loading...
منچستريونايتد Manchester United
mohammadfatehi بازدید : 386 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (23)

خوب فکر کنم همه ماجرا دیشب رو بودنید و قصدم این نیست درباره اون حرف بزنم فقط از دوستان خوبم یعنی سعید و بابک میخواهم توهین نکنند از شهاب غ هم معذرت میخواهم اگه اذیتش کردم و ازش میخواهم دسترسی من به نظرات رو باز کنه و بدونه یکی دوتا نویسنده نداره و حدود 6 تا هستیم و مطمئن باشه من کامنت پاک نمی کنم همچنین از بچه های عزیز هم به خاطر اینکه منو تحمل کردند ممنونم اما بونند یه سیستم پیش بینی جدید و نوشته شده توسط خودم به همراه یه چت روم اختصاصی و..... براشون تدارک دیدم که هر وقت امیرجان بگه در اختیارشون میذارم اما در کل منو ببخشید که هر وقت کسی توی این سایت درخواست داشت سر وقت انجام میدادم و سعی میکردم با بچه ها بحث کنم طوری نیست فقط از اقا شهاب هم میخواهم چون بزرگتر من هستند به من توهین نکنند تا بتونیم با هم کار کنیم از همه شما هم ممنون در ضمن هرکی از من خوشش نمیاد بگه اگه تعداد نفراتی که از من خوششون نمیاد بالا بود از این سایت می رم.

 


 

Tribal-Football:  منچستر یونایتد در حال دادن اولین پیشنهاد به مهاجم آرسنال روبین فرسی می باشد. به گزارش تریبال فوتبال منچستر یونایتد در حال اماده سازی پیشنهاد جدی به روبین فن پرسی می باشد. دیلی میل نیز می گوید منچستر یونایتد تلاش خود را برای جذب ون پرسی می کند پس از اینکه فرگوسن به برباتوف اجازه داد از تیم برود.در حالی منبع ایتالیایی می گوید که پیشنهاد ارائه شده از سوی منچستر یونایتد برای فن پرسی از سوی آرسنال رد شده است. منچستر سیتی نیز به لیست علاقه مندان برای حمله به معامله بر سر فن پرسی اضافه شده است.

Tribal-Football : رئیس منچستر یونایتد فرگوسن می گوید که برباتوف فوق العاده می تواند بماند!!. به گزارش این سایت فرگوسن قبلا تایید کرده بود که برباتوف می خواهد برود. همچنین فرگی احساسات خود در برابر برباتوف را شرح می دهد و می گوید من نیازی نیست توانایی های او را نوید دهم او فوق العاده است. فرگوسن باز هم می گوید که او فصل گذشته نتوانست در این سن و سال ان مقداری را که می خواهد باز ی کند و این برای او سخت بود که جایگاهش را اینگونه در خط مهاجمین بپذیرد و رونی و ولبک و هرناندز جلوی او بودند در حالی که انان مردانی جوان هستند اما این پسر آینده دارد ولی اگر او میخواهد اینجا را ترک کند موضوعی متفاوت است من در مورد او اسان گیر خواهم بود حتی اگر او بماند و من تمایل دارم با او خوشحال باشم اما اگر کسی میخواهد بیاید و برباتوف خواست برود ما انرا بررسی می کنیم

MOHAMMADFATEHI

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 7:34 دقیقه ارسال شده است

من نه وب دارم نه ایمیل.اون چیه پایین نظرم؟
پاسخ : اون وب و ایمیل تقصیر منه! یه پاسخ گذاشته بودم برای نظرت، ولی بعد ترجیح دادم پاکش کنم. اون وب و ایمیل گوشۀ صفحه پریده وسط صفحه. ولی اصولا نباید اینجوری بشه شکلک

