loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 664 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (6)
امروز در آمستردام

توضیح: ساعتها، تماماً به وقت گرینویچ لندن هستند. GMT

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

 

18:51

De Gea; Jones, Ferdinand, Evans, Fabio; Nani, Carrick, Cleverley, Young; Rooney, Hernandez. Subs: Amos, Smalling, Pogba, Scholes, Valencia, Welbeck

 

17:43 به طور رسمی، یونایتد 2700 بلیط برای بازی امشب در اختیار دارد. اما هرگوشۀ شهر را نگاه می کنید، یونایتدیها می بینید! امروز در ورزشگاه می توانیم شاهد یک هیاهو و تشویق عظیم باشیم. برخی هواداران اکنون در داخل ورزشگاه هستند و انتظار می رود با نزدیک شدن به سوت آغاز مسابقه، بر تعدادشان افزوده شود.

 

17:31 همه چی به خوبی پیش رفت. اکنون من داخل ورزشگاه هستم و روی نت در خدمت شما. تشکر ویژه از اسکورت پلیس که به ما کمک کرد از ترافیک سنگین آمستردام (و دسته ها و گروههای افراد محلی و دوچرخه ها) راه خود را سریع طی کنیم. امیدوارم بقیه شب نیز مطابق نقشه و به خوبی طی شود.

 

16:36 بسیار خوب، یک پست دیگر پیش از رفتن: گزارشگر MUTV استوارت گاردنر در زمین است و یک عکس از موقعیت خبرنگاری خود در توئیتر قرار داده است. روی گالری کلیک کنید تا عکس را ببینید. بسیار زیباست.

 

 

16:21 کادر و بازیکنان تیم که به هلند آمده اند، چهل دقیقه دیگر به سوی آمستردام آرنا حرکت می کنند. این بدین معناست که من باید وسایلم را جمع کنم و لباس بپوشم. دفعۀ بعد که با شما صحبت می کنم، در جایگاه خبرنگاران خواهد بود. با یک ویو به زمین مسابقه و آماده برای نوشتن گزارشی از بازی برای Manutd.com. با این حال من تنها کسی نیستم که بازی امشب را برای شما پوشش می دهم. شما می توانید بازی را از سرویس ما دنبال کنید. که گزارش متنی زنده را برای شما مهیا می کند. گزینه ای کامل برای اینکه اگر شما در محل کار هستید و نمی توانید تلویزیون نگاه کنید!

 

16:02 وقتی بیرون بودم، رفتم تا چیزی بخورم. پیشخدمت رستوران به من گفت که امیدوار است یونایتد 5-0 آژاکس را شکست دهد. او یک طرفدار PSV (ایندهوفن) است. من مطمئن نیستم که ما این تعداد گل را امروز ببینیم. اما دو یا سه گل قابل پیش بینی است. احساس من این است که فرگوسن می خواهد تا مسابقۀ هفتۀ آینده در اولدترافورد، کارِ این رقابت را همینجا تمام کرده باشد.


15:55 راستش من کمی در خیابانهای آمستردام پرسه زدم و همچنین سری هم به خانۀ (موزه) آنه فرانک زدم. صد البته ربطی به فوتبال نداشت ولی من صد در صد هرکسی که به تماشای این شهر میاید، به شدت توصیه می کنم سری هم به این خانه بزند. از شگقتی، چشم آدم از حدقه میزد بیرون.

 

14:01 هوا کمی معتدلتر شده. ولی نمی شه بهش گفت گرم. حتی کانالهای آبیِ مشهور شهر نیز هنوز نیمه یخ زده مانده اند. عکسش را در گالری سمت چپ تماشا کنید.

 

 

13:18 من واقعا نمی توانم به آمستردام بیایم و در هتل بند شوم. بنابراین ناچارم یکی دو ساعتی شما را تنها بگذارم تا به دیدن خانۀ آنه فرانک بروم. شما نیز در این فاصله، ترکیب پیشنهادی خود در بازی امشب برابر آژاکس را در بخش پیامها تایپ کنید. سرمربی چه کسانی را انتخاب می کند؟ در جناح راست (مترجم: فکر می کنم منظورش جناح چپ بوده!!) فابیو به زمینمی آید یا فرایرز؟ آیا علی رغم بازگشت کریس اسمالینگ و فیل جونز، رافائل همچنان موقعیتش را در تیم حفظ می کند؟ آیا نانی پس از از دست دادن چهار بازی اخیر یونایتد، در ترکیب قرار می گیرد؟

 


13:00 خبر قطعی برای شما اینکه سقف ورزشگاه آمستردام آرنا برای بازی امشب باز خواهد بود.

