loading...
منچستريونايتد Manchester United
ali بازدید : 416 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (27)

لوکاس:اولدترافورد شگفت انگیز است

لوکاس مورا در ۵ دقیقه انتهایی بازی در برد ۳-۱ مقابل بلاروس به زمین آمد و تحت تاثیر ورزشگاه ما قرار گرفت.زمانی‌ که بازی ۱-۱ مساوی بود هواداران نام او را فریاد میزدند.

وی در گفت و گو با ESPN Brazil اعلام کرد:

"وقتی طرفداران نام من رو فریاد می کشیدند من بسیار هیجان زده شده بودم و به خودم افتخار می کردم.من در مدت زمان کوتاهی که بازی کردم سعی کردم بهترینم رو انجام بدم ولی چیز مهم برد بود که بدستش اوردیم.استادیوم(اولدترافورد) و جو باور نکردنی و فوق العاده بود.همه چیز عالی بود.برای این مدت من روی مسابقات تمرکز می کنم.الان بازیکن سائوپائولو هستم و روی المپیک تمرکز کردم.من ساکت هستم چون هنوز جوونم.بعد از المپیک درباره ی آیندم تصمیم می گیرم.اگر من باشگاه رو ترک نکنم ناراحت نمی شم چون باشگاه همیشه با من خوب بوده."

لوکاس تائید کرد که ریبیرو مدیر برنامه‌هایش بر روی انتقالات ممکن کار می‌کند و هیچگونه اطلاعات و جزئیاتی را هنگامی که وی در المپیک حضور دارد به او نمی‌گوید.

 Ali

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

یه بوهایی داره میاد.شکلک
یادمه سیلوا هم همه ش میگفت دوست دارم برم یونایتد.ولی به خاطر پول رفت من سیتی.امیدوارم لوکاس اینجوری نشه.

این نظر توسط mj$ در تاریخ 1348/10/11 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

gaiedi maro nemoodi maro bia dige ahhhhhhhhhhhhhhhhh

این نظر توسط THE DARK KNIGHT در تاریخ 1348/10/11 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

چرا میگین خوب بازی نکرد؟ همش 2بار توپ بهش رسید که به نظرم خوب بازی کرد، یکیشو که کجبور شدند روش خطا کنند.

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

امیر ولی به نظرم بهتر که 7 روبش ندادندشکلکبه نظرم پستش به شماره 8 بهتر بیاد یا 6شکلک

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

خب اونجا اولدترافورد بود چون لوکاس 5 دقیقه بیشتر بازی نکرد و خیلی هم خوب بازی نکرد که طرفداران برزیل بخان تشویقش کنن اونا نیمار رو تشویق میکردن

این نظر توسط THE DARK KNIGHT در تاریخ 1348/10/11 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

ادمین محترم لطفا مشخص کنید چه کسانی نام مورا را فریاد میزدند؟ طرفداران ما (منچستر) یا طرفداران برزیل؟شکلک
پاسخ : والا قبلش بحث بود که منچستریا رفتن ورزشگاه بازیش رو ببینن ! احتمالآ طرفدارای ما بودن ! اگر اسمشو گفتن !!!!!

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

بابا لوکای کیه نیاد هم بهتر یه تام کلورلی داریم 100تای لوکاس دیشب کل بازی همش 1 پاش اشتباه دادشکلکفوق العاده بود...
از نیمار هم متنفرم....شکلک
میگم روی گل ده خیا مقصر بود؟میگن کلا دفاع اسپانیا شبه O این بوده راسته؟شکلک
پاسخ : زندگی من کلورلیه !!!!!!!!!!!!!!!! عاشقشم ! اینقدر دوست داشتم بهش 7 رو بدن شکلک

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

یعنی خود شما نشنیدید صدای تشویق مورا رو مگه بازی رو نمیدیدید؟شکلکشکلک من که دیدمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پارسا در تاریخ 1348/10/11 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

مطمئنم اگه درست باشه ک تو ورزشگاه همه لوکاس رو تشویق کردن این ب گوش فرگی هم رسیده.پس...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

تازه كجاشو ديدي لوكاسشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 706
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,540
  • بازدید ماه : 2,540
  • بازدید سال : 131,129
  • بازدید کلی : 1,719,171
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2