این نظر توسط سیاوش در تاریخ 1348/10/11 و 6:11 دقیقه ارسال شده است

بچه های منچستری واقای MOHAMMADFATEHI تورو خدا هر کی میتونه بیاید یه وب توپ و خوب برای من یونایتدمون بزنیم البته من خیلی جاهاشو رفتم دومین هم براش گرفتم یه سر بزنید البته این فعلا اولشه بعدا به امید خدا با کمک هم خوبش میکنیم .هر کی میخواد باهام همکاری کنه این ایدی منه fcfcatalonia hn ;ki lkتظرشم

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

امیر جان حالا که همه چیز حل شد.ولی به نظر من کارها رو تقسیم کن که بچه ها اینجوری ناراحت نشن.فقط هم خودت بتونی نظرها رو پاک کنی.بالاخره تو امیر سانسورچی معروف هستی و توی این کارها استادی.شکلک

بازم امیدورارم نویسنده ها رو عوض نکنی.بالاخره همه زحمت کشیدن.شهاب هم اگه تا فردا نیاد سایتت رو تحریم میکنم.شاید هم دادم بچه های بالا فیلترش کردن.

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

MOHAMMADFATEHI خیلی قضیه رو جدی گرفتی.اون جمله ای که نوشتم شوخی کردم.اگه بد برداشت کردی تقصیر من نیست.من عادت ندارم به کسی که برام زحمت کشیده توهین کنم.پس لطف کن و این چیزها رو به من نسبت نده.اگه شهاب برگرده به من فحش هم بده انقدر ناراحت نمیشم که شما از یه شوخی ناراحت شدی.
به هر حال اگه به خاطر نظرم ناراحت شدی ازت معذرت میخوام.
پاسخ : نه داداش بیخیال

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

یه چیز میگم میترسم امیر منو بزنه ولی به نظر من جسه لینگارد از مورا بهتره خیلی از قیافش خوشم میاد انگلیسی هم هس تکنیکی وینگر هم وامیسه هافبک هجومی هم دیشب ثابت بود و بهترین بازیکنمون شد و تازه مفت هم هستشکلک

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1348/10/11 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

2stan tabriik fekoooonam lucas ro kharidim . ehtemalesh kheyli rafte bala mablaghe 41 milion mese bomb terekide hameja. mobarakeee

این نظر توسط حسين فرگوسين در تاریخ 1348/10/11 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

داداش صالح دستت درست!!شکلکشکلک

ولي حيف سرعت دانلود من ٢٠ هست ولي خدا رو شكر نا محدوده فكر كنم يه ده بيست شب بزارم دانلود شه!شکلک

این نظر توسط صالح در تاریخ 1348/10/11 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

منم دوست داشتم تو مدیافایر آپ کنم ولی نشد و از یه طرف دیگه این روزا به خاطر قانون ضد کپی رایت جدید آمریکا سایت مدیافایر برای اینکه به سرنوشت مگا آپلود دچار نشه با اسکن فایلها خیلی هارو پاک میکنه و باعث دردسر کاربرا و آپلودگرا میشه.....من به کسایی که اکانت آپلود باز ندارن سایت اسپیس ها رو پیشنهاد میکنم که سرعتش برای دانلود رایگان خوبه.

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

داش صالح انقدر زحمت كشيدي تو مديا فاير آپلود ميكردي بهتر بود اما دمت گرم خيلي دوست داشتني هستي همين كه به فكر بچه ها بودي كار بزرگي كردي

این نظر توسط صالح در تاریخ 1348/10/11 و 18:07 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه طرفدارای گل منچستر یونایتد بزرگ شکلک
اینم لینک بازی اول تور تابستانی که تو دو سرور Uploadbaz و Spaceha براتون آماده کردم با حجم حدود 950 مگابایت که کیفیت مناسبی داره و شامل مصاحبه و تحلیل های پیش از بازی هم میشه :شکلک

First Half (560mb)
http://www.uploadbaz.com/g2z64hajunvf
http://www.spaceha.com/oq40t3kzohqs

Seccond Half (395)
http://www.uploadbaz.com/4gytlapcg37q
http://www.spaceha.com/7nhi3ej1zw46


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 664
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,498
  • بازدید ماه : 2,498
  • بازدید سال : 131,087
  • بازدید کلی : 1,719,129
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2