loading...
منچستريونايتد Manchester United

ali بازدید : 311 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (15)

سلام بچه ها...به فرمایش شهاب جون(عاشقشم من)یه معرفی از خدم می نویسم.

من علی ترابی متولد 75/9/12 در اصفهان هستم.اما اصن خودمو اصفهانی نمی دونم چون پدر مادرم،کلا خانواده همه خوزستانیان...اصلا نمی دونم چرا اصفهان به دنیا اومدم؟؟؟خندهسوال

عااااااااشق منچسترم یونایتدم،شاید بگین اغراق می کنه اما به عنوان خانواده دوم بش نگاه می کنم،حاضرم هر کاری هم بکنم براشنیشخند

دقیقا نمی دونم از کی طرفدار منچستر شدم،اما بابام طرفدارِ منچستر بوده و هست و با بابام بازی های منچستر رو نگاه می کردیم از 2-3 سالگی...

به نظر من اسطوره های منچستر سر مت بازبی و سر الکس هستن...تو بازیکنا عاشق همه ام اما گیگز و ریو و وین و آنتونیو رو بیشتر دوس دارم.اریک و دیوید که صد البنه جای خود دارند.تشویق

بازیکن غیر منچستری هم چیزی به ذهنم نمی آید به جز اشنایدر و بوفون و اوزیللبخند

عدد و شماره ی مورد علاقم 7 هست،عددِ مقدسیِ.

تیم ملی هم از ایتالیا و هلند رو دوست دارم...(با عرض معذرت)خجالت

تیم غیر منچستر هم بورسیا دورتمند رو دوس دارم...یه کوچولو هم رئال مادرید...(باز هم با عرض معذرت)خجالت فوتبال ایرانی هم نگاه نمی کنم بعضی وقتا تیم ملی مثلا اگه ببینم.

تیم منفور هم عرض کنم؛بارسلونا،لیورپول،سیتی وبایرنکلافه بازیکن منفور هم؛مسی،بوسکتس،آلوز،توز،اگوارو،توره ها،نصری،جرارد و ... .دروغگو

خوب بریم سرغ بخش خوب....آقا من دیوانهههههههههههههههه ی سریال دیدنم(البته آمریکایی و زبان اصلی)اگه بخوام به ترتیب علاقه اسم ببرو :

The Vampire Diaries

Game of Thrones

The Walking Dead

True Blood

How I Met Your Mother

Teen Wolf

Prison Break

Nikita

و

...

با عرض معذرت خیلی جو گیر شدم...ببخشید دیگهخجالت

آهنگ هم که خیلی خیلی خیلی گوش می دم و دوس دارم...همه چی هم گوش می دم الیته آهنگ فارسی کم تر...خواننده و گروه مورد علاقه هم به ترتیب:

 ... و Adele-Bruno Mars-The Beatles-Paul mccartney-Lil Wayne-kaney West-Rihanna-zed bazi

NBA هم خیلی دوست دارم(LAL فقط آقا) و تنیسور ها هم Roger Federer(معذرتخجالت)

راستی تو بخش نظرات با صورتی جواب می دم

دیگه خیلی حرف زدم...ببخشید اگه طولانی شد...عاشقه همه ی شما یونایتدی ها هستم قلب

علی ترابی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

آره بابا خودم میدونم . خواستم یکم اذیتش کنم . و الا دوسش دارم شدییییییییییییییید شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1348/10/11 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

آقا اینقدر علی ها زیاد شدن قاطی کردم!محمد آقا منظورش این بود که ....شکلک

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1348/10/11 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

علی آقا سوء تفاهم نشه! علی آقا شکلکمنظورش این بود که این جور بحثا زمان زیادی رو می طلبه بهتره در موردش صحبت نکنیم (چون ارتباطی هم به موضوع اصلی سایت نداره) فقط یکم بد بیان کرد!
در مورد فرهنگ غنی ایرانی که علت غنی بودنش رو هم اسلام میدونم باهات موافقم علی آقا!
راستی دوستان اگه بگن چه کتابی رو خوندن و مفید بوده هم خیلی خوبه!
پاسخ : خوشحالم که منظورم رو گرفتی و بد برداشت نکردی.
قرار شد دیگه تو این سایت دنبال این چیزا نباشیم دیگه .

