loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 304 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (12)

اخبار عمومی

  • اسپورتویتنس - کاهش نگرانی یونایتد از مصدومیت شینجی کاگاوا: طبق گفتۀ این سایت، قطعا امروز هواداران منچستریونایتد از شنیدن عدم بازی کاگاوا برابر عراق به دلیل مصدومیت کمر کمی نگران شده بودند. فدراسیون ژاپن اعلام کرده بود که کاگاوا در تمرینات دچار این مصدومیت شده. ژاپن بازی را بدون کاگاوا 1-0 برد و بازی بعدیشان در ماه نوامبر برابر عمان است.
    گزارشات دیگری نیز غیر اظهارات فدراسیون ژاپن پیرامون این مصدومیت منتشر شده بود اما همیشه یک عکس می تواند قدر هزار تا خبر و شایعه با آدم حرف بزند. عکسی که کاگاوا را در جایگاه در بازی امروز نشان می داد و گویا خیلی هم مشکلی با کمرش ندارد!
    کاگاوا در بازی با امارات متحده عربی تعویض شده بود و به دلیل نمایش غیر مؤثرش مورد انتقاد نیز قرار گرفته بود. آلبرتو اکرونی سرمربی ژاپن از عملکرد او ناراضی بود و کاملا احتمال این بوده است که به دنبال این ماجرا کاگاوا از ترکیب امروز خط خورده باشد.
    منچستریونایتد شنبه باید با ویگان بازی کند و اگر کاگاوا مشکلی نداشته باشد، همانجور که عکسش در جایگاه هم نشان می دهد، آنگاه باید در ترکیب تیم برابر ویگان حاضر باشد.
    شاید ماجرای اصلی این بوده است که سرمربی ژاپن می خواسته به خرید جدید منچستریونایتد یاد بدهد که رئیس واقعی چه کسی است.

********

  • اسکای اسپورتس - هرنیکوئز می داند که فعلا نباید انتظار بازی در یونایتد را داشته باشد: طبق گزارش اسکای اسپورتس، آنخلو هنریکوئز می داند که فعلا باید گام به گام پیشرفت کند تا برای بازی در ترکیب یونایتد در آینده آماده شود. او به رادیو بیو بیو می گوید: "من تمرین می کنم و مترصد به دست آوردن یک فرصت هستم. جنبه های زیادی هست که من باید ارتقا بدهم تا به سطح مهاجمین منچستریونایتد برسم. من هرگز التماس نمی کنم که به من چند دقیقه فرصت داده شود و نیز هیچگاه تظاهر نمی کنم که بهتر از این چیزی که هستم، هستم. من باید مرحله به مرحله پیشرفت کنم. من باید از نظر فیزیک بدنی پیشرفت کنم و با شرایط وفق پیدا کنم."

********

  • adifferentleague - نانی باید قید قرارداد را بزند: این سایت به نقل از میرور نوشته که منچستریونایتد به نانی اعلام کرده همه چیز را پیرامون قرارداد جدید فراموش کند و دیگر به هیچ عنوان دربارۀ آینده اش در ملأ عام صحبت نکند. میرور ادعا کرده که یونایتد در تابستان مایل به فروش نانی به زنیت بوده ولی این انتقال در دقایق آخر (مترجم: گویا به دلیل رقم درخواستی بالای نانی به عنوان دستمزد) با شکست مواجه شده است. همچنین عنوان شده که ابتدا نانی از دست باشگاه برای امتناع از پرداخت حقوق درخواستی نانی و تمدید قراردادش عصبانی است، ولی اکنون باشگاه هم از دست اظهارات نانی دلخور است. به ویژه اظهاراتی که عنوان می کردند نانی تصمیم دارد تا 2014 هیچ قراردادی با یونایتد امضا نکند تا به صورت آزاد باشگاه را ترک کند.

