loading...
منچستريونايتد Manchester United
رامین بازدید : 322 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (14)

ما با خاوير هرناندز در هواپيمای عازم دوربان نشستيم تا در مورد تور پيش فصل صحبت کنيم.

  1. هفته اول بازگشتت به کارينگتون چطور بود؟بسيار خوب بود که بازگشتم.من واقعاً از تعطيلات تابستانيم در مکزيک با همه خانواده ام و دوستانم لذت بردم اما بايد بگويم که بودن در کارينگتون را از دست دادم.از بازگشت و ديدن هم تيميهايم و شروع تور پيش فصل بسيار خوشحالم.اين اولين کاملترين تور پيش فصل برای من خواهد بود چرا که در طی دو تابستان گذشته من  اعضای تیم را در امريکا حين برگذاری تور ملاقات کردم.من از قبل از اين تور پيش فصل -تمرين در کارينگتون و بعد رفتن به تور به دو کشور جايی که هواداران زيادی داريم لذت ميبرم.

  2. چقدر مهم خواهد بود که يک تور پيش فصل کامل را بعد از فقط بودن در بخشی از دو تور قبل را داشته باشی؟مهم خواهد بود و من فقط ميخواهم که از ان لذت ببرام و بهترينم را انجام دهم.ميدانم که احتياج دارم که به اموختن ادامه دهم-شما هيچوقت اموختن را متوقف نميکنيد و من ميخواهم که به پيشرفت ادامه دهم و به سختی کار کنم تا  محبت افرادی که به من اعتماد کردند را  تلافی کنم. ميدانم که احتياج دارم تا داخل و خارج زمين حرفه اي باشم و ميخواهم مطمئن شوم که برای فصل جديد اماده هستم.

  3. همانطور که از تجربه اش خبر داری(تجربه کردی)، تور به بازيکنان جديد کمک خواهد کرد که جا بی افتند...بله قطعاً.مهمترين چيز برای بازيکنان جديد آشنايی هرچه زودتر با بقيه بازيکنان  و گذراندن زمان با انهاست.برای انها خوب خواهد بود که با ما تمرين کنند و همچنين با تمام چيز ها در مورد تمام بخش های باشگاه آشنا شوند.انها(نيک پاول و شينجی کاگاوا)هر دو واقعاً جوانهای خوبی هستند،انها به سختی کار ميکنند و خيلی حرفه اي هستند.مهم است که ما طرز فکر برد و پيروزی را که در يونايتد داريم را ادامه دهيم.بازيکنان جديد در مورد ان(آنرا)از بازيکنان با تجربه مثل گييگزی و اسکولزی خواند اموخت. انها ميتوانند چيز های زيادی را به همه بازيکنان جوان بياموزند.

  4. چه چيزی بقيه بازيکنان به تو درباره نحوه پذيرايی و برخوردی که  از سوی طرفداران در تور ميتوان انتظارش را داشت گفته اند؟(ميخندد)انها به من گفته اند که مخصوصاً در اسيا همه طرفداران ديوونه يونايتد هستند. انها همان چيز را برای افريقای جنوبی ميگويند که برای من يک کشور ويژه و خاص ميباشد به دليل اينکه من اولين جام جهانيم را انجا بازی کردم.من خاطرات خيلی خوبی را از بازی در انجا دارم و هم اکنون رفتن به انجا با همتيميهای يونايتديم برای من شگفت انگيز است.من واقعاً چشم انتظار ملاقات طرافداران در هر دو کشورم.

    رامين

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

مفت خور بی خاصیت.

این نظر توسط dent87 در تاریخ 1348/10/11 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

man be shakhse kheili dusesh daram omidvarm kheili kheili pishraft kone o yeki az behtarinaye donya she

این نظر توسط melika در تاریخ 1348/10/11 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

کاش میومدن اینجا(که هیچ وقت نمیانشکلک)اونوقت میدیدن که طرفدار یعنی چیییییی تو اسیاشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

اگه نظر شخصی منو بخای میگم اصلا شایعه نزارید و هر وقت قطعی شد خبرش رو بزارید و من عاشق این مصاحبه ها هستم .ناب نابه .به قول اینا اکسکلوسیو از manutd.com هست و خیلی باحاله.تو دنیا تکهشکلک

این نظر توسط رامین در تاریخ 1348/10/11 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

I Missed carington
یعنی دلم تنگ شد واسه کارینگتون
نه از دستش دادم

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

از این به بعد هرکی خواست نظرات پستش بره بالا به من بگه.یه نظر میدم توش مینویسم به نظر من بچه ها زیاد استقبال نمیکنن.یه استقبالی ازش میشه!
البته مجانی نیست ها!30% رو قبل کار میگیرم.20% هم باید بره تو حساب مدیربرنامه هام.
--------------------------
دیگه من برم.خداحافظ(چرا علامت بای بای نداره؟)شکلک(اینم که بیشتر مال خواهرانهشکلک)

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

امیر جان دشمن من طرفدارای چلسی و لیورپول و من سیتین.این سه دسته هم همیشه در حال غلط کردنن.

این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

دشمنت غلط بکنه بابک شکلک

این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

بذار شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

بابا ما یه غلطی کردیم!شما به دل نگیرید.شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,972
  • بازدید ماه : 1,972
  • بازدید سال : 130,561
  • بازدید کلی : 1,718,603
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2