loading...
منچستريونايتد Manchester United
ali بازدید : 416 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (27)

لوکاس:اولدترافورد شگفت انگیز است

لوکاس مورا در ۵ دقیقه انتهایی بازی در برد ۳-۱ مقابل بلاروس به زمین آمد و تحت تاثیر ورزشگاه ما قرار گرفت.زمانی‌ که بازی ۱-۱ مساوی بود هواداران نام او را فریاد میزدند.

وی در گفت و گو با ESPN Brazil اعلام کرد:

"وقتی طرفداران نام من رو فریاد می کشیدند من بسیار هیجان زده شده بودم و به خودم افتخار می کردم.من در مدت زمان کوتاهی که بازی کردم سعی کردم بهترینم رو انجام بدم ولی چیز مهم برد بود که بدستش اوردیم.استادیوم(اولدترافورد) و جو باور نکردنی و فوق العاده بود.همه چیز عالی بود.برای این مدت من روی مسابقات تمرکز می کنم.الان بازیکن سائوپائولو هستم و روی المپیک تمرکز کردم.من ساکت هستم چون هنوز جوونم.بعد از المپیک درباره ی آیندم تصمیم می گیرم.اگر من باشگاه رو ترک نکنم ناراحت نمی شم چون باشگاه همیشه با من خوب بوده."

لوکاس تائید کرد که ریبیرو مدیر برنامه‌هایش بر روی انتقالات ممکن کار می‌کند و هیچگونه اطلاعات و جزئیاتی را هنگامی که وی در المپیک حضور دارد به او نمی‌گوید.

 Ali

ali بازدید : 311 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (15)

سلام بچه ها...به فرمایش شهاب جون(عاشقشم من)یه معرفی از خودم می نویسم.

من علی ترابی متولد 75/9/12 در اصفهان هستم.اما اصن خودمو اصفهانی نمی دونم چون پدر مادرم،کلا خانواده همه خوزستانیان...اصلا نمی دونم چرا اصفهان به دنیا اومدم؟؟؟خندهسوال

عااااااااشق منچسترم یونایتدم،شاید بگین اغراق می کنه اما به عنوان خانواده دوم بش نگاه می کنم،حاضرم هر کاری هم بکنم براشنیشخند

دقیقا نمی دونم از کی طرفدار منچستر شدم،اما بابام طرفدارِ منچستر بوده و هست و با بابام بازی های منچستر رو نگاه می کردیم از 2-3 سالگی...

به نظر من اسطوره های منچستر سر مت بازبی و سر الکس هستن...تو بازیکنا عاشق همه ام اما گیگز و ریو و وین و آنتونیو رو بیشتر دوس دارم.اریک و دیوید که صد البنه جای خود دارند.تشویق

بازیکن غیر منچستری هم چیزی به ذهنم نمی آید به جز اشنایدر و بوفون و اوزیللبخند

عدد و شماره ی مورد علاقم 7 هست،عددِ مقدسیِ.

تیم ملی هم از ایتالیا و هلند رو دوست دارم...(با عرض معذرت)خجالت

تیم غیر منچستر هم بورسیا دورتمند رو دوس دارم...یه کوچولو هم رئال مادرید...(باز هم با عرض معذرت)خجالت فوتبال ایرانی هم نگاه نمی کنم بعضی وقتا تیم ملی مثلا اگه ببینم.

تیم منفور هم عرض کنم؛بارسلونا،لیورپول،سیتی وبایرنکلافه بازیکن منفور هم؛مسی،بوسکتس،آلوز،توز،اگوارو،توره ها،نصری،جرارد و ... .دروغگو

خوب بریم سرغ بخش خوب....آقا من دیوانهههههههههههههههه ی سریال دیدنم(البته آمریکایی و زبان اصلی)اگه بخوام به ترتیب علاقه اسم ببرو :

The Vampire Diaries

Game of Thrones

The Walking Dead

True Blood

How I Met Your Mother

Teen Wolf

Prison Break

Nikita

و

...

