loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 937 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (12)
امروز در آمستردام

توضیح: ساعتها، تماماً به وقت گرینویچ لندن هستند. GMT

همانند سایت باشگاه رویدادها را بروید از پایین به بالا بخوانید!

 

20:09 به هر حال، هنگام تمرین امشب که سقف بسته بود، تضمینی نیست که برای بازی فردا شب نیز بسته باشد. تصمیم در این مورد اواخر فردا صبح در میتینگ نمایندگانِ بازی اعلام می شود. مصاحبه با شرکت کنندۀ یونایتد در این جلسه که نمایتدگان آژاکس و یوفا نیز در آن حضور دارند، به من محول شده است. بنابراین من حوالی زمان نهار می توانم به شما اطلاع دهم که سقف آیا ورزشگاه در حین بازی بسته خواهد بود یا خیر/


20:05 من اکنون به هتل بازگشته ام. جایی که من با تعدادی داستان بیشتر دربارۀ نشست خبری امشب باز خواهم گشت. البته بعد از خوردن مقداری خوراکی. بنابراین کمی سکوت می کنم و بلاگ نویسی را متوقف می کنم تا چیزی بخورم. همانطور که شما می دانید، این گزارش نویسی، شغلی است که حینش باید خورد. (اصطلاح Hungry Work، مثل فوتبال تماشا کردن یا فیلم دیدن که به این جور کارها هم میگن Hungry Workهستش. یعنی بخوری در طول کار فکر کنم!)


19:21 خبرهای خوب: تمامی 20 بازیکنی که به هلند آورده ایم، امروز تمرین کردند. همگی بازیکنان با یک سری حرکات کششی آغاز کردند و سپس به boxes (خرس وسط) برای تمرین مالکیت توپ پرداختند. سپسکمی تمرین حمله، سانتر و شوت. و نهایتا یک تمرین با بازی ده نفر به ده نفر در دو سمت زمین.


18:53 هنگام ورود به هلند، من نگران شرایط هوا برای این جلسۀ تمرین بودم. هرچند نگرانی من بی مورد بود. سقف این ورزشگاه آمستردام آرنا بسته است و نه از رطوبت و باران خبری است و نه از باد. . از خدا می خواهم که فردا هم سقف بسته بماند.

 

18:50 بسیار زیباست که یک چهرۀ آشنای قدیمی را اینجا در آمستردام آرنا میبینیم. ادوین ون در سار به اینجا آمده تمرین سرخها را ببیند و با سر الکس حال و احوال کند. حال شروع کنید به زنده کردن شایعۀ اینکه "ادوین نیز مانند اسکولز برمیگردد".... فقط یه شوخی بود.

 

 

18:35 با پایان صحبتهای پیش از بازی، اکنون زمان تمرین است. من بعدا برای شما از چگونگی بیشرفت جلسۀ تمرین صحبت می کنم.


18:32 شما هیچ گاه از سر الکس انتظار ندارید که نتیجه را پیش بینی کند اما او امروز گفت: "ما معمولا تساوی صفر صفر نمیکنیم. من فکر نمی کنم بازی فردا صفر صفر شود."

 

18:31 و کمی سخنان بیشتر از سرمربی دربارۀ اسکولز، انگلستان و یورو 2012: "دلیل او برای عدم بازی در تیم ملی (در جام جهانی 2010) دفعۀ قبل این بود که او فکر میکرد برای حضور دیر است. او احساس می کرد که بازیکنانی که زحمت صعود به جام را کشیده اند باید در جام جهانی شرکت کنند. دو سال نیز از آن زمان گذشته و بازگشت برای بازی در تیم ملی انگلیس بعد از هفت سال... این یک مانع بلند (برای عبور) است. من هنوز با او دربارۀ اینکه فصل بعد هم برای ما بازی کند صحبت نکرده ام. با فرمی که او اکنون از خود نشان داده است، دلیلی وجود ندارد که نتواند یک فصل دیگر برای ما بازی کند.


18:28 سر الکس جزئیات بیشتری دربارۀ اخبار تیم می دهد: "رایان گیگز در نیمۀ اول دیدار برابر لیورپول دچار کوفتگی  در قوزک خود شد. و دیمیتار نیز در تمرین یکشنبه دچار مصدومیت شد. من در حمله، قدرت انتخاب کافی از بین وین، چیچا و ولبک دارم. من همچنین می توانم از اشلی یانگ در پشت مهاجمان و از نانی در میانۀ میدان کمک بگیرم. بهتر بود دیمیتار را نیاوریم. مصدومیتش جدی نبود - او ممکن بود اگر از او میخواستم، برای بازی کردن آماده باشد - اما فکر کردم بهتر است ریسک نکنیم. بنابراین او را نیاوردیم."


