loading...
منچستريونايتد Manchester United
ali بازدید : 338 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (15)

منچستر یونایتد همچنان مشتاق به خدمت گرفتن آلبا دفاع چپ والنسیا است و امیدوار است که بتواند پیشنهاد بارسا را برباید(بارسا را در این راه شکست دهد).

این مافع 23ساله بسیار مورد توجه و علاقه ی بارسلونا است و والنسیا به پیشنهاد 15 میلیون یورویی این تیم علاقه ای نشان نداده و با این مبلغ موافق نیست و این می تواند فرصتی برای یوناتد باشد تا این بازیکن را بدست آورد.

این واضح است که سر الکس به دنبال یک دفاع چپ خوب است و آلبا می تواند یک گزینه ی بسیار خوب باشد،بازیکنی که می تواند در خط هافبک نیز بازی کند.

بارسا در راه به خدمت گرفتن آلبا یک بار شکست خورده است و فرگوسن می تواند ار تنها فرصت خود استفاده کرده و با ارائه ی پیشنهاد مورد پسند والنسیا؛بارسا را در این راه شکست دهد.

گفتنی است که یونایتد به لنتون بینز نیز علاقه مند است اما فرگوسن فکر می کند آلبا توانایی های بهتری دارد و ارزشمندتر است.

 

کاگاوا می خواهد برای خودش نامی دست و پا کند و برای باشگاه میراث خود را به جا بگدارد.او پوشیدن شماره ی 7 را قبول نکرده است و در این باره می گوید:

«من به تازگی به باشگاه پیوسته ام و هیچ کاری در قبال باشگاه انجام نداده ام.من میخواهم بدست خودم نامی برای خود بدست آورم».

ار بین شماره هایی که کاگاوا ممکن است که بر تن کند می توان به شماره های 8،26 و 29 اشاره کرد که او در کریزواساکا بر تن می کرد.همچنین می توان به شماره ی 23ی دورتمند او اشاره کرد که وی را به این شهرت رساند.

کاگاوا نیز می گوید:«نمی دانم کدام شماره ها خالی هستند.من خواسته های خود رابه باشگاه داده ام »

او همچنین می افزاید:«قراردادم به همان طولانیی و مهمی بود که من از باشگاهی مثل منچستر یونایتد انتطار داشتم.وقتی من در الدترافرد بودم با خودم نصور کردم چقدر افسانه ای و باورنکردنی خواهد بود وقتی من در اینجا گل بزنم.» 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

تواضع رو برم.

این نظر توسط یونایتد لاور در تاریخ 1348/10/11 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

با این کارت ثابت کردی که چقدر باشعور و متواضع هستی.
به امید اینکه اینقدر پیشرفت کنی و بازیکن بزرگی بشی که همین شماره 7 رو به زور تنت کنن.شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

justunited عجب تخیلی داریا به اینش فکر نکردمشکلک

این نظر توسط shahriar در تاریخ 1348/10/11 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

اقا نه روی 8 حساب کن نه روی 23

این نظر توسط justunited در تاریخ 1348/10/11 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

دوستان تصور کنید که یه هوادار زن من سیتی با لباس تیمش بخواد با گری نویل عکس بگیره شکلکشکلک

این نظر توسط شهاب ز در تاریخ 1348/10/11 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

عجب طرفدار بی شرفیه! با دستش داره آرم لیورپول روی شورتشو نشون میده ولی خوشبختانه تو عکس نیوفتاده! شکلکشکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

کاگاوا با این حرکت جاشو تو قلب هوادارا محکم کرد

این نظر توسط NIMA در تاریخ 1348/10/11 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

کاگاوای دوست داشتنی از همین الان داره دلبری میکنه اگه بتونیم تو رقابت با بارسا البا رو بگیریم کلی روحیه به تیم و هوادارا میده چون هر سال میشه گفت از بارسا و ریال ضربه میخوریمشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

من حدس میزنم کاگاوا 19 میپوشه...ولبک هم 9 بهش میرسه...
7 رو هم دوست دارم هر چی زودتر بدن به پاول.........
راستی به نظرتون امش کی بازیه انگلیس - ایتالیا رو گزارش میکنه؟
من خودم فکر می کنم که فردوسی پور خودشو برا امشب آماده کرده........اونم مثله ما طرفداره انگلیسه اما از اون طرف هم طرفداره لیورپوله اما من با این حال همیشه از گزارشاتش لذت میبرم و خیلی دوسش دارم .. شکلک
پاسخ : من که والا خیلی وقته قید تماشای فوتبال زنده رو زدم مگه خونوادم خواب باشن تلویزیون به من برسه شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

راستی فرانسه دیشب چش شده بود؟دیارا و نصری و اورا چرا تو زمین نبودن؟این اسپانیا رو فقط المان میتونه متوقف کنه و بس.
خدا رو شکر اگه انگلیس بیاد بالا تا فینال به اسپانیا نمیخوره حالا فینالم یه کاریش میکنیم دیگه...شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,963
  • بازدید ماه : 1,963
  • بازدید سال : 130,552
  • بازدید کلی : 1,718,594
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2