loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 913 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (75)

becks Vs cr7

رونالدو          يا            بكهام

كدوم رو انتخاب مي كنين‌؟! من كه ميگم بكهام !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط iman در تاریخ 1348/10/11 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

من به خاطر دیئید منچستری شدم رونالدو به منچستربی تعصب بود وهمش میگفت دوس دارم به مادرید برم من عاشق دیویدبکهامم

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 12:13 دقیقه ارسال شده است

okبچه سوسول گفتن هم لفظ درستی نبود که استفاده شد...به هرحال به قول دوستمون بهتره درباره نظر دیگران نظر ندیم و نظر خودمونو بدیم فقط

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 12:10 دقیقه ارسال شده است

کاش نظرشو میدیدم جوابشو میدادم ندیدم نظرشو

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

چه ربطی داشت داش؟من عاشق پرسپولیسم و عاشق یونایتد

این نظر توسط melika در تاریخ 1348/10/11 و 9:19 دقیقه ارسال شده است

سلام.فک کنم فرگوسن کار خوبی میکنه که یه گلوله حروم ویکتوریا میکنه منم باش موافقمشکلک
من کریس رو انتخاب میکنم چون تو یونایتد واقعا عالی بودشکلک

این نظر توسط بکهام در تاریخ 1348/10/11 و 7:29 دقیقه ارسال شده است

فرگوسن از ویکتوریا بدش میومد.به نظر من حق داشت.ویکتوریا بکهام رو نابود کرد.
حیف که من نظر کامل اون شخص با ادب رو ندیدم.وگرنه به فرگوسن میگفتم 3 تا گلوله بزار یکیش رو هم بزن به این.میدونید که من و فرگوسن خیلی با هم رفیقیم.دبستان با هم بودیم.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 6:03 دقیقه ارسال شده است

من خیچ وقت نخواستم توی این نظر سنجی ها شرکت کنم و مثلا مجبور شم بین بست، رابسون، کانتونا، بکام و رونالدو بهترین شمارۀ هفت رو انتخاب کنم چون واقعا نامردی در حق بقیه شون میشه...
ولی فقط در حمایت از کامنت بابک بگم کسی که فکر می کنه بکام سرعت و تکنیک و قدرت حمل توپ نداشت، یه کلیپ کوچولو از بازیهای بکام تو یونایتد ببینه غیر از ضربه آزادهاش، حتما نظرش عوض میشه...
بکام به خاطر ضربه آزاداش معروف شد چون واقعا بهترین ضربه آزاد زن دنیا بوده و هست.... ولی دلیل نمی شه کار با توپش بد بوده باشه... خیلی کم از رونالدو نداشت... تازه از این نظر من بخوام نظر بدم، باید بگم که رونالدو سه سال تو یونایتد توپ خراب کرد تا راه افتاد و تونست دو سال به تیم کمک کنه... ولی بکام از همون اول عالی بود... شکلکشکلک

این نظر توسط عماد.رونی10 در تاریخ 1348/10/11 و 3:20 دقیقه ارسال شده است

مسلمن بکهام یک سر وگردن از رونالدو ی تیم فروش بهتر لااقل بکهام ما اونو بیرون انداختیم و همیشه به منچستر تعصب خاصی داشت وداره ولی اون رونالدوی عوضی منتظر یک استخون از رئال بود که بادو بره دنبالشون بابت همینه که همیشه اسم بکهام جاودانه خواهد ماند زنده باد ارباب سانتشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بابا این قدر نسبت به کریس بدبین نباشید خب شما عشقتون منچستر بود کریس هم عشقش رئال بود البته فکر نکنم به منچستر توهین کرده باشه همیشه نسبت به منچستر هم خوب رفتار کرده.

این نظر توسط asal در تاریخ 1348/10/11 و 2:43 دقیقه ارسال شده است

حتما بکهام شکلک

این نظر توسط homan در تاریخ 1348/10/11 و 2:36 دقیقه ارسال شده است

بكهامشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 128,774
  • بازدید کلی : 1,716,816
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2