loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 525 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (8)

رقابت های فصل 2012-2011 از این بهتر نمیتوانست برای اندرسون شروع شود با نمایش چشم گیری که در سه ماه نخست فصل از خود به نمایش گذاشت.

اما یک مصدومیت زانو - در اوایل نوامبر - و بعدش مشکل همسترینگ - در اوایل مارچ -به شدت روی فصل اندرسون تاثیر گذاشت.

حالا ، دوباره آماده و اندو میگوید نمیتواند صبر کند تا دوباره به میادین بازگردد و همان طور که به manutd.com گفت ،مصمم است تا در فصلی که خودش مهم ترین فصلش با منچستر میداند حضور تاثیر گذاری داشته باشد.

در آستانه فصل جدید چه احساسی میکنی ؟

احساس خوبی میکنم،تعطیلات خوبی داشتم و با پام مشکلی نداشتم.این فصل خیلی مهم است که من هیچ مصدومیت بیشتری ندارم.

باورت میشه که چقدر بدشانسی آوردی با مصدومیت هات ؟

[لبخند] من فصل قبل رو بدون هیچ مشکلی شروع کردم اما کم کم در زانوم یکم احساس درد کردم - این یکی از اوناست-.بعضی از بازیکن ها مصدوم میشن و بعضی ها نه.این بدشانسی است که مصدومیت گریبان گیر من شد،اما من مشغول شدم و به شدت تلاش کردم که دوباره به شرایط آرمانی برگردم.و وقتی برگشتم فکر کردم که همه چیز خوب بود اما بعدش بدشانسی بیشتری داشتم.من فقط روی آماده کردن خودم کار کردم و الان دارم همه تلاشم رو میکنم که 100 درصد درخدمت تیم باشم

این حقیقت که تو شخصیت شوخ و آدم شادی هستی باید وقتی که با مصدومیت ها به شرایط دشواری برمیخوری کمک کنه...

آره فکر کنم کمک میکنه.من تلاش میکنم که با روحیه باشم.این چیزها تو فوتبال اتفاق می افته.من هنوز جوانم و نمی توانم به خودم اجازه بدم که چون دوتا مصدومیت داشتم افت کنم و کنار بکشم.این مهمه که من خوشحال باشم ،چون که در بهترین باشگاه دنیا هستم.

فکر میکنی برای فصل جدید آماده باشی ؟

فکرکنم.چند روزی هست که دارم تمرین میکنم و الان احساس خوبی دارم.

چه اهدافی رو برای خودت مشخص کردی ؟

من فقط میخوام بازی کنم.این فصل برای من خیلی مهمه.من میدانم که باید خیلی خوب روی فوتبالم تمرکز داشته باشم.من هنوز با هم تیم هام میگم و میخندم و شوخی میکنم اما میدانم که باید روی کارم خیلی تمرکز داشته باشم.من واقعا میخوام نشان بدم که چه کارهایی میتوانم این فصل بکنم.بهترین بازی ام را انجام دهم و به تیم کمک کنم.

آیا این منصفانه ست که بگیم این مهم ترین فصل تو برای یونایتد است ؟

آره دقیقا.من نیاز دارم که اثبات کنم چه کارهایی می توانم کنم.من میدونم که رییس و هم تیمی هام به من اعتقاد دارند.من فقط شانس بدی داشتم .من میخوام به اندازه ای که بتوانم پیشرفت کنم و به تیم کمک کنم که جام ها را ببرد.

تو باید برای شروع خوبی که فصل قبل داشتی تشویق شده باشی - تو و تام کلورلی زوج خیلی خوبی در یک ماه اول بودید ؟

در شروع فصل قبل من واقعا از خودم لذت بردم .من و تام خوب کار کردیم ،اما من از بازی کنار همه ی هافبک ها لذت میبرم - کریک،تام،اسکولز.برام مهم نیست.من فقط میخوام بازی کنم و احساس خوبی داشته باشم.و میخوام آماده باشم.خوشبختانه میتوانم بازی کردن را ادامه دهم و به تیم کمک کنم.

بعد از اینکه ما فصل قبل لیگ را به این شکل باختیم ،آیا احساس میکنی که یک عزم راسخ درون تیم برای درست کردن شرایط وجود دارد ؟ 

بله البته.ما فصل قبل تعداد فراوانی مصدوم داشتیم و برای بیشتر بازیکنان مصدومیت های بدی هم بود.بعضی ها برای چند ماه از میادین دور بودند و بعضی ها هم بیشتر و این قطعا روی رقابت ما برای قهرمانی تاثیر داشت.

آیا سیتی یه بار دیگه جدی ترین رقیب ما هست ؟

بله آنها و چلسی هستند.ما فقط فصل قبل با تعداد زیادی مصدوم خیلی بدشانسی داشتیم.اگه ما همه رو آماده نگه داریم ،من مطمئن هستم که قهرمان میشیم.

ما در گذشته ثابت کرده ایم که چقدر در بازگشت از شرایط سخت خوب هستیم...

قطعا،و ما نباید فراموش کنیم که فصل قبل چقدر خوب کار کردیم.لیگ قهرمانان واقعا ناامید کننده بود و ما میخوایم این دفعه بهتر کار کنیم اما در مورد لیگ ،اختلاف بین ما و سیتی فقط 8 گل بود .خوشبختانه این فصل همه چیز به نفع ما رقم خواهد خورد.

MAMADGIGGS

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 8:04 دقیقه ارسال شده است

اندو باید برقصه!شکلک
جدا خیلی باحال میرقصه.

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

عاشقتمشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

من که میگم بره بهتره ...واسه خودش میگم...مطمئن باشید اگه تو اسپانیا بود یکی از بهترین هافبکهای جهان بودش....رونالدینیو تو زمانه اوجش که تو بارسا بود چلسی بهش پیشنهاد داد اما رونالدینیو گفت خیلی لیگه انگلیس رو دوس دارم اما اونجا جای من نیست.خود رونالدینیو گفت که انگلیس بهترین لیگه دنیا رو داره اما من اونجا کم میارم.......

یکی از شکها در مورد مورا همینه دیگه.....
اما من که دوس دارم مورا رو بیاریمشکلک

این نظر توسط ali taqipour در تاریخ 1348/10/11 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

vase bazi aval bayad az aqabesh kam kone betune bodoe

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

فقط نظر شهابشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

نظرم عوض شد ! دوست دارم بمونه !!! خیلی زیاد هم دوست دارم !!!!شکلکشکلکشکلک
مرسی محمد جون
پاسخ : چاکرتم شکلک شکلک
چرا اسم نداری ؟؟ شکلک

این نظر توسط علی ترابی در تاریخ 1348/10/11 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

مرسی محمد جون عالی بود...دستت درد نکنه داداششکلکشکلک
پاسخ : قربونت برم شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

قیافه رو جان من! شکلک
عین این اسیرهای عراقی توی جبهه افتاده شکلک
خیلی خوبه... امیدوارم مصدوم نشه امسال
پاسخ : شکلک)


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,191
  • بازدید ماه : 2,191
  • بازدید سال : 130,780
  • بازدید کلی : 1,718,822
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2