loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 226 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (6)

اسچمایکل سفیر شد

دروازه بان افسانه ای باشگاه منچستر یونایتد، پیتر اسچمایکل به عنوان سفیر رسمی باشگاه منصوب شده.

به عنوان قسمتی از نقش او ،این مرد دانمارکی در رخداد ها و ماموریت های دور و بر باشگاه حضور خواهد داشت،ارتقاع کاری که در داخل انجمن خواهد داشت و تعریف کردن حکایت های دوران حضورش در الدترافورد برای همکارانش.(ترجمه این پاراگراف رو مطمئن نیستم)

اسچمایکل از سال 1991 تا 1999برای 8 سال در منچستر حضور داشت و 5 لیگ برتر و 3 FA کاپ و یک لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد.

این درواره بان افسانه ای یکی از مردانی بود که در سه گانه تاریخی باشگاه سهیم بود و سال 99 این رخداد را جشن گرفت و با بازیکنانی مثل گیگز ،اسکولز، روی کین و دنیس اروین همبازی بود.

اسچمایکل گفت : سفیر باشگاه بزرگی همچون منچستر شدن برای من یک افتخار بسیار بزرگ محصوب میشود من سال های باشکوه زیادی را در باشگاه بودم و به افتخارات بسیار زیادی رسیدم.بنابراین من خیلی خوشنود شدم که باشگاه از من درخواست کرد این پست را به عهده بگیرم.

من بیصبرانه منتظر کار کردن دوباره با یونایتد هستم،تقسیم کردن تجاریم و همچنین با هم بودن با بعضی از هم تیمی های سابقم .

سربابی چارلتون،گری نویل ،براین رابسون و اندی کول دیگر سفیر های باشگاه هستند.

MAMADGIGGS

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohsen_united در تاریخ 1348/10/11 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

اشمایکل یا اسچمایکلشکلک شکلک
دروازه بان افسانه ای من یوووووووووووووووووووووشکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 23:32 دقیقه ارسال شده است

حالا چرا اسچمایکل؟چرا انقدر پیچیده اش کردی؟اشمایکل ...راحتشکلک
پاسخ : خاستم ادا خارجی ها رو در بیارم شکلک شکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

نظری ندارم.
بابا اینو بی خیال ، مورا و بینس و اریکسن چی شدن؟
نانی و فرایرز چی شدن؟

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

حیف که سابقه بازی برای من سیتی رو داره!
من که بازیش رو ندیدم.ولی یه سری کلیپ هایی رو که دیدم دهن همه رو سرویس میکرد.

این نظر توسط امین در تاریخ 1348/10/11 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

فکر کنم اشمایکل درستهشکلک
پاسخ : ولی به نظر من که اسچمایکل درسته شکلک

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1348/10/11 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

اشمایکل فوق العاده بود! اهل کم آوردن نبود! یادش به خیر شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,166
  • بازدید ماه : 2,166
  • بازدید سال : 130,755
  • بازدید کلی : 1,718,797
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2