loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 715 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (11)
آمار پیش بازی لیورپول و منچستر یونایتد طبق سایت آمار یونایتد:
  • مصدومهای قطعی یونایتد: فلچر (مشکل معده)، ویدیچ (زانو)، اوون(ران پا)، کلورلی (قوزک)، فابیو (همسترینگ یا عضلۀ پشت ران)، یانگ (زانو)، اندرسون (کوفتگی)
  • مصدومیتهای قطعی لیورپول: لوکاس لیوا (زانو)
  • مصدومیتهای مبهم (در هالۀ ابهام) یونایتد: رونی()، کاریک (همسترینگ)، اورا (کوفتگی)، نانی (پا)، جونز (قوزک)، فردیناند (کمر)
  • مصدومیتهای مبهم لیورپول: کریگ بلیمی (زانو)
  • محروم: تنها سوارز برای لیورپول
  • بازیکنان یونایتد که با لباس لیورپول موفق به گلزنی به یونایتد شده اند: تام چورلتون، پیتر بیردزلی، مایکل اون
  • سر مت بازبی اسطورۀ مربی گری یونایتد قبل عصر فرگوسن، همچنین با پیرهن لیورپول برابر یونایتد بازی کرده بود.
  • اولین رئیس باشگاه نیوتن هیث (نام قدیم یونایتد)، اهل لیورپول بوده است به نام فردریک آتوک.
  • بازیکنانی که در برابر لیورپول اخراج شده اند: ویدیچ سه بار! پل اسکولز، وزلی براون، لوک چادویک، اندرو کول، دنیس اروین، مارک هیوز و کولین گیبسون
  • بازیکنان یونایتدی که در برابر لیورپول هت تریکز کرده اند: برباتوف، استان پیرسون، جو اسپنسی، سندی ترنبال، جیمز پیترز
  • دو تیم 183 بار برابر هم بازی کرده اند.
  • 404 بازیکن در لباس یونایتد برابر لیورپول بازی کرده اند که رایان گیگز با 43 بازی در برابر لیورپول از این نظر رکورد دار است.
  • 116 بازیکن در لباس یونایتد برابر لیورپول گل زده اند که سندی ترنبال با 9 گلی که در ده دیدار برابر لیورپول به ثمر رسانده، رکورد دار است.
  • دو تیم در اف ای کاپ، شانزده بار به مصاف هم رفته اند که 9 یونایتد پیروز شده و 3 بار لیورپول. 4 تساوی. در آنفیلد نیز 4 بازی انجام داده اند که 1 بار یونایتد و دو بار لیورپول به برتری رسیده اند.
  • مایکل اوون در لباس لیورپول شش گل برابر یونایتد به ثمر رسانده است.
  • اگر چیچاریتو فردا گل بزند، سومین بار پیاپی است که در آنفیلد موفق به گلزنی می شود. البته هنوز در برابر ساندی ترنبال که در پنج بازی متوالی شش گل به لیورپول در آنفیلد زده بود کم است.
  • الکس فرگوسن و کنی دالگلیش تا به حال 28 بازی در کسوتهای مختلف رو در روی هم انجام داده اند که 10 بار فرگوسن پیروز شده، 6 بار دالگلیش و 12 بار مساوی شده اند.