18:27 سرالکس می گوید که در غیاب اورا، گیگز و البته ویدیچ، ریو فردیناند یونایتد را در برابر آژاکس رهبری می کند.

 

18:26 سر الکس دربارۀ ورشکست شدن باشگاه قدیمی خود، رنجرز نیز گفت: "من از اتفاقاتیکه در رنجرز روی داده، شگفت زده نشدم. من فکر می کنم که مدت زمانی بود که واضح بود این اتفاق می افتد. این یک تراژدی است زیرا رنجرز یکی از بهترین باشگاههاییست که شما می توانید به آن فکر کنید. مادامی که کل اروپا هوشیار باشد، من گمان می کنم که باشگاهای بزرگ می توانند اموراتشان را در مسیر درست پیش ببرند. اما شما باشگاههایی استثنا را می بیندید که این کار را نمی کنند، البته این باشگاهها درصد پایینی را تشکیل می دهند.  ما نباید ایجاد وحشت کنیم. تنها می توانیم برای آنهایی که دچار این وضعیت می شوند ابراز تأسف کنیم."


18:25 وین: "آژاکس و منچستر یونایتد دو باشگاه باشکوهند. چه کسی دوست ندارد در چنین بازی ای بازی کند؟ در هر جلسۀ تمرینی، انگیزی و اشتیاق به وضوح وجود دارد."


18:24 سر الکس: "بیشتر از دوماه پیش بود که ما از لیگ قهرمانان حذف شدیم. ما بازیکنان جوان زیادی داشتیم که تجربه ای در اروپا نداشتند. بنابراین حضور در این تورنومنت غنیمتی است. فینال در رومانی برگزار می شود - آنها می خواهند در فینال باشند. من می خواهم در فینال باشم و هواداران نیز از ما می خواهند که رد آن فینال حضور داشته باشیم."


18:23 از سر الکس دربارۀ تنشهای اخیر بین یونایتد و لیورپول سؤال شد: "به نظر من، همگی ما از این که مسائل را فراموشی سپردیم خوشحالیم. دو باشگاه تاریخهایی غنی و رقابتی تنگاتنگ دارند. این چیزی است که ما در می خواهیم روی آن تمرکز کنیم (به جای حاشیه ها)."

 

18:21 وین: "ما همواره در طول فصل اطمینان داشتیم. ما همواره تأکید کردیم که ما توانایی بردن لیگ را داریم. به نظر من ما اکنون در رتبۀ خوبی هستیم. فرم خوبی داریم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در پایان فصل نیز در رتبه ای خوب جای بگیریم. "


"به عنوان یک بازیکن، من احساس می کنم که به آن بلوغ فکری در زمین رسیده ام. من کارت زردهای احمقانه ای  را که در گذشته می گرفتم را از بازی خودم حذف کرده ام. امیدوارم این روند همچون فرم خوب من ادامه یابد و بتوانم به موفقیت تیمم کمک کنم."


"آن یک کارت قرمز بحث بر انگیز بود. من فکر نمی کنم به حق بوده باشد. هرچند زمان زیادی از آن کارت گذشته..." (مترجم: نمی دانم این پاسخ وین به چه سؤالیست. ولی حدس می زنم یکی از خبرنگاران به این اشاره کرده است که کارت قرمز بی موردی که در مقدماتی یور برابر مونتنگرو گرفتی چی پس؟ رونی هم اینجوری جواب داده. و نیک کوپاک هم چون سریع فقط تایپ میکرده، حرفای خبرنگار رو نذاشته احتمالا)

 

18:20 وین رونی در نشست خبری آمستردام آرنا در کنار سرالکس نشسته است. وین به ما می گوید: "من واقعا دارم از فوتبالم لذت می برم و تیم در این لحظه بسیار خوب بازی می کند. ما در هفته های گذشته چند بازی دشوار داشتیم که جند نمایش عالی و درجۀ اول نیز از خود نشان دادیم. من از فوتبالی که بازی می کنم لذت می برم و گل میزنم و تیم نیز خوب بازی میکند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد."

 

18:18 سر الکس در مورد اسکولز: "من فکر نمی کنم که احتمالی برای این موضوع (بازگشت اسکولز به تیم ملی انگلیس) وجود داشته باشد. وصف اسکولز بسیار دشوار است.... او روز شنبه باور نکردنی عمل کرد."