با عرض معذرت خیلی جو گیر شدم...ببخشید دیگهخجالت

آهنگ هم که خیلی خیلی خیلی گوش می دم و دوس دارم...همه چی هم گوش می دم الیته آهنگ فارسی کم تر...خواننده و گروه مورد علاقه هم به ترتیب:

 ... و Adele-Bruno Mars-The Beatles-Paul mccartney-Lil Wayne-kaney West-Rihanna-zed bazi

NBA هم خیلی دوست دارم(LAL فقط آقا) و تنیسور ها هم Roger Federer(معذرتخجالت)

راستی تو بخش نظرات با صورتی جواب می دم

دیگه خیلی حرف زدم...ببخشید اگه طولانی شد...عاشقه همه ی شما یونایتدی ها هستم قلب

علی ترابی

ali بازدید : 424 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (8)

سلام دوستان...امروز به ذهنم رسید که یک آهنگ که به عنوان آهنگ رسمی باشگاه در واقع یاد می شه رو براتون بذارم.این آهنگ که نامش هست Glory Glory Man United در سال 1983 توسط بازیکنان اون زمان باشگاه قبل از فینال FA CUP ظبط شد.شعر این آهنگ توسط Frank Renshaw نوشته شد.Renshaw یکی از اعضای گروه معروف Hermans Hermits بود.این آهنگ در استودیو Starwberry ظبط شد.

هواداران یونایتد این آهنگ رو از دهه ی 80 می خوندند.این آهنگ در دهه ی 90 بسیار مشهور شد.هواداران یونایتد گاهی برای تحقیر تیم حریف کلمات شعر رو عوض می کردند و عموما بعد از گل زدن تیم و پس از بردن حریفان این آهنگ رو می خوندند و همچنان می خونن.

برای دانلود کیلیک کنید

در ادامه ی مطلب می تونید شعر زیبای آهنگ رو ببینین.

امیدوارم تو بخش نظرات،نظراتتون درباره ی آهنگ رو با من در میون بزارید

نوشته شده توسط Ali

ali بازدید : 436 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (4)

 چند ویدئو از پیراهن فصل جدبد و نظر بعضی بازیکنان تیم دز ادامه مطلب

منچستر یونایتد دوباره برای خدمت گرفتن لیتون بینز علاقه مند است.

با توجه به این که خبر انتقال آلبا به بارسلونا تائید شده است منچستر دوباره برای به خدمت گرفتن بینز تلاش می کند.یونایتد در نظر دارد این انتقال را تا پیش از تور آمادگی پیش فصل خود و سفر یه آفریقا عملی کند.

اورتون نمی خواهد این بازیکن را با قیمت پایین از دست دهد و برای او  20میلیون پوند می خواهد اما یوایتد تلاش می کند که او را با 15میلیون به خدمت بگیرد.

گفتنی است که یونایتد در تاریخ 16 جولای به آفریقا خواهد رفت.

 نوشته شده توسط:ali

ali بازدید : 339 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (15)

منچستر یونایتد همچنان مشتاق به خدمت گرفتن آلبا دفاع چپ والنسیا است و امیدوار است که بتواند پیشنهاد بارسا را برباید(بارسا را در این راه شکست دهد).

این مدافع 23ساله بسیار مورد توجه و علاقه ی بارسلونا است و والنسیا به پیشنهاد 15 میلیون یورویی این تیم علاقه ای نشان نداده و با این مبلغ موافق نیست و این می تواند فرصتی برای یوناتد باشد تا وی را بدست آورد.

واضح است که سر الکس به دنبال یک دفاع چپ خوب است و آلبا می تواند یک گزینه ی بسیار خوب باشد،بازیکنی که می تواند در خط هافبک نیز بازی کند.

