loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 379 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (11)

اخبار کوتاه

  • تجسس  پلیس لیسبون از منچستریونایتد - Telegraph: پلیس پرتقال در نظر دارد تا برای شنیدن پاره ای توضیحات از باشگاه منچستریونایتد پیرامون جذب به به، مهاجم ویتوریا گیمارش، به انگلیس سفر کند. ببه که ۲۱ سال دارد، آگوست ۲۰۱۰ تنها یک فصل پس از حضور در دسته ۳ پرتقال، با ۹ میلیون یورو به یونایتد پیوست که در این انتقال ۳.۶ میلیون یورو به وکیل جدیدش خورخه مندس رسید. خورخه مندس وکیلی بود که مسؤول انتقال کریستیانو رونالدو، نانی و اندرسون نیز بود. نکتۀ مشکوک این است که ببه تنها چند روز پیش از این انتقال، با وکیل قبلیش گونکالو ریس طی جر و بحثی فسخ قرارداد کرد و خورخه مندس را وکیل خود در این قرار داد کرد. گویا گونکالو ریس این قضیه را مشکوک می داند و اعتقاد دارد که خورخه مندس موکلش را برای به دست آوردن این پول زیاد با توطئه از او دزدیده است. (مترجم: به جان خودم دست اون کیروش هم با این مندس تو یه کاسه است!)
  • گیگز تنها بازیکن در دسترس برای المپیک - SkySport: گویا سایت باشگاه طی نامه ای به فدراسیون فوتبال انگلیس با حضور بازیکنان سن بالایش در تیم المپیک بریتانیای کبیر (که امسال متحد در المپیک لندن شرکت می کنند) مخالفت کرده است. طبق قانون دادگاه سال 2008، باشگاهها می توانند از حضور بازیکنانشان در مسابقات المپیک جلوگیری کنند چرا که این بازیها در تقویم رسمی فیفا جای ندارند. ولی باشگاه منچستریونایتد، در نامه ای اعلام کرده که با حضور بازیکنان جوان مشکل ندارد و تنها از حضور افراد بالای سن قانونی جلوگیری خواهد کرد. در نامۀ باشگاه آورده شده که تنها به گیگز 38 ساله اجازۀ حضور در ترکیب بریتانیا در المپیک داده می شود، آن هم بدین خاطر است که گیگز پیش از این در تورنومنت معتبر جهانی شرکت نداشته است و اعلام آمادگی کرده بود تا به عنوان بازیکن بالای سن قانونی در ترکیب بریتانیا بازی کند. بدین ترتیب، از حضور فردیناند، رونی، اسکولز و اونز که استوارت بیرس به عنوان بازیکنان سن بالا به تیم دعوت کرده بود، جلو گیری می شود. ولی جوانان دارای سن قانونی المپیک یعنی کلورلی، جونز، اسمالینگ و ولبک در صورتی که در ترکیب انگلیس برای یورو 2012 جایی نداشته باشند، اجازۀ حضور آنها در تیم المپیک داده خواهد شد.

  • قهرمانی تیم ذخیره ها در انگلستان - سایت باشگاه: تیم ذخیره ها امشب توانست استون ویلا را در ضربات پنالتی شکست دهد و به عنوان قهرمانی لیگ ذخیره ها در انگلستان دست یابد. در ضربات پنالتی جاشوا کینگ، جس لینگارد و ویل کین هر سه پنالتی یونایتد را به گل تبدیل کردند و سم جانستون به زیبایی هرچه تمامتر سه پنالتی استون ویلا را مهار کرد (دو تا از مهار های او رو در عکس ببینید) تا یونایتد با پیروزی 3-1 در ضربات پنالتی، قهرمان انگلیس شود. به امید تکرار این قهرمانی تا دو روز آینده!

