loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 454 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (2)
امروز در اولدترافورد

توضیح: ساعتها، تماماً به وقت گرینویچ لندن هستند. GMT

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

 

21:26 یک خبر ناراحت کننده اینکه کریس اسمالینگ در دیدار تیم ملی انگلیس، به دلیل برخورد سرش با سر بازیکن هلند، کلاس یان هونتلار، مجبور به ترک زمین شد. بیایید دعا کنیم که او برای آخر هفته حالش خوب باشد. (AM)


21:19 یک روز دیگر نیز مأموریت در اولدترافورد با موفقیت به پایان رسید و عجب بازی دراماتیکی بود! یادآوری می کنم که بازی فردای تیم ذخیره ها برابر ساندرلند هفتۀ گذشته به تعویق افتاد و بنابراین اکنون تمام توجه ما معطوف دیدار یکشنبۀ تیم اول برابر سوارکاران (Spurs لقب تاتنهام) خواهد بود. (AM)


20:56 یک لحظۀ فوق العاده دراماتیک دیرهنگام! در اواخر وقتهای تلف شده، پسر مدرسه ای، Wilson، سانتر van Velzen را به گل تبدیل کرد تا یونایتد به نیمه نهایی اف ای کاپ جوانان راه پیدا کند. تبریک به هر دو تیم برای یک بازی خوب. اما نتیجۀ نهایی 3-2 به سود یونایتد تمام شد و ما به زودی گزارش بازی را روی سایت قرار خواهیم داد. (AM)


20:49 در حالیکه یار تعویضیِ Addicks ها نیز به دلیل کشیدگی مجبور شد زمین را ترک کند و چارلتون اکنون 10 نفره کار را دنبال می کند، ما 10 دقیقه فرصت داریم. هرچنر Ioannou نیز در یک صحنه مجبور شد توپ مهاجمین چارلتون را از روی خط دروازه بیرون بکشد تا مانع از پیش افتادن تیم میزبان شود و البته Semi Ajayi نیز یک ضربۀ سر را با اختلاف چند سانتی از بالای دروازۀ یونایتد به بیرون زد. (AM)


20:35 فشاری که وارد کردیم جواب داد! Liam Grimshaw از سمت راست نفوذ کرد و یک سانتر خوب انجام داد که داد می زد و التماس می کرد من رو گل کنید (سانتره!). Gyliano van Velzen با یک هد شیرجه ای آن را تبدیل به گل کرد. هرچند در نظر اول به نظر می آمد که هند مدافع چارلتون صورت گرفته است. تنها ثانیه هایی پس از آن، با دومین گل Sho-Silva، نتیجه 2-2 مساوی شد. او توپ را با ارتفاع کم از سمت راست ساترلند عبور داد. (AM)


20:33 یک شوت انحصاریِ بارمبی، به زیبایی توسط فیلیپس دروازه بان چارلتون مهار شد و از طرفی Nicolas Ioannou بازیکن یونایتد نیز پس از آنکه دفع توپش به تیرک برخورد کرد، یک نفس راحت کشید. یونایتد بر بازی سوار است - به یاد داشته باشید که تکلیف این بازی باید امشب مشخص شود. بنابراین در صورت نیاز منتظر وقتهای اضافه و پنالتی ها باشید. (AM)

 

20:20 نتیجه هنوز 1-1 است اما پس از استراحت بین دو نیمه، یونایتد تیم برتر میدان بوده است. James Wilson به جای Luke Hendrie به میدان آمده است و به خوبی در بازی جا افتاده است. و یک ضربۀ سر را نیز از روی سانتر Barmby به بالای دروازه فرستاده است. این بازی می توانست هر جایی باشد، اما با جلو رفتن بازی، زمین بزرگ برای این بچه ها ضروریتر به نظر می آید (؟). (AM)


19:45 ثانیه هایی پش از پایان نیمۀ اول است و چارلتون گل تساوی را زد. Sutherland با سک واکنش عالی دیگر مانع گلزنی Harriotts از فاصلۀ دور شد اما Sho-Silva توپ برگشتی را با ضربۀ سر وارد دروازه کرد. 1-1 در پایان نیمۀ اول. (AM)


19:41 و خارج از آنچه انتظار می رفت، Jack Barmby رکورد گلزنی در تمام دورهای این تورنومنت را حفظ کرد! با یک شوت محکم که از Phillips که به سمت توپ شیرجه رفته بود عبور کرد. 1-0 برای تیم میزبان. (AM)


 