بارسا در راه به خدمت گرفتن آلبا یک بار شکست خورده است و فرگوسن می تواند ار تنها فرصت خود استفاده کرده و با ارائه ی پیشنهاد مورد پسند والنسیا؛بارسا را در این راه شکست دهد.

گفتنی است که یونایتد به لنتون بینز نیز علاقه مند است اما فرگوسن فکر می کند آلبا توانایی های بهتری دارد و ارزشمندتر است.

 

کاگاوا می خواهد برای خودش نامی دست و پا کند و برای باشگاه میراث خود را به جا بگدارد.او پوشیدن شماره ی 7 را قبول نکرده است و در این باره می گوید:

«من به تازگی به باشگاه پیوسته ام و هیچ کاری در قبال باشگاه انجام نداده ام.من میخواهم بدست خودم نامی برای خود بدست آورم».

ار بین شماره هایی که کاگاوا ممکن است که بر تن کند می توان به شماره های 8،26 و 29 اشاره کرد که او در کریزواساکا بر تن می کرد.همچنین می توان به شماره ی 23ی دورتمند او اشاره کرد که وی را به این شهرت رساند.

کاگاوا نیز می گوید:«نمی دانم کدام شماره ها خالی هستند.من خواسته های خود رابه باشگاه داده ام »

او همچنین می افزاید:«قراردادم به همان طولانیی و مهمی بود که من از باشگاهی مثل منچستر یونایتد انتطار داشتم.وقتی من در الدترافرد بودم با خودم نصور کردم چقدر افسانه ای و باورنکردنی خواهد بود وقتی من در اینجا گل بزنم.»  

 

 

این هم یه عکس دیگه از گری نویل که با هوادار لیورپول به شرط پوشوندن آرم لیورپول عکس گرفته :)))))

ali بازدید : 365 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (13)
 
  • رونی آماده ی حضور در دیدار با اکراین: تيم ملي فوتبال انگليس در سومين بازي خود در رقابت هاي يورو2012 سه شنبه شب در ديداري بسيار حساس به مصاف اوکراين ميزبان مي رود.

    خبر خوش براي انگليس ها بازگشت وين روني مهاجم اين تيم بعد از محروميت دو جلسه‌اي در اين رقابتها است.

    روني مهاجم منچستر يونايتد به ستايش از روي هاجسون سرمربي تيم پرداخت و گفت که تيم ملي فوتبال انگليس با هاجسون روزهاي خوبي را پشت سر مي گذارد و مشکلي ندارد.

    وي افزود: شرايط تيم نسبت به جام جهاني بسيار خوب شده است. الان ديگر به مترجم احتياج نداريم و به راحتي حرفهاي کادر فني را مي فهميم. هاجسون شرايط بسيار خوبي را در تيم حاکم کرده است. روش او را بازيکنان به خوبي درک مي کنند و در زمين به نمايش مي گذارند.

    روني که در ديدار فردا شب تيمش مقابل اوکراين مي تواند به ميدان برود گفت: فصل خوبي را با منچستر يونايتد پشت سر گذاشتم و توانستم در رقابت هاي مختلف بر اعصاب خود مسلط باشم. متاسفانه در ديدار مقابل مونته نگرو مرتکب اشتباهي شدم و تاوان آن را پس دادم و سه جلسه محروم شدم. الان از لحاظ رواني در شرايط خوبي به سر مي برم و مهياي بازي هستم. وقتي با سه جلسه محروميت مواجه شدم اميدم براي حضور در رقابت هاي يورو به کلي از بين رفت. اما وقتي اين محروميت به دو جلسه کاهش يافت خوشحال شدم. الان براي بازي مقابل اوکراين کاملا آماده ام و از لحاظ رواني مشکلي ندارم.نوبت آن رسيده است که جبران کنم اميدوارم که بتوانم به تيم کمک کنم. روني درباره اين سوال که آيا ميزباني اوکراين مي تواند براي او و هم تيمي هايش تاثير گذارد،گفت: بازيکنان انگليس باتجربه هستند و بارها چنين شرايطي قرار گرفته اند. بايد با آرامش وارد ميدان شويم و در طول مسابقه تمرکز داشته باشنيم و به جو ورزشگاه توجه نکنيم.
  • در خبر دیگر از تیم ملی انگلیس این که امکان دارد ولکات بازی مقابل اکراین را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.
شایعات نقل و انتقالات
 