 شایعات نقل و انتقالات:

  • رقابت اینتر با یونایتد برای جذب گایتان - کلیک منچستر: این سایت نوشته که اینتر از اختلاف نظر یونایتد و بنفیکا بر سر قیمت گایتان می خواهد بهره برداری کند و مدیر عمومی اینتر، مارکو برانکا می خواهد با پیشنهاد قیمت بالاتری از یونایتد، گایتان را به خدمت بگیرد. بنفیکا قیمت گایتان را ۴۵ میلیون یورو اعلام کرده ولی یونایتد اعلام کرده است که گایتان حدود ۲۵ میلیون یورو می ارزد.
  • گارسیا مایل است در بنفیکا بماند - کلیک منچستر: به نوشتۀ این سایت، مدیر برنامۀ ژاوی گارسیا، هافبک بنفیکا که مورد توجه میلان و یونایتد قرار دارد، اعلام کرد موکلش از ماندن در بنفیکا خوشحال است: "او برنامه اش این است که مدت زیادی در باشگاه بماند او در بنفیکا خوشحال است. باشگاههایی به او تمایل دارند، ولی پیشنهادی ارائه نشده است."
  • توئنته آمادۀ فروش لوک دی یانگ - کلیک منچستر: رئیس باشگاه توئنتۀ هلند اعلام کرد که باشگاه خود را برای پیدا کردن جایگزین دی یانگ آماده می کند: "این تابستان هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، و هر چه رخ دهد، ما باید پیش بینی آن را بکنیم. ولی تا این زمان، هیچ باشگاهی با ما مذاکره نکرده است." تیمهای یونایتد، چلسی، لیورپول و نیوکاسل خواهان دی یانگ هستند.
  • سیسوکو آمادۀ ترک تولوز - کلیک منچستر: مدیر برنامه های موسی سیسوکو هافبک فرانسوی ملی پوش تولوز اعلام کرد که "سیسوکو اکنون مشغول مذاکره با تولوز است. این تابستان می تواند زمانی مناسب برای تغییر پیراهن سیسوکو باشد. بازیکن هر دو بازار را در اختیار دارد تا صحبت کند (با باشگاه) و یا با باشگاههای دیگر مذاکره کند. مذاکراتی که البته هم اکنون آغاز شده اند. با چه باشگاهی؟ من نمی توانم هیچ چیزی را آشکار کنم." یونایتد و چلسی از مشتری های او هستند.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

بابا چه المپیکی کلورلی باید در یورو بازی کنهشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

به گل یا هیچکس ربط نداره که رونی تنهاست همون فرگوسنی که19جام آورده خودش میدونه چی درسته چی نادرست...هروقت25سال رو نیمکتی مثل یونایتد نشستن دهن باز کنن

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

راستی best جان من اصلا این مقاله رو تائید نمیکنم واقعا افتضاحه فقط میگم فرگی نباید کاری کنه که چنین مقاله ای در موردش بنویسن بازم عذر میخام زنده باد کینگ فرگی

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1348/10/11 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

واقعا کارتون درسته.ازتون ممنونم که خبرها رو زود به زود اپ میکنین.واقعا بهترینین

این نظر توسط ali-s در تاریخ 1348/10/11 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

در جواب best اولا خودم تو قسمت نظرات سايت كل زير فحششون كردم دوما خيلي تعصبي اكه اين مقاله رو دشمن شاد كن بدوني من خودم واقعا اين مقاله رو قبول دارم اكه فركي امسال خريد نكنه عمرا فصل ديكه قهرمان شيم در بزركي فركي شكي نيس ولي منجستر يونايتد از فركي بزركتره تو واقعا فك ميكني كليزرا 16 ميليون واسه اوزيل نميدادن يا 20 واسه سيلوا يادمه بعد از حذف از اروبا خيلي ها همينجا كفتن ليوربول شديم يه جيز ديكه واقعا ميتونيم با سيتي رقابت كنيم اونا بيل رو بخرن ما بينز اونا ازارد ما يانك فركي بايد جند تا خريد توب كنه تا اين حسين بارسا نياد تيكه بندازه 5 سال شده ميخايد يه خريد توب كنيد هنوز نتونستين جرا همه دنبال نيمار هستن ما نيستيم به هر حالglory glory united و زنده باد كينك فركي

این نظر توسط قاسم در تاریخ 1348/10/11 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