********

  • اسپورتویتنس - فرگوسن دیدار با گورادیولا را تأیید کرد: هفتۀ گذشته خبر روزنامۀ موندو دپورتیوو رو از زبان اسپورتویتنس برای شما بازگو کردیم. اسپوتویتنس میگوید که این خبر می توانست کاملا بی پایه و اساس باشد، ولی اکنون اوضاع کمی اهمیت بیشتری پیدا کرده.
    روزنامۀ پرویی ال کامرشیو El Comercio می گوید که آنها با سرالکس صحبت کرده اند و او هم این ملاقات را تأیید کرده. اولین واکنش ما هم مثل شما همین بود: حالا چرا روزنامۀ پرویی؟!! ولی قضیه از این قراره که این روزنامه اول از سرالکس دربارۀ آنتونیو والنسیا که اهل اکوادور همسایۀ پرو است پرسیده بودند، که خوب اینجوری کمی قضیه منطقی تر می شود. فرگی دربارۀ والنسیا به آنها گفته است:
    "آنتونیو همیشه یک انسان حرفه ای و با اخلاق و عالی بوده است. او یکی از بازیکنانی است که همواره رشد می کنند و بالغتر (از قبل) می شوند. همیشه بسیار حرفه ای بوده است."
    فرگی خیلی حرفهای قشنگی دربارۀ وینگر راستش زده، ولی در مورد ملاقات با گواردیولا چه خبر؟
    "من برای چند دقیقۀ کوتاه با او صحبت کردم"
    قطعا چند دقیقه کوتاه برای صحبت کردن پیرامون جانشینی در منچستریونایتد کافی نیست. ولی خوب حداقل تأیید شد که این دو در نیویورک با هم صحبت کرده اند، که همین وزن بیشتری به صحت اظهارات موندو دپورتیوو در هفتۀ گذشته می دهد. و قطعا آتش شایعات جانشینی گواردیولا در منچستریونایتد را بیشتر خواهد کرد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط RSMI-CR7 در تاریخ 1348/10/11 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

داش..داش ...داش ..داش
داشم من ...چاکر داش منشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Heisenberg در تاریخ 1348/10/11 و 1:58 دقیقه ارسال شده است

الکساندر بوتنر هم بازی امشب رزرو ها مقابل سلتیک که 2-1 شکست خوردن مصدوم شده ..

این نظر توسط RSMI-CR7 در تاریخ 1348/10/11 و 1:29 دقیقه ارسال شده است

داش شما جون بخواه ولی اسممو بی خیال شوشکلک
پاسخ : پس چی صدا کنم تو رو شکلک
تو که از گل بهتری شکلک
یا حتی
بگو چی صدات کنم
نرو بذار نگات کنم
دلم می خواد... دلم می خواد...جونمو.... شکلک

این نظر توسط mm در تاریخ 1348/10/11 و 1:15 دقیقه ارسال شده است

van persia masdom shod

این نظر توسط MORTEZA در تاریخ 1348/10/11 و 1:04 دقیقه ارسال شده است

اوه اوه سلام شرمنده اق شهاب نگاه نکردم اینو کی نوشته خونم به جوش اومد میگن از هرچی بدت میاد سرت میاد اینهشکلک
پاسخ : خونت به جوش اومد شکلک
زیرشو کم کن سر نره یه وخت شکلک

این نظر توسط MORTEZA در تاریخ 1348/10/11 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

تف به گور این کاتالانی این دستیار سرالکس شدنم زیادیشه همین مونده ماام بشیم فیفاچستر یا شانچستر این بیش تر شبیه نمکیا میمونه تا مربی کاشف هورمون همین بشر بوده مسی رم این با هورمون ساخته

این نظر توسط شروين در تاریخ 1348/10/11 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

ناني بايد بمونه.واقعا حيفه از دستش بديم.
پاسخ : موافقم!

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

ناني خيلي حيفه كه بفروشيمش بايد اينجور وينگرها رو با چنگ دندون نگه داشت
پاسخ : موافقم!

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

رادیو ی بیو بیو دیگه چه صیغه ایه؟شکلک
اینو گفتم تا بدونی مو به موی خبراتو مثل موقع امتحان ها میخونمشکلک
دمت داغــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشکلک
پاسخ : به به باریکلا جزوه هم بردار شاید بعدا ازش امتحان گرفتم شکلک
Bio Bio

این نظر توسط RSMI-CR7 در تاریخ 1348/10/11 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

داش بازی هنوز شروع نشده .19:30 به وقت محلی چند ما میشه؟شکلک
پاسخ : ساعت 11 شروع شده داداش


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 474
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,308
  • بازدید ماه : 2,308
  • بازدید سال : 130,897
  • بازدید کلی : 1,718,939
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2