  • لوکا نزدیک به مادرید Daily mail:به نقل از این سایت و البته به نقل از مت بیایچ هم تیمی مدریچ در کرواسی،مدریچ علاقه مند به حضور در رئال مادرید است.وی می گوید:مدریچ دوست دارد در اسپانیا بازی کند.او بازی در انگلیس را دوست دارد اما می خواهد در اسپانیا بازی کند.او بسیار نزدیک به سبت یک قرارداد است.
  • The Sun:تاتنهام در صورتی که ویلاش بواش را به سرمریی گری خود انتخاب کند با یک شورش(اعتراض) از جانب بازیکنان مواجه می شود(البته من درست ترجمه رو متوجه نشدم برا همین انگلیسیش رو هم می ذارم)
          Tottenham face a player revolt if they push ahead with plans to appoint ex-Chelsea boss Andre Villas-Boas.

 

ali بازدید : 512 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (19)

منچستریونایتد به دنبال به دام انداختن بیل و مدریچ

به نقل از clubcall.com یونایتد به دنبال به دست آوردن دو ستاره ی تاتنهام است.

این می تواند یک پیشنهاد بزرگ برای به دام انداختن دو ستاره ی بزرگ وایت هارت لین باشد و یوناید می تواند بایک پیشنهاد بزرگ این دو دست پرورده «هری ردنپ» را بدست آورد.

مدریچ مدت هاست که مد نظر فرگوسن است و از این ستاره ی کروات انتطار می رود که تصمیم خود را گرفته و در صورت توافق انتقال او می تواند بعد از مسابقات Euro 2012 صورت بگیرد.

فرگوسن همچنین به گرت بیل علاقه مند است و ایجنت این بازیکن گفته است عدم حضور تاتنهام در لیگ قهرمانان در فصل آینده این بازیکن را مجبور می کند درباره ی آینده اش فکر کند. 

انتقال این دو بازیکن می تواند برای منچستر چیزی درحدود 60 میلیون یورو خرج بردارد و همچنین یونایتد باید با باشگاه های بزرگی وارد رقابت شود.

بارسلونا،ريال مادرید و منچستر سیتی از علاقه مندان به بیل هستند.

همجنین بارسلونا،PSG , چلسی به مدریچ علاقه نشان داده اند.

ali بازدید : 269 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (6)

رافایل قراردادش را تمدبد کرد-انتقال قرضی احتمالی فابیو به QPR

به نقل از Goal.com این دفاع راست برزیلی قرار داد خود را تا 2016 تمدید کرد.

وی که در سال 2008 به یونایتد پیوست،در فصل گذشته تنها در 12 مسابقه ی منچستر حضور پیدا کرد و در حال حاضر به دلیل مصدومیت دنی آلوز در اردو تیم ملی برزیل حضور دارد.

پریرا اِیجنت او و فابیو به Globoesporte می گوید:«رافایل از این که در منچستر یونایتد،یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا،بازی می کند بسیار خوشحال است».

وی می افزاید:«فابیو در ترکیب اول سر الکس نقشی ندارد،مسماُ او نیز می خواهد بازی کند.به همین دلیل فرگوسن با انتقال قرضی او موافق است و به او پیشنهاد انتقال قرضی را داده».

«فابیو به دنبال پیشرفت است زیرا او هنوز بسیار جوان است.به همین دلیل ما فکر می کنیم انتقال قرضی او به QPR بهترین انتخاب ممکن است».

ali بازدید : 219 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (8)

آساموا مشتاق حضور در یونایتد

گزارش ها نشان می دهد که آساموا ستاره ی اودینزه علاقه مند به حضور در یونایتد است.

