loading...
منچستريونايتد Manchester United
mohammadfatehi بازدید : 277 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (20)

سلام به همه بچه های عزیز با اماده شدن ورژن جدید و خوشگل سایت نیشخندقرار دیگه من (حداقل) نویسنده وبلاگ نباشم و رفع زحمت کنم طبق حرفی که امیرخان زدند لذا از همه کسانی که توی این مدت بهشون بی احترامی یا نا حقی یا .... کردم میخوام منو ببخشند و حلال کنند از کلیه نویسنده های این سایت هم که در این مدت در کنار من بودند تشکر می کنم و همه بدونند اگر حمایت اونها نبود من نمیتونستم نویسنده وبلاگ بشم پس از همه میخوام منو حلال کنید و بدونید  که هرکاری از دستم بر میومد برای این وبلاگ کردم امیدوارم کوتاهی های من رو هم ببخشید اما جناب اقای شهاب غ دوست خوبم چند وقت پیش یه سری مشکلات با هم پیدا کردیم که به عنوان کوچیکتر وظیفه خودمو میدونم ازت معذرت بخوام و امیدوارم واسه همیشه منو ببخشیقلب. اما وقتی از این سایت به عنوان نویسنده برم باز هم سر می زنم و سعی میکنم مقاله بدم و همیشه یه کاری برای این سایت بکنم و در کنار دوستان باشم همچنین بزودی میخوام وبی راهندازی کنم برای یونایتد (البته عمرا به پای اینجا برسه) که در اون از نویسنده هایی که اینجا هستند و بزودی میرند(شاید) و بقیه کسانی که به زبان مسلط هستند استفاده خواهم کرد که جزئیات اش رو بعدا خدمت دوستان می رسونم. خیال باطل از امیر هم میخواهم منو از نویسندگان حذف کنه و امیدوارم موفق باشه و بتونه به اون چیزی که دوست داره برسه.

پس منو حلال کنید چه اونهایی که از من بدشون میاد چه اونهایی که از من خوششون میاد

قربان همگی محمد فاتحی

11 مرداد 1391

قلب

خداحافظ

 


خوب من دیدم بعضی از دوستان تو نظرات گفتن اختلاف ! آقا علت اینکه محمد داره میره اینه : 

ما یه مدت مشکل داشتیم و نمی تونستیم زیاد خبر بذاریم!شهاب درس داشت، من نت نداشتم ، رامین هم سر کار می رفت ! برای همین تصمیم گرفتیم یه نویسنده بیاریم تا مشکلات بچه ها حل شه به سایت کمک کنه ! حالا هم من برگشتم ، هم شهاب پست میذاره ، هم رامین اومده ! برای همین محمد داره رفع زحمت می کنه ! این رو گفتم یه وقت شایعه درست نشه تو سایت ! در آخر هم از محمد تشکر می کنم که تو این مدت زحمت کشید ! از این به بعد هم قراره مثل قبل مقاله بده ! پس مطمئن باشین جایی نمیره.

امیر

mohammadfatehi بازدید : 397 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (20)

 

 

1

 

Tribal-Football : به گزارش این سایت اشلی کول هنوز منتظر قرارداد جدید با چلسی می باشد همچنین میرور گفته است که هنوز قراردادی جدید از سوی چلسی به کول داده نشده است در حالی که یکسال به پایان قرار داد وی باقی مانده است کول که در دسامبر 32 ساله می شود هیچ مذاکره  برنامه ریزی شده برای حل و فصل وضعیت خود به منابع نزدیک ارائه نداده است در حالی که نشان داده است او  میتواند از اینکه قراردادش پایان می باید خوشحال باشد. او در یک انتقال پرشور به منچستر یونایتد در اوایل این ماه مرتبط شده بود(مترجم: امیدوارم نیاد!).

 

از این به بعد من برای اینکه سرتون دردنیاد فقط تیتر اخبار رو به صورت خلاصه ولی مفید ذکر می کنم

 

اخبار کوتاه نقل و انتقالات:

 

2

 

منچستر یونایتد حریف چلسی و ارسنال و لیورپول برای جذب ستاره 15 ساله  تیم سائو پائولو می باشد.

 

 

جس لینگارد بازیکن جوان تیم گفته ما می توانیم کلاس دیگر از تیم سال 92 باشیم.

 

4

 

 اوون هارگریوز بازیکن سابق منچستر یونایتد توسط تیم کویین پارک رنجرز لینک شده است.

 

5

 

منچستر یونایتد خودش را برای ارائه اخرین پیشنهاد به لوکاس مورا برای جذب وی یا جذب نکردن اماده می کند.

 

 

منچستر یونایتد دوباره به دمبله بازیکن تیم فولام علاقه پیدا کرده است.

 

 

6

 

دیمیتار برباتوف مهاجم منچستر یونایتد از اینکه در گالاتایرای بازی خواهد کرد مطمئن شده است.

 

5

 

ونگر سرمربی ارسنال گفته که هیچ پیشنهادی از سوی یونایتد و سیتی برای ون پرسی نداشته است.

  

4

 

و اخرین اخبر از مودریچ که الان وضعیتش معلوم نیست و توسط یونایتد و رئال مادرید و چلسی دنبال می شود.

  


mohammad fatehi

 

mohammadfatehi بازدید : 386 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (23)

خوب فکر کنم همه ماجرا دیشب رو بودنید و قصدم این نیست درباره اون حرف بزنم فقط از دوستان خوبم یعنی سعید و بابک میخواهم توهین نکنند از شهاب غ هم معذرت میخواهم اگه اذیتش کردم و ازش میخواهم دسترسی من به نظرات رو باز کنه و بدونه یکی دوتا نویسنده نداره و حدود 6 تا هستیم و مطمئن باشه من کامنت پاک نمی کنم همچنین از بچه های عزیز هم به خاطر اینکه منو تحمل کردند ممنونم اما بونند یه سیستم پیش بینی جدید و نوشته شده توسط خودم به همراه یه چت روم اختصاصی و..... براشون تدارک دیدم که هر وقت امیرجان بگه در اختیارشون میذارم اما در کل منو ببخشید که هر وقت کسی توی این سایت درخواست داشت سر وقت انجام میدادم و سعی میکردم با بچه ها بحث کنم طوری نیست فقط از اقا شهاب هم میخواهم چون بزرگتر من هستند به من توهین نکنند تا بتونیم با هم کار کنیم از همه شما هم ممنون در ضمن هرکی از من خوشش نمیاد بگه اگه تعداد نفراتی که از من خوششون نمیاد بالا بود از این سایت می رم.

 


 

Tribal-Football:  منچستر یونایتد در حال دادن اولین پیشنهاد به مهاجم آرسنال روبین فرسی می باشد. به گزارش تریبال فوتبال منچستر یونایتد در حال اماده سازی پیشنهاد جدی به روبین فن پرسی می باشد. دیلی میل نیز می گوید منچستر یونایتد تلاش خود را برای جذب ون پرسی می کند پس از اینکه فرگوسن به برباتوف اجازه داد از تیم برود.در حالی منبع ایتالیایی می گوید که پیشنهاد ارائه شده از سوی منچستر یونایتد برای فن پرسی از سوی آرسنال رد شده است. منچستر سیتی نیز به لیست علاقه مندان برای حمله به معامله بر سر فن پرسی اضافه شده است.

