loading...
منچستريونايتد Manchester United
mohammadfatehi بازدید : 349 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (25)

click-manchester: مهاجم شالکه کلاس یار هونتلار هنوز هم آینده اش نامشخص می باشد این هلندی که تا پایان فصل گذشته توسط منچستر یونایتد و آرسنال و تاتنهام زیر نظر گرفته شده بود گفته است خودش را کاملا برای فصل جدید اماده می کند اما بودن او در شالکه ممکن است اما او خودش نمیداند چه چیزی اتفاق خواهد افتاد یا چه چیزی خواهد شد.

click-manchester: مدیر برنامه های کریستین اریکسن اذعان کرده است :"که علاقه هایی به اریکسن وجود دارد". منچستر یونایتد با مرد دانمارکی جوان در ارتباط است در حالی این مدیر برنامه یعنی اقای اسکوت scoots به صراحت گفته است که من جزئیات درباره باشگاههای که با آنها در حال مذاکره هستیم و یا درحال مذاکره نیستیم را آشکار نمی کنم.و فقط میتوانم بگویم که کریستین قصد دارد زمان بیشتری را با آزاکس بگذراند و ما منتظریم که ببینیم چه چیزی در آینده برای کریستین در آژاکس پیش خواهد امد".اما آنچه واضح از این است که او روزی از آژاکس خواهد رفت مانند بازیکنان خوب دیگر در نقاط دیگر اما الان او قصد دارد با آژاکس بماند.

 

 


mammadfatehi

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

نه داش هركي به منچستر توهين كرد...ميخوره به ناموسم ربطي نداره با اينا كل كل و برد و باخت واسه ما باخت داره

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1348/10/11 و 19:03 دقیقه ارسال شده است

البته تو نظراتشون یه عده گفتن اینایی که دارن فوحش میدن شعورشونو نشون میدن یه عده هم در جواب اون فوحش ها فوحش ناموسی دادن!اگر واقعا پشیمون شده بودن پست رو برمیداشتن! اگر همه مثل من و آقا شروین برخورد کرده بودن الان دیگه اون پست اونجا نبود!

ضمنا من اصلا حاضر نیستم خودمو تو دسته ی سوم هوادارا بدونم اگه به من بگن حاضری هم وطنت یه خش بیفته رو صورتش جاش یونایتد قهرمان بشه قبول نمی کنم چون دینم اجازه نمیده انسانیتم اجازه نمیده! اجازه نمیده که چشمامو ببندم دهنمو بازکنم هر چی فوحش به دهنم اومد بدم به کسایی که هموطن منن، دوست منن، برادر دینی منن! از هر کی خواستی بپرس، فوحش دادن قدرتو نشون نمی ده چون یه بچه ده ساله هم همه جور فوحشی بلده فقط ضعف و شخصیت فرد رو نشون میده!
با فوحش و فوحش کاری هیچ خدمتی که به یونایتد نمی کنی همه از یونایتد بیزار میشن چون خیلیا از جمله خود من از افراد بد دهن اصلا خوششون نمیاد!هیچ کس یه آدم بد دهن رو با شخصیت نمی دونه!
ببخشید که پرحرفی کردم!
موفق باشی محمد جون!شکلک
پاسخ : اقا بس کنید دیگه! هر کی نسبت به رفتار دیگران یه واکنشی داره حالا که بحث تعصب هم هست دیگه بدتر! لطفا با هم کل کل نکنید و به خاطر من هم که شده دیگه با منچسری جماعت دهن به دهن نشید خواهشا این برای سایت کاری هم خوب نیست یکی میاد خبر بخونه میبینه اینجا فحش کاری شده و بدش میاد و ممکنه نظر نده چون میترسه اگه چیزی بگه فحشش بدند و شاید هم دیگه سایتو ول کنه!!! پس لطفا مراعات کنید اون سایتی هم که به ما توهین کرد بزودی توسط سیستم وبلاگ دهی اش مسدود میشه و اگه نشد من با بچه ها قرار گذاشتیم هکش کنیم و تمام....

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

ببین تو منچستری هستی اما تعصب نداری.کلا هوادارها به دوسه دسته تقسیم میشند :
1 .SFOLLOWER
2.SUPPORTERS
3.DIE HARD FANS
شما از نوع اولش هستی و این جمله منو که میگم وقتی که اونا به منچستر که توهین کنن انگار به ناموس من توهین کردن سخت درک میکنی.خیلی ها هم از نوع دومش هستن و خیلی های زیاد دیگه هم از نوع سوم مثل خود من که حاظرن زندگی و جونشون رو بدن.خوشبختانه یا متاسفانه از اون نوع اول تعداد خیلی کم شده ،به دلیل اینکه چند سالی هست یه قهرمانی درست و حسابی نگرفتیم.اون میرزا که دمش هم گرم رفته اونجا از طرف ماها از حقمون دفاع کرده.خودت ببین تا قبل از اینکه اونجا رو به فحش بکشیم همه به نویسنده میگفتن دمت گرم و خیلی خوبه و... ولی بعد از اینکه من و میرزا و چند تا دیگه رفتیم اونجا حقشون رو کف دستشون گذاشتیم همه شون به خود خوری (ایهام داره:یعنی شیت خوری)افتادن و گفتن این پست رو بردارین .حالا اگه همه مثل شما صحبت میکردند به نظرت پشیمون میشدند.؟؟شکلک
ختم کلام :به عزیزتین هام توهین کردن و منم به عزیزانشون توهین کردم.
دم میرزا هم گرم بهش میگن یه یونایتدی واقعیشکلک
پایان

