loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 924 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (42)

یونایتد امروز در نشست خبری، کاگاوا و پاول را معرفی می کند

منچستریونایتد امروز به صورت رسمی در یک نشست خبری، خریدهای تابستانی خود، شینجی کاگاوا و نیک پاول را معرفی می کند.

سرالکس فرگوسن نیز در این نشست در اولدترافورد رأس ساعت 12:30 BST با رسانه ها گفتگو می کند.

کاگاوا به تازگی از دورتموند خریداری شده و پاول نیز پس از کمک به صعود کرو الکساندرا، به یونایتد پیوسته است. هر دو بازیکن برای اولین بار از زمان پیوستنشان به یونایتد، با رسانه ها گفتگو می کنند تا سپس دوشنبه در راستای تور تابستانی DHL همراه همتیمیهایشان پرواز کنند.

گزارشگران ManUtd.com نیز در این نشست حاضر خواهند شد و اخبار را تا ساعت 13:00 BST به استحضار شما می رسانند.



کیکو مصمم برای تأثیر گذاری در اولدترافورد

فدریکو ماکدا بیش از این نمی تواند برای شروع فصل جدید صبر کند، فصلی که خودش اعتراف می کند که فصلی تعیین کننده برای دوران ورزشیش در منچستر یونایتد خواهد بود.

ماکدا مثل بمب در 17 سالگی با یک گل پیروزی بخش خیره کننده در سال 2009 برابر استون ویلا در اولین بازیش، پا به عرصه گذاشت. اما به دلیل مصدومیتهای متوالی و دوره های قرضی ناامید کننده در تیمهای سمپدوریا و کوئینز، در سه سال گذشته تنها در 12 دیدار برای یونایتد به میدان رفته است.

آخرین دورۀ قرضیش در Loftus Road (زمین کوئینز) خوب پیش می رفت - تا جایی که در یک ماه در شش دیدار نیز از ابتدا به میدان رفت - اما یک مصدومیت قوزک بد موقع فصل او را پایان داد و پس از آن نیز ناچار به عمل جراحی شد.

او از 2 فبریه در مسابقه ای رسمی به میدان نرفته است، و به همین دلیل است که نام بردن از تورهای پیش فصل یونایتد در افریقای جنوبی، چین و اروپا لبخندی به پهنای صورتش بر چهرۀ این جوان بیست ساله می نشاند.

او به ManUtd.com می گوید: "من بی صبرانه منتظر این تور هستم. همیشه دیدار هواداران در کشورهای دیگر بسیار عالی است. دیدن آدمهای جدید، شهرهای جدید، شما فرهنگهای مختلفی را تجربه می کنید."

"من تا زمانی که با باشگاه در سال 2009 به خارج نرفته بودم، نمی دانستم که باشگاه تا چه اندازه بزرگ و جهانی است. ولی جو مالزی، کره و اندونزی واقعا مرا تحت تأثیر قرار داد. ما پشتیبانانی عالی در سرتاسر دنیا داریم و من از بودن در چنین تیمی لذت کامل می برم."

"برگشتن به منچستریونایتد عالی است. وقتی که شما قرضی به باشگاههای دیگر می روید، (تازه) متوجه می شوید که بازی کردن برای این تیم چقدر مهم است. من واقعا از بازگشت خوشحالم و نمی توانم برای شروع فصل جدید بیش از این صبر کنم."

"فصل گذشته ناامید کننده بود. در شش ماه اول من فرصت کافی در اینجا برای بازی پیدا نکردم بنابراین ما به این نتیجه رسیدیم که بهتر است من به یک دورۀ قرضی بروم. وقتی که به QPR رفتم، اوضاع کمی خراب شد، مخصوصا درد قوزکم. اما اکنون خیلی بهتر هستم و می خواهم که فصل را خوب آغاز کنم. این فصل برای من یک فصل بزرگ خواهد بود."



