loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 871 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (14)

مصاحبۀ فرگوسن پس از بازی: از نمایش تیم راضی نیستم


سر الکس از برد 2-0 برابر آژاکس خوشحال است. اما نسبت به نمایش تیمش در بازی امشب ناراضی است:

"من از نتیجه خوشحالم. اما به نظر من یک نمایش خیلی معمولی را از ما شاهد بودید." "ما هیچ گاه در بازی در نقاط اوج بازی خود نبودیم."

"ما در نیمۀ دوم بهتر شدیم و فکر می کنیم شایستۀ این پیروزی بودیم، اما به هیچ وجه خوب بازی نکردیم. بازی ما ریتم و آهنگی نداشت. درست است، من می دانم که آژاکس با سیستم خود و پرس توپ می تواند اوضاع بازی را به خوبی دشوار کند، اما ما در نیمۀ اول اصلا در حد خودمان نبودیم."

از رئیس پرسیده شد آیا یونایتد باید به فکر تمام کردن مأموریت در بازی برگشت باشد؟

"قطعا. برد امشب ما را در موقعیت بهتری قرار داده است، اما هنوز چیزی بدست نیاورده ایم. ما در خانه و در اولدترافورد بازی داریم و موقعیت خوبی برای صعود داریم."

سر الکس دربارۀ بدشانسی و عدم تغذیه مناسب هرناندز در طول بازی گفت:

"پاسهای آخر برای هرناندز خوب پیش نرفت. همگی آنها به پشت سر او ارسال می شد. اما همواره یک خطر در محوطه محسوب می شود. او در نیمۀ دوم می توانست صاحب یک ضربۀ پنالتی شود. البته از جایی که من بودم تشخیصش سخت بود. (مترجم: عاشق این مؤدب شدن آقا تو بازیهای اروپایی هستم!!!). او در تمام طول بازی زهردار بود و نهایتا گل دوم را برای ما به ارمغان آورد."

سرمربی دربارۀ نمایش کلی گفت:

"بردن بازی همواره جنبۀ خوب قضیه محسوب می شود. ما در حال حاضر قدرت تهاجمی خوبی داریم. خوب بازی میکنیم. در نیمۀ اول ناامید کننده بودیم. به هر حال این یک بازی خارج از خانه است و ما نیز تعدادی تغییرات در ترکیب داشتیم."

"ما بازی ای در روز شنبه نداریم. من دوست داشتم داشته باشیم تا به تحرکمان ادامه دهیم. اما بازی بعدی ما پنجشنبۀ آینده است و پس از آن لیگ آغاز می شود. یکشنبۀ پس از آن ما به نورویچ می رویم."

سرالکس درمورد شدت مصدومیت همسترینگ آنتونیو والنسیا نیز گفت:

"متأسفانه او دچار  مصدومیت عضلۀ ران شده است. درمان این مصدومیت چهار هفته زمان لازم دارد."

"از دست دادن والنسیا ضربۀ بزرگی است، اما با بازگشت نانی و یانگ، ما پله پله داریم قوی تر میشویم."

"کلورلی نیز امشب کمی بازی کرد و فیل جونز نیز کامل در میدان بود. که برای ما خوب خواهد بود. کریس اسمالینگ هم روی نیمکت بود اما در بازی برگشت پنجشنبۀ آینده در اولد ترافورد بازی خواهد کرد."

ترجمۀ اختصاصی 

Manchester-United.ir




تحلیل و خلاصۀ بازی از نظر سایت باشگاه


پس از پیروزی در بازی رفت برابر آژاکس در آمستردام با گلهای اشلی یانگ و خاویر هرناندز، اکنون یک پای منچستر یونایتد در مرحلۀ 16 تیمی لیگ اروپا است.

اما تا زمانی که مردان سر الکس فرگوسن در بازی پنجشنبۀ آینده در اولدترافورد کار را تمام نکنند، هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود. نهایتا باید توجه شود که پیروزی امشب نیز راحت و سرسری به دست نیامد.

بلکه سرخها با رقیبی سرسخت در آژاکس روبرو شدند. آژاکسی که همچون یونایتد با تاریخی غنی، آنها نیز بیشتر عادت کرده بودند که در لیگ قهرمانان به کار خود ادامه دهند. بنابراین عجیب نبود که قهرمان چهار دورۀ لیگ قهرمانان، تمام ناکامی های خود در لیگ هلند را به فراموشی سپرد و چیزی حدود یک ساعت، شانه به شانه و پایاپای در برابر مردان سر الکس ایستادگی کرد.

