loading...
منچستريونايتد Manchester United
mohammadfatehi بازدید : 277 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (20)

سلام به همه بچه های عزیز با اماده شدن ورژن جدید و خوشگل سایت نیشخندقرار دیگه من (حداقل) نویسنده وبلاگ نباشم و رفع زحمت کنم طبق حرفی که امیرخان زدند لذا از همه کسانی که توی این مدت بهشون بی احترامی یا نا حقی یا .... کردم میخوام منو ببخشند و حلال کنند از کلیه نویسنده های این سایت هم که در این مدت در کنار من بودند تشکر می کنم و همه بدونند اگر حمایت اونها نبود من نمیتونستم نویسنده وبلاگ بشم پس از همه میخوام منو حلال کنید و بدونید  که هرکاری از دستم بر میومد برای این وبلاگ کردم امیدوارم کوتاهی های من رو هم ببخشید اما جناب اقای شهاب غ دوست خوبم چند وقت پیش یه سری مشکلات با هم پیدا کردیم که به عنوان کوچیکتر وظیفه خودمو میدونم ازت معذرت بخوام و امیدوارم واسه همیشه منو ببخشیقلب. اما وقتی از این سایت به عنوان نویسنده برم باز هم سر می زنم و سعی میکنم مقاله بدم و همیشه یه کاری برای این سایت بکنم و در کنار دوستان باشم همچنین بزودی میخوام وبی راهندازی کنم برای یونایتد (البته عمرا به پای اینجا برسه) که در اون از نویسنده هایی که اینجا هستند و بزودی میرند(شاید) و بقیه کسانی که به زبان مسلط هستند استفاده خواهم کرد که جزئیات اش رو بعدا خدمت دوستان می رسونم. خیال باطل از امیر هم میخواهم منو از نویسندگان حذف کنه و امیدوارم موفق باشه و بتونه به اون چیزی که دوست داره برسه.

پس منو حلال کنید چه اونهایی که از من بدشون میاد چه اونهایی که از من خوششون میاد

قربان همگی محمد فاتحی

11 مرداد 1391

قلب

خداحافظ

 


خوب من دیدم بعضی از دوستان تو نظرات گفتن اختلاف ! آقا علت اینکه محمد داره میره اینه : 

ما یه مدت مشکل داشتیم و نمی تونستیم زیاد خبر بذاریم!شهاب درس داشت، من نت نداشتم ، رامین هم سر کار می رفت ! برای همین تصمیم گرفتیم یه نویسنده بیاریم تا مشکلات بچه ها حل شه به سایت کمک کنه ! حالا هم من برگشتم ، هم شهاب پست میذاره ، هم رامین اومده ! برای همین محمد داره رفع زحمت می کنه ! این رو گفتم یه وقت شایعه درست نشه تو سایت ! در آخر هم از محمد تشکر می کنم که تو این مدت زحمت کشید ! از این به بعد هم قراره مثل قبل مقاله بده ! پس مطمئن باشین جایی نمیره.

امیر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی ناراحت شدم رفتی من که جز خوبی ازت چیزی ندیدم..انشالله موفق باشی.....کلا رفتنتم بودار بود فکر کنم در خفا چیزی شده .....منظورم رو خوب میفهمید نمیخام اسمش رو بیارم...باهمونم که به صورت تابلو قضیه رو ماسمالی کرد ...امیدوارم وجدانت راحت باشه..بارفتن محمد...اصلا به خداحافظیه محمد نمیاد که خودش دوس داشته بره...این استدلال من از حرفهای محمد و اون هست
پاسخ : کلآ سعی کن تو مسائلی که بهت مربوط نیست دخالت نکنی علی جان ! جو الکی هم نده شکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

آره امیر. تو گفتیو منم باور کردم؟ ببینم گوشامون درازه؟
اگه محمد با کسی مشکل نداشت ، چرا نوشت، حلال کنید چه" از کسانی که از من بدشون میاد" ...
پس لطفا ماسمال نکن. باشه؟

این نظر توسط ali taqipour در تاریخ 1348/10/11 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

har ki tu in site zahmat mikeshe azash mamnunam شکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه.این چند وقت زحمت کشیدی.
یه بار هم باهات شوخی کردم که ناراحت شدی.به هر حال ازت عذر خواهی میکنم.

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

بابا تازه داشتم با خبرهاي كوتاهت حال ميكردم.......داش سلامت باشيWE ARE UNITED

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

از همه ذوستانی که مو قابل دونستند تشکر می کنم امیدوارم بازم بتونم براتون کاری بکنم اگر هم نشد به خوبی خودتون ببخشید و اینکه هیچ اختلافی نیست و سایت هم مثل قبل هستش و دلیل اینکه من رفتم رو امیر خودش گفتشکلک

این نظر توسط mehran-mu در تاریخ 1348/10/11 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

خیلی مونده حالا حرفه ای بشید

این نظر توسط mcfc در تاریخ 1348/10/11 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

سلام من حاظرم ورژن جدید این سایت همراه با انجمنش رو طراحی کنم کاملا مجانی بخاطر اینکه اشتباهاتی و دلخوری های که بین ما سیتی ها و شما یونایتدی ها پیش اومد

من یک بار این پیشنهاد رو دادم ولی کسی قبول نکرد من حاضرم قالب انجمن و سایت رو به زیبایی طراحی کنم و امکانات زیادی بر روی سایت اضافه کنم

منتظر جوابتون هستم

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

شکلکالان چرا خداحافظی کردی؟شکلک
خب مگه از اول نویسنده بودی؟
یعنی هرکی میاد این سایت یا باید نویسنده باشه یا اصلا نباید بیادشکلک خب یتونی مطلب ترجمه کنی بفرستی بعد از تایید به اسم خودت چاپ میشه دیگه.شکلک
پس خداحافظی نمیکنم ازتشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,036
  • بازدید ماه : 2,036
  • بازدید سال : 130,625
  • بازدید کلی : 1,718,667
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2