loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 206 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (4)

Chelsea   5

Luiz (31), Cahill (52), Hazard (90), Sturridge (97), Ramires (116)

Man United   4

Giggs (22, 120), Hernandez (43), Nani (59)

Wednesday 31 October Stamford Bridge | Attendance: 41,126

 

هیچی نمی گم جز اینکه آفرین به غیرت این جوونا! خلاصۀ حرفم:
شجاعت فرگی 4 گل در برابر بزدلی و ترس دیمتئو به ثمر رسوند همین مایۀ تحقیر آبیها جلو چشم هواداراشون بود... این رو هم اضافه کنم: پارسال یونایتد باخت 3-0 رو با دو تا پنالتی به حق و کاملا درست 3-3 کرد اینا کلی شلوغ کردن... ولی وقتی داور براشون جلو یونایتد 2 تا پنالتی میگیره که تازه یکیش بعد وقت قانونی بوده، صداشون در نمیاد! بشناسید این منافقها رو!
فکر هم می کنم دیگه باید با نانی خداحافظی کنیم! فرگی مقصر اصلی در شکست دیشب عنوانش کرده

اما جدول پیش بینی و نتایجش:
امروز کسی نتونست هفت امتیاز بگیره ولی خوشحال نیستم! از دست منطق پایین این فوتبال نفهمای لندنی!


نحوۀ اعتراض به جدول پیش بینی:
من احتمال اشتباهم زیاده
هرکس سریع و فوری و قبل از گذاشتن پست بعدی امتیاز خودش رو چک کنه، اگر پیش بینیش رو اشتباه وارد کرده بودم، از پست "ثابت جدول پیش بینی این بازی - کلیک کنید" پیش بینیش رو پیدا کنه، "تاریخ و ساعت نظرش رو که توش پیش بینی کرده بود" رو برای من توی نظرات "همین پست نتایج پیش بینی" کامنت کنه و بگه که شهاب پیش بینی ما این بوده برای ما تصحیح کن. بنده هم ضمن عذر خواهی فراوان از این عزیزان در اسرع وقت پیش بینیشون رو سریعا عوض میکنم. تأکید میکنم که فقط اعتراضهایی که پیش بینیشون رو خودشون توی پست پیش بینی پیدا کردن و تاریخ و ساعتش رو گفتن قبول میکنیم و در غیر اینصورت از پذیرفتن اعتراضهایی که پیش بینیشون توی پست پیش بینی ثبت نشده و الآن خودشون هم نمی تونن پیداش کنن معذوریم. ببخشید دیگه اینجا رو من شرمندۀ شما میشم.

- جدول پیش بینی هفتۀ چهاردهم - کلیک کنید -

نتایج اعتراضات جدول پیش بینی:

1-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Esmaeill101370 در تاریخ 1391/08/12 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

چاکر داش شهاب خودم
پاسخ : خیلی مخلصیم داداش شکلک

این نظر توسط joker در تاریخ 1391/08/12 و 1:03 دقیقه ارسال شده است

اها دقیقا منظورم همون بازی تاتنهام بود که حالا فهمیدم تعداد گل یونایتد رو درست گفته بود.
شرمنده اقا من اشتباه کردم
پاسخ : دشمنت شرمنده داداش شکلک
ولی بازم مشکلی به چشمت خورد بگو چون من زیاد اشتباه می کنم مخصوصا تو خود وارد کردن نتایج. مخصوصا زمانهایی که بازی مهم داریم مثلا با چلسی و ... هیجان خیلی باعث شده جا بندازم یا اشتباه کنم. موقع وارد کردن نتایج موقع بازی

این نظر توسط Esmaeill101370 در تاریخ 1391/08/11 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب
والا من نتیجه رو 3 به 2 یونایتد پیش بینی کردم
ولی الان تو لیست نظرات نبودشکلکشکلکشکلکشکلک
الان مشکل از منه یا رزبلاگ؟
پاسخ : داش اسماعیل سلام! برو که خدا دوستت داشته! چون این پیش بینیت منفی یک امتیاز داره اگر پیدا کردی به من بگو ازت یک امتیاز کم کنم شکلک

این نظر توسط joker در تاریخ 1391/08/11 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا شهاب شکلک
من یادمه یه بار aren بازی رو اشتباه پیشبینی کرد ولی تفاضل رو درست گفت 1 امتیاز گرفت حالا من هم تفاضل رو درست گفتم پس منم 1 امتیاز میخوام شکلک
پاسخ : سلام عزیز دل....
آقا من یادم نیست کدوم بازی رو میگی ولی امتیاز رو من نمی دم که! خود جدول حساب میکنه! الآن هم پیش بینی شما تفاضل رو درست نگفتی! شما تفاضل گل "مثبت یک" پیش بینی کردی، ولی ما با تفاضل "منفی یک" باختیم.
پیش بینی صحیح تعداد گل یکی از تیمها یک امتیاز داره که تو جدول می تونی ببینی اوناییکه 4 گل یونایتد رو پیش بینی کردن، یک امتیاز گرفتن. تفاضل صحیح 4 امتیاز داره!!
در کل اگر نتایج درست وارد شده باشه، تو محاسبۀ امتیاز مشکلی پیش نمی آد چون من برنامه دادم به اکسل خودش محاسبه میکنه من دستی محاسبه نمی کنم دونه دونه!
به هر حال این نتایجی هست که آرن از اول فصل پیش بینی کرده من وقتشو ندارم شما یه بار دونه دونه دستی حساب کن، ببین کجا بهش اشتباه دادم که اینجا با شما فرق داشته:
پیش بینیهای آرن:
اورتون: باخت 1-0
فولام: برد 2-1
ساوتمپتون : برد 3-2
ویگان برد 3-1
گالاتاسرای: برد 3-1
لیورپول: برد 2-1
نیوکاسل: برد 2-1
تاتنهام: برد 2-1 (فکر کنم منظور شما این بازی هست که آرن گل یونایتد رو درست پیش بینی کرد و یک امتیاز گرفت. باز خودتون چک کنید)
کلوژ: برد 3-1
نیوکاسل: برد 2-1
استوک: برد 2-1
براگا: برد 3-1
بازی با چلسی تو لیگ برتر (بازی قبل ) هم باخت 2-1


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 128,742
  • بازدید کلی : 1,716,784
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2