loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 341 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (14)

Darren Fletcher celebrates after putting United in front against QPR

Man United   3

Evans (64), Fletcher (68), Hernandez (71)

Queens Park Rangers   1

Mackie (52)

Saturday 24 November Old Trafford | Attendance: 75,603

 صدر نشینی مبارک! با یک بازگشت عالی! اصلا درک نمی کنم چرا آندو رو نیمکت میشینه!! با اومدنش به بازی بازیهامون رو همیشه متحول کرده... اصلا نمی فهمم چی توسر فرگوسن می گذره...

اما جدول پیش بینی و نتایجش:
 یک نتیجه کاملا قابل پیش بینی! و خوب کاملا واضح بود بیشتر از اختلاف 2 گل نمی بریم! نوش جون هفت امتیازیها!


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ بیستم-کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجتبی رمزی در تاریخ 1391/09/09 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

تشکر مهندس جان شکلک همون چهارهفته که پرید دیگه حسش نیست
پاسخ : شکلک

این نظر توسط مجتبی رمزی در تاریخ 1391/09/08 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

ببخشید حذفمون کنید بره نخاستیم حالا بیا ثابت کن!
پاسخ : به هر حال هنوز حذف نشدی اگر امشب پیش بینی کنی حذف نمی شی. منم از خدامه این سیستم حذف و اضافه رو بردارم چون فقط کار خودم سختتر شده. ولی نمی خوام جدول الکی بزرگ بشه.
شما 4 هفته پیش بینی نکردی. در کل هم این حذف کردن به معنی حذف کردن قطعی نیست. من فقط تنها هدفم کوچیک موندن سایز جدوله... شما امشب پیش بینی کن دیگه حذف هم نمیشی.
در ضمن، من وقتی میگم لینک بده من پیش بینیهای قبلیت رو وارد کنم، فقط به خاطر خودته که حق پیش بینیهات ضایع نشه....

این نظر توسط omidnaeimi در تاریخ 1391/09/08 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

من دوبار پیشبینی صحیح داشتم ولی نوشته 1
پاسخ : امید جان پیش بینی های این هفته هفته بعد اعدادش با اعداد جلوی اسمتون جمع میشه... هفته بعد برای شما میشه دو پیش بینی صحیح... مهم جمع امتیازهاتون هست که درسته شکلک

این نظر توسط علي قنادزاده در تاریخ 1391/09/08 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

آقا من اعتراض دارم!اينترنتم قطعه نتونستم پيش بيني کنم!اين از اون بازيايي بود که بايد 7 امتيازو ميگرفتم!الانم از دانشگاه اومدم!دعا کن اينترنتم امروز فردا وصل شه!شکلک
پاسخ : علی میشه یه کاری کرد ببین می خوای چند بازی آتی رو از تو خود همین بلاگ لینک بدم ثابت باشه برای پیش بینی؟ اگه فکر می کنی لازمه بگو کاری نداره اجرای این کار. تا تو بتونی چند بازی آتی رو پیش بینی کنی.

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1391/09/07 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

راستی جیگر امتیازم تغییر نکرد ؟!!!

یا یهو با بازی بعدی تغییر میکنه ؟
پاسخ : چرا علی جون تو جدول خودم تغییر دادم. ولی من الآن سختمه جدول رو آپدیت کنم و از اول بسازم و آپدیت کنم. الآن تو فقط بازی بعدی چک کن، امتیاز قبل بازیت باید 50 باشه...

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1391/09/07 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

سلام

هوورررراااااااااااااا

دستت درد نکنه داداشی . قربونت بشم الهی خیلی دمت گرم . چاکرخاتم چشمشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چاکرم علی جون وظیفه بود دور از جون شکلک

این نظر توسط محسن ق در تاریخ 1391/09/06 و 21:03 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان منظورم همون 0-3 بود اشتباه نوشتم
ممنون که واسه بازبینی وقت گذاشتی
چشم دیگه تکرار نمیشهشکلک
پاسخ : نوکرم محسن جون شکلک

این نظر توسط مجتبی رمزی در تاریخ 1391/09/06 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
چرا باز برا من زدید خطر حذف چندبازیه که پیش بینی میکنم ولی اعمال نمیشه!!!
بازی کیو پی ار رو هم دقیقا 3-1 به نفع من یو پیش بینی کردم
پاسخ : سلام مجتبی جان تو دقیقا کجا پیش بینی می کنی؟ میشه لینکاش رو بدی؟
چون من 4 بازی هست از شما پیش بینی ندیدم... حتما جایی پیش بینی می کنی که من نمی بینم.
لینک بده تا من برات وارد کنم و در ضمن از این به بعد هم حتما توی پستهای پیش بینی پیش بینی کن

این نظر توسط علی عبدالهی در تاریخ 1391/09/06 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

آقا سلام . من بازی کویینز پارک رو اشتباها توی ریدینگ پیش بینی کردم . به قرآن راست میگم . اصلا حواسم نبود . فقط میخواستم بازی شنبه رو پیش بینی کنم و برم تا بعد عاشورا بیام بقیه رو پیش بینی کنم . اگه قبول ندارید عیبی نداره فدای سرتون .
پاسخ : علی جون این حرفا چیه اتفاقا منم نگران شده بودم چرا این بازی پیش بینی نکردی شکلک
پیش بینی 5-1 تو هم وارد کردم 3.5 امتیاز گرفتی..
فقط حتما حواست باشه برا بازی با وستهام و ریدینگ پیش بینی کنی چون اون پیش بینی تو رو برای QPR وارد کردم شکلک

این نظر توسط danteiv در تاریخ 1391/09/06 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

من نتیجه بازی رو 3-1 پیش بینی کردم اما تو جدول نوشته 3-0!
یه بار درست پیش بینی کردیم اونم شما اشتباه کردین!!!!!
پاسخ : danteiv جون قرار شد هر کی پیش بینی خودش رو پیدا کنه و ساعت و تاریخ دقیق پیش بینیش رو ارائه بده!
شما این پست رو چک کن:
http://www.manchester-united.rozblog.com/post/1424
چهارشنبه اول آذر ساعت 15:11 شما 3-0 به نفع یونایتد پیش بینی کردی بازی با کوئینز رو شکلک
احتمالا بازی های بعدی با وستهام یا ریدینگ بوده که 3-1 گفتی.... من اونا رو هنوز وارد نکردم نمی دونم مطمئن نیستم... ولی بازی با QPR برای شما 3-0 ثبت شده و همین 3.5 امتیاز امتیاز شما هست شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 498
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,332
  • بازدید ماه : 2,332
  • بازدید سال : 130,921
  • بازدید کلی : 1,718,963
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2