"وقتی من فصل قبل به اسکولز گفتم که او فصل بعد نیز می تواند 25 تا 30 بازی انجام دهد، او گفت که این تعداد بازی برایش کافی نیست. و پس از آن او تصمیم گرفت که بازنشست شود - او دوست نداشت که از یک بازیکن عالی در ترکیب ثابت، به بازیکنی تبدیل شود که در طول فصل تنها 25 بازی انجام می دهد. او داشت به مرز 37 سالگی میرسید و برای بازیکنان در این سن سخت است که در سطح بالا بازی کنند. من با پل روراست و صادق بودم. و به او گفتم که حتی اگر در 25 بازی نیز بتوانم از کیفیت بازی او بهره ببرم، خوشحال خواهم بود."


"وقتی او تصمیم به بازگشت گرفت، من نکتۀ منفی ای در این موضوع ندیدم. من خوشحال بودم. نکته ای منفی در آن وچود نداشت زیرا او در دو ماه گذشته اش سخت تمرینات خود را ادامه داده بود. او متوجه می شد که اشتباه کرده است. اکنون او مشتاق و تازه نفس بازگشته است و نتیجۀ تمرینات خود را می بیند. کلاس و کیفیتی که او با خود به تیم آورد نیز برای تغییر جهت تیم ما فوق العاده بود. بارسلونا به همان طریقی دربارۀ ژاوی صحبت می کند که ما دربارۀ اسکولز در تیممان صحبت می کنیم."

 

18:15 سر الکس: "من تاریخچۀ زیادی از رویارویی در برابر حریفان هلندی ندارم، اما کیفیت همواره خوب بوده است. مردمانِ فوتبالی هلند همواره به شمل می گویند که مشکلشان این است که بهترین بازیکنان همواره می خواهند تیم را ترک کنند. متأسفانه این مشکل تیمهای هلندی است. اما آنها هنوز به پرورش بازیکنان ادامه می دهند و این نقطۀ مثبت آنها است."

 

18:14 سر الکس: "ما برای تمام حریفانمون احترام قائلیم. ما این درس را زا بازی با بازل یاد گرفتیم. تفاوتی نمی کند که شما با چه تیمی بازی می کنید، آنها همواره توانایی تولید بازیکنان خوب و تیمی خوب را دارند که بتوانند با آن تیم موجب نگرانی شما شوند. و اکنون من بیشتر از اینکه از افراد آژاکس بترسم، از تاریخ این باشگاه می ترسم. من به این تاریخ احترام می گذارم - این فوق العاده است که آنها این وارستگی را حفظ کرده اند. آنها همواره با همان روش عالی، تاکتیکهای مشابه و همان سیاق بازی می کنند... این خارق العاده است."

 

18:13 سخن سر الکس دربارۀ مرد هلندی تیم مربی گریش: " رنه مئولنستین Rene Meulensteen کارش را فوق العاده انجام داد. او یک مربی ورزش (Coach) فوق العاده است. او ابتدا چند سال قبل به ما ملحق شد تا به سیستم آکادمی ما کمک کند. او به خوبی از عهدۀ این کار برآمد. وقتی ما یکی از مربیان تیک ذخیره را که به بولتون رفت (Ricky Sbragia) از دست دادیم، من رنه را در این سمت گذاشتم. سپس رنه یک پیشنهاد از باشگاه بروندبی دانمارک برای سرمربی گری دریافت کرد. من به او گفتم که نرو، اما او رفت. این کار او ثابت می کند که هلندی ها به هیچ وجه باهوش نیستند! اما او تنها سه ماه آنجا ماند و از کارش در آنجا لذت نبرد. سپس او مربی توسعۀ ما شد و در این سمت خوب عمل کرد. پس از رفتن کارلوس کیروش (و ارتقاء مایک فلان از مربی ورزش به کمک مربی)، من رنه را مربی ورزشِ اول تیمم کردم."

 

18:11 خبرهای تیم - سر الکس: "رایان گیگز و برباتف مصدوم هستند. و ما به پاتریس اورا نیز استراحت دادیم. یک آخر هفتۀ احساسی بر او گذشت و ما بهتر دیدیم که به او استراحت بدهیم. به هرحال ترکیبی که ما با خود آورده ایم، ترکیبی نیرومند است."


18:10 سر الکس: "بایرن و یوونتوس همۀ جامهای اروپایی را برده اند. صرف نظر از آن، برای تاریخ خود ما نیز حائز اهمیت است که این جام را ببریم."


18:09 سر الکس: " وقتی که شما به تیمهایی که درتورنومنت هستند می نگرید، یک رقابت تمام عیار است. چند تیم بسیار عالی در جام هستند اما ما امیدواریم که نمایش خوبی داشته باشیم."


