loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 388 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (23)

اخبار عمومی باشگاه

Not to be crossed: Di Canio has defended his actions.

  • Sport360 - متلک پائولو دی کانیو به فردیناند: دی کانیو سرمربی جنجالی تیم سوئیندون تاون چندی پیش در جریان شکست 4-1 تیمش برابر پرستون، دروازه بان 21 سالۀ تیمش، وز فودرینگهام را پس از 21 دقیقه بیرون کشیده بود و بعدها دربارۀ او گفته بود که "او بدترین بازیکنی است که دی کانیو می شناسه". اما این اظهارات دیکانیو دربارۀ این دروازه بان 21 ساله انتقادات برخی من جمله همتیمی و دوست سابق دی کانیو در وستهام، یعنی ریو فردیناند را به همراه داشت که دی کانیو بلافاصله در مصاحبه ای با دیلی میل اینگونه پاسخ این دوست قدیمیش را داده است که بهتر است جای پرسه زدن در توئیتر به فکر تمرین کردن و رهایی از مصدومیتهایش باشد:
    "من یک توئیت از ریو فردیناند رو خوندم. ریو دوست منه، اما ریو نوشته که: وای نه، دیکانیو خیلی سختگیری کرده، امیدوارم این دروازه بان بعد این حرکت دیکانیو دچار لطمۀ روحی نشه.
    ریو دوست من! من می خوام بهت بگم که، من در دو سال گذشته تو رو بیشتر توی توئیتر دیدم تا توی زمین!" (مترجم: کسایی که دی کانیو رو می شناسن می دونن خیلی خودش رو نگه داشته و تازه مراعات رفاقتش با فردیناند رو کرده! وگرنه از هیچ کاری ابا نداره! بد نیست بدونید که وستهام سال 99 خیلی بازیکن داشت! کریک، فرانک لمپارد، فردیناند، دی کانیو، مارک ویوین فوئه کامرونی که جام کنفدرسایونها فوت کرد، یان رایت، ترور سینکلیر و ... همه توی وستهام بودن! تازه مربیشون هم فرانک لمپارد سنیور یعنی پدر لمپارد بود! و از همه مهمتر سرمربیشون دایی فرانک لمپارد بود یعنی هری ردنپ! )

********

  • Insidefutbol - تورنومنت NextGen به درد منچستریونایتد نمی خورد: سرمربی آکادمی منچستریونایتد برایان مک کلیر McClair دلیل عدم حضور منچستریونایتد در تورنومنت NextGen را شرح می دهد. نکستجن یک تورنومنت اروپایی زیر 19 ساله هاست که برخی از نامهای بزرگ اروپا همچون بارسلونا، اینتر، یوونتوس، پاریس سن ژرمن، چلسی، من سیتی و آرسنال در آن حضور دارند. مک کلیر در تشریح غیبت یونایتد در بین تیمهای نخبۀ حاضر در این تورنومنت می گوید:
    "قضیه فقط این است که مسابقات نکست جن خیلی با کاری که ما در حال حاضر انجام می دهیم هماهنگ نیست. کلا به کار ما نمی خورد."
    این مهاجم پیشین یونایتد اعتقاد دارد که بازی کردن در لیگ ذخیره های لیگ برتر برای استعدادهای باشگاه مفیدتر است تا اینکه در تورنومنتی مثل نکستجن حضور پیدا کنند:
    "وقتی به سن بازیکنان این تورنومنت نگاه می کنید، قرار اولیه بر حضور بازیکنان زیر 19 سال و تنها با اندکی از بازیکنان زیر سن این رده (زیر 17، زیر 15 و ...) در ترکیب تأکید دارد. اما مثلا تیمی مثل بارسلونا تمام بچه هایش را در این تورنومنت به بازی می گرفت و آنها (برای این تورنومنت زیر 19 سال) بسیار جوان محسوب می شدند."
    "ذخیره های ما بیشتر به نفعشونه که با ذخیره های مثلا ویگان بازی کنن چرا که اقلا جلوی یک سری مرد و بازیکن با تجربه بازی می کنن، تا اینکه جلوی یه سری جوون 16 یا 17 ساله بازی کنن. صرف نظر از تفاوت سطح تکنیکی تیمها(یی مثل ویگان و بارسلونا)."
    مترجم: بهتر! برن تو همچین تورنومنتی پاریس سن ژرمن کل آکادمی رو می خره یهو!

