loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 1257 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (70)


رئیس هنوز به دنبال پیشرفت بیشتر است

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir


سرالکس فرگوسن میل یونایتد به حمله را ستود اما از اینکه تیمش نتوانست با یک حاشیۀ گل بیشتر برابر وست برومویچ به پیروزی برسد متأسف است. او به MUTV گفت:

"یک نمایش عالی بود. مدتی طول کشید تا ما ریتم بازی را در دست بگیریم، اما پس از اینکه در این امر موفق شدیم، فوتبالی عالبی و نمایشی خیره کننده را به اجرا گذاشتیم. ما امروز می توانستیم گلهای زیادی به ثمر برسانیم. اگر انتقادی هم باشد، همین مورد است. ولی ما نمایشی محکم داشتیم. هدفمند و با علاقۀ زیاد به بردن. من از این قسمت قضیه خیلی خرسندم."

"ما موقعیتهای زیادی خلق کردیم و از دست دادیمشان. این موضوع نگران کننده می شود، زیرا شما همیشه برای از بین بردن فشار و استرس، به گل دوم نیاز دارید. خوشبختانه ما گل دوم را هم به ثمر رساندیم ولی پس از آن نیز باز موقعیتهایی را هدر دادیم. ولی ما تمام بازی به تلاشمان ادامه دادیم که این نکته ای مثبت است. بازیکنان هیچ گاه دست از تلاش برنداشتند. آنها از هر موقعیتی در حمله تلاش می کردند تا گل بزنند."

سرالکس از به ثمر رسیدن بیست و پنج و بیست و ششمین گلهای این فصل رونی که او را به رکورد خودش که 34 گل است، نزدیک تر کرد، نیز خوشحال بود:

"اگر او بتواند 40 گل به ثمر برساند، ما بسیار راضی خواهیم بود چرا که ما می توانیم از این مسئله استفاده کنیم. او اکنون در فرم گلزنی خوبی است. گل اول او فوق العاده بود. من فکر کردم او در آفساید گرفتار می شود، چرا که خیلی فاصله داشت. اما وقتی تصویر را می بینید، زمان دویدن او پشت دفاع عالی بود و ضربه اش نیز بسیار خوب بود."

فرگوسن دربارۀ پوگبا گفت:

"او هنوز دارد فکر می کند ولی خودش بهتر میداند که کجا باید باشد. او امروز دوباره نشان داد که چه پتانسیل بالایی به دست آورده است و بدون هیچ شکی قطعا او شایستگی بازی در تیم اول را دارد."


فرگی در مصاحبه با SkySport نیز از رسیدن به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد:

من گمان می کنم که امروز برای ما یک روز غافلگیر کننده و یک سورپرایز بود."

"من از بودن در صدر جدول خوشحالم. چرا که ما همین چند هفته قبل 5 امتیاز و حتی در مقطعی نیز 7 امتیاز از صدر فاصله داشتیم و اکنون با یک امتیاز اختلاف در صدریم."

"البته من اکنون به بودن در صدر جدول اهمیتی نمی دهم. موضوع مهمتر، نمایش عالی امروز ما بود."

"پس از ناامیدی پنجشنبه شب، ما امروز به این نمایش خوب نیاز داشتیم. اما بازیکنان امروز یک فوتبال خیره کننده ارائه دادند و من از این موضوع بسیار بسیار خوشحالم."

فرگوسن در تمجید از زوج دفاعی فردیناند - اونز افزود: "به ویژه به اعتقاد من زوج دفاعی ما امروز کاملا درخشان عمل کردند."

"جانی اونز و ریو فردیناند - نمایششان خیره کننده بود. به اعتقاد من وقتی شما در عقب زمین خیالتان راحت باشد و دفاع محکمی داشته باشید، آنگاه است که می توانید با خیال راحت به مسائل هجومی تیم بپردازید و دیگر نگران اینکه در ضد حملات در جلوی دروازه تان چه اتفاقی خواهد افتاد نیستید."