19:39 هر دو تیم درست به فاصلۀ شصت ثانیه، نزدیک بود که گل اول بازی را به ثمر برسانند. ابتدا با واکنش هوشمندانۀ دروازه بان چارلتون، بازیکن ما Jack Rudge موفق نشد سانتر Tyler Blackett را به گل تبدیل کند. و پس از آن نیز دروازه بان ما Sutherland برای مهار ضربۀ Tobi Sho-Silva مجبور به واکنش شد. (AM)

 

19:30 پس از موقعیتهای زیاد ابتدای بازی، اکنون بازی کمی درگیرانه دنبال میشود و شاید جوانان Addicks کمی سوار بر اوضاع هستند. Mats Doehli بازیکن حریف وقتی توپ را در دست دارد، خلاق نشان داده است. اما یونایتد باید ممنون باشد که کاپیتان قوی بنیه شان، McCullough دوباره در ترکیب قرار گرفته تا با قدرت تیم میهمان مقابله کنند. (AM)


19:15 تا به حال هر دو تیم موقعیتهایی را در هر دو سوی میدان داشته اند. Sam Byrne یک موقعیت خوب برای یونایتد را با فاصله به بیرون زده و دروازه بان یونایتد نیز Jonny Sutherland، با یک واکنش خوب و به کمک تیر دروازه و مهاجم حریف، ضربۀ Callum Harriott را دفع کرد. (AM)


19:00 خوب ما آماده ایم تا کار خود را در تئاتر رؤیاها آغاز کنیم. به نظر می آید که یک محک جدی دیگر برای تیم جوانِ Paul McGuinness در راه است و ما اخبار بازی را به اطلاع شما می رسانیم. (AM)


18:10 خوب تیمی که برای یونایتد به میدان آمده با لیست پرینت شده منطبق است. و معنایش این است که کاپیتان Luke McCullough به دفاع بازگشته اما هنوز خبری از Adnan Januzaj و Tom Lawrence نیست. تیم چارلتون نیز به شرح زیر است:

Phillips, Cousins, Fox, Poyet, Ajayi, Lennon, Muldoon, Holmes-Dennis, Pigott, Harriott, Sho-Silva.

امشب در اولدترافورد جو عالیست پس بیایید امیدوار باشیم که این جوانان به نتیجه ای دلچسب و مطلوب دست پیدا می کنند. John Hendrie، پدر Luke، امروز از اول وقت آمده اینجا تا پسرش را تشویق کند. (AM)

 

17:53 ترکیب یونایتد در بازی امشب اف ای کاپ جوانان (اقلا بر اساس لیست پرینت شدۀ تیم)، به شرح زیر است:

Sutherland, Grimshaw, Blackett, Ioannou, McCullough, Rudge, Barmby, Hendrie, Byrne, Daehli, van Velzen.

تعویضیها:

Ekangamene, Jacob, Wilson, Rowley, Gorré.

با آرزوی موفقیت برای همگی آنها. آدام مارشال اخبار بازی را برای شما اینجا بازگو می کند. بازی ساعت 19:00 GMT آغاز می شود. (AB)


17:46 ما تیتر اخبار امروز MUTV را با اجرای مندی هنری به لیست ویدئوهایمان در سمت چپ اضافه کرده ایم. (AB)


17:20 طبق گزارش Stan Collymore از Talksport، امشب سه بازیکن از یونایتد در ترکیب اولیۀ انگلیس قرار خواهند داشت - کریس اسمالینگ، دنی ولبک و اشلی یانگ. کاپیتان ما در این مسابقۀ دوستان برابر هلند نیز هافبک تاتنهام، اسکات پارکر است که بازی یکشنبه برابر یونایتد را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. پس از بازیهای امشب، اخبار بازیکنان ما در تیمهای ملی مختلف را روی ManUtd.com دنبال کنید. (AB)


17:18 از نظر آمار، وین 3 بار در وایت هارت لین برای یونایتد گلزنی کرده است. در آپریل 2006 او هر دو گل یونایتد در پیروزی 2-1 را به ثمر رساند و همچنین در پیروزی 3-1 سال 2009 نیز گلزنی کرد - احتمالا اندرسون آن بازی را به خوبی به یاد می آورد چرا که در آن بازی اولین گلش در پیراهن یونایتد را به ثمر رساند. (AB)


17:06 من داشتم در بین مصاحبه اینترنتی هایی که در این فصل با بازیکنان داشته ایم می گشتم. در مصاحبه دسامبر با وین رونی، یکی از خوانندگان ManUtd.com از وین دربارۀ زمین خارج از خانۀ مورد علاقه اش پرسیده بود. جواب وین چه بود؟ "به نظر من که وایت هارت لین. جو آنجا عالی است و من همواره از بازی در آنجا لذت برده ام. ورزشگاهی زیباست و چمن زمین نیز همواری در فرمی عالی است.بنابراین نظرم همان وایت هارت لین است." پس بیایید دعا کنیم که چرک گلوی وین بهبود یابد و بتواند روز یکشنبه در این ورزشگاه بازی کند. (GT)


