loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 809 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (27)

بولت از یونایتد حمایت میکند

سریع ترین مرد جهان یونایتد را از همه تیم ها برتر میداند و میگوید یونایتد همه تیم ها را در کورس قهرمانی کنار خواهد زد.

اویسن بولت مسلما یک هوادار سر سخت منچستر است و در بازی شنبه مقابل فولام که با برد 3-2 منچستر یه پایان رسید در الدترافورد حضور داشت و بعد از نمایش دادن سه مدال طلا از المپیک لندن به جمعیت،او از شیاطین سرخ حمایت کرد و گفت که در پایان این رقابت ها منچستر جام را به خانه خواهد آورد.

بولت به MUTV گفت : آمدن به اینجا و تماشای فوتبال همیشه لذت بخش است،این سومین دفعه من است[که به الدترافورد می آیم].

من میدانم که این یک بازی فوق العاده خواهد بود چراکه یونایتد همیشه در خانه خیلی خوب بازی میکند،الدترافورد فقط کمی از ورزشگاه های المپیک کوچکتر است اما سر و صدای خیلی بیشتری دارد.فکر میکنم به خاطر شیوه ساختش باشد .این یک جو فوق العاده است.

دیدن اولین گل ون پرسی و کاگاوا برای باشگاه خیلی خوب بود،من قبل از بازی با آنها دست دادم و بهشان گفتم :"خوش آمدید" به یونایتد،فکر میکنم که یک نشان(گردن بند) شانس خوبی هستم!

ما این فصل بدون شک،میتوانیم همه راه را برویم و قهرمان شویم.وقتی ما ضعیف شروع میکنیم ، نشانه این است که در آخر خیلی خوب تمام میکنیم.این خوب است،ما این فصل جام را میبریم.

وقتی که از او سوال شد که آیا منچستر میتواند از سرعت او در جناحین استفاده کند یا نه او پاسخ داد : تمام سال است که دارم این را میگویم!بنابراین فصل بعد من با سر الکس صحبت خواهم کرد و تکلیف این ماجرا را مشخص میکنم،من جدی هستم.

تصاویری از اوسین بولت در الدترافورد:

تصاویری از بازی دیروز:

عکس های مربوط به بازی در فیس بوک

ممدگیگگز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سبحان در تاریخ 1348/10/11 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

سلام سبحان جان
چقدهم خوشحال شدم بخدا.
راستی حیف نیس بااین همه تعصب کامنت نمیذاری

این نظر توسط best در تاریخ 1348/10/11 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

فرگوسن دست به خریدای بدون ثمر نمیزنه منم جاش بودم هیچ وقت همچین کاری نمیکردم واسه تیمایی خوبه همچین کسایی که تاکتیکشون دفاع ضدحمله ست

این نظر توسط best در تاریخ 1348/10/11 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم آقا ممد عکسای توپی بودن

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

اندرسون =))))))))))))))))
پاسخ : من که فکر کنم از قصد قیافش رو اینطوری میکنه تا همه رو بخندونه شکلک
پاسخ : اگه از قصد می کنه که خدا شادش کنه که مارو شاد می کنه شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

فرض کنید باید بازیکنمون بشه.اونوقت باید با یانگ و والنسیا مسابقه دو بدن.
ولی دهن سرویس خیلی اعتماد به نفس داره.از کجا انقدر مطمئنه که بازیکن خوبی میشه؟
پاسخ : اینو راست گفتی ! کمپته اعتماد به نفسه این بشر شکلک

این نظر توسط Sobhan در تاریخ 1348/10/11 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

داش سبحان درسته اسمت قشنگه و تکه اما تو هر هزار تا یه سبحان دیگه هم پیدا میشهشکلک منم اسمم سبحانِ. سبحان سجودی. یه سالی میشه عضو سایت هستم اما زیاد کامنت نمیذارم. این بار که عکس بوسکتس رو دیدم خونم به جوش اومد گفتم که خواهشا عکس این . . . رو تو این سایت نذارین قیافه ی . . .ش تا حد مرگ عصبیم میکنه. (جاهای خالی رو هم به فراخور ادبیاتتون پر کنینشکلک

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1348/10/11 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

تابحال ندیده بودیمش!!!
یاواقعایکی ازطرفداران منچستربانام سبحانه که تازه پیداش شده(اگه واقعاباشه که قدمش روچشم هممون) یایکی دیگست که داره بانام من نظرمیذاره!

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1348/10/11 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

یه سبحان دیگه !!!

عجبشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

اقا نظر سنجی رو عوض کنید خز شدهشکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

فهمیدم پوگبا نبود یکی دیگه بودشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 658
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,492
  • بازدید ماه : 2,492
  • بازدید سال : 131,081
  • بازدید کلی : 1,719,123
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2