loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 754 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (7)
امروز در بیلبائو

توضیح: ساعتها، تماماً به وقت محلی اسپانیا هستند. یعنی یک ساعت جلوتر از GMT

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!


20:40 امروز بازیکنان از یک جلسۀ تمرینی خوب لذت بردند. والنسیا قوی و آماده به نظر می رسد - داشتن دوبارۀ او عالی است. من اکنون برای شام بیرون می روم. فردا صبح ساعت 10:30 به ساعت محلی دوباره پیش شما خواهم بود.



20:25 ورزشگاه San Mames ورزشگاه زیبایی است و من بی صبرانه منتظرم فردا ببینم که این ورزشگاه در یک روز مسابقه، چه جوی دارد. این ورزشگاه رسما قدیمی ترین وررزشگاه در اسپانیا است - افتتاح در سال 1913 - اگرچه اتلتیک کلوب مدت زیادی اینجا نخواهند ماند چرا که زمین جدیدشان سال آینده آماده می شود. من با مردمی که صحبت کردم، از روابط ویژۀ بین هواداران و بازیکنان باسک سخن گفتند، مارسلو بیلسا نیز پس از برد مرحلۀ نیمه نهایی ماه گذشتۀ تیمش در کوپا دل ری در برابر میراندز در بارۀ جو ورزشگاه گفت: "پیش از این که به اینجا بیایم، به من دربارۀ این جو گفته شده بود، ولی شنیدن کی بود مانند دیدن. فوق العاده است. من هیچگاه ورزشگاهی به این پرشوری و تأثیرگذاری ندیده بودم. حس خوبی به شما دست می دهد وقتی که می بینید فوتبال می تواند چنین شوری ایجاد کند." و خوب انتظارات من پس از شنیدن این سخنان از جو ورزشگاه سن مامز بالا رفته است.



20:10 من چند ویدئو از نشست خبری و همچنین از حلسۀ تمرینی تیم در سن مامز برای شما آپلود کرده ام. لینک سمت چپ صفحه.


18:37 من می خواهم برای تماشای جلسۀ تمرینی یونایتد به بیرون بروم. من گزارش تمرین را امروز عصر و هنگامی که به هتل محل اقامت تیم بازگشتم، آپ می کنم. فعلا خدانگهدار.


18:35 این هم از نشست خبری که به پایان رسید. برخی تیترهای جالب در آن وجود داشت که می توانید از پستهای 18:08 من به این سمت آنها را دنبال کنید.



18:33 به عنوان آخرین سؤال، از سرالکس پرسیده شد که آیا هیچ یک از بازیکنان اتلتیک کلوب توانایی بازی برای یونایتد را دارند؟ رئیس پاسخ داد: "چند بازیکن در تیم کنونیِ بیلبائو حضور دارند که در آینده درخشان عمل خواهند کرد. آنها جوانند و شما می بینید که جای پیشرفت برای آنها هست. برخی باشگاه ها به دنبال آنها خواهند آمد و آنها نیز ممکن است که علاقه داشته باشند تیم را ترک کنند. من انتظار دارم که شاید به زودی دو یا سه تن از آنها در تیم ملی راه بیابند. و پس از آن نیز (تیمی که انتخاب می کنند) به نیت و هدف خود آنها بستگی دارد."


18:32 سخنان بیشتر از سرمربی دربارۀ انرژی اتلتیک کلوب: "انها در سفر هتفۀ گذشته شان در اولدترافورد، انگیزه و انرژی فوق العاده ای داشتند، ولی گفتن اینکه بتوانند این هفته نیز با همان انرژی به کارشان ادامه دهند یا خیر، دشوار است. ما انتظار را بر این می گذاریم که می توانند. ما تنها نیاز داریم که نمایشمان را یک پله بالا ببریم."


18:30 سرالکس دربارۀ غیبت فیل جونز و اندرسون می گوید: "جونز سرماخورده بود. او دیروز دچارش شد. اندرسون نیز ممکن است به دلیل مصدومیت همسترینگ، 4 تا 5 هفته قادر به بازی نباشد. برخی مصدویمیتهای همسترینگ می توانند بسیار جدی تر باشند ولی ما باید صبر کنیم تا هفتۀ بعد صبر کنیم تا برآیند بهتری از میزان مصدومیت او (و میزان زمان لازم برای ریکاوریش) داشته باشیم."


