loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 923 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (23)

مصاحبه RVP:

رابین ون پرسی در اولین روز های ورودش به منچستر با MUTV مصاحبه ای انجام داده که متنش را در اختیار شما قرار میدهیم و فایل تصویری آن را میتوانید از MUTV تماشا کنید :

به منچستر یونایتد خوش آمدی ،چه احساسی داری ؟

خیلی ممنونم،احساس خیلی خوبی دارم.این یک رقابت بزرگ است و من چشم انتظار آن هستم.من امروز با تیم یک جلسه داشتم که خیلی خوب بود.هیجان خیلی عالی ای بود.همه پسر ها خیلی خوب و کمک یار بودند.همه چیز خوب به نظر میرسد.امروز صبح من باید تکلیف چندتا کار را مشخص میکردم و تست پزشکی میدادم و درباره این که در کدام پست بازی کنم کمی سوال وجود داشت.اما من گفتم:زودباش بیا انجامش بدیم،من میخواهم در تیم باشم،من میخواهم این جلسه تمرین کنم .بنابراین آنها هم کمی بیشتر صبر کردند و گرم کردن شان را طولانی تر کردند تا من هم به آنها ملحق شوم.این فوق العاده بود.

آیا اینکه بعد از هشت سال در یک باشگاه باشی و بعد به یک باشگاه دیگه منتقل شودی عجیب بود ؟آیا احساس اولین روز مدرسه را داشتی ؟

[خنده] خیلی جالب بود.قبل از تمرین من داشتم خودم را به بازیکنان معرفی میکردم اما مطمئنا همه ما همدیگر رو میشناختیم چون که در بازی های فراوانی مقابل هم بازی کرده بودیم.خیلی گفتیم و خندیدیم .اینجا همه به هم کمک میکنند و احساس یک خانواده بزرگ در اینجا وجود دارد،همان طور که من به آرسنال عادت کرده بودم.من هشت سال انجا بودم پس آن بخشی از زندگی من است،بخشی از تاریخ من.من بهش افتخار میکنم.آرسنال باشگاه بزرگی است و من احساسات خیلی مشابهی اینجا دارم،جو خیلی صمیمانه و خانوادگی است.از بازیکنان گرفته تا کادر فنی ،همه خیلی مهربان هستند و کمک میکنند.

تاثیر سرالکس را بر دنیای فوتبال چگونه ارزیابی میکنی ؟

او بیش از 25 سال است که در بازی حضور دارد،او یک رییس فوق العاده است.من دیروز و امروز درباره اینکه او چطور فکر میکند که چیزها باید برای تیم پیش برود(برنامه های تیم)،با او صحبت کردم .بحث خیلی آزاد و خوبی بود و من لذت بردم.

آیا چند پسته بودنت کمکی به تو کرده که این بازیکنی که امروز هستی، بشوی ؟

بخش بزرگی است،چندسال پیش آقای ونگر این تغییر را داد(من را بیشتر به جلو برد)،آخه قبلا من پشت مهاجم ها بازی میکردم.او این تغییر را داد و اوایل من مطمئن نبودم که آیا از پسش بر میام یا نه ،اما خیلی خوب جواب داد و من حالا دوست دارم آنجا بازی کنم.چیزی که من در موردش (پست)دوست دارم اینه که یک جایگاه آزاد است،هر بازی ای این متفاوت است،بستگی به این داره که جریان بازی چطور باشد.در بازی های خاص شما میتوایند کمی نسبت به بقیه بیشتر در عمق بازی کنی و البته وظایف خاص خود را داری،همان طوری که هر بازیکنی این را انجام میدهد.مهاجم نوک بودن یک پست عالی است،شما میتوانی با بازیکنان کناری ات بازی کنی - بال چپ،بال راست،هافبک پشت مهاجم - و شما میتوانی عوض هم کنی.مثلا،شما میتوانی با هم تیم ات صحبت کنی که او جلو تر برود و من کمی عقب تر بازی کنم.ما همه اینجا هستیم که با هم کار کنیم و بهترین عملکرد را برای تیم انجام دهیم.من برای همین اینجا هستم.

چقدر منتظر بازی در الدترافورد هستی ؟

یکی از بهترین ورزشگاه ها در انگلستان و حتی جهان است،شما 76،000 تماشاچی داری و این خیلی مخصوص است،نحوه ساختش هم خیلی خوبه،شما واقعا احساس عجیبی شبیه به این داری:ووووووو(WOW)اینجا اولدترافورده.

تو هفتیمن بازیکن هلندی هستی که برای منچستر بازی میکنی ، باید افتخار کنی که در بین این لیس قرار داری ؟

اوه ، آره،مطمئنا،هفته پیش من با ادوین ون در سار صحبت کردم و او در مورد همه چیز خوش بین بود،گپ خیلی خوبی بود و مثل همیشه او خیلی صریح صحبت میکرد.هر کسی که ادوین را بشناسد میداند که او یک انسان سر به زیر و دروازه بانی در کلاس جهانی است،او به من احساس واقعا خوبی داد.او به من خیلی از چیزهای انسانی را گفت،حتی کارهای روزانه را. ادوین اینجا لیگ قهرمانان را برد ،لیگ را اینجا برد،تقریبا همه چیز را برد.او یک اسطوره است.و بعد شما روود ون نیستل روی را دارید که پنج سال اینجا بازی کرد و چیزی حدود 150 گل به ثمر رساند و خیلی تاثیر گذار بود ،خوشبختانه من هم مهارت های خودم را دارم و تاثیر گذار خواهم بود.

