loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 813 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (60)

پست ثابت

Read a preview of Sunday's DHL Tour game between Valerenga and Manchester United at the Ullevaal Stadium in Oslo, Norway

بازی دوستانۀ تور اروپایی DHL

والرنگای نروژ - منچستر یونایتد

شروع بازی ساعت 18:30 به وقت تهران

ترکیب بازی در این پست اعلام خواهد شد

شنیده میشه مایکل کین جوان در پست مدافع چپ بازی می کنه امشب!

لینک تماشای بازی:

- لینک 1 -

- لینک 2 -

- لینک 3 -

- لینک 4 -

ترکیب تیم:

Lindegaard; Valencia, Vidic, Ferdinand, M Keane; Nani, Scholes, Carrick, Young; Rooney, Welbeck

برای سلامتیش صلوات! عشقه! عشق!

قلبقلبقلبقلب

بچه ها گزارش باشه؟ اینجور که از کامنتتاتون بوش می آد فکر نمی کنم کسی امروز علاقه به گزارش داشته باشه با اخبار مورا!  نیشخند

بسم الله! بریم برای گزارش متنی از سایت گل! ببخشید برای تأخیر!

دقیقۀ 1: بازی آغاز میشه

2: یونایتد ترکیبی بسیار قوی رو برای بازی امروز به میدون فرستاده. ویدیچ هم از مصدومیت برگشته!

3: نانی در حال آزار و اذیت و آزمایش کسیه که مأمور مهارشه! توپ رو به جناح راست میبره و یک ضربۀ خطا از یار مقابلش می گیره. به نظر می آد که دفاع والرنگا امروز آزمایش سختی داره. من اینطور فکر میکنم

5: رونی توپ رو برای نانی در جناح راست ارسال می کنه، نانی هم توپ رو به سمت راستش می فرسته و والنسیا رو توی عمق راه میندازه ولی سانتر این مرد اکوادوری بلاک می شه ه یک کرنر برای یونایتد به دست می آد.

6: متأسفانه چیزی از کرنر عاید یونایتد نمی شه و علی رغم اینکه نانی فرصت شوتزنی داشت، استوپ و ضربه ش به توپ توپ رو از پاش دور می کنه

8: حالا والرنگا کمی توپ رو در جناح راست خودشون در اختیار دارند و از ضربۀ مایکل کین به توپ یک پرتاب به دست می آرن. ولی یونایتد به زودی باز توپ رو در اختیار می گیرن.

9: پل اسکولز داره خودش رو برای پاسهای بلند در طول فصل گرم می کنه! و اینکار رو هم با یک پاس قطری بسیار عالی به نانی انجام میده! تا الآن (اسکولز) در فرمی عالی به نظر اومده.

10: شروع بازی در نروژ کمی بی روح بوده، اوایل کمی همکاریهای نانی و والنسیا مهیج بود، ولی الآن هر دو تیم کمی عقب نشسته اند.

12: یک موقعیت گلزنی برای یونایتد، والنسیا از جناح راست سانتر می کنه که توپ دفع شده توسط مدافعین مستقیما به نانی میرسه ولی شوت اون توسط دروازه بان مهار میشه.

14: باز هم نانی ایجاد خطر میکنه. این وینگر از جناح راست به تو میزنه و یک پاس زمینی رو برای ولبک ارسال می کنه. ولبک سعی می کنه که یه ضرب توپ رو به نانی برگردونه ولی نمی تونه موفق باشه و والرنگا توپ رو دفع می کنه.

16: اولین حمله برای والرنگا. مایکل کین به راحتی در جناح چپ دریبل می خوره، ولی لیندگارد میاد و توپ رو جمع می کنه.

17: یک تلاش عالی از Zajic برای والرنگا. این مرد صرب از راه دور شوت می زنه ولی توپ زوزه کشان از تیر عمودی سمت چپ لیندگارد عبور می کنه.

20: یک حرکت زیبای دیگه از نانی: توپ رو با پشت پا برای کریک ارسال می کنه که به سمت جلو یورش آورده بود. ولی با تعجب باید بگم که پاس کریک به ولبک ضعیف بود.

21: یک موقعیت خوب دیگه برای والرنگا Anene توپ رو روی پای راستش میاره و میشوته. توپ کمونه می کنه و به بیرون میره. نزدیک بود.

22: این بار یک فرصت  برای یانگ. نانی یار مقابلش رو از پیش رو برمیداره و به یانگ پاس میده. ولی شوت یانگ بلاک میشه. الآن به نظر میآد که یانگه که با ولبک جلوی خط حمله هستند، در حالی که رونی به جناح چپ رفته.