و تنها این اشلی یانگ بود که در دقیقۀ 59 با یک شوت کم ارتفاعِ مواج قفل دروازه را شکست و سرالکس را به سوی اولین پیروزیش با منچستر یونایتد در لیگ اروپا نزدیک تر کرد. و علی رغم اینکه این جام (لیگ اروپا)، آن جامی نیست که هواداران جامهای اروپایی معمولا به آن اشتیاق داشته باشند، اما پیام سرخها در کمپ تیم در آغاز بازی واضح بود: "ما در جام هستیم که جام را ببریم"

We are in it to win it.

قطعا سر الکس، تیمی را انتخاب کرده بود تا مطمئن شود به اندازه کافی قوی هست که کار را در همین بازی رفت تمام کند. اسکلت بندی تیم با شروع دخیا، فردیناند، کریک و رونی محکم و تنومند شده بود. همچنین مطابق پیش بینی کلورلی نیز برای اولین بار از 29 اکتبر که قوزکش مقابل اورتون در گودیسون پارک آسیب دیده بود،  به بازی برگشته بود.

فیل جونز و نانی نیز که هردو چهار دیدار اخیر یونایتد را از دست داده بودند، نیز از بازگشتشان به تیم اصلی به خوبی اسقبال شد. و در حالی که پاتریس اورا در منچستر مانده بود (مترجم: به دلیل مشکلات پیش آمده با سوارز و البته فراموش نکنیم که سوارز محبوبترین مهاجم چند سال اخیر آژاکس و ورزشگاه آمستردام آرنا است) فابیو در سمت چپ به کار گرفته شده بود.

مطابق آنچه که انتظار میرفت، دو تیم با شجره نامۀ قوی، اندکی طول کشید تا قدرت یکدیگر را محک بزنند و یکدیگر را سبک سنگین کنند. پاسهای کوتاه و حفظ مالکیت توپ هدف اصلی دو تیم در زمانهای ابتدایی بازی بود. و برنامه ای برای شوت به دروازه یا حرکت به داخل محوطه نبود.

تا دقیقۀ 18 طول کشید تا یکی از دروازه بانها مجبور به حتی یک شبه واکنش شود.  و حتی در آن صحنه نیز مشخص نبود که تلاش کم جونِ Dico Koppers شوت است یا سانتر.

چیپِ رونی در یک دقیقه بعد نیز به راحتی توسط سنگربانِ آژاکس Kenneth Vermeer مهار شد. دروازه بانی که در صحنه ای پس از آن با جسارت و سرعتی مثال زدنی از دروازه بیرون آمد و توپ را از زیر پاهای خاویر هرناندز قاپید. پاس هوشمندانۀ رونی مرد مکزیکی را راه انداخت. بیشتر ابتکار رونی در اوایل بازی گرفته شده بود، بیشتر توسط هافبک آژاکس Ismail Aissati.

و البته تنها ثانیه هایی پس از یک حملۀ خطرناک آژاکس در آنسوی میدان، این Toby Alderweireld بود که درست نیم ساعت پس از شروع بازی، یک توپ خطرناک از رونی را بلاک کرد. فردیناند در دفع یک سانتر خطرناک خوب عمل کرد، اما توپ روی پای Assati افتاد که شوت سرضرب او در مسیر دروازه توسط فابیو دفع شد.

اگرچه واکنش اول دخیا ساده بود، اما دومین واکنش او در بازی فرازمینی بود. Siem de Jong، یک شلیک سهمگین از فاصلۀ 25 یاردی (23 متری) زد که به نظر میآمد مستقیم به سمت گوشۀ بالای دروازه حرکت می کند. که مرد اسپانیایی با یک شیرجه به سمت چپ خودش، توپ را به آن سمت دیرک هدایت کرد.

پس از آن بازی با یک حملۀ شبه هوایی دنبال شد. در حالی که آژاکس پشت هم و متوالی توپ را به داخل محوطۀ یونایتد سانتر می کرد. در کل نگهبانان پشتیبانِ یونایتد (مدافعان) مستحکم در برابر این حملات ایستادگی کردند و تنها در یک صحنه ضربۀ سر Dimitri Bulykin از بالای دروازه به بیرون رفت.