18:28 چیچاریتو مجددا سخنی می گوید: "ما باید مراقب باشیم. ما شیوۀ بیلبائو را می شناسیم. آنها توپ را در نقاط زمین پاس می دهند و به گردش می اندازند، انرژی فوق العاده ای دارند و حریفشان را به خوبی تحت پرس قرار می دهند. ما باید بازی خودمان را انجام دهیم. ما باید سخت تلاش کنیم - حتی بیشتر از آنها. ما فرصتی داریم که این کار را بکنیم و ما ایمان خود را حفظ می کنیم. برای ما مهم است که گلی دریافت نکنیم. ما باید سخت تلاش کنیم تا این کار را بکنیم. و البته ما می دانیم که ما به گل زدن احتیاج داریم."


18:26 سرالکس دربارۀ رقیب فردا، اتلتیک کلوب می گوید: "ما هفتۀ گذشته سند و مدرک کافی دیدیم از اینکه اتلتیک کلوب تیمی نوظهور است که تا چه حد توانایی خوب بازی کردن را دارد. نمایشی خیره کننده از جانب آنها بود. نه تنها از نظر تواناییهایشان، بلکه از نظر انرژی نیز فوق العاده بودند. آنها بیشترین میزان مسافت دویده شده در بین حریفانی که در اولدترافورد در ده سال اخیر بازی کرده اند را از خود به جای گذاشتند. آنها یک تیم نوظهور هستند که من فکر می کنم در چند سال آینده بسیار عالی عمل خواهند کرد."


18:24 خاویر هرناندز هم اینجا در نشست خبری است. او می گوید "ما یک شانس دیگر داریم تا از بازی فردا به دور بعد صعود کنیم - ما قصد داریم که به تلاش و نبرد ادامه دهیم. رقابت دشواری است ولی ما می خواهیم که ایمان خود (به توانایی بردن) را حفظ کنیم و می خواهیم که با تلاش زیاد، نتیجۀ دلخواهمان را کسب کنیم."


18:21 سرالکس دربارۀ شیوۀ بازی فردا: "ما تلاش می کنیم که پیروز شویم. رسیدن به چنین هدفی، مستلزم یک نمایش خوب است. ما باید امید داشته باشیم که نمایشمان بهتر از نمایش در بازی اولدترافورد باشد، که من مطمئننم قطعا چنین خواهد بود." سرالکس دربارۀ اهمیت اروپا در میزان آموزش و یادگیری بازیکنان جوان گفت: "لیگ قهرمانان تجربه ای است که شما همیشه چیزی از آن به دست می آورید. ناکامی جوانان در آن اهمیتی ندارد، همواره چیزهایی هست که از این جام بیرون بکشید که به درد جوانان بخورد. ما تعدادی از جوانانمان را در این جام به بازی گرفتیم و امیدوارم که از آن درس آموخته باشند."


18:20 سرالکس دربارۀ حفظ فشار روی منچسترسیتی گفت: "ما به تلاشمان ادامه دادیم و نهایتا در آخر این هفته یک نفس راحت کشیدیم. و اکنون از خودمان انتظار داریم که دیگر دچار لغزش و سقوط در جدول نشویم. ما می خواهیم که بازی هایمان را ببریم. ما یک بازی دشوار را روز یکشنبه پشت سر گذاشتیم. ما روی کاغذ بازی های آسانی داریم، اما مسئله این است که شما روی کاغذ بازی هایتان را انجام نمی دهید! شما باید در زمین فوتبال بازی کنید و اطمینان دهید که نسبت به نمایشهایتان مسؤولیتپذیر هستید." سرالکس دربارۀ تقابل یکشنبه با ولوز گفت: "شما باید تیمهای ته جدول را جدی بگیرید. آنها همواره برای زندگیشان می جنگند."