25: پس از یک حرکت عالی، یک ضربۀ آزاد برای یونایتد در گوشۀ محوطۀ جریمه به دست می آد. یک حرکت هماهنگ از والنسیا و نانی در جناح راست والنسیا رو راه می ندازه. او هم رونی رو پیدا می کنه. رونی هم به جلو برای ولبک پاس میده. ولبک هم به تو میزنه و سرنگون میشه. ضربۀ آزاد.

26: نانی، رونی و اسکولز همگی پشت توپ قرار گرفتند. ولی رونیه که ضربه رو میزنه و با ضربۀ سر دیوار دفاعی، یه کرنر برای یونایتد به دست می آرد.

27: رونی نزدیک بود گلزنی کنه، روی تیر دو منتظر سانتر یانگ بود ولی توپ با اختلاف کمی از سر رونی عبور می کنه.

28: اسکولز خیلی با تمارض Anene که با کمترین برخورد با اسکولز خودش رو به زمین انداخت حال نمی کنه. والرنگا یک ضربۀ آزاد به دست میاره ولی حاصلی برای والرنگا نداره چرا که سانتر مستقیما به بیرون میره

29: یک حرکت خوب دیگه از یونایتد و باز هم نانی در متن این حرکت هستش. اسکولز یک پاس چیپ برای نانیی میندازه، و نانی مجددا توپ رو به منطقۀ خطر بر می گردونده. ولی هیچ یک  از بازیکنان یونایتد نمی تونن که خودشون رو به توپ برسونن.

31: نانی تلاش می کنه یه نفر به دل حریف بزنه از مرکز زمین. ولی توسط گونزالز متوقف می شه.

34: یونایتد کنترل بازی رو در دست داره و این بار ولبکه که شانس خودش رو امتحان می کنه. اول یک حرکت بدن نشون می ده که می خواد شوت کنه ولی نمی زنه، در تلاش دومش توپ رو ات دار به گوشۀ دروازه میزنه ولی توپ به بیرون می ره.

36: کرنر برای یونایتد. والنسیا از یار مقابلش به خوبی عبور می کنه و توپ رو سانتر می کنه به محوطه. ولی توپ کمونه می کنه و از محوطه خارج می شه.

38: یک موقعیت دیگه برای ولبک. ولی باز هم نتیجه مثل قبله: سانتر رونی رو با ضربۀ سر به بیرون می زنه.

39: یک حرکت ترکیبی عالی بین رونی و ولبک. مهاجم جوان به رونی پاس میده. و رونی هم بلافاصله توپ رو توی محوطه به ولبک بر می گردونه. ولی ولبک نمی تونه توپ رو به خوبی کنترل کنه و دروازه بان میاد و توپ رو جمع می کنه.

40: یک سانتر خوب از نانی که توپ رو بین دفاع و دروازه بان میندازه. ولی دروازه بان در دفع توپ درست اون رو به داخل موحوطۀ خطر بر میگردونه. ولی با این حال روی توپ برگشتی کریک نمی تونه شوت خوبی رو روونۀ دروازه بکنه.

41: عجب واکنشی توسط Kongshavn!!! والنسیا به جلو یورش می بره و توپ رو به عقب توی محوطه برای ولبک ارسال می کنه، ولی دورازه بان به زیبایی هرچه تمام تر صربۀ محکم ولبک رو از فاصلۀ چند یاردی مهار می کنه.

43: ولبک امروز واقعا زهردار نشون داده. این بار او خودش موقعیت گل ایجاد می کنه، از مدافعان عبور می کنه و از 25 یاردی اقدام به شوتزنی می کنه. ولی باز هم Kingshavn توپ رو با کف دست به اوت می فرسته.

44: یک ارسال عالی از جناح چپ توسط یانگ. ولی ضربۀ سر رونی با اختلاف از کنار تیر عمودی به بیرون میره.

45: عجب موقعیتی برای سولیمان!!! Berre از جناح راست سانتر می کنه و سولیمان از چنگ والنسیا فرار می کنه و میاد که توپ رو با اختلاف تنها چند اینچ به بیرون بزنه!!

45+1: سوت نیمه در اسلو بین منچستریونایتد و والرنگا به صدا در می آد. یونایتد کنترل بازی رو در دست داشت و موقعیتهای زیادی هم به دست آورد. ولی موفق نشدند که توپها رو به ثمر برسونن و تازه نزدیک بود اواخر نیمۀ اول تیم میزبان از آنها پیش بیفتد. تا به حال بازی مفرحی رو شاهد بودیم.