به نظر می آمد که مصدومیت امروز ولبک در دقیقۀ 77 بازی در اثر ضربه، کمی نگرانی ایجاد کرده باشد. اما فرگوسن با صحبتی که با این مهاجم داشته، دریافته است که جای نگرانی نیست:

"او گمان می کرد که عضبۀ پشت رانش (همسترینگ) کشیده شده باشد، اما پس از مدتی او گفت که درد از بین رفته است. بنابراین من گمان می کنم که کمی کشیدگی خفیف و جزئی بوده است."

"ما تنها خواستیم که او را بیرون بیاوریم تا ریسکی نکرده باشیم، در حالی که 10 دقیقه تا پایان بازی مانده بود. امیدواریم که حالش خوب باشد."



یانگ به دنبال پیروزیهای راحت خانگی

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir


پس از اتمام موفقیت آمیز یک دوره از بازی های سخت خارج از خانه، یانگ اکنون عقیده دارد که این فرم داخل خانۀ یونایتد است که می تواند نعیین کنندۀ رقابت قهرمانی لیگ برتر باشد:

"فکر می کنم که ما پیش از این نیز تأکید کرده بودیم که اگر بتوانیم بازیهای دشوار خارج از خانه را سپری کنیم، می توانیم برای بقیۀ فصل امیدوار باشیم. ما به خوبی از عهدۀ آن برآمدیم و اکنون فرم خانگی ما است که تعیین کننده خواهد بود."

"شاید خیلی از مردم حاضر نبودند بگویند که ما خطری برای سیتی ایجاد می کنیم (؟). اما ما به این باور رسیده بودیم که مادامی که بازیهای خود را می بریم، فشار بر روی آنها خواهد بود."

فرگوسن نیز دربارۀ بازی خوب یانگ گفت:

"فکر می کنم او اکنون به فرم خوب خودش بازگشته است. او دو ماه دور از میدان بود و کمی زمان می برد تا ریتمش را باز بیابد. در بازی با آیاکس که نه، ولی در بازی پنجشنبه (برابر اتلتیک) برای ما خوب کار کرد و امروز نیز عالی بود."

یانگ پس از این که با این پرسش که "آیا امروز بهترین نمایشش پس از انتقال تابستانش به یونایتد را ارائه داده است؟" گفت:

"من امروز از بازی خودم واقعا لذت بردم. من خیلی مطمئن نیستم که آیا این بهترین نمایش من بود یا خیر. اما من از نمایشم راضی هستم و از آن مهمتر، گرفتن سه امتیاز هدفی بود که ما امروز می خواستیم به آن برسیم."

"فکر می کنم که میدانستیم دیدار سختی خواهیم داشت و برنامۀ آنها این خواهد بود که با نفرات زیاد پشت توپ دفاع کنند. اما ما باید دفاع آنها را می شکستیم و فکر می کنم به محض اینکه گل اول را به ثمر رساندیم، می دانستیم که می توانیم گلهای بیشتری به دست بیاوریم. ما امروز موقعیتهای بسیاری خلق کردیم - موقعیتهایی که به ثمر نرساندیمشا ولی از به دست آوردن سه امتیاز خوشحالیم."



بررسی عملکرد بازیکنان از نظر سایت bleacherreport.com

ترجمۀ اختصاصی Manchester-United.ir



دروازه بان:

داوید دخیا - 7 :

امروز بازی برای دخیا خیلی راحت بود. در اوایل بازی که وست بروم مالیکت زیادی روی توپ داشت، او به زیبایی یک ضربۀ آزاد زمینی Keith Andrews را که به مدافعان نیز برخورد کرده بود از داخل تیر نزدیکش بیرون کشید - ولی تا عکس العمل بعدی او مدت زمان زیادی بیکار بود.

در نیمۀ دوم یک ضربۀ محکم Youssouf Mulumba باید مهار می شد، اما در کل اکثر بازی برای یونایتد و مخصوصا دخیا، روز آرام دنبال شد.

