loading...
منچستريونايتد Manchester United
رامین بازدید : 408 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (3)

 

تاریخ تولد ۱۳۶۹/۰۱/۲۱
محل تولد مکلسفیلد ، انگلستان
پست دروازه بان
تیم ملی انگلستان
اولین بازی 23Sept 2008 v Boro
تعداد بازی

8

بن آموس دربازه بان جوان و با استعدادی است که برای تیم ملی جوانان انگلستان بازی کرده است.


سنگربان بلند قامت و اهل مک کلسفیلد از سن 11 سالگی آغاز به پیمودن مراحل ترقی خود را در اولدترافورد کرده است و در جولای 2006 به آکادمی این باشگاه پیوست. در فصل 2006 – 2007 جایگاه خود را در تیم زیر 18 ساله های یوناتد تحت مربیگری پل مک گینس مستحکم کرد و در نوامبر 2007 برای اولین بار در تیم رزرو به میدان رفت.


بن در مسابقات پیش فصل 2008- 2009 دوبار به میدان رفت و در این بازی ها قابلیت های خود را به نمایش گذاشت، و پس از آن به سرعت جایگاه ثابت خودش را بدست آورد. در سپتامبر 2008 در مسابقه مقابل میدلزبورو در جام کارلینگ آموس بازی چشمگیری را به نمایش گذاشت و عامل مهمی در پیروزی یونایتد بود.


بن با نمایش مهارت و قابلیت های ذاتی خود کادر مربیگری را متقاعد کرد که در آخرین لحظات به جای بن فاستر مصدوم در جام جهانی باشگاه ها همراه تیم عازم مسابقات شود.


در فصل 2009 -2010 بصورت قرضی در دو باشگاه پیتربورو و باشگاه نروژی مولده بازی کرد، و پس از آن مجدداً در تیم اول یونایتد در جام کارلینگ در مقابل تیم وولوز حضور پیدا کرد و در آن بازی یونایتد پیروز میدان بود، سپس در آخرین بازی از مرحله گروهی جام قهرمانان اروپا مقابل والنسیا به میدان رفت که نتیجه آن بازی 1-1 شد.


پس از آنکه در ژانویه لیندگارد به یوناتد پیوست، آموس به صورت قرضی به باشگاه اولدهام اتلتیک رفت و در ماه مارس پس از آنکه لیندگارد از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد او مجدداً به تیم بازگشت.


هرچند که پس از ورود لیندگارد به یونایتد حضور بن در تیم اول در اولویت پایین تری قرار گرفت ولی بدست آوردن این جایگاه از اهداف اصلی وی به شمار میرود. به گفته خودش: "من با تمام توان خود برای بدست آوردن موقعیت برای بازی در تیم اول تلاش میکنم و هدف اصلی من برای بازی در تیم همین است. در غیر اینصورت من کاری برای انجام دادن ندارم"


"در زمانی که در کروو بودم برای اونها توی دروازه بازی میکردم و برای یه تیم محلی هافبک وسط بودم. توی آخرین بازی لیگ باید از تیم صدر جدولی می بردیم تا قهرمان بشیم، ولی دروازه بانمون مصدوم شد و من مجبور شدم برم توی گل. در آن بازی ما یه پنالتی گیرمون اومد و من همیشه پنالتی زن تیم بودم، رفتم و اون پنالتی رو گل کردم و تیممون اون بازی رو 3-2 برد و قهرمان شدیم. همون روز موقعی که داشتیم برمی گشتیم ، مادر و پدرم توی ماشین به من گفتن که استعدادیاب تیم یونایتد اومده بود و می خواست که برای تمرینات تیم بری اونجا بازی کنی. جالب اینه که اون روز من نزدیک بود کلاً بازی رو از دست بدم چون زمین مسابقه رو پیدا نمی کردیم و خیلی تصادفی من به بازی رسیدم."


"بن هم در تیم رزرو بازی کرده و هم در تیم اول. اون یک دروازه بان مصمم و جدی هست که ما فکر میکنیم که یکی از بهترین ها بشه. اون به سختی کار میکنه و چیزهایی رو که باید بهشون توجه کنه رو خوب بلد هست و یک شخصیت قابل اطمینان داره" اوله گنار سولسشایر


First-team Honours

FIFA Club World Cup: 2008

Reserves & Youth Honours

Manchester Senior Cup: 2008/09
Lancashire Senior Cup: 2008/09
Manchester Senior Cup: 2007/08
Lancashire Senior Cup: 2007/08

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

به نظر من به جای دخئا به آموس هم میتونستن فرصت بدن.البته استعداد دخئا خیلی بیشتره!فقط بدیش اینه که اسپانیاییه!
پاسخ : آره اموس استعداد خوبی داره البته دو فصل پيش هم به جای بازی دادن به کوژاک تو بعضی بازيا فرگی ميتونست به اموس هم بازی بده.حالا هم خوبه واسش که رفته هال سيتی .تجربه خوبيه واش

این نظر توسط ali taqipour در تاریخ 1348/10/11 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط milad007 در تاریخ 1348/10/11 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

ببین این بن آموس چه کرده که همه به تکاپو افتادنشکلک
با تشکر از رامین عزیزشکلک
پاسخ : قربنت ميلاد جون.نه ديدم رفته هال گفتم چون قبلاً نذاشتم بيوگرافيشو وقت خوبيه بذارم الان


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,871
  • بازدید ماه : 1,871
  • بازدید سال : 130,460
  • بازدید کلی : 1,718,502
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2