Tribal-Football : رئیس منچستر یونایتد فرگوسن می گوید که برباتوف فوق العاده می تواند بماند!!. به گزارش این سایت فرگوسن قبلا تایید کرده بود که برباتوف می خواهد برود. همچنین فرگی احساسات خود در برابر برباتوف را شرح می دهد و می گوید من نیازی نیست توانایی های او را نوید دهم او فوق العاده است. فرگوسن باز هم می گوید که او فصل گذشته نتوانست در این سن و سال ان مقداری را که می خواهد باز ی کند و این برای او سخت بود که جایگاهش را اینگونه در خط مهاجمین بپذیرد و رونی و ولبک و هرناندز جلوی او بودند در حالی که انان مردانی جوان هستند اما این پسر آینده دارد ولی اگر او میخواهد اینجا را ترک کند موضوعی متفاوت است من در مورد او اسان گیر خواهم بود حتی اگر او بماند و من تمایل دارم با او خوشحال باشم اما اگر کسی میخواهد بیاید و برباتوف خواست برود ما انرا بررسی می کنیم

MOHAMMADFATEHI

mohammadfatehi بازدید : 329 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (11)

(عکس مانچینی به درخواست ممد جون برداشته شد)

Tribal-Football: روبرتو مانچینی می پذیرد که دفاع از عنوان قهرمانی برای منچستر سیتی آسان نخواهد بود.به گزارش تریبال فوتبال مانچینی بدون هیچ توهمی می داند که منچستر سیتی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کار سختی خواهد داشت این مرد ایتالیایی به سیتی کمک کرد در فصل گذشته بعد از 1968 به سوی قهرمانی پرواز کند و به خوبی می داند که باشگاه منچستر سیتی مشکلات بسیاری برای دفاع از این عنوان قهرمانی دارد و چنین رقابتی مانند یه گلو پاره کن می باشند. او به سایت رسمی منچستر سیتی گفت:" که ما در دو سال گذشته خوب کار کرده ایم  و من می دانم که ما میتوانیم به مدت 5 سال بهتر از اینها کار کنیم!!! و ما نمیتوانیم استراحت کنیم و فکر کنیم چون ما قهرمان شده ایم پس ما بهترین هستیم.این خیلی سخت از قهرمان بشوید درحالی که از عنوان قهرمانی خود دفاع می کنید و ما دوباره از صفر شروع می کنیم و فراموش می کنیم که قهرمان شده ایم در حالی که همه تیم ها می خواهند با ما بجنگند و این کار ما را سخت از همیشه می کند. من فکر می کنم 4 یا 5 تیم هستند که میتوانند رقابت کنند اما الان تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات من فکر میکنم یونایتد و چلسی با ما بر سر عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد.

click-manchester: یونایتد و چلسی جاه طلبی خود در لیگ انگلیس را با هدف قرار دادن لواندوفسکی نشان می دهند به گزارش این سایت رابرت لواندوفسکی اعتراف کرده است که به بازی در لیگ انگلیس می اندیشد و او فهمیده است که یک هدف برای یونایتد،سیتی،تاتنهام و چلسی می باشد او به مجله بیلد گفته است لیگ برتر لیگی است که من میخواهم در آن بازی کنم و امیدوارم بتوانم در چند نقطه آن به کار گرفته شوم.

click-manchester:  منچستر یونایتد و چلسی چشم به انتقال نون سبوتیچ Subotic به لیگ انگلیس دارند.سبوتیچ مدافع تیم بورسیا دورتموند اذعان کرده است که در رویای بازی در لیگ برتر و بنادر آن می باشد این ملی پوش صربستانی یک هدف دراز مدت برای منچستر یونایتد و چلسی می باشد همانند راهی که برای خود را در بودنسلیگا ساخته است.مسلما او به روزنامه کیکر درباره بلند پروازی های خود در لیگ انگلیس پاسخ داده است ولی کی؟ و کجا؟ سرنخی در دست نیست و این فقط یک اندیشه می باشد.همچنین او گفته است میخواهم خودم را در مقابل سخت ترین کارها ارزیابی کنم و من از بچگی دوست داشتم در این راه قرار بگیرم.

 


mohammadfatehi

 

mohammadfatehi بازدید : 304 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (15)

Tribal-Football: فن پرسی قبل از تور پیش فصل آرسنال را ترک خواهد کرد. به گزارش تریبال فوتبال آرسنال از گزارش اینکه فن پرسی در تور پیش فصل این تیم در خاور دور شرکت نخواهد کرد امتناع می کند همجنین ون پرسی اعلام کرده است که وی نمی تواند قرار خود برای ماندن در امارات را تمدید کند درحالی که یک سال از آن باقی مانده است.باشگاه های یوونتوس، سیتی و یونایتد آماده اند تا با پول هنگفت با این مرد هلندی مذاکره و گفت و گو کنند(وی را جذب کنند).




 Bleacher-Report: این سایت هم بهترین و مناسب ترین گزین های ممکن برای جانشینی پارک در منچستر یونایتد رو بررسی کرده که در لیست خرید من یو هم هستند بجز یکی از اونها:(متن کامل دلایل خریدو میدم یکی از بچه ها ترجمه کنه خیلی زیاده و من عجله دارم!)

1-Hernanes

2-Kevin Prince-Baoteng

3-Ivan Rakitic

4-Renato Augusto

5-Christian Eriksen


mohammadfatehi

mohammadfatehi بازدید : 349 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (25)

click-manchester: مهاجم شالکه کلاس یار هونتلار هنوز هم آینده اش نامشخص می باشد این هلندی که تا پایان فصل گذشته توسط منچستر یونایتد و آرسنال و تاتنهام زیر نظر گرفته شده بود گفته است خودش را کاملا برای فصل جدید اماده می کند اما بودن او در شالکه ممکن است اما او خودش نمیداند چه چیزی اتفاق خواهد افتاد یا چه چیزی خواهد شد.

click-manchester: مدیر برنامه های کریستین اریکسن اذعان کرده است :"که علاقه هایی به اریکسن وجود دارد". منچستر یونایتد با مرد دانمارکی جوان در ارتباط است در حالی این مدیر برنامه یعنی اقای اسکوت scoots به صراحت گفته است که من جزئیات درباره باشگاههای که با آنها در حال مذاکره هستیم و یا درحال مذاکره نیستیم را آشکار نمی کنم.و فقط میتوانم بگویم که کریستین قصد دارد زمان بیشتری را با آزاکس بگذراند و ما منتظریم که ببینیم چه چیزی در آینده برای کریستین در آژاکس پیش خواهد امد".اما آنچه واضح از این است که او روزی از آژاکس خواهد رفت مانند بازیکنان خوب دیگر در نقاط دیگر اما الان او قصد دارد با آژاکس بماند.

 

 


mammadfatehi

mohammadfatehi بازدید : 191 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (3)



برباتوف مهاجم منچستر یونایتد شرایطی بیش از حد غنی برای باشگاهای علاقه مند به خود دارد. به گزارش تریبال فوتبال دیمیتار برباتوف خودش را در برزخ منچستر یونایتد می یابد و او دیروز در فیسبوک خود اعلام کرد می خواهد الدترافورد را ترک کند.باشگاه های فراوانی علاقه خود به مهاجم بلغاری را نشان داده اند از آنها میتوان به پاریس سنت ژرمن ، مالاگا،بورسیا دورتموند، لاتزیو و بشیکتاش اشاره کرد اما دیلی میل گفته است بنظر می رسد آن ها یک قرار داد 5 میلون یورویی ارائه داده اند همراه با یک دستمرد 90 هزار یورویی در هفته ،اما همه پیشنهادات برای بازیکنی است که در ژانویه بعدی 32 ساله خواهد شد.