توزیع توپ او در زمین بین بازیکنان خوب بود. و اکثرا توپها را در هوا بدون مزاحم جمع می کرد - یک بعد از ظهر آسان برای مرد اسپانیایی.


دفاعهای کناری:

فیل جونز - 8: جونز یا تاخت و تازهایش از جناح راست، یکی از خطرات ثابت یونایتد در طول بازی بود. و همچنین سانترهای خطرناک متوالی را برای هم تیمیهایش در حمله ارسال می کرد. جونز در نفوذ در دل حریف عالی است و به خوبی با ولبک و رونی هماهنگ بود. او هیچگاه از زدن به دل دفاع حریف، Liam Ridgewell نهراسید. همچنین با یک ضربۀ سر از تیر دوم نزدیک بود یک گل نیز به ثمر برساند که ضربه اش به کنار تور خورد. و پس از آن به تیزرهای تبلیغاتی کنار زمین نیز برخورد کرد که در این صحنه خوش شانس بود که مصدوم نشد. سانترهای کوتاه او به داخل محوطۀ شش قدم موقعیتهای شوتزنی زیادی را برای خط آتش یونایتد فراهم کرد. و در دفاع نیز کلا بدون دردسر بازی برای او پیش رفت. چرا که وست بروم هیچگاه با تعداد مردان کافی که بتوانند خطر ایجاد کنند حمله نکرد.

پاتریس اورا - 7: در جناح مقابل جونز، اورا بعد از ظهری به هم ریخته را سپری کرد. او در حمله بارها تأثیر مصبت داشت، بارها با اشلی یانگ حملاتی را ترتیب دارد، و دو بار نیز با حرکت به داخل محموطۀ وست بروم، دو خطر بسیار جدی را ایجاد کرد. با این حال با جایگیری بد، دو بار در آفساید گرفتار شد و چند موقعیت دیگر را نیز هدر داد. در سمت دیگر میدان، زمانی که بازی 1-0 بود، و او پایش را جلوی اودموینجی قرار داد، از ارتکاب یک پنالتی قِصر در رفت. یک پنالتی قطعی و صد در صد نبود، ولی شما معمولا می بینید که این صحنه ها پنالتی اعلام می شوند - و قطعا از پنالتی ای که چند دقیقه بعد برای یونایتد اعلام شد، پنالنتی تر بود.


دفاعهای مرکزی:

ریو فردیناند - 7 و جانی اونز - 7:

با 20 بازی در این فصل باری یونایتد، اکنون اونز بیش از هر مدافع وسط دیگری برای یونایتد در این فصل بازی کرده است. به جز فیل جونز که 21 بازی و البته در پستهای دفاع راست و هافبک نیز برای یونایتد به میدان رفته است. اونز امروز بار دیگر هوشیاری و شایستگی خود در دفاع را با چند رقابت عالی در اوایل بازی که وست بروم سعی داشت بازی را در دست بگیرد، نشان داد. روی ضربات ایتسگاهی خوب دفاع کرد. به تدریج با جلو رفتن بازی، اونز و همکارش فردیناند، کار کمتری برای انجام داشتند. و در عوض فرصت داشتند که گاهی نوبتی خط نیمه را رد کنند یا گاهی که وست بروم سعی می کرد حمله کند، تنها فوروارد این تیم Marc-Antoin Fortune را تحت فشار قرار دهند. فردیناند عقب زمین مطمئن کار می کرد و پاسهایش ساده و سریع بودند. یک cean Sheet دیگر و یک کار آسودۀ دیگر از دفاع یونایتد.