یک بار دیگر توپ با کف دستان دخیا دفع شد - این بار گزینۀ خرید تابستانی یونایتد، کریستین اریکسن در فضایی که بدست آورده بود، جلو آمد و ضربه ای را به سمت دروازه زد - و در حالی که اعتماد به نفس و روحیۀ تیم میزبان رو به افزایش بود، فردیناند نیز از یک پنالتی بسیار مشکوک روی Miralem Sulejmani درست نزدیکیهای پایان نیمه تبرئه شد. 

استراحت بین دو نیمه، نیروی تحرک آژاکس را گرفت و سرخها خطرناک و قبراق نیمۀ دوم را آغاز کردند. نانی تنها 90 ثانیه پس از شروع نیمۀ دوم، Vermeer را وادار به واکنشی خوب کرد و کمی بعد دوباره این دروازه بان مجبور شد روی پای هرناندز برود و او را در گلزنی ناکام بگذارد. دروازه بان 26 ساله همچنین شاهد تلاش مدافعانش نیز برای باز کردن دروازه اش بود: اگر او با یک شیرجه مانع نمیشد، ضربۀ سر Alderweireld به درون دروازۀ خودی می خزید.

درست قبل از آنکه یک ساعت از بازی بگذرد، Vermeer نهایتا توسط اشلی یانگ تسلیم شد. یانگ سانتر نانی را در تیر دورتر تصاحب کرد و با عبور از سد مدافع کند روبروی خود، توپ را زمینی به داخل دروازه شلیک کرد.

این اولین گل یانگ پس از گل دراماتیک دقایق آخر برابر بازل در اولدترافورد در سپتامبر بود (که منجر به 3-3 شدن بازی شد) و امشب هزاران یونایتدی را که در سفری کوتاه به آمستردام آمده بودند شاد کرد.

شادی آنها تقریبا داشت تلخ می شد. ده دقیقه بعد از گل، اریکسن در میانۀ نیمۀ دوم در دقیقه  73، جونز را جا گذاشت و ضربه ای مستقیم را به قصد چهارچوب روانۀ دروازه کرد. و دخیا در این تست نیز برابر ضربۀ تند و تیز مرد سوئدی (Swede، ولی اریکسون دانمارکیه. شاید این عبارت کل اسکاندیناوی رو شامل بشه. نمی دونم) پیروز شد و برتری شکنندۀ یونایتد را حفظ کرد.

چهار دقیقه مانده به پایان، والنسیای تعویضی خروشان توپ را جلو برد و پس از یک حرکت ترکیبی زیبا بین رونی و هرناندز، چیچاریتو به زیبایی توپ را از زیر دستان Vermeer وارد دروازه کرد.

اکنون شاید مانعی که پیش روی هلندی هاست، در حد کوه نباشد، اما قطعا مردان فرانک دیبوئر باید مانعی قابل توجه را پنجشنبۀ آینده در اولدترافورد بپیمایند و از آن عبور کنند. اکنون پس از یک نمایش و مأموریت موفق در آمستردام، اقبال بیشتر با یونایتد خواهد بود.

ترجمۀ اختصاصی 

Manchester-United.ir




بررسی عملکرد بازیکنان - سایت باشگاه


دیوید دخیا: یک نمایش کامل و بی نقص که بیانگر قدرت تمرکز و ذهنیتی قوی است. با یک واکنش شیرجه ای فوق العاده، سیم دی یانگ را ناکام گذاشت و پس از یک دورۀ طولانی بدون فعالیت در زمین، موفق شد در یک صحنه به خوبی مانع گلزنی کریستین اریکسن شود. یک جفت واکنش نیز در اواخر بازی، تضمین کنندۀ Cleen Sheet او بود. هرچند در صحنه ای، در زدن ضربۀ دروازه لیز خورد.


فیل جونز: در بازگشتش به تیم، مانند همیشه تأثیر گذار در دفاع راست و همواره مشتاق به جلو رفتن. چند سانتر زیبا مهیا کرد و چند تکل عالی نیز زد. و البته رئیس این امکان را دارد که او را در پستهای متنوعی به کار بگیرد.


