loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 329 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (8)

Man United   3

van Persie (16), Cleverley (19), Rooney (59)

Sunderland   1

Campbell (72)

Saturday 15 December Old Trafford| Attendance: 75,582

 خیلی خوبه که هر هفته یه تولد داریم ها! اول از همه تولد Pedi7 عزیز رو تبریک میگم هرچند نتونست کادو 7 امتیاز جدول رو بگیره! نیشخند

داداش اسمت رو هم نمی دونم درست حسابی شرمنده! ولی تولدت مبارک ایشالا سالی سرشار از موفقیت همراه با تندرستی در پیش داشته باشی. قلب
امشب ردنپ هم تیمش برد ولی این بابا  هیچ اعتقادی مثکه به فابیو و پارک جی سونگ نداره! حالا پارک به درک! ولی برای فابیو اصلا خوب نیست اینجوری رو نیمکت کوئینز نشستن، درحالی که برادرش این ور داره طوفان به پا می کنه! گند خورد تو روحیه بچه رفت! ردنپ دهانت سرویس مرد!

اما جدول پیش بینی و نتایجش:
این چه وضعشه! کی پاسخگوی این همه هفت امتیازیه! ویدیچ هم دردی دوا نکرد و از یار سابق خودمون گل خوردیم امروز هم! عصبانی


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ بیست و پنجم - کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط salman در تاریخ 1391/09/30 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

منچستر باز خورد به رئال امسال دیگه دلبوسکه نیست این مورینیو سوراخ سرمربیمونه یونایتد اشک رئال رو در میاره رئال رو سوراخ میکنه !! تو لالیگا که ریدیم زنده باد یونایتد کبیر

این نظر توسط خالد از لارستان در تاریخ 1391/09/26 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

شهاب، دیگه راهی واسم نمونده، قیمتت چنده؟!!
بازی قبل با سیتی گفتم دو بر دو، آخرین لحظات شد سه بر دو که یه آن موندم خوشحال بشم یا ناراحت!
اینبارم گفتم سه بر صفر که باز آخرین لحظات شد سه یک!!
خودت بگو تموم هر 24 بازی ممکنو پیش بینی کنی و یه 7 امتیازی بینش نباشه، فاجعه نیست؟!
شماره این پسره لوک خوش شانسو نداری؟
صدات ضعیفه، گفتی قیمتت چند بود؟!
شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شانست خیلی خوبه ها شکلک
میگم این شانست رو چند میفروشی؟! مشتری دارم دست به نقد شکلک
لوک خوش شانس تلگرافی بود شکلک
مثل این سرخ پوستا باید براش با آتیش پیغام بفرستی

این نظر توسط NIMA در تاریخ 1391/09/26 و 7:24 دقیقه ارسال شده است

ممنون متوجه شده چطوری هست
پاسخ : شکلک

این نظر توسط danteiv در تاریخ 1391/09/26 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه های سایت یه کاری میشه واسم انجام بدید؟
من 1 دی میرم خدمتشکلک خدا رحم کنه!
اگه میشه منو حذف نکنید! و اسم منو یه گوشه کنار بزارید... خیلی ممنون میشم...
دیگه نمیتونم بازی های یونایتدو ببینم بیشتر از همه واسه این ناراحتم.
خواهش میکنم حذفم نکنیدشکلک
پاسخ : سلام داداش تا جایی که بتونم یادم بمونه سعی می کنم اسمت رو تو جدول حفظ کنم. ولی اگه یه نتیجه بگی همیشه اونو برات وارد کنم عالی میشه.
خدمت هم خوش بگذره منم تابستون پارسال آموزشی بودم برد کامیونیتی شیلد جلو سیتی رو ندیدم خبرش رو از تو پادگان از تلویزیون دیدم! شکلک
موفق و سلامت باشی

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/09/25 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

ای داد بی داااد

عجــــــــــــب دنیای نا مردی!شکلکشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/09/25 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

آخه مثلا چی می شد یک گل بیشتر میزدیم؟؟؟؟؟!!!

چِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــــــــــــــــــــــــی می شد؟؟
چی میشد؟؟
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

همیشه باید شکلک بغض بزاااااااارم؟؟

پاسخ : واقعا دنیا نامرده شکلک
3-1 رو دیدم اصلا دلم سوخت شکلک

این نظر توسط NIMA در تاریخ 1391/09/25 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

این اشتباه نیست ولی گفتم بگم. من تا حالا 3 بار کامل درست گفتم ولی شما زدید 2 بار واسه همین اگه امتیازم رو جمع کنید میشه 71 ولی در کل زدید 78 که درستهشکلکشکلک
الان چی گفتم خودم هم نفهمیدمشکلک
پاسخ : نیما جان، اون اعداد جلوی اسمت، برای تا پیش از بازی امروزه، بعدش امتیاز تا قبل بازی امروز محاسبه شده که شدی 71 امتیاز، بعد با 7 امتیاز امروزت جمع شده شده 78 امتیاز...
برای هفته دیگه اون یک میاد با پیشبینیهای صحیح شما جمع میشه و میشه 3! و 78 برای هفته دیگه جای امتیازهای پیش از بازی شما قرار میگیره! روال کار اینجوریه و شما هفته دیگه جلوی پیش بینی های صحیحت عدد 3 قرار میگیره

این نظر توسط mohsen_united در تاریخ 1391/09/25 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

ایول بعد مدتهااااااااا 7امتیازو گرفتیم شکلکشکلک
شهاب جون سلام و خسته نباشی گلم شکلکشکلک
پاسخ : سلام داش محسن گل شکلک
سلامت باشی! 7 امتیاز هم نوش جونت شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,973
  • بازدید ماه : 1,973
  • بازدید سال : 130,562
  • بازدید کلی : 1,718,604
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2