سر الکس علاقه ی خود به این بازیکن را نشان داده است اما در راه به خدمت گرفتن او باید با یونتوس رقابت کند.

آساموا در تویتر خود اعلام کرده است که امیدوار است خبر های بیشتری در مورد آینده اش در هفته های آتی اعلام کند...

او در تویترش گفته:

"اودینزه در قلب من است،اگرجه در ایتالیا بمانم یا به انگلیس بروم."

"توجه من الان بر روی غنا است اما امیدوارم خبر های بیشتری در هفته آینده مشخص شود."

"من نمی توانم چیز زیادی بگویم اما می توانم بگویم که هر کجا که آینده ی من هست من می خواهم جام ها را ببرم و پیشرفت کنم."

"من به شما خواهم گفت به کجا خواهم رفت."

 

ali بازدید : 322 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (14)

ستاره باشگاه اتلیکو بيلبائو اعلام کرد فرناندو تورس و ژابي آلونسو، ستاره هاي سابق ليورپول، تعريف هاي زيادي از ليگ برتر کرده اند و همين مسئله موجب علاقه او به اين رقابت ها شده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" دوست دارم به انگليس بروم. در حال حاضر در بيلبائو هستم اما چه کسي مي داند در آينده چه اتفاقي رخ مي دهد.

ژابي آلونسو و فرناندو تورس به من گفتند که هواداران احترام زيادي براي بازيکنان تيم شان قائل هستند."

اخيرا شايعاتي در مورد انتقال يورنته که در اردوي تيم ملي اسپانيا براي رقابت هاي يورو حضور دارد، به تاتنهام منتشر شده است.

اين در حالي است که اين ستاره اسپانيايي مورد توجه یونایتد، بارسا، بايرن مونيخ و يوونتوس وجود داشت.

ali بازدید : 376 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (7)
 
رییس باشگاه بوروسیا دورتموند Michael Zorc تایید کرده است که منچستر یونایتد با طرف آلمانی برای Kagawa بر سر 16،7 میلیون پوند به توافق رسیده و تنها جزئیات قرارداد در راه نهایی شدن معامله باقی مانده است، اما گرفتن مجوز کار برای Kagawa مشکل جدید یونایتد است.
با توجه به قوانین FA،بازیکن باید برای کشور خود در طول 2 سال قبل از قرارداد در حداقل 75٪ از رقابت هایی که در سطح "A" برگزار می شوند (و نه مسابقه دوستانه) بازی کرده باشد؛
و با توجه به این که Kagawa در جام جهانی برای ژاپن بازی نکرده است معیار بازی در 75٪ از مسابقات ژاپن طی دو سال گذشته را از دست می دهد.
اینک منچستر باید منتظر رای هییت منصفه در مورد Kagawa باشد یا تا انتقالات نبم فصل صبر کند.
در شرایط مشابه انتقال Ryo Miyaichi همبازی Kagawa در ژاپن به آرسنال با تاخیر مواجه شد و هییت منصفه به دلیل استعداد استثنایی وی مجوز بازیش را صادر کرد.
در همین راستا به دلیل استعداد Kagawa به نظر می رسد مجوز بازی او نیز صادر شود. 
ali بازدید : 269 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (1)

