loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 269 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (2)

 

Real Madrid   1

Ronaldo (30)

Man United   1

Welbeck (20)

13 Feb 2013 Estadio Santiago Bernabeu | Att: TBC

دم بچه های جوون تیم گرم نتیجه که خیلی خوب بود فقط می شد برنده هم از زمین خارج بشیم تیرک و دروازه بان حریف و اشتباه فن پرسی و اشتباههای داوری و ... کلا خیلی عوامل دست به دست هم داد و نذاشت که برنده از زمین خارج بشیم. نتیجه هم نمی شد گفت ناعادلانه بود. خوب بود به امید بازی برگشت!


اما جدول پیش بینی و نتایجش:
اولین پیش بینی صحیح داش وحید مبارک! بچه ها دو حرف مهم دارم: یک اینکه به دلیل همکاری نکردن دوستان جدید الورود به جدول و اینکه این افراد یا اسم خاص انتخاب نمیکنن، یا ایمیل نمی دن، یا طبق روال همیشگی بعد پنج هفته حذف میشن! اصلا قوانین رو نخوندن و هیچ کدوم حتی اشاره نمی کنن که بار اولشونه!! و با توجه به اینکه منم وقتم خیلی محدود میشه هر ماه، برای همین دیگه ورودی جدول رو بستم والسلام... خیلی دوست داشتم در خدمت افراد جدید که با انگیزه وارد جدول میشن میبودیم ولی خوب چون خیلی به رتبه های جدول نمی رسن، به خاطر افرادی که قوانین رو مطالعه نمی کنن و همینجوری تفریحی وارد جدول میشن، تر و خشک رو باید با هم می سوزوندم و ورودی جدول رو با اجازه بستم دیگه. شرمنده همگی شدیم خدایی نیشخند نکتۀ دوم هم اینکه فکر می کنید لازم باشه نظر مخفی دادن برای پیش بینی رو آزاد کنیم؟! البته به این شرط آزاد میشه که شما یک نظر علنی بفرستین بگید که من خصوصی میفرستم و بعدش مخفی پیش بینی کنید. چون حس میکنم رقابت تو صدر داره ناجوونمردانه میشه! مخفی باشه نظرات جذاب تر بشه! اگر خواستید نظر مخفی آزاد باشه بگید!


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ سی و هشتم - کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1391/11/26 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

آقا من پیش بینی کرده بودم ، 1-1 هم بود ولی ثبت نشده !!!!!!!
پاسخ : میلاد جان الآن گشتم نظرات رو 1-1 که ثبت نکردی چیزی... ولی زیر پست بازی با اورتون، شما نوشتی به امید پیروزی و خط و نشون کشیدن برای رئال!
بعد نوشتی
یونایتد 3-0 رئال!!
من اون رو فکر کردم منظورت برا اورتون بوده اشتباه تایپی داشتی برا اورتون وارد کردم! 3.5 امتیاز هم ازش گرفتی! حالا اگر هم اون 3-0 رو برا اورتون منظور نکنم و برا رئال منظور کنم به ضررت میشه چون 3.5 تا ازت کم میشه -1 هم میگیری تازه! ولی راستش این پیش بینی 1-1 شما تو سایت ثبت نشده

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1391/11/26 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

من نمره ی کامل رو گرفتم

100 شدم!
شکلک
پاسخ : شکلک
دو ساعته دارم فکر میکنم این صد یعنی چی شکلک
خوبه دیگه خیلی هم خوب


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 128,754
  • بازدید کلی : 1,716,796
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2