 

شینجی و لذت بردن از رقابت در منچستریونیاتد

شینجی کاگاوا ایمان دارد که می تواند در مسیری که آن را "بزرگترین چالش" دوران ورزشی خود نامیده است، پیشرفت کند.

این هافبک تهاجمی، پس در حالی که در سطح دوم فوتبال ژاپن توپ می زد، پیشرفتی برق آسا و شهاب سنگ گونه داشت، به طوری که با تیم بروسیا دورتموند، دو بوندسلیگای متوالی را به دست آورد. و همچنان مشتاق است که این موفقیت را ادامه دهد.

او به نشست خبری بین المللی خود در اولدترافورد می گوید: "من بسیار از بودن در اینجا خوشحالم و هر روز، از فرصتم برای پیشرفت خودم و ارتقا استفاده می کنم. قطعا حضور در اینجا بزرگترین آزمایش و چالش دوران ورزشی من خواهد بود و امیدوارم که اینجا درسهایی بیاموزم و پیشرفت کنم."
"من همیشه گفته ام که باید کیفیت بازی خودم را ارتقا ببخشم: اکنون این زمان اندکی که که اینجا بوده ام، کمی حس متفاوت دارم. باشگاه و جو اطرافش، در بالاترین سطح است، و وقتی که بقیه ملی پوشان نیز به ما ملحق شوند، قطعا بهتر هم خواهد شد."
"من قطعا اکنون (فشار) توجه رسانه های دنیا را حس می کنم. من عضوی از یک باشگاه عالی در منچستر یونایتد هستم. من فکر می کنم که بتوانم از پس این فشار بر بیایم و تقریبا مطمئن هستم که می توانم خودم را با شرایط لیگ برتر تطبیق بدهم."

"همه چیز اینجا به من می گوید که اینجا یک باشگاه عالی است و من مفتخرم که در اینجا بازی کنم. من می خواهم سهم خودم را (در تیم) با به دست آوردن نتایج خوب و محکم ایفا کنم."

این بازیساز فرار (چند پسته) که البته اذعان کرده است نقش محوری و مرکزی را بیشتر ترجیح می دهد، می گوید که می خواهد هرچه سریعتر زبان انگلیسی را فرا بگیرد تا زندگی و فرهنگ انگلیسی در باشگاه جدیدش زودتر برایش قابل هضم باشد:

"زبان برای من بسیار مهم است. من بسیار برای یادگیری انگلیسی انگیزه دارم. امیدوارم که بتوانم هرچه سریعتر این زبان را فرا بگیرم تا بتوان با همتیمیهایم ارتباط برقرار کنم."

سرالکس فرگوسن عقیده دارد که تور آتی DHL به این تازه وارد کمک می کند که زودتر خودش را با همتیمیهایش وفق بدهد:
"او این فرصت را دارد که در این تور، بازیکنان را بشناسد و با سبک و سیاق کاری ما آشنا شود و خو بگیرد. البته مشکل زبان نیز وجود دارد. من مطمئنم که او انگلیسی - یا اسکاتلندی - خود را بهبود می دهد که مسلما در آینده برایش این کار آسانتر خواهد شد. ولی مسلما او زمانهای که من از کوره در می روم و صبرم سر می آید، لهجۀ اسکاتلندی من را نخواهد فهمید!"

"من فکر می کنم که یک روال و پیشرفتی برای عادت کردن او به زبان وجود خواهد داشت. مطمئنم که زبان انگلیسی را ساده تر از آلمانی فرا می گیرد. و خوب کمی آلمانی بلد است."



پاول در جستجوی پیشرفت

نیک پاول از فرصتی که برای پیشرفت در اولدترافرود به دست آورده است، حس خوبی دارد.

این سرباز تازه به خدمت گرفته شده از کرو در تابستان، با تیم اول تمرین خواهد کرد و برای یافتن شانس حضور در میانۀ میدان تیم سر الکس، تلاش خواهد کرد.

