loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 355 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (3)

اسکولز به جوانان اعتماد دارد - سایت باشگاه

ترجمۀ اختصاصی

پل اسکولز پس از کار نزدیک با بازیکنان تیم ذخیره ها که در تور DHL حضور یافته اند، حمایت خود از آنها و اعتمادش به تواناییهای آنها را اعلام کرد.

این هافبک کهنه کار، همواره یکی از سرسختترین وکیل مدافعان جس لینگارد بوده است و در برابر آمازولو نیز در کنار این هاقبک جوان بازی کرد ضمن اینکه مارنیک ورمیل، داویده پتروچی و فدریکو ماکدا نیز کمی در کنار او تمرین کرده اند. این چهار نفر همگی نقشی در پیروزی 1-0 در دوربان ایفا کردند و اسکولز نیز کاملا از پتانسیل این جوانان آگاه است. اسکولز به MUTV می گوید:

"من خوشحالم که این بازیکنان جوان اینجا هستند. نیمۀ اول فصل گذشته (زمان بازنشستگی) من با بسیاری از این بازیکنان کار کردم و به خوبی می دانم که چه پتانسیل بالایی دارند و تا چه اندازه می توانند خوب باشند."
"آنها این مسئله را سال گذشته در ترکیب تیم ذخیره ها اثبات کردند و فکر می کنم که تقریبا هر تورنمنتی را که در آن حضور داشتند بردند. و اکنون موقعیتی بزرگ برای آنها محسوب می شود که در تیم اول حضور داشته باشند و تواناییهایشان را نشان بدهند. به عنوان سند این حرف هم بازی شب قبل را نگاه کنید که آنها در بازی حاضر شدند و بسیار هم خوب کار کردند."

از اسکولز سؤال شد که آیا چون خودش مدتی این جوانها را مربیگری کرده است این گونه قضاوت در ذهنش شکل گرفته است؟ و او سریع موضوع را به تمجید از وارن جویس، سرمربی تیم ذخیره ها برگرداند و گفت:

"فرقی ندارد. من فقط حدود دو یا سه ماه کمک دست وارن جویس بودم تا پیش از آنکه مجددا به بازی کردن باز گردم. ولی وارن بود که از این بچه ها مراقبت کرد. اوست که واقعا به آنها کمک کرده است تا به چیزی که امروز هستند تبدیل شوند. همگی آنها بازیکنانی خوب هستند که سخت کار کرده اند و مشتاق هستند که عملکرد خوبی از خودشان به نمایش بگذارند. نقش امثال من، ریو و مایکل تنها این است که اینجا باشیم و این انگیزۀ انها را در این سفر تقویت کنیم و تضمین کنیم که آنها همیشه در این شرایط روحی آماده بودن برای مسابقه قرار دارند."



لینگارد مزد تلاش زیادش را می گیرد - سایت باشگاه

ترجمۀ اختصاصی

هافبک یونایتد، جس لینگارد اعتراف می کند که از پیشرفتش در طوب 12 ماه گذشته شگفت زده است.

او که پس از چشیدن طعم اولین بازی برای تیم بزرگسالان در تور افریقای جنوبی، مورد تمجید سرالکس فرگوسن واقع شده است، اکنون در انتظار فرصتهای بیشتر است تا بتواند در میدانهای بزرگ خودش را نشان دهد.

قطعا یک ورزشگاه تقریبا پر مانند موسس مابهیدا (که میزبان نیمه نهایی جام جهانی 2010 بوده)، تفاوت بسیار زیادی با ورزشگاه هایبوری دارد. یعنی زمینی که لینگار یک سال پیش برای اولین بار از روی نیمکت ذخیره ها برای تیم ذخیره های یونایتد به میدان رفت:

"صادقانه بگویم که این تجربه ای عالی برای من است. حتی من را متعجب نیز کرده است. من بسیار سریعتر از آنچه بقیه فکر می کردند پیشرفت کردم. ولی از زمان شروع فصل تیمهای ذخیره در سال گذشته تا به امروز، که مشغول بازی در تیم اول در تور پیش فصل هستم، از تمامی این دقایق این یک سال لذت بردم و به آن عشق می ورزم."