اقا یه سوال:
برای چی توی نظر سنجی سایت از مشکل فرگی با نیستلروی ننوشتین؟ خودش میتونه یه گزینه رای گیری باشه.
با تشکر از زحماتتون. ببخشید کم نظر میدم اما همیشه رای میدم شکلک
پاسخ : قاسم جان دستت درد نکنه... من جدا یادم نبود رودی هم به خاطر اختلاف با سرالکس رفته رئال... اینا رو یادم بود فقط... هر کس دیگه ای یادتون اومد بگید اضافه بشه

این نظر توسط best در تاریخ 1348/10/11 و 6:27 دقیقه ارسال شده است

آقای ali-s این چرندیات چیه میری از تو سایت گل جو گیر نشو این آخر فصلی حالاحالاها جا دارید تا بخواید از سرالکس انتقاد کنید همین سیاست بود که تیمو قهرمان جزیره کرده کرده با19تا قهرمانی همون قولی که از لحظه ی ورودش به هوادارا داده بود حالا بعد 25سال جام گرفتن متداوم یه فصل جام نگرفت باید جوگیره این متنهای چرندی بشی که تو این سایتای مزخرف چاپ میشه خجالت بکشید هنو هچکس نتونسته به گرد پای سرالس برسه تازه بعداز چندین سال گواردیولا داشت دم درمی آورد که همه دیدید بعد از 4سال مخش گوزید کم آورد خسته شد ودر نتیجه تیم رو رها کرد به حال خودش اونم تو لیگ مسخره ای مثل لیگ اسپانیا که فقط 2تیم حرف واس گفتن دارن مورنیو هم که همه میشناسنش که واسه برد هر کاری میکنه وقهرمانی بدست میاره ولی ثبات نداره موندن یا نموندنش مشخص نیست پس به مربی بزرگی که دارید افتخار کنید و انتقاد نکنید 25سال کم نیست اگه سر مت بازبی سرالکس رو جایگزین خودش نمیکرد مشخص نبود این 19 قهرمانی که داشتیم با کسی یا بهتر بگم کسانی بدست میومد تا به امروز یانه بهتره بجای اینکه این متن هارو بخونی و کوپی پست بزنی و دشمن شادون کنی برو تو سمت نظرات واعتراض خودتو نشون بده مثلا هواداری نه مترسک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 2:10 دقیقه ارسال شده است

یادداشت ویژه : محاکمه فرگوسن سایت گل – تاکنون هرچه گفته شده در تعریف و تمجید سرالکس فرگوسن بزرگمرد جهان فوتبال بوده است اما او نیز همانند هر انسانی جایزالخطاست و قابل انتقاد!
هرچه به روز یکشنبه 24 اردیبهشت و روز پایانی لیگ برتر انگلستان نزدیک می شویم التهاب هواداران و بازیکنان یونایتد برای تعیین تکلیف قهرمانی بیستم شان بیشتر می شود. تیمی که می توانست به راحتی و بدون دغدغه تاج افتخار بر سر بگذارد، اکنون سرنوشت را در دستان توانمند منچسترسیتی و ساق های لرزان کوئینزپارک رنجرز می بیند. سال سیاهی است: حذف از چمپیونزلیگ، سقوط از لیگ اروپا، باخت های تلخ به منچسترسیتی، خداحافظی با جام حذفی و لیگ کاپ و در پایان شاید بخشیدن قهرمانی به شهروندان آبی پوش ...، و فصلی بدون جام! اینجا آخرخط منچستریونایتد است؟
استاد پیر باید بازنشسته شود؟ شیطان سرخ خون تازه ای می طلبد؟ برای دفاع از سرالکس شکست خورده حرفی دارید؟ حتی اگر بر حسب شانس و اقبال بازهم قهرمانی لیگ برتر از آن مردان اولدترافورد شود ذره ای از رگبار انتقادات نخواهد کاست...

قرائت کیفرخواست
مراسم محاکمه ی فرگوسن با قرائت کیفرخواست آغاز می شود: سرالکس متهم است بدون خرید بازیکنان با کیفیت در فصل جاری برای جایگزینی مهره های مصدوم، محروم و بازنشسته و با اتکای بیش از حد به جوانان و گاه باتجربه های پا به سن گذاشته، پا در راه آرسن ونگر گذاشته و یونایتد را از قهرمانی محروم کرده است.