از آنجایی که جو رسانه در باشگاه یونایتد برای این نوجوان تازگی داشت، او اولین کنفرانس خبریش را اینگونه آغاز می کند:
"در کرو، یک دوربین بود و یک نفر مصاحبه کننده. در یونایتد کل دنیا حاضرند!"
"در کارینگتون، حتی با اینکه ساخت و ساز اطرافش ادامه دارد، کاملا در نظر من با کرو متفاوت است. من فکر می کردم که امکانات کرو همه چی تمام هستند، اما با دیدن امکانات اینجا، اینجا برای من یک دنیای کاملا متفاوت است."

سرالکس معتقد است که این بازیکن 18 ساله، هنوز هم رشد فیزیکی بیشتری خواهد داشت، اما متعهد شد که این جوان هر روز با تیم اصلی تمرین خواهد کرد."

"پاول اضافه می کند: "من هنوز مسیر زیادی برای پیشرفت دارم. من هنوز نزدیک بالاترین پتانسیل خودم نشده ام."

"من امیدوارم که به آنچه مردم از من انتظار دارند، برسم. من می خواهم نشان بدهم که یک بازیکن منچستریونایتد هستم و می خواهم که تواناییهایم را نشان بدهم."

به زودی یک مصاحبۀ اختصاصی با نیک پاول روی ManUtd.com قرار می گیرد.



 

 

سرالکس به دنبال خریدهای بیشتر

سرالکس می گوید که در ادامۀ ورود شینجی کاگاوا و نیک پاول به منچستریونایتد، ممکن است یک یا دو خرید دیگر نیز صورت بگیرد.

سرمربی یونایتد، در سخنی در نشست خبری معرفی این دو تازه وارد می گوید:

"ما ممکن است که یک یا دونفر دیگر به خدمت بگیریم. وقتی یک تورنمنت مهم ورزشی بین المللی می گذرد، یک وقفه در بازار نقل و انتقالات روی می دهد. ولی اکنون که مسابقات قهرمانی اروپا پایان یافته است، ما تلاش می کنیم که باز هم افرادی را به خدمت بگیریم."
"ما همیشه در به خدمت گرفتن بازیکنان بلافاصله در پایان فصل خوب عمل کرده ایم - به جای اینکه کل تابستان را سر و کله بزنیم.در مورد کاگاوا، کمی مذاکرات طولانی شد و چند هفته ای طول کشید. در مورد پاول نیز ما می دانستیم که داریو گرادی (مددیر ورزشی کرو الکساندرا) به ما در جذب سریع این بازیکن کمک خواهد کرد."

سرالکس در مورد پست اصلی پاول با گرادی صحبت کرده است و البته آنها در کرو او را به عنوان مهاجم نفوذی و عمقی استفاده می کردند. "من از داریو پرسیدم که آیا نیک می تواند در نقش یک هافبک مرکزی ایفای نقش کند؟ داریو فکر می کند که این پست اصلی نیک است و خود نیک هم همینطور فکر می کند بنابراین ما کاملا سر پست بازی او توافق داشتیم. ما امید داریم که او یک بازیکن ماینی خوب باشد و او را در این پست پرورش خواهیم داد."

در مورد نقش کاگاوا، رئیس می گوید: او جلوتر (از پاول) بازی خواهد کرد. ما نباید با توجه به ورود یک بازیکن شیوۀ بازی خود را تغییر دهیم، ولی کاگاوا می تواند متفاوت باشد. او می تواند به ما نیروی مضاعفی در یک سوم هجومی به ارمغان بیاورد. اگر رکورد گلزنی او ادامه پیدا کند، او می تواند بازیکن بسیار خوبی برای ما باشد (مترجم: فرگی خدایی کلا بازیکنا رو با تعداد گلاشون میشناسه! نیشخند)

کاگاوا فصل گذشته، دومین گلزن برتر دورتموند بود. و پس از اینکه به زودی خود را با دو قهرمانی در بوندسلیگا با شرایط اروپا وفق داد، این ملی پوش ژاپنی مصمم است که سریعا با فوتبال انگلیسی نیز خو پیدا کند.

