loading...
منچستريونايتد Manchester United
ميلاد بازدید : 289 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (4)

 

کاگاوا

 

ریو فردیناند اعلام کرده که از حضور شینجی کاگاوا هیجان زده است و نمیتونه تا دیدن بازیش در ترکیب ثابت صبر کنه.

 

فردیناند از  موقعی که شینجی کاگاوا داخل دورتموند بازی می کرده بازی های شینجی رو زیر نظر داشته و بازی های اون به خصوص بازی که موجب تخریب بایرن در فینال جام حذفی آلمان شد رو هم نگاه کرده.

 

تمرینات جدید یونایتد در چند روز آینده شروع میشه و منچستر خودش رو برای جام های بزرگ آماده میکنه.

 

فردیناند:من فکر میکنم که بسیاری از مردم با دیدن بازی او در الدترافورد میبینند که او چقدر بازیکن خوبی است.

 

فردیناند از امروز به تمرینات تیم پس از 7 هفته استراحت برگشته(بعد از عدم حضورش در یورو).

 

ریو همچنین از حضور در تمرینات و حضور در تور2012 اعلام خرسندی کرده.

 

فردیناند:من تور پیش فصل را دوست دارم و این زمان طولانی که تمریناتی نداشتم باعث کم تحرکی من شده ولی من مشتاقانه منتظر تمرینات جدید هستم.

 

من نمیتونم صبر کنم تا طرفدار های تم رو در نقاط مختلف جهان از نزدیک ببینم.

 

 

 

ولبک

 

اندی کول مهاجم پیشین منچستر گفته که این فصل میتونه محور اصلی دنی ولبک رو عوض کنه و اون رو به یک مهاجم بزرگ تبدیل کنه.

 

او توانست در فصل گزشته با شروع خوب مقابل سیتی و آرسنال در حالی که کنار مهاجم بزرگی مثل رونی بازی می کرد بدرخشد.

 

کول که در 8 فصل حضور در الدترافورد 121 گل به ثمر رسانده گفته دنی ولبک میتونه به یکی از بزرگترین مهاجم نوک های بزرگ تیم انگلیس تبدیل بشه.

 

و اضافه کرده که: "من دنی ولبک رو دوست دارم و بازی های اون رو دنبال میکنم".

 

مصدومیت چیچاریتو در فصل گزشته شانس بزرگی برای دنی ولبک بود.او خیلی خوب تونست خودش رو ثابت کنه و در ترکیب انگلیس نیز قرار بگیره.

 

با توجه به این شرایط دنی میتونه فصل آینده رو با قدرت بشتری شروع کنه  و با تلاش زیاد انتخال اول تیم باشه.

 

همه ما میتوانیم بگوییم دنی ولبک یک بازیکن خوب است اما او باید تصمیم بگیرد که میخواهد یک گلزن بزرگ باشد یا گلزنی با اهداف بزرگ؟

 


 

در ضمن سایت تریبال فوتبال اعلام کرده بود که منچستر یه پیشنهاد 25 میلیونی رو برای جذب موتینیو اعلام کرده ولی دیگه نمیدونم راسته یا شایعه است.

 

نویسنده:Milad007

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1348/10/11 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم اومدن کاگاوا باعث نابودی چیچا و ولبک نشه . شکلک
پاسخ : تازه قراره بیاد با پاس های خوشکلش برای دنی و چیچا موقعیت گل بسازه...شکلکشکلک

این نظر توسط raman در تاریخ 1348/10/11 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

پسر چقد زود به زود سايت اپ ميشه!!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
من كه شخصا خيلي ولبكو دوست دارم و اميدوارم تا اخرش كنارمون بمونه،درباره ي درخشش موتينيو هم خوشبينم،فكر كنم فصل بعد كريك بايد رو نيمكت بشينه،پاركم بره بهتره ديگه اصلا در سطح بازيكناي ديگه نيست.

این نظر توسط manunited1001 در تاریخ 1348/10/11 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

درسته میلاد جان هیئت منچستر دیروز تو پرتغال بودن و پیشنهاد رو دادن و اوندن و فکر کنم احتمالش زیاده قبول شه ولی اگه قبول نکنن باید به عقلشون شک کردشکلکشکلکشکلک
پاسخ : پس ظاهرا این دفعه دیگه چشم شیطون کر پای عدس پلو وسط نیست..شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

میلاد جون خسته نباشی داداش شکلک
پاسخ : فدای داداش شهاب هم هستیم شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 527
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,361
  • بازدید ماه : 2,361
  • بازدید سال : 130,950
  • بازدید کلی : 1,718,992
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2