آیا وقتی نویل و اسکولز اعلام بازنشستگی می کنند نباید به فکر جانشین بود؟ آیا هنگامیکه جان اوشی و وسلی براون فروخته می شوند نمی خواهید جای آنان را پُر کنید؟ نمی بینید کاپیتان ویدیچ ستون فقرات دفاعی و دَرن فلچر محور میانی تیم، فصل را از دست داده اند؟ آیا اندرسون، نانی، ریو فردیناند و اشلی یانگ به تناوب مقاطع زیادی از فصل را غایب نبودند؟ و آیا اعتماد بیش از حد به جوانان به قیمت از دست رفتن تمام عناوین درست است؟ با اشتباه های مکرر دروازبان آینده دار خریداری شده (داوید دخه آ) و دفاع های جوان انتخابی شما چند امتیاز در فصل جاری از دست رفته است؟
آیا پرستیژ باشگاه بزرگ و ثروتمندی مانند یونایتد مناسب دعوت از بازیکن بازنشسته (پل اسکولز) است؟ می خواهید با ادامه ی سیاست های گذشته با هیولایی همچون من سیتی یا باشگاه های پرخرج دیگر بجنگید؟ تا کِی می توانید با تکیه بر تاریخ و هویت تیمی یونایتد با دلارها و پوندهای رقبا مبارزه کنید؟ همه می دانند کنترل کننده ی تمام استراتژی های باشگاه شمایید نه خانواده گلیزر. همگان دیدند نقشه های تاکتیکی شما در برابر بارسلونا دوبار شکست خورد و به قول خودتان بهترین تیم دوم اروپا شدید!
آیا فکر نمی کنید نیاز به تغییر سیستم بازی دارید؟ کاری که آرسنال درحال انجام دادن آن است و با برکناری پَت رایس دستیار اول ونگر پس از 16 سال و آمدن استیو بولد خبر از تغییرات عمیقی در توپچی های لندن می دهد. شما نیز می توانید دستیاران تان را تغییر دهید و یاد برایان کید (دستیار سابق فرگوسن و فعلی منچینی) موفق در دهه ی نود و کارلوس کِیروش (سرمربی فعلی تیم ملی ایران) و حتی خاطره ی استیو مک لارن (سرمربی فعلی توئنته هلند) را زنده کنید. شما متهمید گاه اشتباهاتی در خرید و فروش بازیکن دارید! چگونه بِه بِه پرتغالی را بدون دیدن بازی هایش به قیمت 7 میلیون پوند خریدید و او الان کجاست؟
چرا باید حسرت فروش کریستیانو رونالدو را بُخورید؟ (مطابق با مصاحبه اخیر فرگوسن در اینباره). آیا دیمیتار برباتوف گرانترین بازیکن تاریخ یونایتد نیست؟ آیا برای خرید این بازیکن ارزنده ی بلغاری تا آخرین لحظه با سیتی نجنگیدید؟ آیا برباتوف آقای گل باشگاه های انگلستان نشد؟ پس چگونه است که در فینال چمپیونزلیگ در برابر بارسلونا وی را در فهرست 18 نفره هم نگذاشتید؟ حتی در فصل جاری که بازیکن آزاد محسوب خواهد شد، نه بازی از او گرفته شده و نه قراردادش تمدید شده است، چرا؟ مگر نه اینکه فوروارد انرژیکی مانند تبس را از دست دادید، پس چگونه به مهاجم ساکنی همچون چیچاریتو دل بستید؟ آیا تابستان گذشته را به یاد دارید؟ وسلی اسنایدر را خاطرتان هست؟ فقط به خاطر چندهزار پوند وی را از دست دادید و دیدید بحران ژرف خط هافبک تان را.
شما از بازیکنان دایم مصدومتان حمایت می کنید و به آنها حقوق می پردازید بدون آنکه در طول فصل حتی به تعداد انگشتان دست بازی کنند. شماره 7 افسانه ایتان را می گویم: مایکل اوون. اوون هارگریوز را به یاد می آوریم که با چه زحمت و با قیمتی گزاف از بایرن مونیخ خریداری شد و حتی یک فصل کامل بازی نکرد و با اینکه بازیکن ارزنده ای می نمود، دایم مصدوم و دور از میدان بود و پس از کنار گذاشته شدن از تیم، به من سیتی پیوست و به شما و تیم تان پشت کرد! گری نویل کاپیتان همیشه مصدومتان را هنوز فراموش نکرده ایم. فکر نمی کنید ثروتمندترین باشگاه دنیا (مطابق آمار رسمی 8 سال پیاپی است که منچستریونایتد به این مقام می رسد) کمی هم باید سرکیسه را شُل کند؟
هواداران شیاطین سرخ هم می خواهند گاهی نام های بزرگ را در تیم خود ببینند. تا به حال به وین رونی دقت کرده اید؟
از هنگام جدایی رونالدو تاکنون چند زوج در کنار وی آزموده اید؟ آیا فکر نمی کنید یک بازیکن بزرگ نیاز به حامی های بزرگتر دارد؟ آنچه که در بارسا می بینیم، لیونل مسی بزرگ در کنار چابی و اینیستای بزرگتر معنا دارد. تا کی رونی باید به تنهایی بار عدم خرید بازیکنان بزرگ را به دوش بکشد؟ اتهام دیگر شما میدان دادن بیش از حد به بازیکنان متوسط و گاه بی کیفیت است. نام های زیادی در این لیست دیده می شود، از گذشته تاکنون: برادران نویل، کلیبرسون، اندرسون و ... .
شما حتی دیگر شخصیت کاریزماتیک سابق خود را ندارید. آیا جوانانی مانند راول موریسون و پل پوگبا که به آنها امید بسته بودید شما را تنها نگذاشتند؟ اولی به نیوکسل رفت و دومی در راه یوونتوس است. چرا تیم بی ثبات سرالکس فرگوسن در لیگی که 8 امتیاز از منچستر سیتی جلو بوده است، به ویگن اتلتیک رده نوزدهمی می بازد؟ در خانه بُرد پُرگل را با تساوی 4-4 عوض می کند؟ شاید هم باخت به سیتی در بازی برگشت تصادفی بوده است همانگونه که در بازی رفت با شش گل در اولدترافورد درهم کوبیده شدید!
آیا می خواهید تمام افتخارات 26 سال گذشته را با لجاجت از دست بدهید؟ هواداران فوتبال از هر کشور یا نژاد و قوم باشند در یک شعار با یکدیگر مشترکند: "اگر قهرمان نشوی باید بروی".