"من خوشحال هستم. به من فرصت داده شده و اکنون مصمم هستم که ثابت کنم جای من همینجاست و به اینجا تعلق دارم. قطعا (اگر بتوانم جای خودم را در ترکیب تیم اول محکم کنم)، معنای بسیاری خواهد داشت. ولی اگر شما می خواهید که در ترکیب چنین تیمی قرار بگیرید، باید که تلاش مضاعف داشته باشید. شما باید در بازیکنی مثل ریو فردیناند نگاه کنید و ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن در کلاس اول فوتبال را ببینید. من می دانم که باید بزرگتر و قویتر شوم، و بنابراین همین کار را انجام خواهم داد."

لینگارد که از بازیکنان فوتبال مدرن هم کمی لاغر تر است و هم کمی کوتاهتر، اعتراف کرد که در این تابستان کمی وقت و تمرین اضافه صرف قویتر شدن و نیرومندتر شدن خودش کرده است تا برای فصل جدید آماده باشد:

"بخش بزرگی از پیشرفت من مربوز به تلاش سخت من است. من زمان زیادی را به سالن (بدنسازی) می روم و حتی این تابستان را به امریکا رفتم و به تمرینات اضافه و کارهای سرعتی پرداختم. و همگی دارد ثمره اش را نشان میدهد."

و البته لینگارد راه موفقیت را یک شبه طی نکرده است. او از زمانی که تنها 7 سال داشت در یونایتد است. در سالهای اخیر او برای هر دو تیم زیر 18 ساله ها و ذخیره های یونایتد درخشیده است و اخیرا نیز در مصاحبه ای اعلام کرده است که از یک انتقال قرضی از اولدترافورد استقبال می کند.

"این یک مسیر پیشرفت طبیعی است. شما از آکادمی به تیم ذخیره ها ارتقا پیدا می کنید و امیدوارید که خوب عمل کنید و بتوانید یک انتقال قرضی را تضمین کنید."

"برای من بسیار خوب بود که سرمربی من را به تور آورد تا تجربه کسب کنم. اگر قرار باشد که من به انتقال قرضی بروم، آنگاه این حس بودن در تیم اول در این تور قطعا در آن انتقال قرضی به من کمک خواهد کرد. آنگاه هدف این خواهد بود که خوب عمل کنم و به باشگاه برگردم و برای جایگاه در ترکیب تیم اول بجنگم. این دقیقا همان کاری است که دنی ولبک در دورۀ حضورش در ساندرلند انجام داد."

همانند ولبک، لینگارد نیز که متولد Warrinton است، در طول عمرش هوادار وفادار یونایتد بوده است. "تا جایی که به یاد می آورم، تمام کاری که آرزویش را داشتم، بازی برای این باشگاه بوده است."

"من از هفت سالگی در باشگاه بوده ام. راه درازی برای من بوده است که تا اینجا پیشرفت کرده ام. من تمام عمرم را سخت تلاش کرده ام و اکنون این زحمات دارد نتیجه می دهد."



استقبال آموس از انتقال قرضی به هال - سایت باشگاه

ترجمۀ اختصاصی

بن آموس اعتراف کرد که او پس از بازگشت به منچستر از تور DHL، در انتظار آینده و بازی در تیم اول در باشگاه هال سیتی است.

این دروازه بان 22 ساله در سفری به پرتغال همراه بازیکنان هال سیتی بوده است و کمی با بازیکنان این تیم آشنا شده است. در مصاحبه ای اختصاصی با ManUtd.com، در طول پروژۀ یونیسف در افریقای جنوبی، آموس دربارۀ چشم انداز بازی تحت نظر تیم چمپیونشیپی استیو بروس در فصل آتی کمی صحبت کرد.