  • درد دل فرگوسن دربارۀ دنیای مربی گری با نیویورک تایمز
فرگوسن 25 سال موفق را در یوتایتد سپری کرده است، ولی معتقد است در طول این سالها تغییری در او ایجاد نشده است: "قطعاً من در طول این سالها جا افتاده تر شده ام. شکی در این نیست. نسبت به بیست و پنج سال قبل، اکنون من با شخصیتهای انسانیِ شکننده تر و حساستری روبرو هستم(بازیکنها). اکنون ایده های مدرن، خانواده های مدرن، ایجنت های مدرن و .... زندگی آنها را چون پیله ای احاطه کرده است. جهان اطراف من تغییر کرده است لذا من دریافتم که باید تغییر می کردم تا بتوانم خود را با این تغییرات تطبیق بدهم. یکی از درسهایی که یاد گرفتم اصلِ گماردن و استفاده از نماینده در کارها یا همان Delegation بود. در روزهای ابتدای حضورم، من در همۀ کارها مشارکت می کردم: در استعدادیابی و Scouting، مربیگری یا Coaching، تیم پایه و جوانان و همه چیزهای دیگر. در حالی که شما قادر نیستید تمام این کارها را در زمان طولانی به طور مستمر ادامه دهید."
(توضیح مترجم: در اصل چند اصطلاح در فوتبال هست که در فارسی نیاز به اصلاح دارد. شخص اول یا همان Manager بهتر است مدیر معنا شود، ولی خوب سالهاست در ایران مربی خوانده میشود. شخص دوم Assistant است که کمک مربی خوانده میشود و بهتر است کمک مدیر معناشود. شخص سوم Coach است که معنای درستش مربی (یا مربی ورزشی) است. ولی چون در فارسی مدیر هم مربی خوانده میشود، من قادر نیستم معادلی برای Coach پیدا کنم! ببخشید!)
فرگوسن نقش دستاوردهای بازیکنان در پیشرفت بازی فوتبال را نسبت به گذشته بیشتر میبیند. ولی همچنان عقیده دارد کسی که باید به عنوان فرد برتر در فوتبال مورد احترام قرار گیرد، مربی(Manager) است:
"شما باید به خاطر داشته باشید که مهمترین فرد در منچستر یونایتد، مربی است. در آن دقیقه ای که یک بازیکن از مربی با اهمیت تر میشود، باشگاه شما مرده است! تاریخ باشگاه نهایتا (مترجم: با ورود مربی جدید) محو میشود و از نظر ارزش کم اهمیت تر میشود(مترجم: ضرب المثل Goes down the drain یا اینکه تاریخ مانند آبی که از سینک پایین میرود، محو میشود!! دم سرالکس گرم! به زیباترین شکل ممکن تاریخ قهرمانیهای تیمهایی مثل لیورپول رو تشبیه کرده! آبی که از سینک پایین میرود! ). اکنون من مهمترین فرد باشگاه هستم و این طریقی است که باید باشد. "
مربی 70 ساله افزود که هنوز تصمیم بازنشست شدن ندارد. و اینکه میترسد که اگر تا به حال بازنشست شده بود چه اتفاقی برایش می افتاد:
"بازنشستگی برای افراد جوان است. نه افراد مسنتر. زیرا افراد جوان پس از بازنشستگی میتوانند به کارهای دیگر روی بیاورند. وقتی شما مانند من مسنید و روی تردمیل در حال پا زدن هستید، برای مدت زمانی که من روی آن بوده ام (25 سال)، اگر از روی آن به پایین بیایید، فکر میکنید آنگاه من کجا می توانم بروم؟ همانجا از کار افتاده میمانم. به من اعتماد کنید: وقتی کمی پیرتر میشوید، به هیچ عنوان بازنشسته نشوید."
فرگوسن باز تأکید می کند که روابطی قوی با خانوادۀ غیر مردمیِ گلیزر دارد،گلیزرهایی که روی کارآمدن و ادامۀ کارشان در باشگاه، با اعتراضها و تظاهرات تعدادی از هواداران همراه شد:
"آنها هیچ گاه موجب رنجش من نمیشوند. هیچ گاه از من سؤال نمی پرسند، به من زنگ نمی زنند و در کار من دخالت نمی کنند. من در یک موقعیت مصون قرار دارم و بسیار راضی هستم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط khalil در تاریخ 1348/10/11 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

چرا باید از لیورپول متنفر باشیم

همه یونایتدیها بخونن

چرا باید از لیورپول متنفر باشیم
... ... 1- بخاطر بیارید آنها در آنفیلد شعار هایی میخوانند و کشته شدگان یونایتد در حادثه مونیخ را مسخره می کنند که برخلاف میلم برا ی اینکه ثابت کنم باز شعار کثیفشون و اینجا میذارم تا ببینید چقدر پستن : من یو من یو به مونیخ رفت و برنگشت ، یا این : دانکن ادواردز در گور خود کود شد و پوسید ، من یو شما کود هستید و در گور خود میپوسید :

Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, man you are manure- rotting in your grave

2- اونها حتی بنر هایی برای مسخره کردن حادثه مونیخ ساختند

3- بیاد داشته باشید وقتی باعث شدند 39 نفر از ایتالیایی ها در آنفیلد کشته بشن و همه رو مقصر دونستند غیر از خودشون

4- بیاد داشته باشید وقتی گاز اشک آور به سوی طرفدارای یونایتد و بازیکنای ما در آنفیلد پرتاپ کردند

5- بیاد داشته باشید وقی کانتونا جام حذفی را بالای سر میبرد روی صورتش تف انداختند همبرگر گاز زده به سمت گری نویل پرتاب کردن

6- بیاد داشته باشید وقتی لباس یونایتد را در آتن در فینال جام اروپا به آتش کشیدند

7- بیاد داشته باشید در سال 1999 در آنفیلد قبل از فینال اروپا پرچم بزرگ بایرن مونیخ و به ورزشگاهشون برده بودن

8-بیاد داشته باشید وقتی در آنفیلد برای گرامیداشت بست سکوت شده بود سکوت و شکستند و بی احترامی کردن

9- بیاد داشته باشید وقتی شعار "مت باسبی تو چرا زنده مانی" را در انفیلد میخوانند

10- بیاد داشته باشید وقتی به آمبولانس اسمیت حمله کردن و باعث تاخیر رسیدن او به بیمارستان شدند و حتی یکی از طرفداران لیورپول در فرومی که من هستم اومد و از اینکه لیورپولی هست احساس شرمکرد

خود این هوادار لیورپولی شاهد بوده که هوادارای این تیم به سمت آمبولانس چاقو، بطری ، حتی نارنجک های دستی پرتاب می کردند و شعار " تفاله ی مونیخ" و داد میزدن

این طرفدار لیورپولی تو فروم گفت: من فکر می کنم هیچ انسانی این کار و انجام نمیده ولی طرفدارای ما این کار و کردن، من از اینکه طرفدار لیورپول هستم شرمسارم

11- بیاد داشته باشید وقتی دو طرفدارار یونایتد در لیورپول که برای تماشای بازی یونایتد به این شهر رفته بودن به دست طرفداران کثیف لیورپول به قتل رسیدند ک از اون به بعد لقب "آنها قاتل هستند" به لیورپولی ها داده شد

12- بیاد بیارید وقتی لیورپولی ها به خانه ی بارتز دستبرد زدند

13- بیاد داشته باشید وقی هاینزه خواست به لیورپول بره سر فرگوسن گفت: به هیچ وجهی به این ننگ تن نمیدیم" که حتی وقتی هاینزه خائن از باشگاه شکایت کرد و کار به دادگاه کشید هم باشگاه کنار نکشید

14- بیاد داشته باشیم وقتی از سر فرگوسن پرسیدند بزرگترین آرزوی مربیگری او چیست گفت : آرزو دارم رکورد لیورپول لعنتی را بشکتم و روزی که به این افتخار برسم بزرگترین روز مربیگری من هست
پاسخ : ممنون خلیل جان، عالی بود.....................
واقعآ کثیف هسند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

ویوا فرگوسن

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

فرگوسن يگانه جهان فوتبال

این نظر توسط نویسندۀ پست در تاریخ 1348/10/11 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

صعود مقتدرانۀ تیم فوتبال ساحل عاج را به مرحلۀ حذفی جام ملتهای افریقا به اعضای پیج تبریک می گم! به امید فینالیست شدن این تیم در این جام!
توضیح: ساحل عاج دو بازیکن از چلسی (کالو و دروگبا)، دو بازیکن از سیتی (حبیب و یحیی توره)، یک بازیکن از آرسنال (ژروینیو) و یک بازیکن از نیوکاسل (تیوته) رو شامل میشه و تا زمانی که تو جام حضور داشته باشه، به میزان قابل تجهی از قدرت این تیمها کم میشه. مخصوصا یحیی توره تو سیتی که یه تنه کار چهار نفر رو میکرد!