********

  • injuryleague - خبر نگران کننده، اونز هنوز از ناحیۀ قوزک درد دارد: به نظر می آید که جانی اونس نتواند به دلیل درد قوزک دیدار دوم انتخابی جام جهانی را برای ایرلند شمالی به میدان برود. اونز در ابتدای تابستان دچار این مصدومیت قوزک شده بود که به دنبال آن مجبور به جراحی روی قوزکش و خانه نشینیهای پیرو این عمل جراحی شده بود. ولی گویا درد این قوزک مصدوم در دیدار اول انتخابی جام جهانی برابر روسیه بیش از حد اونس را آزار داده است. اونز دربارۀ این مصدومیت می گوید:
    "من پس از عمل جراحی که در تابستان داشته ام، تنها یک بازی در ترکیب ذخیره ها انجام داده بودم. بنابراین بازگشت به میدان برایم خلیی عالی محسوب می شد. اما تنها پس از 5 دقیقه بازی در قوزکم احساس درد کردم. همان قوزکی بود که رویش عمل جراحی انجام دادم، ولی من یک بانداژ محکم تر روی آن قرار دادم تا بتوانم نیمۀ دوم را هم در زمین تحمل کنم."
    "من از اینکه انقدر زود دوباره در میدان دچار درد شدم ناراحتم ولی صادقانه بگویم که انتظار کمی درد را پس از این عمل داشتم. ولی نه انقدر زود و بعد 5 دقیقه بازی."
    "بعد از دو سه بار تیر کشیدن های کشنده، کمی اوضاع قوزکم بهتر شد ولی همانطور که گفتم به ضرب محکمتر بستن بانداژ کمی آرام گرفته بود."
    سایت تخصصی پزشکی مصدومیتهای لیگ برتر در ادامه اعلام کرده است که در حال حاضر میزان جدی بودن این مصدومیت معلوم نیست. ولی اونز احتمالا بازی دوم انتخابی جام جهانی قادر به بازی نیست.

********

Van Persie to the rescue: The former Arsenal captain has begun life at United with a bang.

  • Sport360 - گیگز به توانایی ون پرسی برای کمک به یونایتد در بردن جامها ایمان دارد: ریان گیگز ایمان دارد که استعداد گلزنیِ در سطح جهانیِ ون پرسی می تواند نقشی کلیدی در کمک به یونایتد برای باز پس گیری لیگ برتر ایفا کند. گیگز معتقد است که حضور ون پرسی فاکتور تعیین کننده در نبرد قهرمانی امسال لیگ خواهد بود. گیگز روز یکشنبه به اخبار اسکایسپورتس می گوید:
    "ما فصل گذشته لیگ را از روی تفاضل گل باختیم، پس این بار امیدواریم با گلهایی که او برای ما به ارمغان می آورد،اگر کار دوباره به تفاضل گل کشید، این بار ما در موضع قدرت باشیم."
    گیگز همچنین تصدیق می کند که خرید ون پرسی ی29 ساله در بین خریدهای ده سال اخیر فرگوسن که همگی جوانانی جویای نام بوده اند، یک خرید ضروری بوده است:
    "گلهایی که او به ثمر رسانده و نمایش کلیش کاملا نشان می دهد که او یک بازیکن در سطح اول جهان است. سیاست سرمربی در 10 تا 15 سال گذشته خرید جوانان و تربیت آنها بوده است، مانند کریستیانو و وین."
    "ولی روبین یک ستارۀ جهانی حاضر و آماده است که خودش را پیش از این نیز کاملا اثبات کرده بود. فکر می کنم که این مسئله را در چند بازی اول که برای ما انجام داده کاملا نشان داده است."