ریو فردیناند: در طول بازی کاملا بر اوضاع مسلط است، بازی خوانی را به بهترین نحو انجام می دهد. در تمام طول بازی امشب، قطع توپهای هوشمندانه ای را انجام داد و درست پیش از پایان نیمۀ اول در یک درگیری با سولیمانی، از یک ضربۀ پنالتی تبرئه شد. به نظر می آمد در آن صحنه کمی آسیب دید اما به بازی بازگشت تا در نیمۀ دوم نمایشی بی نقص از خود ارائه دهد.


جانی اونز: اشتیاق و مشارکت برای شرکت در حملات، با سرعت فزاینده ای دارد به یکی از حقیقتهای بازی او تبدیل می شود. با رشد تواناییها و اعتماد به نفس. در نیمۀ اول یک توپ خطرناک را با ضربۀ سر دفع کرد و در طول بازی در حالی که محرک حملات به جلو بود، به حرکات رو به جلویش ادامه داد.


فابیو: اولین کارت زرد بازی را به دلیل یک خطا روی سیم دی یانگ دریافت کرد و پس از آن در دو موقعیت عصبی کننده در عبور Aras Ozbiliz از او در هر یک از دو نیمه، از دریافت کارت زرد دوم و کارت قرمز قصر در رفت. بازیکن آژاکس توسط او واژگون شد در حالی که سانترش هدر رفت و در دستان دخیا جای گرفت. (و می توانست اخطار دوم را بگیرد). در هر حال او چند قطع توپ عالی داشت و در مجموع تأثیر مثبت بازی او، بر اثرات منفیش برتری داشت.


نانی: در نیمۀ اول و در حالی که دریبلهایش نمی گرفت، کمی توی ذوق می زد. و چند موقعیت سانتر را نیز به هدر داد. من جمله یک کرنر که آن را به پشت دروازه فرستاد. اما پس از استراحت بین دو نیمه، بیشتر شبیه آن بازیکنی شد که قدیمتر از او انتظار داشتیم. Kenneth Vermeer را وادار کرد تا در یک صحنه توپ را به بالای دروازه دفع کند و بهترین سانترش نیز پس از برخورد با یک مدافع، دروازه بان را وادار کرد تا توپ را دفع کند. یک توپ او به داخل محوطه، گل اشلی یانگ را برایش ساخت و نیز در یک صحنه که شوت پای چپش توسط Vermeer به بیرون رفت، باید صاحب یک ضربۀ کرنر می شد.


مایکل کریک: نرم و با ابهت، فرم این روزهای او بسیار با ثبات و پایدار است. با چند جنگ تن به تن و بدنی محکم، صدای سوت تماشاگران را درآورد اما داور اعتقادی به خطا نداشت و در مواقع ضروری نیز آمادگی برای تکل زدن خود را نشان داد. در یکی دو کرنر با سر قصد باز کردن دروازۀ آژاکس را داشت که آنها توپ را دفع کردند.


تام کلورلی: یک نمایش شیک و تر و تمیز در اولین بازیش از اکتبر. یک پاس سرضربِ عالی به وین رونی نشان داد که یونایتد در غیاب او چه غنیمتی را از دست داده است. اما او در یک موقعیت عالی نیز توپ را با ارتفاع به بیرون زد. یک قطع توپ تدافعی تر و تمیز داشت، یک ضربۀ آزاد به دست آورد و یک توپ خوب نیز برای خاویر هرناندز در محوطه ارسال کرد پیش از آن که تعویض شود.


اشلی یانگ: اولین گلش از ماه سپتامبر تا به حال: به خوبی قدر توپی را که از نانی گرفته بود شناخت و توپ را از بین پاهای Vermeer به داخل دروازۀ آژاکس شلیک کرد. پس از یک پاس اشتباه، به سرعت برگشت و با یک تکل فوق العاده توپ را پس گرفت، اما در برخی موقعیتها در حفظ موقعیت و (تعادل؟) خود دچار مشکل می شد. پس از آنکه یک کرنر برگشتی در نیمۀ دوم به او رسید، با یک Dummy زیبا (تظاهر به پاس، فریب، تظاهر به پاس دادن در یک جهت و حرکت در جهت مخالف) مهارت خودش را به نمایش گذاشت. در آن صحنه او معتقد بود که روی او توسط Jan Vertonghen خطا انجام شده اما ضربۀ آزادی اعلام نشد.


