loading...
منچستريونايتد Manchester United
ميلاد بازدید : 234 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (8)

توی قست نظارت خودم که بعضی از دوستان میخواستند اطلاعات پخش بازی های دوستانه رو بدونند منم گفتم توی یه پست بزارم  بقیه هم ببینند.

fix

فکر کنم منظورش از TBC اینه که بعداً مشخص میشه زمان بازی ها.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 7:34 دقیقه ارسال شده است

کدوم کلیپا؟
عزیز من خودم بیشتر این کلیپا رو دارم حتی بازیه بارسا منچستر و داشتم اگر درخواست میدم دوست دارم همه ببینن.بعد کلیپهایی که دارم و دانلود نمیکنم وقتی ببینم تو سایت گذاشتین تشکر میکنمشکلکشکلک

این نظر توسط امیر در تاریخ 1348/10/11 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

ممنون

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

فورلان هم اینتر ناسیونال برزیل.واقعا بازیکنه خوبی بود تو یونایتد هم هر وقت بازی کرد مفید بود رفت اسپانیا فوق ستاره شد بعدم جام جهانی بهترین بازیکن جام شد.خیلی دوسش دارم. امیدوارم موفق باشهشکلک
پاسخ : وحید اینا که دانلودش صفر مونده که کلیپا داداش شکلک
مشکلت با فرمت FLV هستش؟ MP4 هم میتونم گیر بیارم راحت داداش mp4 بشه کارت راه میفته؟ شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

نظرات نه نظارتشکلک

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1348/10/11 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا پست خیلی خوبی بود!مختصر و مفید!
البته همه ی پستا فوق العاده س چون بچه های یونایتدی فوق العاده ن!شکلک
این قالب سایت هم اگه عوض شه که نور علی نوره!کسی میدونه کی قالب جدید از راه میرسه؟شکلک
پاسخ : قشنگی به ندونستنشه!

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

دوستان به بزرگ واری خودتون ببخشید پست هام مثل بقیه نویسنده ها پر محتوا نیستند.


البته امیر در جریانه یه کاری دارم میکنم اناشالله بتونم زحمت امیر و بقیه نویسنده ها جبران کنم.ولی خب یه مشکلاتی دارم مثل قطع شدن نتم توی 24 ساعت به صورت متوالی که امروز درست شده....شکلک
پاسخ : اقا من به شخه ازت تشکر می کنم...عالیه پستا بابا

این نظر توسط Shahab در تاریخ 1348/10/11 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

ایول دستت طلا! شکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط شهاب ز در تاریخ 1348/10/11 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

TBC: To Be Considered
یعنی بعدا معلوم میشه البته تو اصطلاحات نظامی یعنی To BE Confirmed یعنی تایید شدن! اینا رو از بازی کردن بلدمشکلک
پاسخ : خب پس ظاهراً درست فهمیدم.ولی این بازی کردن هم خوبه ها شکلک
پاسخ : آره دیگه اونم اگه Call Of Duty باشه که هیچیشکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,848
  • بازدید ماه : 1,848
  • بازدید سال : 130,437
  • بازدید کلی : 1,718,479
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2