18:14 سرالکس دربارۀ برباتف: "او توانایی بازی کردن در ترکیب فردا را دارد ولی مسئله این است که من گزینه هایی توانایی در خط مهاجم در اختیار دارم. وضعیت قرارداد او اینگونه است که ما قرارداد او را یکطرفه یک سال تمدید می کنیم، ولی طبق مذاکراتی که با او داشته ایم، او خواستار بازی در تیم اول است و ما در تابستان باید روی این مسئله هم فکر کنیم. فعلا که او در یونایتد می ماند. من به آنچه او می گوید گوش می دهم. من فکر می کنم که او نگران این است که موقعیت کافی برای حضور در ترکیب تیم ثابت را پیدا نمی کند. اما برای من سخت است که چنین چیزی را برای او تضمین کنم. وقتی در سن 31 سالگی است، همچین تقاضایی از جانب او قابل درک است. و ممکن است به این منجر شود که او به دنبال جای دیگر باشد."


18:11 سر الکس: "من فکر می کنم که مارچ همیشه برای ما یک ماه مهم بوده است، و البته طبق تاریخ، ماه خوبی برای ما بوده است. اکنون ما باید شروع کنیم و بازیهایمان را ببریم." سر الکس دربارۀ انتخاب ترکیب تیمش گفت:" من گزینه ای ندارم، چرا که جونز بازی نمی کند و اسمالینگ هم 100 در صد آماده نبود. او تنها آنقدر آماده بود که روی نیمکت بنشیند. بنابراین من از رافائل در سمت راست استفاده می کنم، به همراه جانی اونز و ریو فردیناند در دفاع مرکزی. در ترکیب میانه نیز شاید یک یا دو تغییر انجام دهیم."


18:08 سرالکس: "این بازی سختی برای ما خواهد بود. اتلتیک کلوب پس از برد در اولدترافورد، شانس بسیار بزرگی برای صعود دارند. این رقابتی است که البته در ماورای توان ما نیست. آمار بازیهای خارج از خانۀ ما به ما کمک خواهد کرد - ما بسیار خوب عمل کرده ایم. ما تنها به یک نمایش خوب احتیاج داریم."


18:07 اینجا در سن مامز، نشست خبری سرالکس در حال آغاز شدن است...


16:52 خوب زمان این رسیده است که من بروم پایین و با مربی به ورزشگاه برویم. من مجددا آنلاین خواهم شد.


16:20 من قبلا از نشست خبری حرف زدم و البته این نشست تا پیش از ساعت 18:00 به وقت محلی (20:30 به وقت تهران) آغاز نخواهد شد. با این حال من برای تنظیم کارها زودتر می خواهم به ورزشگاه سن مامز بروم. سرالکس و چیچاریتو امشب پاسخگوی رسانه ها خواهند بود.


16:08 من دو عکس از موزۀ هنرهای ویژۀ گوگنهایم و اطراف هتل اقامتمان به گالری عکس ها اضافه کرده ام. همچنین یک عکس از سگِ غول پیکرِ نگهبان که با هزاران گل تزئین شده است و در بیرون موزه نشسته و از موزه نگهبانی می کند. همچنین یک عکس هم از لابی هتلمان. اگر با دقت نگاه کنید، می توانید یک تور بسیار بزرگ را ببینید که مملو از سنگهاست و در طول راه تا طبقۀ هفتم هتل کشیده شده است. آسانسورها و بالابرها نیز مشخصند که البته شیشه ای هستند، نوعی که هیچ گاه مورد علاقۀ من نبوده است. من هر وقت سوار این آسانسورها می شوم، مجبورم چشمان خود را (از ترس) ببندم.


 


16:05 با این وجود، دیشب گزارش شده که نه فرناندو لیورنته، و نه اسکار دی مارکوس که هر دو در اولدترافورد گلزنی کردند، دیروز همراه اتلتیک تمرین نکرده اند و حضورشان در بازی فردا در ابهام است. من سعی می کنم وقتی که برای نشست خربی پیش از بازی به ورزشگاه می روم، اطلاعات بیشتری بدست بیاورم.


15:22 پیش از دیدار برگشتشان در لیگ اروپا برابر یونایتد، اتلتیک کلوب یکشنبه برابر اوساسونا 2-1 شکست خورد. فرناندو لیورنته، آندره هِررا Andre Herrera و خاوی مارتینز همگی در شروع مسابقه استراحت داده شده بودند، با این حال لیورنته و هررا در بین دو نیمه به میدان آمدند. لیورنته موفق به گلزنی هم شد، ولی اتلتیک کلوب نتوانست امتیازی به دست بیاورد. با این حال آنها 4 دیدار اخیر خانگیشان را پیروز شده اند و کل این فصل نیز در خانه شان تنها دو بار شکست خورده اند.


