loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 304 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (11)

اخبار و مصاحبه ها

  • هازارد تنها از ترس عدم بازی مداوم به یونایتد نیامد - Skysports: ادن هازارد اعتراف کرد که تنها به دلیل اینکه در چلسی شانس بیشتری برای بازی در تیم اول داشت، چلسی را به منچستریونایتد ترجیح داده است. چلسی دیروز پذیرفتن جزئیات قرارداد پنج ساله با  هازارد را به مبلغ 32 میلیون پوند به طور رسمی تأیید کرد و هازارد که آزمایشات پزشکی را گذرانده و بر سر مسایل شخصی به توافق رسیده، از ماه ژولای برای تمرینات پیش فصل به چلسی می پیوندد. هازارد به ایستگاه رادیویی RMC فرانسته می گوید: "وقتی که چلسی لیگ قهرمانان را برد، من با خودم گفتم چرا به  چلسی نروم؟ کمی شک بین رفتن به چلسی و یونایتد داشتم (خبری از سیتی نیست!!)، برای من، چلسی بهترین موقعیت بود. تیمشان جوان است و من شانس بهتری برای بازی کردن دارم." هازارد دربارۀ سخنانی که این چند وقت درباره رئال و بارسا نیز گفته بود، می گوید: "در 21 سالگی، رئال و بارسا تیمهای سختتری نسبت به توانایی من هستند. اگر من در چلسی به اندازۀ کافی خوب بازی کنم، می توانم جای خود را تر ترکیب اولیۀ تیم تضمین کنم" (مترجم: از این نظر فهم و درک و شعورش بالاست... خودشم اعتراف کرده که بازیکنای چلسی یه سر و گردن از بازیکنای یونایتد پایینتر هستن و خیلی راحتتر توی چلسی می تونه تو ترکیب اولیۀ تیم بازی کنه، ولی بین بازیکنای تاپ کلاس یونایتد مسلما شانسش کمتر از چلسی بود... یه جورایی این مصاحبه ش یه فحش تلمیحی به چلسی بود!!)
  • مصدومیت نانی جدی نیست - Portugoal: پس از شکست تحقیر آمیز پرتقال برابر تیم ترکیه در دیدار دوستانه، اواخر بازی نانی دچار آسیب دیدگی جزئی شد که نگرانیهایی را پیرامون حضور او در دیدار هفتۀ آیندۀ پرتقال برابر آلمان در یورو 2012 ایجاد کرده بود. اما پزشک پرتقال می گوید که این مصدومیت جدی نیست و او به بازی میرسد: "نانی کمی در پای راستش دچار جراحت شده بود. همان پایی که در منچستر یونایتد نیز با مصدومیت آن دست به گریبان بود. اما من فکر می کنم که مصدومیت او جدی نیست و برای بازی اول در یورو آمادۀ بازی خواهد بود."
  • باز هم درخشش روبی بردی در تیم ایرلند - Irishtimes: تیم زیر 21ساله های ایرلند، در یک شگفتی دیگر تیم غدر زیر 21 ساله های ایتالیا را در رقابتهای انتخابی زیر 21 ساله های یوفا 2-2 متوقف کرد. ایرلند ابتدا با یک گل به خودی و یک گل از مهاجمین ایتالیا، 2-0 از حریف خود عقب افتاد، اما با یک پنالتی از رابی بردی Robbie Brady بازیکن منچستریونایتد و نیز گلی که از روی پاس گل بردی به ثمر رسید، این تیم را با نتیجۀ 2-2 متوقف کرد.
  • کریستیانو رونالدو: من در رئال مادرید بازنشسته خواهم شد - Sport360: کریستیانو رونالدو به تمایلش برای بازنشستگی در سانتیاگو برنابئو خبر داد و هرگونه احتمال مبنی بر بازگشتش به اولدترافورد را به صفر رساند. شایعاتی مبنی بر علاقۀ رونالدو برای بازگشت به اولدترافورد در سالهای آتی وجود داشت. هرچند کارلس کیروش، هموطن رونالدو سال گذشته در مصاحبه ای اختصاصی با Sport360 اعلام کرده بود که رونالدو هرگز به اولدترافورد باز نخواهد گشت: "نه من فکر نمی کنم که او بازگردد. او در مادرید بسیار خوشحال است و به طرز خارق العاده ای خوب بازی می کند. یونایتد، فصلی اتمام یافته در کتاب دوران بازیگری او محسوب می شود و او روی بردن جامهای متعدد در مادرید تمرکز کرده است."
    و اکنون به نظر می آید که رونالدو نیز در مقاله ای که در روزنامۀ روزناۀ مارکا در مادرید چاپ شده، این خبر را تأیید کرده است: "من بسیار صادقانه می گویم، در چشمان شما نگاه می کنم و صادقانه تأکید می کنم که می خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم."