MOHAMMADFATEHI

mohammadfatehi بازدید : 278 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (8)

سلام به همگی

به درخواست مرتضا جون میخواهم توی این پست  کلیپی از ماشین بازیکنان مچستر یونایتد و سایر تیما بذارم و امیدوارم خوشتون بیاد توی این کلیپ بازیکنان ماشینهاشون رو از هرجا گیر نیاوردند بلکه از کمپانی های طرف قرار داد خودشون یا باشگاه این ماشین ها رو خریدند که دیدنشون خالی از لطف نیست البته ماشین بازیکنان ما خیلی گرون تر هستند:

این ماشین وین رونی هست

اینم ماشین دیوید بکهام

 

دانلود کلیپ اول به حجم 18 مگابیت و مدت زمان 3 دقیقه

دانلود کلیپ دوم به حجم 22 مگابیت به مدت 5 دقیقه


نوشته شده توسط mohammadfatehi

mohammadfatehi بازدید : 319 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (13)

سلام به همه

داشتم فکر می کردم از اونجایی که والنسیا شماره 7 رو گرفته یه نگاهی اجمالی به 1-زندگی فوتبالی اش 2- عملکردش در منچستر یونایتد بندازیم لذا 2 تا کلیپ با کیفیت خوب امیدوارم لذت ببرید:

 

دانلود کلیپ اول(زندگی فوتبالی) با حجم 16 مگابیت حدود 3 دقیقه

دانلود کلیپ دوم(گلها  پاس گل ها و... در منچستر یونایتد) با حجم 23 مگابیت حدود3.5 دقیقه

 

لطفا نظرتون رو هم اعلام کنید

mohammadfatehi

mohammadfatehi بازدید : 219 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (4)

خوب من برگشتم با یه کلیپ

از اونجایی که بازیهای آکادمی درست حسابی پخ نمیشه گفتم امروز از ستاره جوان آکادمی خودمون یعنی ویل کین یه کلیپ بذارم تا بچه ها بیشتر باهاش آشنا بشند این کلیپ گلهای این بازیکن هستش همانطور که میدونید او مهاجمه و برادرش مدافع پس کلیپ زیر رو از دست ندید :

اسم کلیپ : CanTheyScore 

مدت زمان : 3 دقیقه با حال و هوای دهه 80!!!

حجم: 8 مگ

 


 

 دانلود کلیپ

 

  لطفا بعد از کلیک روی لینک ، ۱۰ ثانیه صبر کنید و بعد از آن روی  كه در بالا و سمت راست مي باشد کلیک كرده تا به صفحه دانلود منتقل شوید.

 

بنظر من خوبه اگه همین فصل بیاد تیم اصلی و ماجم نخریم چون واقعا با استعداده همچنین کلیپ برادرشو رو هم خواهم گذاشت-محمد فاتحی

mohammadfatehi بازدید : 271 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (15)

سلام من نویسنده جدید سایت هستم اسمم محمد فاتحی هستش از اصفهان دوست اینترنتی امیر جون و خوشحالم که میتونم به عنوان مترجم و مقاله نویس فعالیت کنم راستی با رنگ سبز پررنگ جواب میدم.



GET IN ... club football is back as Prem teams prepare for pre-season friendlies

The sun : اکثر تیمهای انگلیسی در حال تمرین و آموزش پیش از فصل هستند اما قبل از آغز رقابتها در 18 آگوست بازیهای دوستانه وجود دارند که باید انجام بازی شوند( مترجم : واقعا بازیهای اسونی نسبت به تیمهای بزرگ داریم مثل همیشه سبک اما مفید که به اونها اشاره میکنم)

 


 منچستر یونایتد :

July 18: AmaZulu FC

July 21: Ajax Cape Town

July 25: Shanghai Shenhua  TBC

Aug 5: Valerenga

Aug 8: Barcelona Gothenburglk

ارسنال :

July 14: Southampton/Anderlecht

July 24: Malaysia X

July 27: Manchester City

July 29: Kitchee

Aug 5: Nigeria

Aug 12: Cologne

منچستر سیتی:

 July 27: Arsenal

July 30: Malaysia xl

Aug 12: Chelsea

چلسی : 

July 18: Seattle Sounders

July 22: Paris Saint-Germain

July 25: MLS All-Stars

July 28: AC Milan

Aug 4: Brighton

Aug 12: Man City

لیورپول:

July 21: Toronto

July 25: ROME 

July 28: Tottenham 

Aug 5: Bray Wanderers

Aug 7: Crusaders

Aug 12: Bayer Leverkusen

تاتنهام:

July 17: Stevenage

July 24: LA Galaxy

July 28: Liverpool

July 31: NY Red Bulls

Aug 4: Watford

Aug 9: Valencia

Aug 10: Southend


این اولین پستم خدا بخواهد روزی 4خبر میذارم

mohammadfatehi بازدید : 242 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (10)

خوب با دومین مقاله از سری مقاله های بررسی بهترین خریدها و بزرگترین ها و... در این فصل برای منچستر یونایتد در خدمت شما خواهیم بود در این مقاله به خط حمله تیم می پردازیم جایی که بازیکن خوب داریم ولی در صورت رفتن اوون و برباتوف نیاز به یک یا دو مهاجم خوب خواهیم داشت  لذا مقاله زیر را دنبال کنید :

-فرناندو یورنته

این جوان بلند قد اسپانیایی در طول فصل گذشته در ترکیب بیلبائو بازیهای درخشانی را از خودش به نمایش گذاشت و به تیم ملی اسپانیا هم راه یافت و با وجود اینکه در یورو 12 بازی نکرد هنوز هم مهاجمی تنومند و شوت زن بحساب می آید که میتواند در لیگ انگلیس بسیار موثر باشد این بازیکن خوش آتیه در فصل گذشته 46 بازی از ابتدا برای بیلبائو در تمامی رقابتها بازی کرد و توانست 30 گل و 4 پاس گل بدهد که آماری وحشتناک به شمار می رود و میتوان لقب ماشین گلزنی را به او هم نسبت داد و با توجه به سن (27 )اماری بینظیر دارد او در سرزنی و شوت زنی مهارت خاصی دارد و در این فصل حدود 122 شوت داشته که 50تای آن درون چارچوب بوده است همچنین آمارش نسبت به فصل های گذشته در بیلبائو یعنی از سال 2004 تا کنون همیشه روندی رو به رشد داشته است ولی چون او اهل باسک می باشد و بسیار متعصب و اینکه بنظر قیمتی در حدود 35 میلیون پوند خواهد داشت سخت است که فرگی تمایل داشته باشد وی را جذب کند ولی اگر وی جذب شود باید فصل آینده منتظر گلباران شدن حریفان از جانب وی و رونی را داشته باشیم.