********

  • یک تیتر کوتاه از ibtimes: مهاجم ریدینگ، آدام له فوندره Adam Le Fondre از کودکی هوادار سرسخت منچستریونایتد بوده است و مصمم است تا در بازی برابر سیتی در اتحاد هر طور شده گلزنی کند!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

بی غیرت تا تو منچستر نباشه بهتره

این نظر توسط شروين در تاریخ 1348/10/11 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

به نظر من خيلي بعيده بدون وينگ بازي كنيم و با نظر آقا شهاب موافقم.

این نظر توسط قثظش در تاریخ 1348/10/11 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

اقا یکی این چت باکس پایین رو بردارین اعصاب نموند برامون هر وقت وارد سایت شدیم idm فعال میشه

این نظر توسط Nevi.M در تاریخ 1348/10/11 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

وضعیت مصدومان از دیدگاه گل

PLAYER
REASON
RETURN DATE
NEXT GAME
SUSPENSIONS




INJURIES
Fletcher Bowel condition N/A N/A
Jones Knee injury November 10 2012 Aston Villa (A)
Rooney Leg injury September 23 2012 Liverpool (A)
Smalling Metatarsal injury October 7 2012 Newcastle (A)
Young Knee injury September 15 2012 Wigan (H)

این نظر توسط Nevi.M در تاریخ 1348/10/11 و 12:26 دقیقه ارسال شده است

شهاب
ببین مصدومیت ایوانز چقد جدیه!شکلک
پاسخ : زنگ زدم بهش گفت جدی نیست بانداژ می بندم بازی می کنم نگران نباشید شکلک
مرد مؤمن از کچا ببینم بابام دکتره مگه شکلک
یا مگه ایونز رفیقمه شکلک
بذار سایت باشگاه خبرشو میگه تو کنفرانس خبری قبل بازی با ویگان عجله نکن شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

کرکی اشتباه تایپ کردم همون کریک رو میگم...آخر مطلب هم کاگاوا منظورم کلورلی بود...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 12:19 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه..

گفتم بزار بیکار نشم و این نظرو دادم...

با برگشتن تمامیه مصدومین.11 نفر اصلیه ما به طور قطع اینا هستن:دخیا-ایونز-ویدیچ-اورا-رافائل-کریک-کلورلی-والنسیا-رونی-کاگاوا-فن پرسی...
همگیه این 11 نفر صلاحیت قرار گرفتن تو 11 نفر رو دارن..اما مشکله ما اینجاست که با چه ترکیبی میتونیم بیشترین بازده رو داشته باشیم..در حال حاضر بحث سر اینه که از کاگاوا و رونی چه جوری استفاده کنیم..خط دفاعیمون که ترکیبش مشخصه:
اورا-ویدیچ-ایونز-رافائل

اما مشکلمون از خط هافبک تا پشت مهاجم شروع میشه..رونی-کاگاوا و حتی فن پرسی بازیکنایی هستن که تجربه ی بازی در هافبک بازیساز- وینگر-مهاجم پوششی -مهاجم هدف رو دارن ..

اینا ترکیب هایی هستن که ما میتونیم ازشون بهره ببریم..از هافبک به بعد مورد بررسی قرار گرفته..
1-
--------------کریک---کلورلی

رونی--------------------------------والنسیا

-----------------کاگاوا
-----------------فن پرسی

....................................................
2-
--------------کریک---کلورلی

کاگاوا--------------------------------والنسیا

-----------------رونی
-----------------فن پرسی
.................................................
3-
------------کریک
-----رونی----------کلورلی

کاگاوا--------------------------والنسیا
-------------فن پرسی
...............................................
4-
--------کریک----کلورلی

کاگاوا----------------------------والنسیا

------------رونی----فن پرسی
..............................................
5-
--------کاگاوا-----کریک----کلورلی

رونی------فن پرسی------والنسیا
.............................................
6-
-----------کریک

کاگاوا---------------------والنسیا
-----------کلورلی

-------رونی------فن پرسی
......................................................