15:10 بازیکنان وظایف و کارهایی که باید در بازی فردا شب انجام دهند را به خوبی می دانند. در یک مصاحبه با ManUtd.com، اشلی یانگ اشاره کرده است که هدفشان یک پیرزی 2-0 و یک clean Sheet است.


14:27 در طول پروازمان من یک گفتگو با یکی از همسفرانمان داشتم که نامش وین بود. درسته با آقای رونی. من کمی با Wazza (لقب وین رونی) برای این شمارۀ Inside United، گفتگو کردم. موضوعاتی دربارۀ رقابت قهرمانی در لیگ، گلهای او، و سفر ماه آینده شان به ورزشگاه اتیحاد. او همچنین نظرش دربارۀ بازی فردا را به من گفت - تا فردا پیش از شروع بازی این مصاحبه را روی سایت خواهید دید. مصاحبۀ کامل نیز در Inside United ماه آینده چاپ خواهد شد - قطعا ارزش خواندن خواهد داشت.... حتی با اینکه خودم دارم تبلیغ مصاحبه خودم را می کنم!


14:02 همین الآن به هتل محل اقامت تیم رسیده ایم، بسیار زیبا و مدرن است. ورزشگاه سن مامز نیز خیلی از هتل دور نیست - حدودا 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد، ضمن اینکه موزۀ معروف هنر های ویژۀ تجسمی گوگِنهایم در بیلبائو، که توسط آرشیتکت امریکایی، Frank Gehry طراحی شده است، نیز در همین حوالی است. من مشابه این موزه را در نیویورک دیدن کرده ام و قطعا از این یکی هم دیدن می کنم یا حداقل یک گشتی در اطرافش می زنم - نمایی که من از روی کاناپه دارم آن را می بینم، خارق العاده است.


نمایی زیبا از این موزۀ هنری


13:20 شاید این اولین دیدار بابی چارلتو از بیلبائو باشد، چرا که او در ژانویۀ سال 1957 در تیم یونایتد به میدان نرفته بود. اگر چه او اولین دیدار معروفش برای یونایتد را در همان فصل برابر تیم همنامش چارلتون اتلتیک به میدان رفت و دو گل نیز به ثمر رساند، اما در هیچ یک از دو دیدار رفت و برگشت برابر اتلتیک کلوب در آن سال جایی نداشت. او 12 روز پس از دیدار برگشت با اتلتیک کلوب، به ترکیب یونایتد برگشت و موفق به هت تریک در برابر..... بله مجددا در برابر چارلتون شد. (AB)


13:15 شاید بتوان گفت مه کسی بیش از همه در فرودگاه توجه ها را جلب می کند، نه وین رونی است و نه خاویر هرناندز و نه هیچ یک از بازیکنان کنونی. اسطورۀ یونایتد و سفیر باشگاه، سر بابی چارلتون اکنون در مرکز توجهات است، و او با خوشحالی روی باز با کارکنان متعدد فرودگاه که برای عکس گرفتن با او می آیند، روبرو می شود. (GT)


13:13 صحبت از بازی سال 1957 شد، شما می توانید گلها را - البته فقط 6 تا از 8 گل را - در شکست 5-3 برابر اتلتیک با کلیک کردن روی لینکهای سمت چپ صفحه مشاهده کنید. به لهجۀ گزارشگر Pathe News در تلفظ کردن دنیس وایولیت توجه کنید. جوری تلفظ می کند که انگار مهاجم ما فرانسوی است! (Adam Bostock)


12:54 ما پس از یک پرواز خوب و آرام، همین الآن در فرودگاه بیلبائو فرود آمده ایم. دیدن چنین آفتابی دلچسب است - مجری MUTV، استوارت گاردنر نیز در این سفر همراه تیم است و دمای هوا را در توئیتر خودش، 19 درجه گزارش کرده است. دمایی که کمی از دمای هوای صبحهای زود منچستر گرمتر است. و قطعا می توانیم بگوییم که آن طوفان برف و کولاکی که در آخرین و تنها سفر یونایتد به اینجا (در سال 1957 با تیم سرمت بازبی) اتفاق افتاد، این بار روی نخواهد داد. (GT)