هافبکهای مرکزی

پل اسکولز 8 و مایکل کریک 7:

انرژی ابتدایی هافبکهای وست بروم، که سعی داشتند مالکیت را بدست بیاورند و سریع پشت یونایتد بازی کنند، کمی یونایتد را دچار مشکل کرد. این روند حدود 15 دقیقه طول کشید. پس از آن دیگر توپ متعلق به سرخها بود و پل اسکولز و مایکل کریک در این حفظ توپ نقشی کلیدی داشتند. زیبایی خاصی در آنچه آنها انجام می دادند نبود، جز دو یا سه تعویض جناح بازی توسط اسکولز، هر دو بازیکن تمام طول بازی توپ را در گردش نگاه داشتند و هیچگاه به وست بروم اجازه ندادند صاحب میانۀ میدان شود و همواره به دنبال استفاده از فضاهای میان زمین بودند. هیچ یک از این دو بازیکن برای هجوم به دروازۀ حریف هجوم نبردند اما ترجیح دادند که عقب باشند و بازی را کنترل کنند و هم تیمیهای پر تحرک ترشان را راه بیندازند. اما هر دو از بزرگترین دلایلی بودن که یونایتد یک برد راحت را به دست آورد.


بازیکنان کناری:

دنی ولبک 6 و اشلی یانگ 9 (مرد برتر میدان):

با اعلام سه مهاجم در لیست تیم، به نظر می آمد که ولبک کمی به جناحها متمایل باشد تا توازن در یونایتد برقرار باشد و همینگونه نیز شد. با این حال این مهاجم اسیر محدودیتهای یک بال کلاسیک نشد و بارها در صحنه هایی در نیمۀ اول به وسط و دل حریف زد. بارها حمله کرد و بیشتر درخشش کارش این بود که توپ را بردارد و به سمت چهار مدافع وست بروم بتازد، که تلاششان این بود با تکلهایشان بتوانند توپ را از او بگیرند. اما امروز در یکسوم دفاعی حریف روز ولبک نبود. چند شوت او از داخل محوطه بلاک شد. و یک موقعیت بسیار عالی دروازۀ خالی که پس از برخورد با فاستر نصیبش شده بود را با اختلاف زیاد به بیرون زد. اکثر نمایش امروز ولبک چشم نواز به نظر می آمد اما اجازه ندهید این مسئله شما را گمراه کند. ضرب المثل "شیک ولی با جنس نامرغوب" (یه ضرب المثل فارسی معادل بگید! آفتابه لگن هفت دست خوبه؟!) گویای حال نمایش امروز ولبک بود.

ولی در سمت دیگر اشلی یانگ کاملا اوضاعش فرق می کرد. قوای هجومی پیشین استون ویلا امروز یک تهدید جدی بود. همه جور مشکلی برای Gabriel Tamas ایجاد کرد و همواره چشم به این داشت که با پای راستش توپ را به داخل سانتر کند. حتی دورشدن او از محوطه هم از خطرش کم نکرد. چرا که یانگ چند سانتر خطرناک از روی خط انجام داد. یونایتد امروز والنسیا و نانی را  در ترکیب نداشت ولی شما هیچ گاه خلاشان را حس نمی کردید. مادامی که بازیکنی با کیفیت یانگ در سمت چپ وجود داشت. هرچند روی صحنۀ پنالتی خیلی نرم زمین افتاد.


مهاجمین:

خاویر هرناندز 7 و وین رونی 9:

بین دو مهاجم یونایتد در زمین، وین رونی تأثیری به مراتب بهتر در زمین داشت. نه تنها با د. گلی که به ثمر رساند، بلکه بارها در عمق حرکت می کرد و طلب توپ می کرد، با همتیمیهایش به خوبی بازی می کرد یا با فراراهایش در فضاها برای همتیمی هایش فضا و موقعیت ایجاد می کرد. گل اولش فرصت طلبی محض بود. در حالی که فاستر را تسلیم کرد و شوت کم جون هرناندز را وارد دروازه کرد، و گل دومش که بیست و ششمین گل این فصلش بود، را از روی نقطۀ پنالتی به ثمر رساند. چه در حملات عمقی یونایتد و چه مالکیت توپ این تیم و بازی روانش، رونی تفاوت اصلی را بین یونایتد و وست بروم ایجاد کرده بود. فردی با کلاسی متفاوت در بازی.