-رابرت لواندوسکی

بازیکنی بلند قامت و سرزن و نسبتا تکنیکی که فصل گذشته در ترکیب دورتموند بسیار خوب درخشید و نظرات را به سوی خودش جذب کرد از ویژگی های بارز او به رشدش در سالهای اخیر و سنش کمش میتوان اشاره کرد که بنظر گزینه ای ایده آل می آید وی در فصل گذشته 46 بازی از ابتدا برای دورتموند انجام داده است و توانسته است 30 گل و 10 پاس گل بدهد که برای مهاچمی که در لیگ آلمان بازی می کند و جوان است اماری جالب می باشد و نشان می دهد او واقعا بازیکن موثری خواهد بود بنظر می رسد جذبش با قیمت کمتر از 30 میلیون پوند ممکن باشد ولی اگر فرگی اراده کند میتوانیم شاهد یک فوق ستاره نو ظهور در ترکیب خود باشیم کسی که روز به رزو بهتر می شود و امار مصدومیت کمی هم دارد.

-روبین فن پرسی

بازیکن 28 ساله هلندی که در باشگاه ارسنال بازی می کند فصلی موفق را پشت سر گذاشت و توانست اقای گل لیگ برتر نیز لقب بگیرد ولی در یورو 12 مثل همیشه برای هلند بد بازی کرد و نتوانست انتظارات را بر آورده کند وی که بنظر این تابستان ارسنال را ترک می کند مقصدش ایتالیا یا انگلیس خواهد بود و با توجه به علاقه فرگی و قیمت بالای او بنظر جذب او مثل یک خیال پردازی می باشد وی دراین فصل 44 بازی از ایتدا برای ارسنال انجام داده است و  36 گل و 9 پاس گل در تمامی رقابتها به ثمر رسانده است و آمارش در تیم ملی متوسط بوده است ولی او در سالهای اخیر پیشرفت خوبی داشته است و بنظر می آید گزینه خیلی خوبی باشد ولی با توجه به علاقه اش به آرسنال بعید است به منچستر یونایتد یا تیم انگلیسی دیگری برود و باید قید او را نیز زد.

-الن ژاگوئف

بازیکن دوست داشتنی و جوان تیم ملی روسیه و باشگاه زسکا مسکو روسیه که در یورو 12 بسیار خوب بوده و فصلی رویایی را در تیم باشگاهی خویش گذرانده است وی سرعتی خوب و قدرت بندی بالا و ضربات سر خوبی دارد و آمارش گلزنی اش همیشه خوب و منحصر به فرد نبوده است وی در فصل گذشته 35 بازی انجام داده است و 9گل و 3 پاس گل داده است که امار خوبی نیست ولی با توجه به استعداد وی میشود انتظار انرا داشت که این بازیکن 22 ساله بتواند گزینه ای خوب برای تیم یونایتد باشد وی با قیمت حدود 16میلیون پوند میتواند به تیم بیاید و با توجه به اینکه کسی به طور جدی وی را دنبال نمی کند بتوان به راحتی وی را جذب نمود و زوجی مناسب برای رونی یا ولبک قرار داد.

-هوندا

جوان ژاپنی و مغرور تیم زسکامسکو که چندسالی است بسیار خود نمایی کرده و بنظر گزینه جالب باشد وی در این فصل توانسته با سرعت بالا خود و همچنین ضربات آزاد منجصر به فرد خودش فصل موفقی را پشت سر بگذارد وی درفصل گذشته 17 بازی از ابتدا برای تیم باشگاهی خود انجام داده است و توانسته است 9 گل بزند و پاس گلی نداده است او در فصل گذشته بسیار مصدوم شد و نتوانست روی فرم باشد ولی سریع به دوران اوج خود بازگشت او در تیم ملی ژاین همیشه خوب بوده است و با کاگاوا هماهنگی خوبی دارد و بنظر فرگوسن به دنبال این بازیکن 26 ساله خوش آتیه خواهد بود وی با قیمت 15 میلیون پوند در دسترس است و شاید بتوان با توجه به خرید کاگاوا در چندی پیش وی را نیز براحتی خرید تا این دو ژاپنی در کنار هم یکی در جلو و دیگری در عقب بازیهای خوبی را از خود به نمایش گذارند البته این بازیکن به عنوان هافبک هجومی هم توانایی بازی دارد.

نتیجه گیری:

بازیکنان ذکرشده بسیار خوب هستند و سعی شد در این مقاله بازکنان شناخته شده تر نام برده شوند و از ذکر نام دیگران جلوگیری شود با توجه به گزینه های فراوان دیگر در این پست مهم  بنظر رابرت لواندوسکی و کیسوکه هوندا گزینه های ایده آلی هستند که جذب حداقل یکی از انها میتواند خط مهاجمین ما را تقویت کند و ما را از بابت گلزنی در فصل آینده مطمئن سازد تصورش را بکنید کاگاوا، هوندا، رونی،والنسیا و یانگ به سمت حریفان حمله ور شوند آنگاه کدام تیم میتواند جلویشان را بگیرد؟؟اما باز هم فرگی حرف اخر را می زند.

مقاله بعدی : بررسی بهترین ها برای منچستر یونایتد-خط مدافعین

نویسنده : محمد فاتحی

mohammadfatehi بازدید : 500 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (18)

سلام به همه دوستان در این سری مقالات سعی داریم بهترین خریدها و شایعات و... را بررسی کنیم و در هر پست بررسی هایی را انجام دهیم که روزانه میتوانید از هر پست بررسی هایی را ببینید.در ضمن این بررسی ها شایعات هر پست را نیز در بر می گیرد و منظور از امار ، امار فصل گذشته است و تعداد بازی منظور بازیهایی است که از ابتدا بازی کرده است :

-خوا موتینیو

سوپر استار تیم پرتو و کسی که در یورو 12 بسیار خوب بود و بخوبی با نانی و رونالدو هماهنگ بود و راحتی در میانه میدان حکم فرمایی می کرد این بازیکن در این فصل 36 از اول بازی کرده است و توانسته است 4 گل و 4 پاس گل بدهد که بنظر امار بسیار ضعیفی است اما وقتی امار وی را با فصل های قبلش مقایسه می کنیم میبینیم رشد چشمگیری داشته است و در یورو هم ثابت کرد که بسیار با استعداد است ولی در لیگ کشورش بسیار تاثیر گذار بوده است و با توجه به سن کمش (25)بنظر گزینه ای فوق العاده می آید.

-لوکا مودریچ

اول از هر چیز باید بگوییم که احتمال جذب او با توجه به علاقه چلسی و رئال مادرید بسیار پایین است ولی اگر بخواهیم وی را مورد بررسی قرار دهیم می بینیم که وی اماری عالی هم نداشته است او در این فصل گذشته 50 بازی از ابتدا داشته است ولی با وجود 101 شوت به سمت دروازه 6 گل و 5 پاس گل زده است که واقعا جالب نیست ولی پیشرف خوبی در سالیان گذشته داشته که میتوان به او امید داشت ولی بهتر است دیگر بیخیال او شویم با توجه به قیمت او و علاقه او به چلسی.

-وسلی اسنایدر

با وجود ناکامی های اخیر هنوز هم بنظر گزینه جالبی می باشد که می تواند ب کار آید با سرعت خوب و مارت بسیارش در دریبل زنی و کنترل توپ و علاقه فرگی به وی می توان انتظار داشت بهترین خرید تابستانی یونایتد بزرگ باشد او که در اینتر توپ می زند در این فصل 30 بازی از ایتدا انجام داده است که 7گل و 9 پاس گل داده است همچنین 99 شوت به سمت دروازه زده است که اماری بسیار متوسط رو به بالا می باشد و می شود انتظار داشت پیشرفت کند و این بازیکن 27 ساله بازیکن مناسبی خواهد بود.

