loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 814 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (10)
امروز در شانگهای

توضیح: ساعتها، طبق تشخیص کادر پزشکی هستند - 2 ساعت جلوتر از انگلیس (1 ساعت و نیم عقب تر از تهران)

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

           

گما تامپسون                                                    نیک کوپاک

 

20:39 ما یک گالری از عکسهای تیم تا به اینجا در شانگهای اضافه کرده ایم، از نشستهای خبری گرفته تا تمرینات عمومی و ... همچنین از یک نشست امروز بعد از ظهر در مغازۀ نایک. جایی که خاویر هرناندز، داویده پتروچی و فردریک وسلی یک وسیلۀ بدنسازی جدید را تست کردند. (GT)

16:56 MUTV در مورد هواداران هیجان زده که در تمرین عمومی تیم جیغ میکشیدند و آواز می خواندند، با رئیس یک مصاحبه ترتیب داده است. شما می توانید این مصاحبه را کاملش را در برنامۀ فردای "شمارش معکوس تا آغاز مسابقه" ساعت 18:30 BST از ام یو تی وی تماشا کنید. رئیس در این مصاحبه بازی فردا را نیز بررسی کرده است و در مورد دروگبا نیز سخن گفته است همچنین در مورد زمان اقامت تیم در شانگهای. (GT)

 

14:44 شینجی کاگاوا، در نشست خبری شورلت که قبلا ذکر کردیم، اعلام کرده است که دوست دارد "در عمق" برای یونایتد بازی کند. او می گوید: "من با سرالکس در مورد مکان بازی خودم در دورتموند صحبت کرده ام و به او گفته ام که پست مورد علاقه من پست سر مهاجم مرکزی است. امیدوارم که بتوانم در آن پست بازی کنم." (NC)

 

14:36 ما در تمرین باز (در ملأ عام) هستیم و من یک عکس از هواداران در گالری آپلود کرده ام. که بعضیها یشان با دیدن قهرمانانشان جیغ می کشند! (GT)

 

 14:28 امروز ظهر من در یک نشست خبری چینی به میزبانی شورلت حضور پیدا کردم. که نیک پاول، ریو فردیناند و مایکل کریک در این کنفرانس حاضر بودند. در کنار اکثر سؤالات، از آنها در مورد اینکه چه رشته المپیک بیشتر مد نظر آنها است سؤال شد. هر دوی پاول و فردیناند پاسخ دادند که تنیس (پاول یکی از هواداران نادال است (مثل مترجم!) ولی ریو فدرر را ترجیح میدهد.) و البته همه علاقه شان رابه دو صد متر نهایی مردان نیز نشان دادند. اگرچه کریک گفت که بیشتر به دنبال تماشای بدمینتون و دوچرخه سواری خواهد بود. جایی که انتظار دارد تیم بریتانیا تعدادی مدال کسب کند. یک عکس از پاول را می توانید در گالری عکسها مشاهده کنید. (NC)

(مترجم: این چرا دگمه ش رو تا ته می بنده چلۀ تابستون؟ نیشخند)

 

 12:54 فعالیتهای تجاری گوناگونی در داخل هتل و خارج آن در هر گوشه با تعدادی از بازیکنان مشغول انجام است. من با بردی Brady، لیندگارد و ماکدا در یکی نشست خبری نصفه و نیمه برای Hublot حضور دارم این بازیکنان مشغول جواب دادن به سؤالات خبرنگاران درمورد بازی فردا و نیز اقامت تیم در شانگهای هستند. همچنین از بازیکنان از در مورد نمایشگاه مد خریه هابلت Hublot (شرکت ساعت لوکس و تجملاتی سوئیسی) که قرار است پنجشنبه با حضور بازیکنان برگزار شود سؤال شد، که یکی از روزنامه نگاران به لیندگارد و "تیپ عالیش" برای حضور در Catwalk اشاره شد که سالن رو غرق در خندۀ حاضرین کرد (منرجم: اصطلاح Stint on the Catwalk یا راه رفتن در قسمت مد، کتوالک به اون راه باریک گفته میشود که کسی که می خواهد مد را نمایش دهد، بر روی آن قدم میزند جلوی چشم حاضرین.). (GT)

 

11:41 نیک، دیوید استوول Stowell و من همین الآن یک مصاحبه صوتی با مایکل کریک برای بخش Red Voices ضبط کردیم. صحبت و گفتگو با این هافبک عالی بود. او کمی دربارۀ تور صحبت کرد و همچنین شرح داد که پیشرفت کاگاوا و پاول برای جا افتادن در تیم تا چه اندازه بوده است. او همچنین بزرگترین بازی عمرش را اشاره کرد که کدام بازی بوده است و همچنین خاطره انگیز ترین صحبتهای فرگوسن با تیم را بیان کرد. کاملا ارزش گوش دادن دارد. وقتی که این برنامه روی سایت قرار گرفت، به شما خبر می دهیم. (GT)

 