گزارش نیمۀ اول در ادامۀ مطلب قرار داده شد.

گزارش نیمۀ دو:

46: یونایتد نیمۀ دوم رو شروع می کنه.

47: نانی داشت روی پاس بلند کریک صاحب موقعیت میشد، ولی تعویضی بین دونیمۀ والرنگا، Hirschfeld زودتر از نانی به توپ میرسه.

48: یک سانتر ضعیف از والنسیا که به توپ جمع کن می رسه (؟)

50: وای باید برای یونایتد 1-0 میشد. اسکولز توپ رو به نانی میسپره و نانی هم سانتر می کنه ولی رونی ضربه سرش رو زیر توپ میزنه و توپ با اختلاف به بیرون میره.

بچه ها اگه مایل بودین، برای اینکه بقیه مجبور نشن ریفرش کنن، یک نفر خیر داوطلبانه گزارشهارو توی نظرات کپی کنه. جای داش قاسم علی خالی قلب

52: یک سانتر خوب دیگه از نانی از جناح راست که برای ولبک ارسال می کنه. ولی بازهم این هیرشفلده که زودتر خودش رو به توپ میرسونه

54: بازی در نیمۀ دوم باز تر از نیمۀ اول دنبال میشه که قطعا به نفع یونایتد خواهد بود.

56: نانی بار دیگه از جناح راست توسط والنسیا راه می افته و سانتر می کنه. اسکولز نزدیک بود هد بزنه. ولی در نبرد هوایی موفق نیست.

59: والرنگا در این نیمه نمایش پایدار تری داشته، ضربۀ سر Arene راهی به دروازۀ لیندگارد نداره و به اوت می ره.

61: تعویض برای یونایتد! کاگاوا و اندرسون به بازی می آن!

62: شاید ربطی به این بازی یا حتی ربطی به فوتبال نداشته باشه! ولی برای کسانی ه علاقه مند هستن بگم که اندی مورای همین الآن با شکست روجر فدرر مدال طلای تنیس المپیک رو برای بریتانیای کبیر به دست آورد. (مترجم: ایول حال روجر رو گرفت نیشخندزبان)

63: هواداران نروژی امشب بی صبرانه منتظر درخشش اسکولز بوده اند، و حتی با یک تلاش از راه دور اسکولز، به نظر می آد که داشتن به آرزوشون می رسیدن. ولی شوتش به بیرون میره.

64: والنسیا از جناح راست حمله می کنه و یک سانتر چیپ رو به مرکز و جایی که تعداد زیادی بازیکن یونایتد بودن می فرسته، ولی توپ روی سر اندرسون و رونی نمی شینه و والرنگا توپ رو دفع می کنه.

65: نانی رو گوشۀ محوطه سرنگون می کنن و ضربۀ آزاد برای یونایتد به دست می آد. اگرچه تصاویر تلویزیونی نشون می ده که خطــــــــــــــا تــــــــــــــــــــــــــــوی محوطه بوده!!!!

66: اندرسون ضربۀ آزاد رو به مقصد دروازه می زنه ولی هیرشفلد به راحتی توپ رو جمع می کنه.

67: یک حرکت عـــــــــــالــــــــــــی از یونایتد. کاگاوا به زیبایی هرچه تمامتر استادانه یار مقابلش رو دور میزنه و توپ رو توی محوطه به یانگ میرسونه. ولی سانتر کوتاه یانگ در طول دروازه والرنگا به هیچ یار خودی نمی رسه.

68: باز هم بازی زیبا از یونایتد. یانگ رونی رو شت مدافعین راه می ندازه. رونی هم توپ رو به عقب به کاگاوا می رسونه. ولی توپ خیلی عقب تر از کاگاوا بود و بهش نمی رسه، ولی به نانی میرسه و نانی می شوته. ولی شوتش با اختلاف به جایگاه تماشاچیها میره!

70: والرنگا در معدود تک و توک موقعتهاش هست و سولیمان از یک زاویۀ بسیار تنگ می شوته. ولی توپ کمونه می کنه و کرنر برای والرنگا به دست می آد.

71: رونی توپ رو از  رووووووووی خط دور می کنه! توپ مستقیم به تیر دو اومد و سولیمان هد زد سمت دروازه که رونی توپ رو از روی خط بیرون می کشه!

74: نانی و کاگاوا یک حرکت ترکیبی زیبا رو در گوشۀ چپ محوطه انجام میدن. ولی شوت هافبک ژاپنی با اختلاف از تیر دو به بیرون می ره.