 

  • Skysports: فردیناند در توئیتر اعلام کرد که علی رغم مسایل اخیر پیرامون دعوت نشدن به تیم ملی، هنوز از تیم ملی انگلیس حمایت می کند: "خوب ما اینجا مسایل را پیچیده تر نمی کنیم. من این تابستان از انگلیس حمایت خواهم کرد! من عاشق بچها (ی تیم) هستم!" (مترجم: از ترجمه مطمئن نیستم، خود توئیت رو هم میارم:
    Just so we don't get it twisted here... I'll be in a pub somewhere supporting England this summer! Love the lads!)

 

  • تئو والکات به همتیمیها: می توانیم انقدر خوب بازی کنیم که وین رونی دیگر به ترکیب بازنگردد! - Independent: تئو والکات اعلام کرده است که جانشینان رونی در بازی اول باید انقدر خوب بازی کنند که حتی هاجسون در بازگرداندن وین به ترکیب اولیه از بازی سوم نیز تردید داشته باشد: "قطعا وین بازیکنی مهم برای تیم است. و ما باید از این شوک بازگردیم. او دو بازی محروم است، اما بازیکنان... بازیکنانی که در بهترین لیگ دنیا بازی می کنند. پر کردن جای خالی رونی برای هیچ یک از آنها سخت نخواهد بود. شما چه می دانید. شاید حتی اگر ما در تیم اول خوب بازی کنیم، موجب نیمکت نشینی رونی شویم."
  • خبر حضور پوگبا در ایتالیا که توسط رسانه های ایتالیایی منتشر شد، دروغ بوده است - Sportwotness: این سایت اعلام کرده که گویا رسانه های انگلیسی در گول خوردن توسط پروفایلهای جعلی اینترنتی تنها نیستند و این بار، تمامی رسانه های رسمی ایتالیا من جمله Tuttomercato, Media Set, Calciomercato, Calcio News توسط پروفایل جعلی پل پوگبا در توئیتر فریب خورده اند و توئیت او مبنی بر "حضور پوگبا در تورین برای قرارداد با یووه" را به طور گسترده پخش کرده اند. در صورتی که پوگبا اصلا اکانت توئیتر ندارد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

ااااهههههههه.يه دفعه نشد من اين كامتهي نكبتيمو سر جاش بذارم هميشه اين ور اونره!!!!
شيطونه ميگه خودم برم بزنم تو سر اين پوگبا با پس گردني بشونمش پاي قراردادا،پدر منو در اورد با اين شايعه ها،بشين تمديد كن ديگه عين ادم.

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

ولكات خودش تو تركيب اصلي نيست پس اين گوه ها چيه ميخوره!