11:05 فراموش نکنید که گِما امروز تمامی اخبار را به صورت زنده از نشست خبری پیش از بازی سر الکس برای شما گزارش می کند. رئیس امروز در نشست خبری، توسط چیچاریتویی همراهی میشود که در آخرین باری که یونایتد در اسپانیا پیروز شده بود، گل پیروزی بخش را به ثمر رسانده است - برد 1-0 در خانۀ والنسیا در سپتامبر 2010 - . گِما همچنین عکسها و ویدئوهایی را از تمرینات تیم در سن مامز برای شما در این بلاگ قرار خواهد داد. (NC)


09:55 تا Gemma در هواپیما است، من به شما این نکته را بگویم که در لینک سمت چپ صفحه می توانید لینک ویدئوی بازرسی بازیکنان یونایتد و البته سر بابی چارلتون در فرودگاه را مشاهده کنید. سر بابی تنها بازیکن قدیمی یونایتد نیست که به این سفر می رود. اندرو (اندی) کول و اندی ریچی نیز همراه تیم به اسپانیا می روند و من شکی ندارم که Gemma کمی با یک یا هر دوی آنها گفتگو و مصاحبه خواهد کرد. (Nick Coppack)


09:28 اکنون همۀ بازیکنان بازرسی شده اند و ما در سالن انتظار منتظریم تا پروازمان اعلام شود. مدت زمان پرواز تا بیلبائو کمتر از 2 ساعت طول خواهد کشید و انتظار داریم دما زمان ورود ما به اسپانیا 10 درجه باشد (و در طول روز تا 20 درجه افزایش پیدا کند!). زمان بعدی که من برای شما خواهم نوشت، از اسپانیا خواهد بود. تا آن زمان خدا نگهدار.


09:12 لیست نهایی ترکیبی که به بیلبائو سفر می کند:

Amos, De Gea; Evans, Evra, Fabio, Ferdinand, Rafael, Smalling; Carrick, Cleverley, Giggs, Park, Pogba, Scholes, Young, Valencia; Berbatov, Hernandez, Rooney, Welbeck

 

08:55 در حالیکه من در انتظار رسیدن بقیه بازیکنان هستم، اجازه بدید که به شما توضیح دهم یونایتد با چه سناریوهایی می تواند در بازی فردا شب صعود کند. کمی پیچیده است ولی من سعی می کنم تمام تلاشم را برای بهتر توضیح دادن آن بکنم. برای رسیدن به دور یک چهارم نهایی، یونایتد باید با اختلاف دو گل پیروز شود. به عنوان مثال با نتایج 2-0 یا 3-1. یک برد 3-2 بازی را به وقتهای اضافه خواهد کشاند، در حالیکه اگر ما با به ثمر رساندن بیش از 3 گل پیروز بازی باشیم، به توجه به قانون گل زده در خانۀ حریف، صعود خواهیم کرد. هر تساوی ما را از لیگ حذف خواهد کرد. امیدوارم واضح شده باشد. مسلما دشوار خواهد بود و دیدن اینکه اتلتیک با توجه به موقعیتی که دارند، چگونه بازی را دنبال می کنند، جالب خواهد بود. من گمان می کنم که آنها تلاش خواهند کرد کار را در همان دقایق اول تمام کنند. درست مانند آنچه در اولدترافورد انجام دادند.


08:39 خوب باز هم یک داستان تکراری: سر الکس فرگوسن و مایک فیلان اولین افرادی هستند که به فرودگاه می رسند، به همراه پل اسکولز که پشت سر آنها است. دیگر شرط بستن روی این قضیه که کدام ترکیب یونایتد اول به فرودگاه می رسد، جوابش واضح شده است.