-جیمز رودریگز

جوانی آینده دارو خوب ولی بسیار گران قیمت اون که در سمت چپ مهارت ویژه ای دارد سرعتی خیره کننده دارد و همچنین تکنیک بالایی را نیز دارد ولی با توجه به قیمتش کمی خرید او عجیب می باشد ولی از دید امار میتوان گفت که او با وجود 30 بازی و 15 گل و 1 پاس گل در ترکیب پورتو در تمامی رقابتها  گزینه خوبی است و البته بزرگ اما قیمتش مطمئنا مانع انتقال وی خواهد بود.

-چیک تیوته

بازیکن سیا پوست و جوان تیم نیوکاسل در این فصل بسیار خوب بازی کرد و از ارکان نیوکاسل در 5 ایم این تیم نیز بود و بنظر قیمت مناسب را نیز دارد و می شود او را با کمتر از 20 میلیون پوند خرید که خریدی فوق العاده خواهد بود وی بسیار سرعتی است و در میانه میدان دید خوبی دارد ولی باتوجه به امارش در این فصل در تمامی رقابتها 25 ازی انجام داده است ولی فقط یک پاس گل داده است و هیچ گلی نزده است که بنظر امار وحشتناکی برای یک بازی گردان است و هنوز دلیل خرید فرگوسن را میتوان به استعداد و اینده او ربط داد و نه هیچ چیز دیگر.و سخت است او را ستاره نامید.

-اکسل ویتسل

بازیکن تیم بنفیکا که بسیار خوش اتیه و قدرتمند است ودر میانه میدان در فصل گذشته عملکرد خوبی دارد او در فصل گذشته در ترکیب بنفیکا 6 بازی و 2گل و یک پاس گل داده است و بسیار خوب نیز بوده است ولی بنظر با استعداد وی و قدرت پاس دهی وی و همچنین سنش کمش گزینه ای ایده آل خواهد بود ولی باز نیز همه چیز به اینده بستگی دارد.

-اریکسن

نابغه و تیز و محشر او با سن کم و بازیهای فوق العاده نظر بسیاری را جذب کرده ولی بنظر فرگی به او نزدیکتر است و میتوان وی را جذب نمود این هافبک خلاق وبا استعداد که حدود 22 سن دارد در این فصل در ترکیب آزاکس 34 بازی از ابتدا انجام داده است و 9 گل و 4 گل زده است و در بازیهای ملی عملکردی علی داشته است وی گزینه بینظیریی است ولی قیمتش شاید بالا برود اما به او و فرگی امید داشته باشید تا این هافبک مرکزی و بازی ساز به تیم ما بیاید.

نتیجه گیری:

اینها اصلی ترین گزینه ها بودند ولی کسانی مثل راسموس الم و.... زیاد جدی نیست و نمیتوان امیدی به جذب انها داشت لذا بهترین انتخاب بنظر وسلی اسنایدر خواهد بود و فصل پیش در یک قدمی تیم بود و امیدواریم بتوانیم وی را جذب کنیم در مقاله بعدی به بررسی بهترین های دفاع خواهیم پرداخت.

نویسنده : محمد فاتحی.

 

 

mohammadfatehi بازدید : 673 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (21)

کریستیانو رونالدو دو سانتوس اویرو فردی که در سال 1985 متولد شد و در سال 2003 به منچستر یونایتد پیوست و سر انجام در سال 2009 خانه را ترک گفت فردی که همیشه وقتی پا به توپ می شد  انتظار دربیل زنی یا گل یا حتی شوت سنگین را از وی داشتیم فردی که فرگوسن را وادار کرد بگوید او را میخواهد فردی ک بسیار تحت فشار بوده و هست بله رونالدو مردی که همه منچستری ها ارزوی بازگشتش را دارند کسی بهترین رکوردها در زمان حضورش در منچستر را از آن خود کرد از توپ طلا گرفته تا گران قیمت ترین فوتبالیست تاریخ اما آیا فردی برای جانشینی این بزرگ مرد الدترافورد وجود داد؟ این سوالی است که پاسخ آن یا والنسیاست یا نانی و .... اما آیا تا حالا کسی جای او را برای ما گرفته؟ این سوالی است که جوابش را نمیتوان داد ولی شاید بتوان گفت آری نانی کسی است که میتواند جای او را بگیرد ولی وضعیت فعلی نانی چگونه است؟او در معرض ترک الدترافورد قرار دارد و ما مجبوریم به جای جایگزینی رونالدو دنبال جانشین پیدا کردن برای نانی باشیم!آیا این به نفع تیم ماست؟در ادامه به توصیف ویزگی های نانی در قبال رونالود می پردازیم و در نهایت جایگزینی مناسب برای نانی در صورت رفتنش را معرفی خواهیم کرد.

1-به سرعت یک اسب شکاری

همانطور که می دانید رونالدو پر سرعت ترین بازیکن حال دنیاست و کمتر کسی سرعتی به مانند او دارد اما نانی نیز سرعتی خیره کننده دارد که کمی کمتر از رونالود است سرعتی که با تکنیک خاص در آمیخته شده است و نمونه اش را فقط در مسی و لوکاس مورا میتوان دید و تا حدودی در والنسیا اما انچه مسلم است این است که ویژگی های نانی جز در خود رونالدو نیست و از این بابت یعنی سرعت و تکنینک همزمان باید در صورت رفتن نانی بیخیال شویم.

2-به غرور یک شیر

مانند رونالدو که در فوتبال بازی کردنش چه از زمانی که داخل زمین می شود و اگر کاپیتان نباشد به اخر صف می رود و چه در زمان خورش از زمین یک غرور هاص می بینیم غرور از نوع خوبش غروری که باعث پیشرفت و نتیجه گیری است اما در نانی نیز چنین غروری وجود دارد اما کمتر اما سازنده تر و تاثیر گذارتر به طوری که جام خیریه پارسال در برابر سیتی در دقیقه 93 گل برتری تیم را زد و با جاه طلبی و غرور خود تا لحظه اخر برای نشان دادن خود ایستاد و جنگید حال کدام بازیکنی چنین غروری خاص را دارد؟ شاید یکی از جوابها وسلی اسنایدر باشد.که میتواند در کناره بازی کند و یا جیمز رودریگز بازیکن جوان و مورد علاقه خیلی از طرفداران.

3-به بی رحمی یک کوسه

نانی همانند رونالدو شوتهایی سنگین دارد گرچه کمی تکنیکی تر از رونالدو شوت می زند ولی باز هم کسی نمیتواند جلوی شوت های مربار اون باشد زمانی که در عرض حرکت میکند و شوت میزند مانند گل او مقابل ولوز در الدترافورد در همین فصل گذشته اما کسی که میتواند شوتهایی به عظمت نانی داشته باشد کسی نیست جز رونالدو و البته پرنس بواتنگ که میتواند در پست نانی نیز بازی کند.