"شینجی با ما به افریقای جنوبی می آید و پس از آن به چین می آید و بنابراین شما به زودی می توانید (بازی) او را ببینید."

"به محض اینکه او عادت کرد و برخی عبارات فوتبالی را که بازیکنان ما به کار می گیرند، فرا گرفت، او آمادۀ بازی هواهد بود. و به راحتی می تواند اولین بازی لیگش را انجام دهد. من مشکلی از این نظر ندارم."

پاول شاید برای اولین بازیش باید بیشتر منتظر بماند، ولی او نیز در تور پیش فصل حضور خواهد داشت:

"من فکر می کنم که در مورد نیک، او هنوز کمی رشد فیزیکی خواهد داشت، مانند انتظاری که ما از هر بازیکن هجده سالۀ دیگر داریم. ولی او در ترکیب تیم اول خواهد بود و هرروزه با ما تمرین خواهد کرد."

سرالکس می گوید: "فوتبال فرصتهایی را برای بازیکنان جوان به ارمغان می آودر. و ما همیشه به بازیکنان جوان میدان خواهیم داد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 8:30 دقیقه ارسال شده است

بابک
آقا این چه وضعیه.نه شکلک عصبانیت رو داره نه شکلک بالا آوردن.من علاقه ی خاصی به این دو تا شکلک دارم.

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

ایولا...انشالله یا مورا یا موتینیو..یا هردوششکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

قبلی من بودم justunitedشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

حالا باید بریم و بازیکنان بیشتری رو بخریم اولیش هم لوکاس درسته که گرونه ولی بعد چند سال می تونیم سه برابر بفروشیم شکلک
پاسخ : چرا بفروشیمششکلک
لوکاس جوریه که بعید میدونم یه دفه یادش بیاد که تیم مورد علاقه اش تو دورام کودکی ريال لاشخور بودهشکلک اگه بگیریمش تا آخر همینجا نگهش میداریمشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

راست میگه عکسو بر دارید لطفا .اصلا هم خوشگل نیست ها یکی خوشگلشو بذارید دست ساز باشه خیلی خوبه

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1348/10/11 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

123 امتحان میشه به نظرتون حالا خوبه؟

این نظر توسط ali 8 در تاریخ 1348/10/11 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا عکس بالای صفحه رو عوض کنید پارک دیگه تو تیم نیست.سایت رسمی عکس رو تغییر داده .

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

فهمیدم قضیه چیه...
اونایی که میان داخل پست از پایین پست نظر رو ارسال می کنن، اسم رو میذاره...
ولی کسایی که پنجره نظرات رو باز می کنن، اسمشون ارسال نمی شه...
اینم بامبول جدید رزبلاگه... هرروز یه ساز می زنه... شکلک عصبانی هم نذاشتن آدم عصبانیتش رو نشون بده

این نظر توسط Shahab در تاریخ 1348/10/11 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

بچه ها بچه ها!
طبق کشفی که الآن کردم فکر کنم اگه با نام کاربریتون وارد شید نظر ارسال کنید، اسم میذاره...
البته بعضیها با نام کاربری هم وارد نشدن اسم گذاشته اونو دیگه نمی دونم چرا

این نظر توسط Masoud Darkness در تاریخ 1348/10/11 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

بی صبرانه منتظر شروع تور و بعدش فصلمشکلک خیلی خوبه که همه مصدوم ها هم دارن به تیم برمی گردن و تیم یک دست و کاملی برای شروع فصل خواهیم داشتشکلک
فقط خواهشا با شروع بازی های پیش فصل لینک آنلاین بازی ها رو تو سایت قرار بدین که ما منتظر بازی شینجی و نیک هستیمشکلکشکلک
زنده باد شیاطین سرخ


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 618
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,452
  • بازدید ماه : 2,452
  • بازدید سال : 131,041
  • بازدید کلی : 1,719,083
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2