 

12:10 همین طور که شما منتظر شروع بازی عصر هستید، چرا سعی نمی کنید یک معما را جواب دهید؟ آیا میتونید ده بازی را نام ببرید که رایان گیگز در آنها گل زده است اما یونایتد موفق به پیروزی نشده است؟ این یکی سخته.

 

11:56 شاید شهرت آمستردام بیشتر به خاطر قانون آزاد مواد مخدرش و نیز ویترین های زیبای بازار هایش (Window Shopping) باشد. اما همچنین تاریخی جذاب نیز در دل این شهر نهفته است. شهر در طول جنگ جهانی دوم زیر آتش سنگین ژرمنها قرار داشت و خسارات گسترده ای دید. شخصیت انسانی مشهور آن زمان، بدون شک آنِ فرانک Anne Frank بود دختر نوجوانی که همراه خانواده اش در دفتری مخفی در محل کار پدرش در آمستردام حین حملۀ ژرمنها، ارتباطشان با دنیای خارج قطع شد، کتاب خاطرات او نیز بعدها فروشی جهانی داشت. (مترجم: آنِ فرانک از برجسته ترین یهودیان قربانیان هلوکاست در جنگ جهانی محسوب می شود. او که با خانواده اش از آلمانِ تحت سلطۀ نازی، به آمستردام سفر کرده بود، حین حملۀ نازی ها دو سال با خانواده اش در اتاقی مخفی در دفتر کار پدرش دور از دنیای خارج سر کردند. با خیانت فردی از گروه، مکان آنها لو رفت و توسط نازی ها به کمپی انتقال پیدا کردند. آنه و خواهرش از آنجا به کمپ برگن بلسن انتقال پیدا کردند و همانجا در شانزده سالگیِ آنه در اثر تیفوس مردند. کتاب خاطرات این دختر در جهان به طور گسترده به فروش رسید - منبع: ویکیپدیا). اگر زمان اجازه دهد، من امروز بعد از ظهر از خانۀ آنه فرانک دیدار خواهم کرد. بدون شک عبرت و درسی از زندگی زمان جنگ خواهد بود.

(مترجم: آمستردام و کلا هلند قوانین آزاد و خاصی در خرید و فروش مواد مخدر در کافه های خاص به نام "کافۀ خشخاش" دارند که در دنیا شهرت دارد. البته مداوم تغییراتی در این قوانین روی می دهد -ویکیپدیا)

 

11:51 گزارشگر جسورِ MUTV، استوارت گاردنر، توانست یک عکس سریع از تیم در جال پیاده رویشان از خیابانهای آمستردام شکار کند. می توانید عکس را در منوی سمت چپ مشاهده کنید. ممنونم استوارت!

 

 

11:30 دلیل پیاده روی صبحگاهی در روز مسابقه چیست؟ من همین سؤال را از مربی بدنسازی تیم اول در ابتدای این فصل پرسیده بودم، وقتی تیم در بوخارست بود. او پاسخ داد: "پیاده روی به کشش پاها کمک می کند و بازیکنان را در معرض نور خورشید قرار می دهد. اتاقهای هتل می توانند کم نور، با گرمای بیش از حد و بدون هوای تازه باشند. ما از بازیکنان می خواهیم که پیش از بازی استراحت کنند، اما استراحت و خواب بیش از حد در نور کم می تواند زیان آور باشد."


10:55 مطابق رسم سفرهای اروپایی، اعضای تیم در حال پیاده روی صبحگاهی در شهر هستند. بنابراین اگر شما در آمستردام هستید، چهاچشمی به دنبال بیست مرد در ژاکتهای قرمز باشید. فکر نمی کنم که از چشم شما پنهان بمانند!