08:32 من در فرودگاه بازرسی شده ام و اکنون نشسته ام تا هر بازیکنی که می آید، کنار اسمش یک تیک بزنم. به محض اینکه ترکیب کاملی که به اسپانیا پرواز خواهد کرد مشخص شد، من اینجا در این بلاگ برای شما می نویسم. ما شایعاتی شنیده ایم مبنی بر اینکه اندرسون در ترکیب نخواهد بود، در حالی که نانی نیز دیدار برابر وست بروم را به دلیل یک کوفتگی در تمرین از دست داد و اسمالینگ نیز مسئلۀ مصدومیت سرش مطرح است. ما امیدواریم که آنتونیو والنسیا را در هواپیما ببینیم، چراکه فرگوسن در آخر هفتۀ قبل گفت که این بازیکن اکوادوری از ابتدای این هفته تمرینات کامل را آغاز می کند.


08:00 پاسپورت: چک شد. لبتاپ: چک شد. دمپایی: چک شد (آخه اسپانیا الآن آفتابی و با دمای 22 درجه است!). آی فون: چک شد. خوب الآن دیگر وقت این است که من به سمت فرودگاه منچستر پرواز کنم تا به همراه تیم برای بازی برگشت برابر اتلتیک کلوب به بیلبائو پرواز کنم. به یاد داشته باشید که ما پس از شکست در اولدترافورد، اکنون باید برنده شویم، ولی یونایتد تیمی نیست که در هیچ بازی ای از پیش حذف شده باشد، حال در هر موقعیتی که می خواهد باشذ. و امیدوارم که رسیدن به صدر جدول لیگ برتر در هفتۀ گذشته، همان روحیه و انرژی مثبتی باشد که تیم برای این دیدار دشوار لازم داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

shahab emrooz gol kashti pesar , khaste nabashi ....
anderson bara ma bazikon besho nist be khoda ya hamash masdoome ya doros bazi nemikone.
delam bara berba ham misooze bazi moghe ha hagheshe ama fergie be khatere in ke mikhad tarkibo avaz kone va nasle jadidesho roo kkone majboore berba ro fada kone !albate fek konam شکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط DOCTERY در تاریخ 1348/10/11 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

نويسندگان عزيز
واقعا خسته نباشيد
اين سايت تنها سايتيه كه من مشتري پروپا قرصشم بخدا
دمتون گرم
خدا قوت
همتونو دوست دارمشکلک
به اميد صعود يونايتد
ان شاءا...
پاسخ : ایشالا که صعود کنیم!
علیرضا من یه معذرت خواهی به تو بدهکارم شکلک
یادته روز اول به اسم علیرضا کامنت گذاشتی من گفتم حتما کس دیگری هم با اسم شما می آد؟ راستش هنوز کسی نیومده! آقا خلاصه شرمنده حلال کن! شکلک
پاسخ : ايشالا صعود ميکنيم.چاکرتيم عليرضا جون دل به دل راه داره ما هم دوست داريم و مرسی از تعريفات

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

وای ببین چقدر ترجمه.
حتی خوندشون هم یک ربع طول می کشه . حالا فکر کنین چقدر طول کشیده اینهمه ترجمه بشه شکلک
واقعا دستتون درد نکنه . خیلی زحمت می کشین شکلک
پاسخ : نوکرتم علی جون، اتفاقا منم فکر نمی کنم کسی حوصله ش بکشه همه رو بخونه! جدا خوندنش حوصله می خواد.
شکلک

این نظر توسط One united در تاریخ 1348/10/11 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

Fek nakonam so'od konim:-( makhsusan ke alan sadrim:-(

این نظر توسط علی فقیه عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

بچه های سایت خسته نباشید شکلک
این روزا اینقد سرم گرمه بازیهاست که زحمات شمارو یادم میره تشکر کنم . ممنونشکلک
پاسخ : شما حضورت قدر صدتا تشکر خستگی رو از تن آدم در میبره! امیرهم بارها گفته ما بیشتر از تشکر، تشنۀ همین حضور شما هستیم شکلک

این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

agha phil jones koosh pas ????

این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

ehtemalan in tarkib bazi mikone:
de gea,evra,ferdinand,evans,fabio,carrick,scholes,valencia,young,welbeck,rooney
پاسخ : خوب شد گفتی رامان من اصلا حواسم نبود جونز کجاست پس؟ شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 737
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,571
  • بازدید ماه : 2,571
  • بازدید سال : 131,160
  • بازدید کلی : 1,719,202
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2