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1348/10/11 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

متاسفم محمد جون، متاسفم!شکلک
من می خواستم شان یونایتدیا پایین نیاد!همین!شکلک
اون حرفی رو هم که به میرزا... زدم از ته دل زدم چون از کسانی که بی خود و بی جهت به یه عده ی زیادی که روحشونم از اون پست خبر نداره توهین میکنن حالم به هم میخوره!
ضمنا نظر من این بود که مثل شروین منطقی کل کل کنین و با خاک یکسانشون کنین با این کارا آدم فقط فرهنگ خودشو نشون میده!
متاسفانه یا خوشبختانه تعداد کسانی که مثل من فکر می کنن اون جوری که شما فکر می کنی نیست!
بازم اگر ناراحتت کردم عذر میخوام اسمم رو هم منچستری میذارم اگه دوست داشتی میتونی منو به توپ ببندی!شکلکشکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

علی قنا زاده @ حالا تو دینتو بگو ببین واست تره خورد میکنن یا نه بعدم واست متاسفم که وقتی دوتا منچستری بین اون همه چلشیتی دارن کل کل میکنن اون وقت تو میای به عنوان منچستری خودت رو جا میزنی و از اونا حمایت میکنی .اصلا تو چیکاره ای که بخای از قول من و بقیه از اونا عذر خواهی کنی .حیف که دیگه اونجا بحث تموم شده .خدا شاهده اگه اون حرفی که به میرزا میزدی رو به من میزدی همین جا تو هم به توپ میبستم.اسم خودتم منچستری نذار که باز داری منو عصبانی میکنی .خدا رو شکر از هوادارهایی مثل تو کم داریم ،خدا رو شکر تعدادشون دو رقمی هم نمیشه.

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1348/10/11 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا من نظراتتو اونجا دیدم شروین جان، به نظر من همه باید مثل شما کل کل می کردن کاملا منطقی و محترمانه!شکلک
از نظر من یونایتد مقدس نیست چون من همه ی اعمال و رفتار یونایتدی ها رو نمی پسندم و کورکورانه از همه ی اعمالشون طرفداری نمی کنم! سبک بازی و تاریخ و بعضی خصوصیات شخصیتی سر الکس(نه همش) منو جذب خودش می کنه! و خیلی از رفتار های یونایتدی ها رو نمی پسندم!
واسه همینه که میگم منچستر مقدس نیست!فکر می کنم خیلیا با من موافق باشن!شکلک
ضمنا محمد جون اون دنیا بگی دینم منچستره واست تره هم خورد نمی کنن!مراقب عقایدت باش!

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

بعدم علی آقا واسه من یونایتد خیلی مقدستر از چیزهای دیگست

این نظر توسط شروین در تاریخ 1348/10/11 و 17:46 دقیقه ارسال شده است

دوستان من از وقتی این عکس گذاشتن تو سایتشون بودم و کل کل میکردیم و بدترین توهینها به ما و به خانواده ی بازیکنامون کردن که من با تمسخر تیمشون جوابشونو دادم ولی دیگه خیلی پررو شده بودن

این نظر توسط MOHAMAMDFATEHI در تاریخ 1348/10/11 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

اقا بیخیال ول کنید بذارید هرچی میخواهند بگند

این نظر توسط علی قنادزاده در تاریخ 1348/10/11 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

محمد جون میدونم تو عکسو نذاشتی!
ولی یه نفر این توهین رو کرد نه همه ی طرفدارای چلسی! منم اگر دوستم به منچستر توهین کنه به تیمش توهین می کنم(خیلی دوستانه) ولی جواب این توهین رو با فوحش های ناموسی نمیدن این خیلی زشته که تو محیط مجازی هر کی عصبی شد هر چی از دهنش دراومد بگه به نظرت این قدرت آدمو نشون میده یا فرهنگشو؟؟؟
فقط ضعف خودت رو نشون میدی!همین!
ضمنا منچستر مقدس نیست! خدا و پیامبر و قرآن و ائمه مقدسن!شکلک
پاسخ : این نظر شخصی تو هست.مقدسات من منچستر هست .دین من منچستر هست و بس. وقتی کسی به منچستر توهین میکنه انگار به ناموسم توهین کرده.خداییش اگه کسی به خودم این توهین رو میکرد یه لبخند میزدم و رد میشدم ولی این به همه مقدسات من توهین کرده.
ضمنا منچستر مقدس هست.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 711
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,545
  • بازدید ماه : 2,545
  • بازدید سال : 131,134
  • بازدید کلی : 1,719,176
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2