پاسخ : هاهاهاها!!!!!!!!!!!
ایول راست میگیا

این نظر توسط نیما در تاریخ 1348/10/11 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

خدا کنه این دیوف رو بفروشنش!به دردمون نمی خوره!
پاسخ : در این که دیوف رو لازم نداریم منم موافقم تقریبا!
خیلی مهاجم داریم. بربا، رونی، چیچاریتو، ولبک، اوون
به اینها ماکدا و به به و دیوف رو هم که تو انتقال قرضی هستن اضافه کنید!
ضمن اینکه ویل کینی رو در تیم ذخیره ها داریم که به گفتۀ اسکولز که چهار ماه تیم ذخیره ها رو تمرین میداد، ون نیستلرویِ آینده خواهد بود!



این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 9:16 دقیقه ارسال شده است

باو ایول.
عالیه عالی .
امار بازدید های سایت هم نشون میده. تو عرض چند روز رسیده به 2 هزار نفر.
پاسخ : لطف داری علی جان!
آمار بسیار خوبه و هدف ما تداوم این استقبال در کنار تداوم کیفیت سایت هستش.

این نظر توسط ONE UNITED در تاریخ 1348/10/11 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

چرا پاسخ ها بعضی موقع ها آبیه؟بعضی مواقع قرمز؟؟شکلکشکلک
پاسخ : خوب آبی منم و قرمز یک نفر دیگه! البته که جناب قرمز همه کاره و مدیر سایت هستن :دی
بنده هم با کلی عذاب هر دفعه که میخوام پاسخ بدم باید شمارۀ 3700FF آبی مورد نظرم رو تو رنگ تایپ کنم :دی
ولی راضیم از دقتت آقا! :دی

این نظر توسط خليل در تاریخ 1348/10/11 و 0:12 دقیقه ارسال شده است

امارهايي كه من دارم

لیورپول VS منچستر یونایتد
آمار رویارویی دو تیم :



... مسابقات لیگ برتر : 39 بازی ( 20 برد برای یونایتد و 8 مساوی و 11 برد برای لیورپول ) – 57 گل زده و 46 گل خورده برای یونایتد

مسابقات دسته اول انگلیس : 114 بازی ( 38 برد برای یونایتد –36 مساوی – 40 برد برای لیورپول ) – 152 گل زده و 147 گل خورده برای یونایتد

مسابقات دسته دوم لیگ انگلستان : 4 بازی ( 2 برد برای یونایتد – 2 برد برای لیورپول ) 9 گل زده – 14 گل خورده برای یونایتد

مسابقات کامیونیتی شیلد : 6 بازی ( 1 برد برای یونایتد - 3 مساوی ( نتیجه بازی در ضربات پنالتی ) - 2 برد برای لیورپول ) - 6 گل زده و 7 گل خورده برای یونایتد

مسابقات اف ای کاپ : 16 بازی ( 9 برد برای یونایتد – 4 مساوی – 3 برد برای لیورپول ) – 24 گل زده و 15 گل خورده برای یونایتد

مسابقات کارلینگ کاپ : 4 بازی ( 1 برد برای یونایتد - 3 برد برای لیورپول ) - 5 گل زده و 7 گل خورده برای یونایتد

آمار کلی دیدارها : 183 بازی ( 71 برد برای یونایتد – 51 بازی مساوی – 61 برد لیورپول ) – 253 گل زده و 236 گل خورده برای یونایتد
پاسخ : بسیار ممنونم!

این نظر توسط نیما در تاریخ 1348/10/11 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

damet garm!amar kheili bahal boooooooooood
پاسخ : خیــــــــلـــــــی خوشحالم که راضی هستید

این نظر توسط هومن در تاریخ 1348/10/11 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی با سایت به روز و عالی...شکلکشکلک
این فرگوسن یه دونست تو دنیا لنگه نداره من هر وقت تو زندگی کم میارم به یادش میوفتم که چقدر پشت کار داره و بانشاط هستش...من که عاشقشمشکلک
پاسخ : سلامت باشی هومن جان
ســـر الکس عـــالــیــه مــحــشـــره این مرد


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 472
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 472
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 129,061
  • بازدید کلی : 1,717,103
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2