loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 718 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (20)

Sir Alex Ferguson


فرگوسن اذعان نمود که یونایتد به خاطر هدیه ای که داور به آن‌ها داده است خوش شانس بود.

  • پیروزی در برابر QPR آن‌ها را به دریافت بیستمین جام نزدیک تر کرد.شان دری در دقیقه ۱۴ بازی به خاطر خطا روی یانگ‌ در محوطهٔ جریمه اخراج شد.اما تصاویر آهسته نشان میدادند که یانگ‌ به وضوح در آفساید بود.فرگوسن در گفت و گو با MUTV گفت:"اشلی حدود یک یارد در آفسایده بود به همین خاطر من می‌توانم مارک هیوز را درک کنم. او باید ناراحت و نا امید باشد.از این قبیل اتفاقات در هر هفته می‌افتد.دری تنها یانگ را لمس کرد و برخورد آن چنان جدی نبود اما همین برخورد برای داور کافی‌ بود.او متاسفانه آخرین دفاع بود و به همین خاطر اخراج شد.به نظرم این اخراج به ما کمک چندانی نکرد ما قبل از آن هم روان و عالی‌ بازی میکردیم.گل دوم خیال همه را راحت کرد.قبل از آن هم ولبک یک فرصت عالی‌ را از دست داد."این پیروزی یونایتد را به اختلاف ۸ امتیازی با سیتی رساند اما فرگوسن در ادامه تاکید کرد که به بازی شمال لندن  بین آرسنال و من سیتی توجهی‌ نمیکند.


دانلود گل ها
ManUtd 2-0 QPR

نمرات بازيكنان

David De Gea                       6


Rio Ferdinand                      6


Rafael da Silva                     6
Patrice Evra                    6

Jonny Evans                    6

Paul Scholes                   8

Michael Carrick                  7


Wayne Rooney                 8


Danny Welbeck                 7


Antonio Valencia                7


Ashley Young                7


Phil Jones                4


Ryan Giggs                5


Tom Cleverley               5

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر(ORTON در تاریخ 1348/10/11 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

امیر خان سلام .آمار 8 بازی آخیر منچستر یونایتد در لیگ : 8 برد 19 گل زده و 3 گل خورده
پاسخ : مرسييي امير جون

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

سلام پیشاپیش 20 رو تبریک میگم.میخاستم ببینم نحوه امتیاز دهی پیشبینی ها عوض شده؟؟امتیاز من از این بازی 0 شد؟؟قبلا 3امتیاز میگرفتم؟؟شکلک

این نظر توسط رسول در تاریخ 1348/10/11 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

سلام . رسول هستم . من وبلاگ حمایت از تیم ملی رو دارم. دوست داشتم با شما تبادل بنز کنم . اگر مایلی اول به وبلاگ زیر برو و اونجا یکی از بنرها را انتخاب کن و وقتی بنر من رو قرار دادی کد بنر خودت رو برام بفرست در وبلاگ تیم ملی
http://ir-flash.mihanblog.com/
طرفداران تیم ملی فوتبال ایران
http://ir-melli.mihanblog.com/

این نظر توسط حسن سولر در تاریخ 1348/10/11 و 7:12 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه ها.هر کاری کردم که پیش بینی کنم،نشد.ان شاء ا... دفعه ی بعد وباویگان.
در ضمن شکست سیتی نیز به شما تبریک عرض میکنم.
از شهاب گل نیز به خاطر ترجمه تشکر می کنمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط علی فقیه عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 3:17 دقیقه ارسال شده است

سلام به روی همه ی بچه های گل روزگار . حالتون چطوره . هرکاری کردم به پیش بینی برسم نشد . کلاردشت بودم چند روزی . بچه های سایت عذر من رو بپذیرید و رو حساب بی احترامی نذارید . تبریک میگم به همه . خیلی دوستتون دارم شکلکشکلک

این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

همش فکر میکنم اگه اسکولز فصل بعد بره چقدر دل همه هوادارا واسه پاسای قطریش یا این شوتای پرقدرتش تنگ میشه خدا کنا همیشه تو باشگاه بمونه و یه پستی مثل قبل دوباره بگیرهشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نویسنده در تاریخ 1348/10/11 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

مرتضی پیش بینی تو هم که امروز روی پست "هیچ عشق برادرانه ای برای ریو وجود ندارد" اعلام کرده بودی من الان دیدم وارد جدول کردم.
از جدول بعد از بازی با ویگان میتونی اسمت رو تو جدول ببینی
ولی حتما از این به بعد حتما روی پست پیش بینی وارد کنید پیش بینیتون رو. همینجوریش از چشم من جا میمونه چه برسه به اینکه جاهای دیگه وارد کنید شکلک

این نظر توسط ardal در تاریخ 1348/10/11 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

گل ها رو بذارین دانلود کنیم
پاسخ : اضافه شد اردل خان

این نظر توسط معین در تاریخ 1348/10/11 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

حالا وای وای
وای وای وای وای
حالا لای لای
لای لای لای لای
تبریک به همه دوستان یونایتدی عزیزمشکلک
پاسخ : مرسي معين عزيز

این نظر توسط باسط در تاریخ 1348/10/11 و 21:46 دقیقه ارسال شده است

سلام....برد رو تبریک میگم و باخت عرب سیتی هم مبارک....اقا امیر من هم فقط از نحوه گزارش که همش میگف داور اشتباه به نفع منچستر پنالتی گرفت و نمیدونم کرنر برا منچستر به اشتباه داوری و داوری افتضاح ناراحت شدم وگرنه من اصلا مگه کی هستم....شکلک
پاسخ : سلام مرسي باسط جون شکلک
آره خود شهاب هم گفت ! ولي ديگه نمي تونست نذاره‌! آخه وسط بازي بود !در جواب اينكه گفتي اصلا مگه کی هستم بايد بگم شما سرور مايي شکلک راستي چه خبر ؟ چرا سايت رو تعطيل كردي ؟


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,010
  • بازدید ماه : 2,010
  • بازدید سال : 130,599
  • بازدید کلی : 1,718,641
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2