دفاعیه
پس از قرائت کیفرخواست توسط دادستان، وکیل فرگوسن به پا می خیزد و متن دفاعیه از استاد بزرگ دنیای فوتبال را می خواند: "با تمام این اتهامات او هنوز یک قهرمان است و محبوب شیاطین سرخ باقی خواهد ماند".

دفاع آخر
فرگوسن می گوید: "قهرمان واقعی کسی است که پس از باخت بازگردد و خود را ثابت کند"!

رای دادگاه
پس از شنیدن حرف های تمام طرف های درگیر، این شما فوتبالدوست گرامی هستید که رای نهایی را صادر می کنید. رای شما چیست؟ سایت گل پیشرفت کرده ولی فرگی تا ابد در قلب ماست

این نظر توسط SE7EN در تاریخ 1348/10/11 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

متما هستم فرگی تو تابستون خرید های به جایی میکنه چون خرید شدیدا لازمه برا ریکاوری تیم

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

گایتان بره همون اینتر بهتره کاگاوا که فک کنم قطعیه بیل هم که شاید بره شیتی پس شاید خرید ازارد راحت باشه سیسوکو هم که در حد یونایتد نیس ولی فک کنم پوگبا بره فرگی یه هافبک دفاعی بخره که ام ویلا و استروتمن و اساموا خوبه نیک پاول هم یه خرید توپه واسه اینده یه بازیکن تو مایه های فرانک لمپارد


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,968
  • بازدید ماه : 1,968
  • بازدید سال : 130,557
  • بازدید کلی : 1,718,599
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2