راز سوپر گل وین رونی

 به اندازه آدم‌هاي کره‌‌ زمين، راه براي موفقيت وجود دارد اما‌ فقط‌ انسان‌هاي موفق‌، قادر به کشف راه خاص خود هستند و‌ ‌وقتي در‌باره فوتبال صحبت مي‌شود، شيوه وين روني را يکي از مناسب‌ترين را‌ه‌ها‌ براي موفقيت مي‌يابيم. ستاره منچستر‌يونايتد و مرد اول خط حمله تيم ملي انگليس اخيرا در مصاحبه‌ با ديويد هانتر، روزنامه‌نگار ديلي‌ميل اعلام کرد قبل از هر بازي ‌به سراغ مسئول‌ تدارکا‌ت تيم‌ رفته و از او درباره رنگ پيراهن تيمش در بازي فردا سوال مي‌پرسد. دليل او براي اين کار‌، رفتن‌ به تختخواب و تجسم گلزني‌ در بازي فردا با آن پيراهن است، تصوير ذهني؛ آن‌چه از سوي بزرگ‌ترين متخصصان علم روانشناسي موفقيت محسوب مي‌شود.

 

بقیه در ادامه مطلب

ali بازدید : 316 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (11)

سلام بچه ها،همین الان این رو به هازارد گفتم و این دقیقا اومده رو timeline صفحه اصلی فیسبوک هازارد

آپلود


یعنی اگه بخواد انتخابش رو بگه که گفته به زودی در همین جا هم می گه اول این رو می خونه...

ali بازدید : 284 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (3)

يوفا از بکام،سر بابی چارلتون و شيلتون تقدر میکند


اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) سه چهره اسطوره‌اي فوتبال انگليس را مورد تقدير قرار داده و با اهداي کلاه و مدال از سال‌ها زحمات آنها تقدير به عمل مي‌آورد.

 
به نقل از ديلي‌ميل، اين سازمان قصد دارد در حاشيه ديدار دوستانه انگلیس با بلژيک در تاريخ 2 ژوئن(شنبه 13 خرداد) ، از ديويد بکام، سر بابي چارلتون و پيتر شيلتون تقدير کند.

ديويد برن‌اشتاين، مدير اتحاديه انگليس با اعلام اين خبر اظهار داشت: يوفا مي کوشد از چهره‌هاي نامي که سال‌ها براي تيم ملي کشورمان زحمت کشيدند و همچنين در عرصه بين‌المللي در جهت گسترش فوتبال کوشيدند، با ارائه هدايايي تقدير کند.

بکام 37 ساله که در دروان جواني 17 گل براي تيم کشورش زد، هنوز بطور رسمي از حضور در تيم ملي خداحافظي نکرده است.او تا سال 2009 موفق شد 115 بازي براي تيم انگليس معروف به سه‌شير انجام دهد و اکنون نيز اميدوار به حضور درتيم منتخب بريتانيا در المپيک 2012 لندن است.

چارلتون و شيلتون نيز در دهه شصت و هفتاد براي تيم انگليس بيشترين تلاش را انجام دادند و قرار است صاحب جوايز فوق از طرف يوفا شوند.

ali بازدید : 255 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (8)

قرار فروش پل پوگبا به یوونتوس 

آپلود 
جوزپه ماروتا ( Giuseppe Marotta )، مدیر ارشد باشگاه یوونتوس تأیید کرد که باشگاهش در آستانه امضای قرارداد با پل پوگبا قرار دارد.آینده مرد فرانسوی برای ماه ها در هوا بوده اما او پس از مذاکرات طولانی سرانجام در برابر گسترش قرارداد خود در ورزشگاه اولدترافورد تصمیم گرفت تا قرارداد فعلیش در تابستان امسال منقضی شود.

جوزپه ماروتا در مصاحبه با روزنامه Corriere dello Sport، چاپ ایتالیا در این باره میگوید: بحث در مراحل پیشرفته ایست و باشگاه یوونتوس در انتظار پاسخ ازاین

 بازیکن 19 ساله است. ما به دور از باشگاه منچستر یونایتد وی را اغوا کردیم. ما به قواعد احترام میگذاریم، پل پوگبا، برای دلایل خود قصد ندارد تمدید کند. ما از

 باشگاه مطلع هستیم و در انتظار پاسخ هستیم، مذاکرات پیشرفت خوبی داشته است.