وین رونی: یک شوتِ کات دار در نیمۀ اول را Kenneth Vermeer به راحتی مهار کرد و رونی نتوانست رکورد چهار گل در دو بازی گذشته خود را بهبود ببخشد. چند پاس زیبا ارسال کرد، اما در یک صحنه، روی یک شوت عجیب و غیر منتظره، سر خورد و توپ را به آسمان فرستاد. سازندۀ گل هرناندز بود.


خاویر هرناندز: به اشتباه در یک فرار اوایل بازی از او آفساید گرفته شد و Vermeer دلیرانه از دروازه بیرون آمد و روی پای او رفت و مرد مکزیکی را متوقف کرد. یک پاس از رونی را در نیمۀ دوم تصاحب کرد، اما روی درگیریش با Vurnon Anita پنالتی ای برای یونایتد اعلام نشد. برای حضور در جمع گلزنان بازی پس از یک پاسکاری خوب با وین رونی در اواخر بازی شادمان خواهد بود.


تعویضیها:


پل اسکولز: پس از ورود به زمین خونسرد عمل کرد و امور را به زیبایی اداره کرد.


آنتونیو والنسیا: با تغذیه رونی در حرکت به سمت گل دوم، نقشی مؤثر ایفا کرد. اما در این عملیات دچار مصدومیت شد و چهار هفته دور از میادین خواهد بود.


دنی ولبک: فرصتی برای ایفای نقش نداشت.

ترجمۀ اختصاصی 

Manchester-United.ir





ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1348/10/11 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

mamnoon vase vaghti ke gozashtin va javab ebhamate mano dadin,hala kamelan motevajeh shodamشکلک
dadash golam harkari ke fekr mikoni doroste anjam bede,daste goletam dard nakone ke inhame zahmat mikeshi,albate daste hameye nevisandegan site dard nakoneشکلک
پاسخ : معین جان با مدیر سایت هم حرف زدم. عزیز شما اینبار به ضررت شده قانون. ممکنه دفعۀ بعد همین قانون به نفع شما و ضرر یکی دیگه بشه. کلا یه بحث شانس و احتماله و اینجوری نیست که همیشه قوانین به ضرر پیش بینی شمای خاص بشه. در کل نظر مدیر اینه که با یه قانون ثابت پیش بریم. منم تقریبا موافقم چون به شیوه های زیادی میشه برای این بازی قاعده گذاشت که یکی از شیوه هاش اینه و اگه از نظر شما مشکلی نیست، بیا همینجوری پیش بریم بالاخره آخرش رتبه یه چیزی میشه! من بیچاره خودم پنجاهه الان رنکم! شکلک
ولی داداش درباره شکل جدول، هر پیشنهادی داری بگو راحته اجراش. مثل همون که گفتی جای یک زیر پیش بینی کامل هفت بنویسیم. اینا خیلی راحت عملیه، ضمن اینکه توی ساختار بازی هم تأثیر نداره. دستت هم درد نکنه که به این جدولی که ما با زحمت ساختیم، شما هم وقت گذاشتی و انقدر دقیق بررسی کردی، همین کارت کلی برای ما ارزش داره که به نتیجۀ کار ما بها میدی شکلک

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1348/10/11 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

سلان به همه و خسته نباشی خدمت نویسنده ها
مخلص داش امیرشکلک
حال کردید پیش بینی رووووووشکلک
راستی 1 چیزی...من 1 گلزن رو (هرناندز) رو درست پیش بینی کردم...امتیازشو بهم دادبن؟
پاسخ : آقا به جان خودم قرار نبود پیش بینی گلزن امتیاز داشته باشه! شکلک
این یکی رو دیگه نمیدونم چه جوری باید تو اکسل فرمول بدم!

