرخ سه شنبه این هفته 15 می به مناسبت بازی یادبود هری گرگ دروازه بان سابق منچستر که قهرمان حادثه مونیخ لقب گرفته بازی دوستانه ای با تیم منتخب لیگ ایرلند انجام خواهند داد.

جانی ادامه داد:هری گرگ زندگی های بسیاری را در آن حادثه نجات داد.به عنوان یک نفر از ایرلند شمالی باعث افتخار من است .شما داستان این حادثه را وقتی بزرگ شدید شنیده اید و این هیچ وقت فراموش نمیشود.

سر الکس قول داده که ترکیب قدرتمندی را راهی ایرلند کند ,کشوری که یونایتد در آن با استقبال عظیمی از هوادارانش رو به رو خواهد شد.

همان طور که جانی گفته در ایرلند وقتی وقتی شما بخواهید تیم انگیسی مورد علاقه تان را بگویید شما دو انتخاب دارید یا منچستر یا لیورپول,جانی ادامه میدهد,وقتی در مدرسه بودم سر این ماجرا با دوستانم مدام میجنگیدم.اونجا هواداران دوآتیشه زیادی برای هر دو تیم هست.یونایتد در ایرلند بسیار بزرگ است همچنین اگر در کنار اولد ترافورد دور بزنید میبینید که افراد زیادی با لهجه ایرلندی آنجا هستند.

جانی میگوید من اگر کوچک تر بودم و آنوقت میشنیدم منچستر یونایتد قرار است به ایرلند بیاید و من میتوانم آنها را از نزدیک ببینم,این واقعا برای من باورنکردنی بود.خوشبختانه این موقعیت  خوبی برای هوادارانمان در بلفست هست امیدوارم برای همه نمایش خوبی ارائه دهیم.

البته حضور اوانز در این بازی به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد.

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 664
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 8,273
  • بازدید ماه : 8,273
  • بازدید سال : 136,862
  • بازدید کلی : 1,724,904
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2