ali بازدید : 271 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (8)

اخبار کوتاه


  • پارک‌ با پيراهن سوون بلووينگس به ميدان رفت : به نقل از کره‌يا‌تودي، پارک جي سونگ، يک هفته پس از خاتمه فصل باشگاهي انگليس در کشورش براي تيم شهر زادگاهش«سوون سامسونگ بلووينگس»‌ در ديدار با اولسان هيونداي به ميدان رفت.اين ديدار به منظور قدرداني دست‌اندرکاران شهر سوون از یونایتدی مطرح انجام شد. تيم پارک در اين بازي 2 بر يک پيروز شد.اين ديدار با حمايت مالي خطوط هواپيمايي کره انجام شد که لژيونر 31 ساله به آن به عنوان سفير اقتصادي همکاري مي کند.پارک در مورد علت حضورش گفت: هدف عمده من از حضور در اين بازي ترغيب همشهري‌ها براي حضور در ورزشگاه به هنگام برگزاري مسابقات خانگي به منظور حمايت بيشتر از تيم سوون بود.

  • دخیا در صدر جدول واکنش های موفق(save): دخیا با واکنش های موفق و عالیش توانست با بالاترین درصد Save بالاتر از جوهارت در صدر قرار بگیرد که در اینجا 5نفر برتر را می بینیم:
 De Gea 77.9%  
Hart 77.0%  
 Stockdale 75.9%  
Mignolet 73.8%  
Friedel 73.5%  

 

ali بازدید : 232 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (6)

برباتف به دنیال جدایی از یونایتد (The Sun Reports)

برباتف که در این فصل در طول لیگ فقط 5بار به میدان رفنت می گوید:

این این واضح است که من در تابستان از یونایتد جدا می شوم.دیگر فکر نمی کنم برای باشگاه قابل استفاده و ارزشمند باشم.اندکی ناامید شدم...فکر نمی کنم لایق اتفاقاتی که افتاده باشم.این اتفاقات در شأن من نبود.من به دنبال جای جدیدی برای بازی هستم و می دانم می توانم در بالاترین سطح بازی کنم.

او همچنین گفت:

امکان ندارد که به سیتی بروم.من بعد از این همه مدت انسان وفاداری هستم.قبالا فرصت حضور در سیتی را داشتم اما یونایتد را انتخاب کردم...


نظر شخصی من(علی):

واقعا دمش گرم که سیتی برو نیست...ما هم نباید ازش ناراحت باشیم برا ترک باشگاه...فک کنم گناه داره این همه نیمکتنشین باشه.

ali بازدید : 295 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (15)


سلام دوستان...من علی نویسنده ی جدید سایت هستم

امیدوارم بتونم مطالب جدید و خوبی رو براتون بفرستم.



منچستر یونایتد همچنان باارزش ترین باشگاه دنیا

  • پس از ناکامی امسال منچستر در کسب جام،باز هم یونایتد ارزشمندترین باشگاه دنیا است.طبق آخرین آمار که که سایت Goal.com ارایه داده یونایتد همچنان با 672.9mو حتی با %29 افزایش ارزش برند خود در صدر جدول قرار گرفته.

بعد از یونایتد بایرن قرار داره که با وجود باخت در فینال چمپیونزلیگ با %59 افزایش ارزش برند و 617.9m€ ارزش برند در رده دوم ایستاده و جای رِیُال مادرید رو گرفته...از نکات قابل توجهش اینه که بایرن 230.3mفقط از چمپیونزلیگ بدست اورده.

دو باشگاه اسپانیایی رِیُال مادرید و بارسلونل هم به دلیل افت اقتصاد داخلیشون هر کدوم یک پله سقوط کردند.

جدول کامل رو هم در زیر می بینید:

                            

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 552
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,386
  • بازدید ماه : 2,386
  • بازدید سال : 130,975
  • بازدید کلی : 1,719,017
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2