15:34 درست است که رایان گیگز امشب بازی ملی ندارد، اما او امشب را در کاردیف خواهد بود تا بازی دوستانۀ تیم ملی ولز با کاستاریکا را در یادبود مرحوم گری اسپید تماشا کند. رایان یکی از میهمانان ولزی این بازی در کنار افرادی چون مارک هیوز است که قرار است در بین دو نیمه به هواداران معرفی شوند. (GT)


15:03 اگر شما صفحۀ اصلی را چک کرده باشید، حتما متوجه شده اید که تیم جوانان امروز در FA Youth Cup بازی دارد. اگر شما همین دور و اطراف زندگی می کنید من جدا از شما استدعا می کنم تا برای تشویق بچه ها به ورزشگاه بیایید. برای برخی از آنها اولین تجربۀ بازی در خاک اولدترافورد محسوب می شود و هرچه تماشاگران بیشتر باشند، این تجربه بهتر خواهد بود. شما می توانید در همان در ورودی نیز بهای بلیط را پرداخت کنید. هواداران می توانند بهای تخفیف خوردۀ 3 دلار را (که شامل یک دلار تخفیف شده) در باجۀ شمارۀ 41 پرداخت کنند. (NC)


11:56 تعداد بازیهایی که یونایتد در روزِ کبیسۀ سال به میدان رفته، هفت بازی است که 4 پیروزی، دو تساوی و یک شکست (در اولینِ این بازیها در سال 1896 و آن زمان که نام باشگاه هنوز Newton Heath بود) کسب کرده است. یکی از پیروزیها دقیقا 100 سال پیش به دست آمده است: زمانی که ریدینگ برای بازی تکراری دور سوم FA Cup به اولدترافورد آمده بود. در آن بازی که 3-0 به نفع سرخها تمام شد، Sandy Turnbull دو گل و Harold Halse یک گل به ثمر رساندند. (AB)


11:53 امروز تیم جوانان ما در روزِ سالِ کبیسه (آیا ما اجازه داریم اینگونه نام ببریم؟! مترجم:کنایه به ایراد مسؤولان بیلبائو) به میدان می رود. (مترجم: 29 فبریه مثل 30 اسفند تقویم شمسی است و هر 4 سال یک بار فبریه 29 روز است و بقیۀ سالها 28 روز است) . آخرین باری که یک تیم اصلی ما در این تاریخ به میدان رفت، برمیگردد به 20 سال پیش. شاید امکان داشت که ویدئوی بازی را به شما نمایش دهیم اما حیف که آن بازی سال 1992 با کاونتری سیتی در زمین قدیمیِ Highfield Road، با تساوی بدون گل تمام شد.


11:35 با توجه به لیست بازیها، حریف هفتۀ آیندۀ ما در لیگ اروپا از ما خواهش کرده است تا نام آنها را در لیست تصحیح کنیم و از Athletic Bilbao به Athletic Club تغییر دهیم. البته این اشتباه در روزنامه های انگلیسی متداول است. اما در اصل بیلبائو که آخر نام آنها می آید، نام شهرشان است و نباید پس از نام تیمشان آورده شود. از مسؤولان بیلبائو بابت تذکر این نکته ممنونیم. (AB)


09:28 به ما اطلاع داده شده است که آخرین بازی این فصل یونایتد در برابر سوانسی سیتی 24 ساعت عقب افتاده و روز یکشنبه 6 می ساعت 14:00 BST ساعت تابستانی انگلیس برگزار خواهد شد. در واقع تمامی مسابقات 5 می، برای اینکه با فینال FA Cup تداخل نداشته باشند، تغییر کرده اند. با این حال تمام بازیهای لیگ آن روز، من جمله بازی ما، باز هم امکان تغییرات به دلیل پخشهای زنده و ... را دارند. (GT)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1348/10/11 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

بازیه تیممون مقابل بیلبائو پخش میشه اما این نفهما بازیه حساس این هفته رو مقابل تاتنهامو به خاطره یه سریال بیخود پخش نمیکنن..............شکلک
پاسخ : ایول پس زده پخش زنده! باز همونم پخش کنن
ولی همچین به مرگ گرفتنمون که به تب راضی هستیم!

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

http://www.mediafire.com/?hknv7241v33uy8v
دانلود گل اشلي يانگ


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 401
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,235
  • بازدید ماه : 2,235
  • بازدید سال : 130,824
  • بازدید کلی : 1,718,866
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2