 

4-به فیزیک و استایل یک ببر

رونالدو استایلی خاص دارد سر بالا و سینه سپر و بسیار نیز خوش هیکل است ولی نانی نیز شاید زیاد هیکلش بزرگ نیست ولی در نهایت استایل زیبایی دارد که در سرعت گرفتن و شوت زدن نیز چنین استایلی به کمک بازیکنان خواهد آمد و این ویژگی مفید و دوست داشتنی جز رونالدو در یان امویلا نیز مشاهده  می شود به طوری که ستایل زیبایش بانزد نیز هست و بعلاوه بازیکن فوق العاده است که ارزش خرید را دارد و یا حتی جوان جویای نامی به نام رودریگز.

5-به باهوشی گربه

بارها دیده ایم که نانی یدفعه مسیرش را تغییر می دهد پاس های فوق العاده ای می اندازد و به گونه ای هوش بالایش را به رخ می کشد و مدافعان را بسیار عذاب میدهد این ویژگی بسیار به درد لیگ انگلیس می خورد لیگی که مدافعان ان تکنیک بسیار کمی دارند چه مدافعان مرکزی چه مدافعان کناری و با استفاده از این ویژگی میتوان به راحتی از انها گذت بدون اینکه بخواهیم درگیری فیزیکی ایجاد کنیم این ویژگی علاوه بر رونالدو در بازیکن هایی کمی وجود دارد که به عنوان مثال و بازیکنی که شاد بتوانیم او را جذب کنیم می شود به اریکسن اشاره کرد که بارها در پست های کناری به کار گرفته شده است و واقعا یک نابغه است .

 

6-به جوانی و طراوت یک قناری

نانی اصولا بازیکنی است خوش اخلاق بجز در موارد درگیری ها در میانه میدان که بسیار تندخو میشود در بقیه حالات بسیار منظبط و خوش خو میباشد لذا بر خلاف رونالدو که اکثرا اخم کرده است ما به بازکنی حداقل با ویژگی های اخلاقی نیاز اریم که هم هواداران او را بپسندند و زمینه پیشرفتش زیاد تر شود هم فرگی او را پسند کند در این مورد میتوان به کابایه بازیکن نیوکاسل و یا راسموس الم پرداخت و همچنین جیمز رودریگز.

نتیجه گیری : طبق ویژگی ها گفته شده میتوان به این جمع بندی رسید که اولا با توجه به علاقه باشگاه دوام با توجه به هزینه بازیکن و سوما  علاقه وی به باشگاه میتوان گفت جیمز رودریگز که همه این ویژگی ها را تا حدودی دارد و همینطور بسیار جوان و آینده دار است ولی شاید مبلفغ قرار داد  او مانعی بر سر انتقالش باشد ولی میتوان گفت می توان او را خرید.

محمد فاتحی

لطفا نظراتتون رو بیان کنید

 

mohammadfatehi بازدید : 373 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (16)

به نام خدا

فصل نقل انتقالات تابستانی چند هفته ای است که اغاز شده و تیمهای مختلف برای بهبود عملکرد خود و ترمیم خود و یا تقویت خود دست به خرید میزنند در این میان تیم فوتبال منچستر یونایتد بنظر میخواهد فصل کابوس بار خود را با خرید های خود به فراموشی بسپارد و فصلی دیگر را با ترکیبی متفاوت اغاز کند در این مقاله به چند بازیکن موردنیاز تیم با توجه به کمبودهایی که در این فصل داشتیم خواهیم پرداخت و شرایط پیوستن و قیمت انها را نیز ذکر خواهیم کرد:

1-دروازه بان

دروازه بان جوان اسپانیایی فصل خوب را پشت سر گذاشت با وجود اینکه بعضی اوقات اشتباهات بدی دارد و لی با درخشش خود و حمایت بازیکنان و طرفداران دارد رو به روز کاملتر می شود تا جای که به تیم ملی کشورش هم دعوت شده است و تا حدودی اشتباهاتش کم تر شده است ده خیا بنظر می آید راه چندانی تا رسیدن به یک دروازه بان مطمئن ندارد از این رو بهتر است یک فصل دیگر برای پیشرفت بیشتر او صبر کرد لذا در فصل نقل و انتقالات نیازی به دروازه بان احساس نمیشود.

2-مدافعان مرکزی

کاپیتان ویدیچ مصدومیتی سنگین ییدا کرد اما جانی اوانز توانست اشتباهاتش را کمتر کند و در کنار فردیناند دوباره بازگشته به دوران اوج زوج خوب را تشکیل دهند لذا بازیکنانی مثل اسمالینگ وجونز همچنان مشکلاتی دارند که با فرصت بیشتر میتوانند آنها را بر طرف کنند و دیگر اشتباهات خودشان را تکرار نکنند اما مصدومیت های پی در پی اسمالینگ و جونز باعث شده کمی جای نگرانی بوجود بیاید لذا با وجود بالا بودن سن ویدیچ و فردیناند نیاز به مدافعی تراز اول به شدت احساس میشود طبق همین طرز فکر مدافع آلمانی تیم دورتموند می تواند بهتری گزینه باشد که حتی فرگوسن هم به او علاقه دارد و خود این امر کار پیوستن او به یونایتد را راحت تر می کند بازیکنانی دیگر مثل یان ورتنگن از تیم آژاکس نیز گزینه های خوبی هستند اما متس هوملز می تواند جانشینی مناسب برای فردیناند و یا ویدیچ باشید قیمت تخمینی او هم حدود 30 میلیون یورو میباشد که ارزشش را دارد.

مدافعان کناری

برادران برزیلی هنوز هم واقعا بی تجربه هستد و این بی تجربگی بسیار به ضرر ما تمام شد لذا گزینه های تیم رزرو هم شاید اینگونه باشند پس نیاز به مدافع سمت راست احساس میشود و برای پر کردن جا بی تجربگی فابیو و رافائل بازیکنی مانند ناتانیل کلین و یا گریگور فن در ویل از تیم های کریستال پالاس و آژاکس گزینه های خودبی به شمار می روند و این دو بیشتر از 20 میلیون یورو ارزش ندارند و نیروی جوانی اشانمی تواند بسیار کاره ساز باشد در سمت چت اورا فصلی بد را گذراندو بازی های خوبی نکرد لذا سنش نیز بالارفته و بازکنی مثل لیتون بینس که زیر نظر دیوید مویس بوده و آزمونش را پس داده گزینه فوق العاده محسوب میشود که می شود او را با کمتر از 20 میلیون یورو خریداری کرد.

4-هافبک های مرکزی و دفاعی

کریک امسال بسیار خوب بوده و میتواند گزینه ی کاملی برای باقی ماندن باشید اما مصدومیت های کلورلی و فلچر و رفتن اندرسون و سن بالای اسکولزی دلایلی کافی برای خرید یک یا دو هافبک خوب میباشید که بزیکنانی مانند هازارد و کاگاوا و راسموس الم برای بازی کردن در پست اهی مرکزی و هجومی گزینه هاییخوب می باشند اما قیمت بالای هازارد و تمایل سیتی و چلسی بری جذب او یک مقدار کار را سخت میکند ولی گرفتن دو بازیکن دیگر در صورت اینکه فرگوسن پول خوبی بدهد غیر ممکن نیست و سان میباشد بخصوص راسموس الم که با سیستم دفاعی و پاس های عمقی خوبش و ضربات آزاد استثنایی اش میتواند بسیار کارآمد تر از کلورلی و اندرسون باشید و هازار م بهترین گزینه جانشینی اسکولز محسوب می شود اما بحث بر روی هافبک های کناری یک مقدار وضعیت بهتری دارد والنسیا در این فصل بهترین بود و یانگ نیز بازیکن بزرگی نشان می دهد لذا نانی نیز گزینه خوبی است که بتواند همچنان در منچستر بماند و در این پست ها بازیکنی احساس نمی شود.اما میتوان بازیکنی بزرگ مثل لوکاس مورا را خرید.