این نظر توسط نویسنده در تاریخ 1348/10/11 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

آقا یه مشکل: پریروز Football-Italaia، نوشت که پوگبا توی تورینه، منبع رو هم زده بود Tuttosport.
ما هم اعلام کردیم... ولی برا من عجیب بود که چرا هیچ سایت دیگه ای (تأکید می کنم! هیچ سایت دیگه ای) این خبر رو نگفت... من گذاشتم به حساب شنبه یکشنبه و تعطیلی احتمالی دفاتر ورزشی و ...
ولی امروز صبح، Sportwitness نوشت که خبر حضور پوگبا در تورین که منبعش توئیتر پروفایل جعلی پوگبا بوده، دروغ بوده و رسانه های ایتالیایی گول خوردن...
ولی یه مشکلی که پیش اومده امروز رسانه ها عین مور و ملخ دارن خبر حضور پوگبا رو تو تورین پخش می کنن! از سایت معتبر ESPN بگیر تا بقیه!! منبعشون رو هم گذاشتن توئیتی که پوگبا امروز صبح پخش کرده!!
حالا برا من سؤاله! اگه پوگبا توئیت رو امروز صبح زده، سایت فوتبال-ایتالیا چه جوری این خبر رو شنبه پخش کرده!!
من هنوز به سایت اپورتویتنس اطمینان کامل دارم چون همه حرفاش مستنده و فعلا مبنی رو میذارم رو اینکه توئیت پوگبا دروغ بوده و رسانه های ورزشی دنیا هنوز دو روز از اخبار پوگبا عقب هستن!! شکلک
ولی هیچ احتمالی غیر ممکن نیست! یه سری حقایق هم این وسط نمی خونه باهم! جای هرکول و شرلوک و مارپل خالی!! شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

ممکنه که پوگبا به خاطره این تبانی هایی که تو ایتالیا رخ داده و خبرایی هم در مورده تعطیلیه لیگ ایتالیا تو فصل بعد همیجا پیشه خودمون بمونه؟

در ضمن این والکات گوه میخوره میگم برم ب..ک.....ش هیچکی تو دنیا جای رونی رو نمیگیره......رونییه خودمون متفاوت ترین و بهترین بازیکنه دنیاست همین والکات مثله اینکه یادش رفته که هرسال 3 تا 3 تا از رونی گل میخورن..تازه والکات خودش تو ترکیب اصلی نیس من نمیدونم چرا داره نظر میده..الحق مربییه قبلییه آرسنال راست گفته بود که والکات اصلا چیزی به اسمه مغز نداره...............

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

هرچند رونالدو رو خیلی دیوست دارم ولی دلم میخاد بلایی که سر رائول آوردن رو سر او هم بیارن.این پسر از اونهایی هست که تا سرش به سنگ نخوره آدم بشو نیست.آخه بدبخت بیچاره اون رائول و گوتی که 10 برابر تو تو رئال بزرگ تر بودن .
والکات جون سرعتت که خیلی زیاده،پس با همون سرعت بدو بدو بدو ....

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

هازارد عوضي!احمق!يه بار مي گه جو كل گفته يه بار اينو مي گه يه بار...

این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1348/10/11 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

چرت میگه، فقط به خاطر پول رفته. آخه نقطه ضعف منچستر هافبک وسطه، حتی یه بازیکن تراز اول هم نداریم وسط زمین.

این نظر توسط melika در تاریخ 1348/10/11 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

اووووووووووووووووووه چه خوش خیال و خود شیفتست این ولکاتشکلکشکلکعمرا کسی به گرد پای وین برسهشکلکشکلکهمون بهتر که هازاردم نیومد یا دنبال قهرمانیه یا بازیه زیاد...ببینیم تو 4030به کجا میرسهشکلک

این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

هه هه.يكي به ولكات بگه خفه بابا كدومتون ميخواين جاي وين پر كنيد،تو يا اون گيس بلند ليورشوتي؟؟؟
از همه ي اين بحثا كه بگذريم حالا كه اين كاگاوا يونايتدي شده و پيراهن مقدس به تنشه من با تمام وجود حمايتش ميكنم هر چند منتقدش بودم.
همه با هم،اقامون دلبره بازيكن ميخره..........

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/06/05/3149720/breaking-news-manchester-united-agree-kagawa-transfer
خوب خدا رو شکر امروز خوشحال شدیم کاگاوا فقط باید تست پزشکی و بگذرونه.شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 129,008
  • بازدید کلی : 1,717,050
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2