75: نزدیک بود والنسیا گلزنی کنه. اسکولز یه پاس برای این وینگر ارسال می کنه که او هم به جلو یورش میاره ولی تلاشش با اختلاف از کنار تیر دو به بیرون میره.

76: دو نوجوان مهیج برای یونایتد به بیرون میان! نیــــــــــــــــــــک پـــــــــــاول و جـــــــــــــس لینگــــــــــــارد! قلببه خط هافبک یونایتد اضافه می شن.

78: تغییرات زیاد و انبوه باعث شد کمی بازی کند بشه. ولی شکر خدا دوباره بازی اوج گرفته.

81: والرنگایی ها ادعا می کنن که لینگارد روی Arene پنالتی مرتکب شده عصبانی ولی داور باهاشون هم عقیده نیست. نیشخند

83: یک حرکت خوب از کین که به زیبایی توپ رو به گوشۀ محوطه می رسونه و به سمت چپ به نانی پاس می ده، و نانی هم یک سانتر کوتاه می فرسته که خود کین نمی تونه بهش برسه.

84: یک حرکت عالی دیگه از یونایتد. نانی با  پیچ و تاب از دفاع عبور می کنه  کاگاوا رو در جناح چپ تغذیه می کنه. ولی ضربۀ کاگاوا که چیزی بین شوت و سانتر بود رو هرناندز نمی تونه کاری باهاش بکنه.

87: آخرین موج حملات یونایتد برای زدن گل برتری. پاول تقریبا روی پاس نانی در موقعیت خوبی قرار داشت ولی شوت این مهاجم بلاک می شه.

88: یک واکنش شانسی از هیرشفیلد دروازه بان والرنگا. کاگاوا با یک پاس بسیار زیبا والنسیا رو صاحب توپ می کنه. والنسیا هم توپ رو به محوطه خطر ارسال می کنه که هرناندز یه ضربه به توپ میزنه ولی توپ کاملا شانسی به دروازه بان می خوره و دفع می شه عصبانی

90: باز هم گل برای یونایتد به ثمر نمی رسه. اندرسون گوشۀ محوطه وقت تلف می کنه و نهایتا تلاش می کنه که شوتش رو گوشۀ دروازه حریف بخوابونه، ولی ارتفاع توپ زیاد بود.

90+2: پایان بازی. 0-0 تموم میشه. تیم لیگ برتری حاکم مطلق بازی بود ولی نتونست علی رغم چند موقعیت و حرکت عالی گلی به ثمر برسونه. مهمترین نکته برای یونایتد بازگشت ویدیچ است که از ماه دسامبر دور از میادین بود. بازی بعدی برای یونایتد، در گوتنبرگ چهارشنبه برابر بارسلونا خواهد بود.

مارکر بدون هیچ حرف اضافه ازتون خداحافظی می کنم! بریم افطار التماس دعا قلب

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امير(orton) در تاریخ 1348/10/11 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

اه دير رسيديم رفتم دوستامو بيارم ديرشد اهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط 4030 در تاریخ 1348/10/11 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

inam yeki dgasheشکلک
پاسخ : بزدل جان چلسی رو گفتم چشماتو وا کن
-----------------------------
این نظر ویرایش شد

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان خسته نباشی .شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلامت باشی داداش شکلک

این نظر توسط . در تاریخ 1348/10/11 و 21:20 دقیقه ارسال شده است

mosavi shod
lucase darepitam takzib shodشکلک
پاسخ : چطوری نقطه میلاد چلسی m.mahdi یا در یک کلام چطوری بزدل؟ کسی که با این همه اسم میاد من خودم یه اسم براش انتخاب کردم!

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

خوب شد رفتم افطار چون اینا گل نزدن

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

بیاین چت روم اختصاصی طرفداران منچستر یونایتد

http://us5.chatzy.com/44120035519240

این نظر توسط قاسم على در تاریخ 1348/10/11 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

نوكرتم آرش جان وظيفه بود

این نظر توسط Arash در تاریخ 1348/10/11 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

قاسم علی جان شما هم سنگ تموم گذاشتی داداش...
ممنون ازت

این نظر توسط امین در تاریخ 1348/10/11 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

به به بازگشت کاپیتانشکلک از صدتا برد و گل مهمتر بودشکلک
پاسخ : یعنی کاپیتان بیاد فکر کنم هر ده بازی یه گل به زور بخوریم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1348/10/11 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

خيلي ممنون داش شهاب ولي گزارشهاي اميرك يه چيز ديگه ست كاف تحبيب بوداشکلک
پاسخ : خواهش


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 128,901
  • بازدید کلی : 1,716,943
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2