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

محمد جان چه ربطی داشت حرفات ؟ یعنی الان باید چسبید به اونوریها و ایرانو ول کرد ؟ در ضمن طرز حرف زدنتو به خاطر سن کمت میبخشم . دهن منو باز نکن چیه ؟ مگه بهت خدا نکرده فحش دادم ؟
کوروشو که همه بندو بساتاشو 50 - 60 سال پیش بردن چه ربطی داره به الان ؟ میخوای واسه کوروش چکار کنن دیگه ؟ بنای تاریخی که ثبت جهانیه طبق تهدات بین المللی نباید اصلا چیزی بهش اضافه یا کم کرد . ناظر داره میان نگاه میکنن . قسمتی از تخت جمشید رو سرشو پوشوندن که بارون نابودش نکنه گیر دادن که باید بردارید توی تعهدات نیست این کار . تمدن رو ما خودمون از بین میبریم داداشی . کوروش مگه به حجاب اعتقاد نداشت ؟ پس چرا جوونای امروزی که دم از کوروش میزنن به این کارش عمل نمیکنن ؟ چون نمیصرفه . این جا جای این بحثها نبود . از بچه ها عذر میخوام . درضمن من از جمله کسایی هستم که از دقایق اولیه افتتاح این سایت جز مزاحمای اینجا بودم . نمیدونم حالا دلیل اینطور حرف زدن شمارو .
درکل چون منچستری هستی تو قلب مایی داداش شکلک
پاسخ : داداشم من قصد توهین نداشتم .وقتی میگم دهنمو باز نکن یعنی نذار من حرف هایی رو بزنم که آینده خودمو زیر سوال ببره و بدبختم کنه .دیگه ام تو اینجا باهات در این مورد بحث نمیکنم چون جاش نیست.اصلا هم این بحث ها ارزش این رو نداره که بخواد بین منچستری ها اختلاف بندازه.فدات شکلک

این نظر توسط afshin در تاریخ 1348/10/11 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

خوشبختم علی جون . شکلک
مث اینکه مادیگه پیر شدیم

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1348/10/11 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

چه جالب اختلاف سنی نویسنده ها تا جایی که من میدونم حداقل 11 ساله!!! به این میگن جادوی یونایتد!شکلک
البته منم 20 سالمه!شکلک

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1348/10/11 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

با این پستای معرفی نویسنده ها احساسا پیری بهم دست داد!!!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : نترس داش علی برو معرفی من رو توی پست اصلی (منوری سمت راست) بخون احساس طراوت و جوونی پیدا می کنی شکلک
سن داش وحید رو نمی دونم ولی فکر کنم اینجا داش وحید هست فقط داش بزرگۀ منه شکلک

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

محمد جان شمام بدتر از علی آقا هستی که . ای بابا شکلک
پاسخ : والا دست رو دلم نزار و یه جورایی هم دهن منو باز نکن.
من عاشق اون تمدن هزار ساله هستم و تاریخ غنی ،کوروش کبیر و ...
اما الان حتی تو کتاب های این کشور هم اثری از کوروش نمی بینی.حالا تو بگو این ایران کجا و اون ایران کجا؟
تو این ایران هیچ اثری از تمدن هزاران ساله باقی نمانده و به نظرم این ایران در حال حاضر در قفس زندانی هست...گفتم که دهن منو باز نکن ولی کردی دیگه ....

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

علی جان خلاصه آخرش میگفتی اصلا ایرانی هستی یا نه ؟ بابا همه علایقات خارجی بود که . خیلی ناراحت شدم . تمدن چند هزارساله هیچ جای زندگیتو نگرفته ؟ ولی تمدن 200 ساله همه وجودت شده ؟ لطفا یکم از علایق کشورت بگو . از ایران بزرگ

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

keke kiliam delt bekhad esfahani bashi shmoa ....
پاسخ : نظر شما به خاطر توهین آمیز بودن ویرایش شد میلاد جان . لطفآ رعایت کنید شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 718
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,552
  • بازدید ماه : 2,552
  • بازدید سال : 131,141
  • بازدید کلی : 1,719,183
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2