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

تيم انقدر بد شانس همين مونده بود بهترين بازيكنمون رو از دست بديم ولي باز هم اشكال نداره باز هم توكل به خدا

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

جرا ادرس رو در صفحه اصلي نميذاريدشکلک

بذاريد ديكهشکلک
پاسخ : میلاد جون گذاشتم رو پست امروز در اولدترافورد جمعه! شکلک

این نظر توسط hesam در تاریخ 1348/10/11 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان اگر امكان داره فيلمي از حركت هاي ون در سار رو براي دالود بزارين اگر بذارين ممنونتون ميشم
پاسخ : کلیپ سررشته ندارم من حسام جان حرفۀ نویسنده های دیگۀ سایته! ولی ببین هفته قبل یکی از نویسنده ها یه کلیپ گذاشت مقایسه ادوین و اشمایکل چیز خوبی بود. ببین اون به کارت میاد

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

تمامي طرفداران فوتبال مياند و براي ديدن بازي تيم محبوبشون اصرارميكنند بس شماهم بريد لطفا

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

ازمديران بزركوار اين سايت خواهش ميكنم كه ادرسي را كه كذاشتم روي صفحه اصلي قراردهند و دوستان هم لطفابرند و اصراركنند كه بازي بعدي ليك با نورويج را نشان دهند
واي خسته شدم جقدر كتابي حرف زدن سخته شکلکشکلک
پاسخ : کتابی حرف زدن عذاب مطلقه!

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

دوستان هرهفته بريدبه ادرسي كه دادم اصراركنيدبازي منجسترروبخش كنند
اينامثل شبكه3نيستن حرف حاليشون ميشه بس بريد ديكهشکلک
اقاشهاب واقا امير شماهم بريد هاشکلک

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 13:34 دقیقه ارسال شده است

برنامه فوتبال درشبكه راه فردا
www.yasinbalkhi.blogfa.com

لذت ببريدشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1348/10/11 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

bazam salamشکلک
dar edameye matlabe ghablim bayad begam ke ekhtesas yek soton emtiaz be har kas be nazare man nemitone doros bashe,mesal:
fard X bord dishabo 10-0 pishbini karde va Y bord dishabo 2-1,age on 1 emtiaz pishbinie dorost goal yeki az timha be farde Y dade nashe har 2 nafar 3 emtiaz bekhater pishbini sahihe bord kasb mikonan ke benazar doros nemiad.
ya maslan fard X mosavie 2-2 ya 0-0 pishbini mikone va farde Y tasavie 5-5,age faghat emtiaz (-1) pishbinie ghalat hesab beshe har2 emtiazeshon -1 mishe,dar sorati ke age 1 emtiaze pishbini dorost tedad golhaye yek team be nafar X dade beshe on emtiazesh mishe 0.
pas age emtiazha zire har soton darj beshe,rahat mishe jambandi kardo emtiaz har fardo mohasebe kard.
bazam sharmande man ziad harf mizanama,movafagh bashin doostan golamشکلک
پاسخ : معین جان این حرفت منطقیه. الآن میام توضیح میدم چه میشه کرد.
پاسخ : کاری که میشه کرد اینه: یه ستون اضافه کنیم بین دو ستون "پیش بینی صحیح تفاضل" و "پیشبینی تیم برنده" با این عنوان: "پیش بینی صحیح تیم برنده همراه پیش بینی صحیح تعداد گل یکی از تیمها" و امتیاز 3.5 (و نه 4) را به اون نسبت بدیم! توجه کنید که اگه 4امتیاز بدیم، حق کسی که تفاضل رو درست گفته ضایع میشه.
نکته: چون اینکار تغییر در قوانین محسوب میشه، باید کسی مخالفش نباشه، و خوب من باید سه دوره قبلی رو هم از اول حساب کنم زمان میبره. ولی اگه کاربرا کسی مخالف نباشه و مدیر سایت (امیر بیطرف) نیز رضایت داشته باشه، من مشکلی ندارم. جدول رو درست میکنم دوباره.
نکتۀ 2: ممکنه بعدا یکی بگه آقا نتیجه 2-0 شده، من 4-1 پیش بینی کردم با اونی که 10-1 پیش بینی کرده سه امتیاز میگیریم نامردیه. اونوقت هی باید ستون اضافه کنیم برای پیش بینی صحیح برنده با تفاضل گل دو تا و سه تا و چهارتا و ....! اونوقت امتیاز بدیم 3.1 و 3.2 و 3.3 و 3.4 و.....! درکل سخت میشه.
باز هم میگم اون پیشنهادی که اول پاسخ گفتم عملیه به شرطی که مخالفی نداشته باشه. و خوب اجازۀ مدیر هم شرطه چون تغییر در قوانین محسوب میشه شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 128,805
  • بازدید کلی : 1,716,847
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2