قبل از اینکه بگم کدوم یک از همه بهتره باید بگم...وقتی که تیممون با یه ارنج مشخص شده میاد تو تا آخر بازی با همون ترکیب بازی نمیکنن بلکه بازیکنا تند تند جاهاشون رو عوض میکنن..که این بستگی به فرگی داره که تو چه زمان مشخصی تیم سوئیچ بشه و سبکمون تغییر بکنه..به نظرم نه تنها بازی کردن کاگاوا و رونی و فن پرسی در عین حال مشکلی برای تیم به وجود نمیاد بلکه تیممون از تاکتیکهای بیشتری میتونه بهره ببره...به نظرم اگه بازیکنا بتونن از لحاظ فنی رشد بیشتری پیدا بکنن فرگی میتونه با خیل راحت شاهد هر 6 تا سبکی که ذکر کردم در یه بازی باشه..تیممون میتونه با جابه جایی های رونی -فن پرسی-کلورلی-کاگاوا به اوجش برسه...اگه این 11 نفر با هم به خوبی مچ بشن ..کمتر تیمی حریفمون میشه..اما ای کاش یدونه هافبک مدافع طراز اول میخریدیم...تیوته خیلی خوب بود اما تلاشی براش نکردن...یا اگه پوگبای لعنتی میموند میتونم بگم.3گانه رو زده بودیم...

الآن میخوام برم سراغ کلورلی..کلورلی یه چیزی مثله اشنایدر میمونه...هم میتونه هافبک میانی بازی کنه هم هافبک تهاجمی..تو دوتا بازی ای که برای تیم ملی انجام داد خیلی آزادانه بازی میکرد .اونم به خاطر حضور هافبکایی مثله جرارد و لمپارد در کنارش بود...اما تو یونایتد اون آزادی رو کسب نکرده...فرگی اگه بهش آزادی بده قطعا لطمه میخوریم چون کرکی باز هم اون سستی رو تو بازیاش داره نشون میده..به نظرم آزادیه کلورلی وقتی میتونه رقم بخوره که فلچر برگرده و آمادگیش رو به حد اعلا برسونه..یا اینکه تو زمانهای خاصی از بازی رونی یا کاگاوا یکیشون به خط هافبک اضافه بشن و این آزادی رو به کاگاوا بدن که بتونه پا به توپ بشه و بازیسازی و گلسازی هاش رو انجام بده...
این بود انشای من...
پاسخ : مرسی بابت ترکیبات داش زانیار... البته کلا وینگر چپ رو حذف کردی... احتمال اینکه فرگی هر بار یکی از کاگاوا، کلورلی، وین و روبین رو نیمکت نشین کنه و یانگ و نانی رو وینگر چپ بذاره بالاتره به نظرم تا اینکه مهاجمها رو وینگر چپ به کار بگیره

این نظر توسط HO3ein_wazza در تاریخ 1348/10/11 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

shab jan matno ke khodm neveshte boudam ro copy paste kardam chun ba inke code ro dorost mizanam ta 3 ya 4 bar mige code eshtebahe chun matnesh ziad boud copy kardam
پاسخ : ایول گرفتم چی شد شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1348/10/11 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب میگم نمیشه قسمت نظرات در هر صفحه جدید ترین نظرات پایین قرار بگیرن؟
پاسخ : من بلد نیستم سعید جون
کلا نظرات رزبلاگ خیلی مزخرفه... بدترینش همینه که حسین میگه که اگه کد رو اشتباه بزنی، کل نظر می پره.... هیچ هاست بلاگی اینجوری نیست. همیشه بعد اشتباه زدن کد امنیتی یه فرصت بهت میدن نظرت هم سر جاشه... رزبلاگ کل نظر رو می پرونه... من اصلا با پنجره نظراتش حال نمی کنم. البته خوب اینکه نظرات جدید بالا قرار میگیرن بهتره که. چون اگر نظرات بشه دو صفحه نظرات جدید میرن صفحۀ دوم خوب نیست به نظرم

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1348/10/11 و 10:01 دقیقه ارسال شده است

شرمنده حواسم نبود.مرسی علی آقا


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 360
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,194
  • بازدید ماه : 2,194
  • بازدید سال : 130,783
  • بازدید کلی : 1,718,825
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2