5-مهاجمان

رونی بسیار عالی است ولی کمبود تغذیه دارد و بخوبی از سوی هافبک ها تغذیه نمی شود لذا با اوردن بازیکنانی که گفته شد میتوان حساب بینظیری روی وی باز کرد و منتظر فصلی رویایی برای وی بود همچنین ولبک و هرناندز نیز بازیکنان خوبی هستند و اگرکمتر مصدوم شوند بسیار کارآمد خواهند بود اما با وجود رفتن بربا و اوون  ومصدومیت های هرناندز نیاز به مهاجم تراز اول کنار رونی حس می شود که می توان به بازیکنانی مثل لواندوسکی و لورنته اشاره نمود

اگر منچستر یونایتد در هر پست که گفته شد بازیکن جذب کند حدود 100 میلیون یورو باید پول خرج کند که با توجه به مصرف بهینه فرگی بعید بنظر می رسد.اما می توان به او اعتماد کرد و اگر مقداری شانس داشته باشیم و مصدوم ندهیم خرج چندانی نیاز نداریم.

ارسال توسط MohammadFatehi عزیز

mohammadfatehi بازدید : 428 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (11)

به نام خدا

پس از باخت دیشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر خیلی از طرفداران منچستر یونایتد از قهرمانی ناامید شدند که متوانیم بگوییم حق دارند اخر کدام طرفداری است که بحذف از جام حذفی ، حذف از لیگ قهرمانان ، حذف از لیگ اروپا و جام اتحادیه انگلیس همچنین باخت های عجیب مثل باخت 6-1 را ببیند و ناراحت و ناامید نشود درست است که همیشه میگوییم رئیس کارها را ردیف می کند اما مگر او خداست که همیشه مشکلات را حل کندو برایش مشکلی پیش نیاید؟دیشب باخت به دلیل ترکیب بدی که چیده بود و همچنین فشاری که روی منچستر یونایتد وارد بود اما باز میتوان به او اعتماد کرد و گفت رئیس!



دیشب فرگوسن ان شادی همیشگی را نداشت بازیکنان خسته و ناکتعادل نشان میدادند و چهره بازیکنان سیتی نشان میداد از ما ترسی ندارند تیمی که قبلا جایگاه لیورپول الان را هم نداشت و در ارزوی برد ما بود الان مدعی قهرمانی شده است اما من نمیخواهم از سیتی دفاع کنم مگر ما از وقتی تیممون تاسیس شد لقبش بهترین تیم انگلیس بود؟حالا چرا فکر میکنیم تیم دیگری به این لقب نباید برسد؟اشتباه نکنید درست است که آنها خیلی پول خرج میکنند اما در نهایت فوتبال بازی می کنند آیا غیر از این است؟!پس بیایید به انها احترام بگذاریم و حدقل ب خاطر تاریخچه ننگشان انها را مسخره نکنیم.


نکته بعدی درباره سال 2009-2010 می باشد سالی که cr7 ما را تناه گذاشته بود در این فصل فقط یک جام بردیم جام اتحادیه!آیا شما هنوز هم با آن یک جام ذوق نمی کنید؟در همان فصل چلسی قهرمان شد قهرمانی که میدنیم حقش را نداشت اما چه می شود کرد؟جز منتظر ماندن؟آری منتظر ماندیم و فصل بهد قهرمان شدیم و باز کلی ذوق و خوشحالی کردیم؟اینطور نیست؟پس بیایید به دو بازی باقی مانده باز هم به تیممان عاشق بمانیم و دعایش کنیم به این امید که سیتی 2 امتیازی را از دست بدهد همه میدانیم نیوکاسل با باخت به ویگان و پیروزی تاتنهام جایگاهش به رده پنجن نزول پیدا کرد و اکنون در خانه خود به دنبال برتری است که شاید با یک امتیاز تاتنهام را جا بگذارد و به لیگ قهرمانان برسد این بازی بازی با منچستر سیتی است که در خارج از خانه زورش به کمتر تیمی می رسد حالا چه برسد به نیوکاسل تیم فوق العاده این فصل!



پس نگرانی را از خود دور کنید و امیدوار باشید من دیشب استخاره کردم و خیلی خوب امد و مطمئنم قهرمان می شویم یک جمله دیگر می گوییم تا سرتان را درد نیاورم این جمله خطاب به مزدک میرزایی :

دیشب توی بازی گفتی : <منچستر سیتی با قهرمانی به تیم اول منچستر تبدیل میشه>اخه مردک بارسلونایی از جام نگرفتن تیم ناپاکت و رفتن مربی اش سوخته ای به چه حق به میلیون ها طرفدار منچستر یونایتد احانت میکنی؟نکنه تیمی جدید پیدا کرده ای تا زخم های خودت را ترمیم کنی؟حالم از گزارش هایت بهم می خورد الحق که نامردی و به همین دلیل است که عادل فردوسی پور را دوست دارم!مردک.

پایان


ارسال شده توسط كاربر mohammad fatehi

mohammadfatehi بازدید : 303 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (10)

به نام خدا

در سال 1986 یک اتفاق بزرگ در جهان افتاد و آن رونمایی سر الکس توسط منچستر یونایتد که الحق و الانصاف مربی نبود که افتخارات چشمگیری داشته باشد اما گویی به قول خودش یک پدیده بود پدیده ای که حدود 25 سال هنوز هم برای مربیان بزرگ و کوچک عصر خود یک الگوست و دیگران آرزو قرارگیری در جایگاه وی را دارند اما این جایگاه او که 25 سال دوام داشته است قطعا تا 3 یا 4 سال دیگر مال شخصی دیگر خواهد بود شخصی که باید ویژگی های فرگوسن را داشته باشد پس ابتدا به سراغ ویژگی های فنی و اخلاقی فرگوسن میپردازیم.و برای هر ویژگی شخصیتی برای جانشینی او معرفی خواهیم کرد.

1-جاه طلب

بدون شک همه میدانیم او چقدر به دنبال کسب جام و افتخار بوده و هست پس باید شخصی جانشین او شود که این ویژگی را داشته باشد اما اکنون چنین شخصی وجود دارد او مورینیهو سرمربی رئال مادرید میباشد که قهرمانی با پورتو در اروپا کافی است تا او را دارای صفت جاه طلب بنامیم البته اشخاص دیگری نیز وجود دارند اما او کامل تر است.



2-سرسخت

همانطور که میدانید فرگوسن اجازه نمیدهد کسی در تیمش هرگونه که خواست رفتار کند و هرکاری که خواست انجام دهد نمونه آن پرتاب کفش به بکهام میباشد همچنین فرگی اصلا دوست ندارد کسی در تیمش حاشیه ساز شود که این خود دلیل پیشرفت خیره کننده او و 25 سال حضور است که از بازیکن کوچک و بزرگی هراس ندارد اما کسی که به شخصیت او خیلی نزدیک است باز هم مورینیهو که برای نمونه پرتاب گوشی بنزما در تمرینات به داخل سطل یکی از سر سختی های او را نشان میدهد گرچه بعضی وفتها خود بازیکنان را به حاشیه سازی دعوت میکند!