 

10:09 آژاکس چقدر توانایی دارد؟ خوب شما وقتی می خواهید جواب سؤالی را بدانید، باید به سراغ یک منبع موثق بروید. در این مورد برای این سؤال دشوار، ما به سراغ ادوین ون در سار رفتیم. و او به ما پاسخ داد: "آژاکس لیگ را در آخرین روز فصل قبل برده است. اما در این فصل آنها با مشکلات ناشی از مصدومیتهای زیاد دست و پنجه نرم می کنند. و جوانانی که در تیم جایگزین مصدومین شده اند، خیلی از جوانانِ جایگزینِ تیمِ یونایتد جوانتر و کم تجربه تر هستند. این فصل چه در خارج و چه در داخل میدان برای آژاکس فصلی دشوار بود، امیدوارم این رویارویی در لیگ اروپا بتواند به آنها کمک کند تا کمی کیفیت بازیشان را بالا ببرند. به نظر من ما بازی زیبایی را در پیش رو خواهیم داشت."


09:56 دو مقاله امروز روی سایت باشگاه قرار گرفتند. سرالکس فرگوسن تأکید کرده است که علی رغم نمایش ضعیف اخیر آژاکس، یونایتد، آژاکس را دست کم نخواهد گرفت. همچنین اگر شما مایل به کسب اطلاعاتی دربارۀ پیش بینی روی بازی امشب هستید، بررسی پیش بینی ما را برای بازی امشب بخوانید.


09:45 سلام من را از آمستردامی که اکنون دمایش 6 درجه و آسمانش کمی ابریست پذیرا باشید. اثری از بارانی که دیروز هنگام رسیدن به ما خوشامد گفت نیست. اگرچه همواره امکان این هست که دوباره در طول روز باران شروع به باریدن کند. در هر حال من می گویم که هوا برای برگزاری یک مسابقۀ فوتبال عالیست.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

من که نتونستم کاری بکنم.البته عکس ربطی به تیم نداره اما به نظرم قشنگ اومد.فکر کنم فقط توی اون صفحه میشه عکس رو دید.
پاسخ : مرسی بابک جان که زحمت کشیدی. دستت درد نکنه
پاسخ : البته من تو همون صفحۀ وبلاگ پنج تا عکس دیدم، دو تاش آدم بود. بقیش رو تو این پست گذاشتم

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

آقا ببخشید.کار داشتم دیر اومدم اینترنت.صفحه ی تیم Manutd.com همون تیم بلاگ نویسه.بعد از ظهر که رفتم 4 تا عکس توی قسمت گالری داشت.اگه سرعت اینترنت اجازه بده برم توی سایت سعی خودم رو میکنم.

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1348/10/11 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه بابت ترجمه ضمناً امشب حتما بازی رو می بریم.......
One Love. One Heart. One United
پاسخ : سر شما درد نکنه مهدی جان. آقا یه سؤال برا منو اعضا پیش اومده چه جوری می شه عکس گذاشت تو کامنت مثل کاری که شما انجام میدی؟

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

سایت رسمی باشگاه سمت چپ صفحه ی تیم Manutd.com توی گالری یه عکس قشنگ از یه قسمت آمستردام داره.اگه تونستید بزارید تا بقیه هم ببینن.
پاسخ : بابک جان دستت درد نکنه. فقط من نمی دونم صفحۀ تیم Manutd.com کدومه. همین تیم بلاگ نویسیه؟ تو گالری این عکس سه تا عکس بیشتر نیست که یکیشون همین پیاده روی هستش. میتونی لینک خود صفحه رو کامنت کنی تا من از تو گالری عکس، عکسشو بردارم؟ دستت درد نکنه عزیز شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

بازي سختي در پيش داريم اما اميدوارم كه منچستر از اين باي با برد و سربلند خارج بشه( ان شاء الله)

این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1348/10/11 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

Agha eyval,diruz terekundi ! Kheili update budشکلک
پاسخ : تا شهاب بياد ! بهت بگم اين شهاب يه دونست ! اونم برا نمونست !!!!!!!!!!!!!!!! شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 362
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 128,951
  • بازدید کلی : 1,716,993
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2