در بین مهاجمان رقابت خیلی تنگاتنگی وجود دارد...

دقیقا.همان چیزی است که باید باشه ، ما همگی برای یک هدف اینجا هستیم:اینکه در انتهای فصل قهرمان باشیم ،من فقط یک روز اینجا بودم و توجه کرده ام که همه با هم کار میکنند.همه همدیگر را در کارها درگیر میکنند و این حیاتی است،اگر شما بخواهی به چیزهای بزرگی برسی.ما همه در یک تیم باهم هستیم و ما به هر بازیکنی نیاز داریم که با ما باشد،این تنها راه رسیدن به چیزهای بزرگ است.

مردم زیادی از یونایتد میخواهند که جام را به خانه برگرداند و همچنین در اروپا هم عملکرد بهتری داشته باشد،تو در این قسمت تجربه زیادی داری ...

آره،در طی چند سال اخیر من بازی های بزرگی را بازی کردم،عاشق اینم که امسال هم یک بازی دیگه داشته باشم.قطعا من میدانم که پارسال چه اتفاقی برای یونایتد افتاد،اونا جام رو در یک دقیقه از دست دادند که این واقعا سخت است - اما میتواند چیز خوبی باشد،این میتواند شما را گرسنه تر کند و حتی شما را برای بردن چیزهای بیشتری آماده کند،به نظر من این یک جنبه حیاتی از بازی است. شما چقدر گرسنه ای ؟آیا واقعا حاضری برای اون جام هرکاری را بکنی ؟من مطمئنم ،مثل همه سال های دیگه و مخصوصا الان به خاطر اتفاقاتی که پارسال رخ داد . همه یک عزم واقعی برای حرکت دارند.

پیامی برای هواداران منچستر یونایتد داری ؟

البته،به حمایت ادامه دهید.شما هواداران بزرگی هستید و ما میتوانیم با هم به چیزهای زیادی برسیم.من بیصبرانه منتظرم و امیدوارم شما هم همینطور،بیایید این را انجام دهیم.

تو قراره شماره 20 را بپوشی که درونش میراث گلزنی فراوانی وجود دارد،آیا در این پیراهن خوشحالی ؟

من حق داشتم که بین شماره های 20 و 21 یکی را انتخاب کنم ، من 20 را انتخاب کردم چراکه همه ما اینجا هستیم تا امسال قهرمان شویم و این به معنای 20 مین جام قهرمانی برای منچستر یونایتد است.این دلیل اصلی ای است که من شماره 20 را گرفتم.

MAMADGIGGS

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1348/10/11 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

salam chera baner mano nemizarid hade aghal dalilesho begidشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

pouya من خیلی از ون پرسی خوشم میاد.
به خاطر این میگم یه حسی بهش دارم چون داشت یکی از اسطوره های آرسنال میشد.و این واقعا برام عجیبه که چجوری اومده منچستر.آخه دشمن آرسنال بعد از تاتنهام خودمونیم.

این نظر توسط مرتضی امیدی در تاریخ 1348/10/11 و 16:29 دقیقه ارسال شده است

به این خرید عالی،نرفت السیتی چون می داست این امسال 4 گانه میدن.

این نظر توسط Arash در تاریخ 1348/10/11 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

از نحوه صحبت کردنش خیلی خوشم اومد...واقعا علاقم بهش با خوندن همین چند خط از حرفاش خیلی بیشتر شد...انگار یه حس خاصی نسبت به یونایتد داشته که قطعا همینطوره وگرنه میرفت سیتی یا یووه...واقعا خیلی به یووه نزدیک بود و در شرف امضا قرارداد بودن ولی یکباره از یووه انتقاد شدید کرد و باعث شد همه چی بهم بخوره چون دلش با یونایتد بوده...شکلک

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

بیستمین قهرمانیت تو حلقم.شکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

شکلکچایی نخورده پسر خاله شد...هنوز اومد که اینطوری گرم گرفته...
ولی این بند آخر رو خوب جواب دادهشکلک

این نظر توسط farzad در تاریخ 1348/10/11 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

الهى اين كفشات بخوره به صورت مسي و توكي تاكو(تيكي تاكا) ون برسي جون_راستي ,استتاااااد ميفرموديه ,بفرميو

این نظر توسط pouya در تاریخ 1348/10/11 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

سلام بابک جان منم مث تو بودم ازش خوشم نمیومد ولی وقتی تو مصاحبش گفت برای این 20 گرفته که قهرمانی 20 رو بیاره وقتی اینو گفت یکدفعه عاشقش شدم راستش وقتی یه بازیکنی تعداد فهرمانی های ما براش مهم بود و هست و در صورتی که میتونست بره سوتی و یووه ولی نرفت پس قهرمان شدن براش مهمه عشقه قوی ترین حمله ی جهان رونی و ون پرفکت

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

کسی والپیپر ون پرسی با لباس باشگاه رو داره؟

این نظر توسط هادی در تاریخ 1348/10/11 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

خریده بسیار عالیه
امیدوارم برباتف بره و یه دفاع چپ خوب بخریم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 584
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,418
  • بازدید ماه : 2,418
  • بازدید سال : 131,007
  • بازدید کلی : 1,719,049
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2