09:35 به نظر می آید که بازیکنان جوان کاملا با بازیکنان با تجربۀ تیم خو گرفته اند و مچ شده اند. چه در داخل زمین، چه در مسایل خارج زمین. از جس لینگارد در کنفرانس اخیر DHL در مورد روابطش با بازیکنان ترکیب اول تیم و اینکه چگونه با آنها جور می شود، سؤال شد. او پاسخ داد: "ریو همیشه مشغول جوک گفتن است. خیلی با مزه است. ولی هم تیمی شدن با آنها حتی از جوک گفتن و خندیدن هم هیجان انگیز تر است. سرالکس نیز به خوبی در تیم از ما استقبال کرده است. من فقط امیدوارم که در این فصل بتوانم بازی های به مراتب بیشتری در ترکیب تیم اول انجام بدهم." (NC)

 

08:45 اتاق خواب من کن فیکون شده! چرا که لوازم رو کمی جابجا کردیم تا بتونیم برای فیلم برداری هنگام مصاحبه با بازیکنان جا باز کنیم. مبل روی تخت است، میز چایی خوری به داخل حموم انتقال داده شده.... انگار کل شب اینجا پارتی بوده! اگر چه این همه شلوغ کاری و زحمت ارزشش رو داره، وقتی که مصاحبه ما با والنسیا، پتورچی و ماکدا تموم بشه می فهمیم که ارزشش رو داشت. (NC)

 

07:10 امروز روز خیلی شلوغیه، چند مصاحبه بعد صبحانه با بازیکنان داریم، یک مصاحبه تصویری با مایکل کری، پوشش فعالیتهای تجاری و همچنین تمرین باز (در ملأ عام). بنابراین اگر گاهی کمی بلاگ ساکت بود و دیر آپدیت می شد، مارو ببخشید. سعی می کنیم تاجایی که مقدورر باشه شما رو در جریان قضایا قرار دهیم - من الآن دارم به مقدمات مصاحبه با مایکل کریک فکر می کنم و اینکه نظرش دربارۀ تور چیست، آمادگیش چگونه پیشرفت کرده است و نیز نظرات و تفکراتش دربارۀ فصل جدید چیست. (GT)

اگر زود به بازی آمدید، سری هم به فنزون دی اچ ال بزنید:

رختکن ورزشگاه Hongkou

محل بازی یونایتد و شانگهای شنهوا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mamad giggs در تاریخ 1348/10/11 و 2:28 دقیقه ارسال شده است

کاگاوا چرا توی اون عکس میخاد گریه کنه ؟شکلک
عکس چیچا کنار پاول خیلی باحاله ،یعنی چیچا با این شکلک( شکلک )مو نمیزنهشکلک
پاسخ : کنار فردریک وسلیه شکلک
نه پاول شکلک

این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داش شهاب اجرت با آقا سرالکسشکلک
این پاول موقع امضای قرارداد موهاش یه رنگ دیگه نبود؟سرالکس با ظاهر جوونا فک کنم مشکل دارهشکلک فیل جونز دیگه موهاشو رنگ نمیکنه کلورلی و ماکدا هم که کچل شدن دخیا که یه دستم دیگه به موهاش نمیکشه رافائل و فابیو هم که قبلا موهاشونو کوتاه کردن
پاسخ : ای خدا دعا کن بطلبه من یه بار برم توالتهای اولدترافورد رو بشورم برگردم شکلک
پاول خیلی مثبته... خیلی... اعصابم رو داره میریزه به هم...

این نظر توسط xaniar ahmadi در تاریخ 1348/10/11 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

فدات شم پاول جون................
هرطور که دوس داری بگرد....عزیزمشکلکشکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

یه شعر تقدیم به شهاب ....شکلک

عشق یعنی علاقه نه کفگیرو ملاغه
دوست دارم یه عالمه اندازه یه قابلمه
من عاشق تو هستم تو قابلمه نشستم
یه لنگه کفش نو دستم منتظرت نشستم

اینطوری دوستت دارم شهابشکلک
پاسخ : املات رو بخورم! ملاغه ت با دسته تو حلقم شکلک

این نظر توسط justunited در تاریخ 1348/10/11 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود ای ول داداششکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

دمتون گرم امروز در الدترافورداتون خیلی بهتر از قبل شدهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک
رسما دهنتون سرویس! تو امیر با هم رو هم دیگه!
من فقط دارم ترجمه می کنم مثل قبله! حالا سایت باشگاه قبلا بد می نوشت به من چه! شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1348/10/11 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

پاول چه مثبت افتادهشکلک

این نظر توسط kagawa در تاریخ 1348/10/11 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

تو تاج سر مایی داش شهاب اصلا تو بزار ساعت اداری به وقت سائوپائولوشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه دیگه میگم حوصله ندارم تغییر بدم! اسم از سائوپائولو طولانی تر پیدا نکردی؟ شکلک

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

این ستون از دید خبرنگاران مستقر در کیپ تاون، به صورت اجمالی به اتفاقات رخ داده در باشگاه در هر روز کاری می پردازد.....سوتی رو متوجه شدین؟تیم ما الان تو شانگهای هست پس چرا اون بالا زده کیپ تاونشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ولش کن بذار باشه شکلک
من باید هر دفعه که کپی پیست میکنم، صد تا جاشو عوض کنم! مثلا اونجاشم در طول ساعات اداری در اولدترافورد رو باید بکنم شانگها حوصله م نیست شکلک
دو روز دیگه تیم برمیگرده منچستر همه چی درست میشه شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 311
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,145
  • بازدید ماه : 2,145
  • بازدید سال : 130,734
  • بازدید کلی : 1,718,776
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2