 

3-غیر منتظره

فرگوسن در کنفرانس های خبری یه چیز میگوید و در بازی کاری دیگر انجام میدهد مثلا سعی میکند در بازی های مهم از ترکیب هایی عجیب استفاده کند یا تاکتیکی منحصر به فرد رو کند یا مثلا بگوید ما جام ها و تیمها را دست کم نمیگیریم اما بارها خلاف آنرا ثابت کرده که اکثر مواقع به نفع تیم بوده است اما کسی که این ویزگی درش موج میزند مربی جوان بارسلون یعنی پپ گواردیولا است که دیده ایم ترکیبی های غیر منتظره ، سخنرانی های عجیب و... زیاد انجام میدهد برخلاف مورینیهو که در انتخاب ترکیب ریسک نمیکند و... .

 

4-جوان گرایی

فرگوسن یک تیم پر از جوان دارد که شاید خود او را هم سردرگم کرده است بارها دیده ایم که به بازیکنان جوان چه توجهی میکند و چه فرصت هایی در اختیارشان می گذارد که این شاید دلیل اصلی این است که بازیکنان با استعداد و جوان دنیا آرزوی قرار گیری در منچستر یونایتد را دارند اما کسی که جوان گرایی میکند و مانند فرگی است مطمئنا دیوید مویس سرمربی تیم اورتون است که برخلاف گواردیولا که که مسئولان تیم بارسلونا حتی در زمان رایکارد خوشان جون گرایی میکردند و گواردیولا تقریبا کاره ای نیست ، دوید مویس کاملا به فرگی شبیه است.

5-رئیس

همه تیم دست اوست ، بدون اجازه او بازیکنی خرید و فروش نمیشود بدون اجازه او پولی خرج نمیشود این تنها برخی از ویزگی های فرگی رئییس میباشد که کمتر مربی دارد و مطمئنا این ویژگی دلیل گرفتن بیش از 35 جام در طول 25 سال است ان هم در اوج و قدرت تمام اما کسی که این ویژگی را داشته باشد مطمئنا باید فردی از درون باشگاه باشد که میتوان گفت او رایان گیگز میباشد که میتواند جانشین او حداقل از این نظر باشد

6-مسئولیت شناسی

او کارهای خرید و فروش را خود برعهده دارد ولی کار انتخاب بازیکن را معمولا به دیگران میسپارد و بعد خود برای خرید اقدام میکند در زمین مسابقه حواس اش به بازی است و کارهای دیگر را به دیگران واگذار میکند در نتیحه او یه مسئولیت شناس کامل است و کسی که این صفت را دارد کسی جز گوادیولا نیست که اکثر بازی ها خودش فقط بازیکنان را در زمین یاری میدهد و.. .

نتیجه گیری

اگر صادق باشیم میبینیم که که کسانی که از خود باشگاه هستند تاحالا در تیم هایی که مربی بودند کار خاصی نکرده اند پس بهتر است مربی بعدی تیم ما یک مربی خاج از باشگاهی باشد که به نظر من بهترین گزینه میتواند مورینیهو باشد و دلیل برتری او نسبت به مویس و گواردیولا ، شباهت بیشتر از لحاظ فنی و اخلاقی نسبت به فرگی است و اینکه او تاحالا در تیم های بزگی مربی بوده است.

اما انتخاب جانشین به فرگی بستگی دارد به شما قول میدهم او مارا غافل گیر خواهد کرد.


 

ارسال شده توسط كاربر mohammadfatehi

mohammadfatehi بازدید : 261 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (10)

به نام خدا


کجایند پول های مالکان قطری که نقشه تسخیر فوتبال را دارند یکی بگوید کجایند.بله دیشب یکی از این تیم های متعلق به قطری ها در ورزشگاه امارات (به نظر من)رسما با جام قهرمانی خداحافظی کردند آنها با درخشش توپچی ها بازی را واگذار کردند در شبی که منچستر بزرگ با گل های رونی و اسکولز در الدترافورد توانستند تیم کیو پی ار را شکست دهند و در نهایت فاصله به 8 امتیاز افزایش یافت تا باز هم درسی برای قطری ها باشد اما چه شد که یکدفعه 8 امتیاز جلو افتادیم؟آیا بازیکنان سیتی ، بازیکنان کمی هستند؟ نه ، اشتباه نکنید ماجرا چیز دیگری است یادتان است چگونه بعد از باخت 6 بر یک ما ، دیگران چگونه ما را تحقیر کردند؟اما همه میدانستیم جوجه را در ماه مارس و آپریل می شمارند.

آیا یادتان هست روبرتو مانچینی چگونه مصمم به سیتی آمد و گفت در طی 15سال 5 لیگ میگیرد؟چه دروغی!دروغی که حتی طرفداران لیورپول هم خجالت میکشند بگویند حالا منچستر سیتی؟چی؟چی؟نه نمیشود تیم ما یک تیم آماتور آنها را پشت سر گذاشت تیم ما تیمی است که در سال 2009 همان سال نحس که قهرمانی را به چلسی دادیم تا لحظه آخر جنگید اما کیست که نداند گل آفساید دروگبا در الدترافورد و تک به تک والنسیا در مقابل بلکبرنی ها باعث شد قهرمان نشویم اما یادتان میاد وقتی گل خوردیم عادل فردوسی پور چه گفت؟او گفت منچستر در یک هفته همه چیز را از دست داد اما میدانید چه را به خاطر این حرفش ناراحت شدم؟چون گفت همه چیز یعنی بزرگی و قدرت!خوب انروزها گذشته اند اما امسال باخت به کریستال پالاس در جام اتحادیه و حذف ، باخت به بازل در لیگ قهرمانان و حذف ، باخت به لیورپول در جام حذفی و حذف ، باخت به بیلبائو در لیگ اروپا و حذف و باخت به منچستر سیتی و فاصله 5 امتیازی و نه حذف و نه قهرمان شدن بلکه نور امیدی برای شناخت بهتر حریفان و حالا فاصله 8 امتیازی نسبت به رده دوم جدول.

بحث بعدی درباره واکنش های خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی است کسانی مانند آقای یوسفی یا مزدک میرزایی یا خبرنگاران سایت گل که همه با باخت 6 تایی ما انگار بهشت برایشان واجب شده آنقدر خوشحال شدند که دلمان میخواست یک جوری جوابشان را بدهیم اما.....دستمان نمی رسد اما الان چه؟حالا که اوج گرفتیم دیگر بازیهایمان خش نمیشود و دیگر گزارشگری مثل یوسفی باخت هایمان را به رخمان نمیکشد و دیگر سایت گل مقاله ویژه نمیدهد.حالا پس باید به سخنی برسیم که باعث خاموشی همه میشود و سربلندی سرالکس و منچستر یونایتد بزرگ:

{آنکه میتواند ، انجام میدهد ولی آنکه نمیتواند انتقاد میکند}

همه برای سربلندی بیشتر یکبار این جمله را بنویسید.

ارسال شده توسط كاربر mohammadfatehi

 

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,876
  • بازدید ماه : 1,876
  • بازدید سال : 130,465
  • بازدید کلی : 1,718,507
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2