"قطعا من در سفری که با تیم هال سیتی به پرتغال داشتم، کمی اوضاع را مزه مزه کرده ام. علی رغم اینکه تمرینات کمی سخت بود، با این حال من حس کردم که بازیکنان و کارکنان تیم با من همخوانی دارند و بنابراین من واقعا خوشحالم و امیدوارم بتوانم بازیهای زیادی را در فصل آتی به کارنامۀ خودم اضافه کنم."

"حس من این است که این انتقال، دقیقا همان چیزی است که من برای رسیدن به سطح بعدی در فوتبال به آن نیاز دارم."

آموس که به تازگی در ماه می قراردادی سه ساله با یونایتد امضا کرده است، نشان داده است که آینده ای درخشان در اولدترافورد دارد و به دنبال این است که به رقابت با داوید دهیا و آندرس لیندگارد بپردازد."

"این قرارداد نشاندهندۀ تمایل باشگاه و همچنین من است. می دانید. اگر باشگاه می گفت که آنها آینده ای در من نمی بینند، اگر سرمربی می گفت که آینده ای در من نمی بیند.، قطعا من این قرارداد را امضا نمی کردم. او هنوز هم به من باور دارد و من نیز هنوز باور دارم که می توانم این رقابت را انجام دهم بنابراین زمانهای پرهیجانی پیش روی من است."



بلکت و تحقق رؤیاهای کودکی - سایت باشگاه

ترجمۀ اختصاصی

تایلر بلکت با حضور در ترکیب یونایتد در تور DHL، رؤیاهای کودکیش را تحقق بخشید.

این بچۀ بومی و محلی، که تازه 18 سال سن دارد، در بازی برابر آمازولو در دوربان از روی نیمکت به میدان آمد تا در نقش مدافع چپ بازی کند. و از روزی که اولین بازی رسمیش را برای تیم سرالکس انجام داده است، لذت می برد.

در حالی که پاتریس اورا مشغول استراحت پس از یورو 2012 است، هنوز هم می تواند فرصتی برای این نوجوان وجود داشته باشد تا بتواند خودش را به عنوان پشتیبان اورا در فصل جدید علی رغم تجربۀ کمش اثبات کند. او به MUTV می گوید:

"این اتفاق می تواند یک رؤیایی باشد که به حقیقت می پیوندد. از زمانی که من یک پسربچۀ کوچک بودم، رؤیای بازی برای یونایتد را در سر می پروراندم. هنوز که هنوز است، من عکسهایی از گیگز، اسکولز و فردیناند را رو دیوار اتاق خود دارم! بازی برای تیم اول اتفاقی عالی خواهد بود."

"اهل منچستر بودن، خودش به معنای این است که بودن در کنار بقیه در اینجا (برای من) بسیار خارق العاده است. خود کسب تجربه به تنهایی عالی است. چیزهای زیادی از بودن در اینجا و دیدن بازیکنان و نحوۀ آمادگی شان برای مسابقات می شود آموخت. این به شما انگیزه می دهد که همواره سخت کار کنید و خودتان را در سطح بقیه حفظ کنید. شما همیشه باید سختتر کار کنید و هرچه در توانتان هست انجام بدهید تا بتوانید در نزدیکی سطح آنها باشید."

"وقتی که ما از هواپیما پیاده شدیم، من در طول فرودگاه قدم می زدم و محیط ساکت بود. فکر نمی کردم که آدمی آمده باشد، ولی وقتی که بیرون فرودگاه آمدیم، به یکباره انگار دنیا عوض شد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

سایت گل- آرسن ونگر، مربی باتجربه آرسنال، معتقد است که تیمش گرچه نمی تواند پا به پای سایر تیمها، از نظر مالی، خریدهای جنجالی داشته باشد، اما هنوزهم می تواند برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد. آرسنال 7 سالی است که در دستیابی به جام قهرمانی ناکام بوده و آخرین قهرمانی این تیم به برددر فینال اف ای کاپ مقابل یونایتد در سال 2005 برمی گردد. آخرین موفقیت آنها در لیگ برتر هم در سال 2004 رقم خورد که این هفتمین جام بزرگ کارنامه ونگر از زمان روی کارآمدنش در آرسنال در سال 1997 بود.