هرناندز اکثر بازی را آرام دنبال می کرد. چرا که یونایتد اکثرا جلوی چهار مدافع یا پشت مدافعان کناری وست بروم بازی می کرد و بازی کمتر در مهاجم وسط به چیچاریتو می رسید. شوتهای او بیشتر از روی اجبار زده می شد تا اینکه موقعیتهای جدی باشد. علی رغم اینکه بهترین موقعیتش را از داخل محوطه شش قدم به بالای دروازه فرستاد. با این حال حرکات بدون توپ او فضاهای زیادی را ایجاد می کرد و او به خوبی با دنی ولبک و وین رونی لینک بود.


تعویضی ها:

پل پوگبا 6 - تام کلورلی: بدون نمره:

رایان گیگز، دیمیتار برباتف و پارک جی سونگ همگی روی نیمکت یونایتد بودند اما این نسل جدید یونایتد بود که فرصت بازی یافت. پس از چند بازی در لیگ که به عنوان ذخیرۀ بدون استفاده به کار رفت، پل پوگبا بیست دقیقۀ پایانی این بازی را به جای پل اسکولز به میدان آمد.  و نمایش خوبی داشت، تعدادی پاس ساده و به هیچ وجه از درگیر شدن در رقابتهای میانۀ میدان هراس نداشت. 

تام کلورلی نیز در بازگشتش از مصدومیت، در دقایق پایانی جای ولبک به میدان آمد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Vidic Fans Of Iran در تاریخ 1348/10/11 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

شما هم بنرتون رو بدید بزارم.خیلی لطف کردین مرسییییی
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ساشا در تاریخ 1348/10/11 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

se7en جان تولدت مبارک .
انشاا... 100 ساله شی شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

دمتون گرم خيلي حال دادين با اين ترجمتون
داش se7en تولدت مبارك
ان شاء الله تو زندگيت به هر چي ميخواي برسي
پاسخ : شکلک
سون عزیز من هم تولدت رو تبریک میگم! شکلک

این نظر توسط se7en در تاریخ 1348/10/11 و 12:56 دقیقه ارسال شده است

مرسی داداشای گل بابت تبریکتونشکلک

این نظر توسط navid در تاریخ 1348/10/11 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

ye pishnahad: ye page tu facebook bezanid benazarm hatman moafagh mishe

این نظر توسط navid در تاریخ 1348/10/11 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

be nazar man bejaye hernandez az berbatov estefade konim behtare...
mamnoon az zahamat masoolin web
پاسخ : شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

مرسی بابت ترجمه ها
ولی حرف نویسنده رو در مورد ولبک قبول ندارم . نمره شش واقعا براش کم بود .درسته توپ هاش تو گل نرفت اما نه دیگه ریت 6
مرسی از همه.
پاسخ : ولبک دیروز پستش بد بود انصافی. سمت راست جونز باهاش خوب مچ نمی شد به نظر منم، جونز خودش حمله میکرد سانتر می کرد. تنهایی ولبک نذاشت مؤثر بازی کنه. ولی خوب کلا همه خوب بودن واقعا حق همه بود بالای 6 بگیرن

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1348/10/11 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

تبریک بچه ها.امیدوارم تداوم داشته باشه.درسته از همه جامها حذف شدیم ولی لیگ برتر به همشون ارجحیت داره.ایشالا قهرمان میشیم تا دل هممون آروم بشه

این نظر توسط raman vaziri در تاریخ 1348/10/11 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

bacheha tu legue piish bini man ye emtiaz ziadi daram,hafte haftom 6 emtiazi budam alan 10 emtiazam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kamesh konid in vasat hghe baghie ab tu ab nashe.
پاسخ : رامان جان بررسی کردم. شما بازی با بیلبائو 2-0 به نفع یونایتد پیش بینی کرده بودی، که 3-2 باختیم. و به دلیل درست حدس زدن گل زدۀ یونایتد، 1 امتیاز گرفتی. برای همین قبل هفتۀ هشتم 7 امتیاز داشتی شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,865
  • بازدید ماه : 1,865
  • بازدید سال : 130,454
  • بازدید کلی : 1,718,496
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2