از سال 2004 به بعد تیمهای متعددی مانند چلسی و سیتی با بهره گیری از سرمایه ثروتمندان خارجی ، آرسنال را پشت سرگذاشتند تا تیم ونگر از کورس رقابت مالی با آنها جا بماند. با این وجود مربی سابق موناکو معتقد است که آرسنال این فصل می تواندباوجود تمام این تفاوتها برای کسب جام بجنگد.


ونگر در صحبتهایی به تایم آوت هنگ کنگ گفت:« در ابتدا باید بگویم که اینکه ما نمی توانیم با ریخت و پاشهاوهزینه های این باشگاه ثروتمند، برابری کنیم، بدان معنا نیست که نتوانیم در زمین مسابقه با آنها رقابت کنیم.وقتی که من تازه به انگلیس آمده بودم، این مسائل مطرح نبود و هر باشگاه در حد منابع خودش خرید می کردو چلسی و منچسترسیتی، مشکلات جدید لیگ انگلیس هستند ولی با وجود جو جدید مالی ،سیاست های ما تغییری نکرده و ما مثل همیشه پردانگیزه هستیم و اگرپولی داشته باشیم آن را خرج خواهیم کرد ؛ آن هم به شیوه ای هوشمندانه.»

ونگر ادامه داد:« ما همیشه پول خرج کرده ایم؛ چون می خواهیم همیشه بازیکنان تراز اولی راخریداری کنیم و اگر به تاریخ تیم ما در 15 سال اخیر نگاه کنید، ما همیشه بازیکنان تراز اولی داشته ایم.اصلا این طور نیست که اگر نمی توانی از نظر مالی به رقابت بپردازی، بدان معناست که نمی توانی به جام قهرمانی برسی.پول خرج کردن برای جذب یک بازیکن تراز اول قابل دفاع کردن است ولی بیهوده پول خرج کردن، نشان می دهد که تونگرانی هایی داری..هواداران ما باید از نحوه علمکرد تیممان، کیفیت بازیکنانی که داریم و شرایط اقتصادی باشگاه احساس غرور کنند.ما با توجه به شرایط باشگاه، دلایل زیادی داریم که احساس غرور کنیم. ما تیم خوبی را ساخته ایم و استادیوم خوبی را هم در زمان کوتاهی بنا کرده ایم.شرایط مالی قدرتمندی داریم و همیشه در سطوح بالا سربلند بوده ایم.»

این مربی 62 ساله درمورد معرفی قوانین مالی «فیرپلی» به این نکته اشاره کرد که معرفی این قوانین، برای موفقیت های آینده باشگاه ها اساسی خواهد بود:« ما در ابتدا باید ببینم که قوانین مالی فیرپلی چطور اعمال خواهند شد و چه اثری خواهند داشت ولی من معتقدم که این قوانین، رقابتهای لیگ برتر را هیجان انگیزتر می کند. اگر قوانین به خوبی معرفی شوند، خیلی به نفع باشگاه آرسنال خواهد بود. من نمی خواهم بهانه بیاورم ولی دوست دارم تا این قوانین به خوبی پیاده شوند »

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

ای جون ای جونشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

عاشقه همچین پستهایی هستم...دمت گرم شهاب عزیز..........شکلکشکلک
پاسخ : خیلی مخلصیم داداش شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 335
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,169
  • بازدید ماه : 2,169
  • بازدید سال : 130,758
  • بازدید کلی : 1,718,800
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2