"به نظر من فرم کنونی ما عالی است. ما بازیکنانی داریم که از مصدومیت بازگشته اند و همین به ما کمک خواهد کرد. من قطعا تلاش خود را می کنم و در هر مرحله قوی ترین ترکیبم را به میدان خواهم فرستاد."


"ما در بازی خانگی با بازل، پشت پا به بخت خود زدیم، و در بازی خانگی دیگر برابر بنفیکا نیز بدشانس بودیم. همین مسئله مارا در مضیقه قرار داد و ما دچار مشکل شدیم. اکنون بازیکنان دارند از مصدومیت بر میگردند و من مطمئنم با تعداد بازیکنانی که در اختیار دارم، ما می توانیم در لیگ برتر و لیگ اروپا توأمان موفق شویم."

 

18:07 سر الکس فرگوسن: من نسبت به حضور در لیگ اروپا حس خوبی دارم. تورنومنتی است که هدف ما تلاش در آن و بردن آن است. به نظر من وظیفۀ ما این است که نسبت به ابتدای فصل (در اروپا) بهتر عمل کنیم. انتظار ما نبود اما رخ خواهد داد. ما اکنون این فرصت را داریم تا در نیمۀ دوم فصل، بهتر عمل کنیم."

 

18:01 نشست خبری از چیزی که من انتظار داشتم دیر تر آغاز می شود - سر الکس در حال حاضر مشغول مصاحبه با MUTV و پخش کنندۀ زندۀ بازی، Channel5 است. کمی صبر کنید...

 

17:45 پس از یک سفر درون شهر تا آمستردام آرنا من اکنون در مقرم برای نشست خبری پیش از بازی سرالکس مستقر شده ام. من متوجه شدم که وین رونی همراه رئیس برای جواب دادن به سؤالات خبرنگاران خواهد آمد. ما تمام اخبار را در همین جا آپدیت خواهیم کرد. پس همراه ما باشید. کنفرانس، 15 دقیقه دیگر آغاز خواهد شد.

 

16:09 اینترنت پرسرعت برق آسا؟ تیک (تیک به معنای حله یا انجام شد و....). کانالهای ورزشی فراوان بر صفحۀ تلویزیون؟ تیک. اتو و میز اتو؟ تیک. منظره به سمت بخشی از شهر که استادیوم به خوبی در آن پیداست؟ تیک. هتل ما در آمستردام تمام این مزایا را دارد. حتی صندلی ها توالت حرارتی در حمام دارد. این یک مورد برای من یکی تجربه ای جدید است. اما سفر برای این است که محدودۀ دید خود را گسترش دهید درست است؟ (مترجم: نه اینکه در هتل بمانید و لذت ببرید). به هر حال من یک گاز سریع به ساندویچ میزنم و سریع چیزی می خورم تا بعدش برای نشست حبری به آمستردام آرنا بروم. من حدود ساعت 17:45 مجددا آنلاین می شوم.


15:55 آژاکس تیمی با تاریخی غنی است. اما آنها در هفته های اخیر در حال تقلا کردن بوده اند. در حقیقت برد هفتۀ قبل آنها در برابر NAC Breda اولین برد آنها در سال جدید میلادی بوده است. آنها هم اکنون در مکان ششم لیگ هلند Erdivisie قرار دارند. مسئله ای که به خوبی برای هواداران اینجا در آمستردام قابل هضم نیست. من دو تا از آنها را در لابی هتل مشاهده کردم و هیچ یک انتظار نداشتند که تیمشان یونایتد را ببرد. در حقیقت آنها گفتند که با تساوی تیمشان نیز خرسند خواهند بود.


15:45 خوب، تیم در آمستردام است. خوب حالا چی؟ آنها یک درنگ و استراحت ضروری در هتل خواهند داشت. پس از رسیدن به هتل، تیم برای خوردن مقداری نهار دور هم جمع شدند و پس از آن هر بازیکن به اتاق اختصاصی خود رفت. بعضی بازیکنان خواهند خوابید، برخی مطالعه می کنند، برخی تلویزیون تماشا می کنند و برخی نیز بازی کامپیوتری می کنند. قطعا فعالیت شدیدی انجام نخواهد شد - لازم است انرژی آنها برای تمرین امشب و البته بازی فردا ذخیره شده بماند.

 

15:51 مصاحبه ای که با ویلف مکگینس به شما قولش را داده بودم، اکنون برای تماشا آماده است. به سادگی روی لینک مربوطه در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

 

15:12 یک عامل مشترک بین آژاکس و یونایتد هستک که اکثر مردم از آن بی اطلاعند. جک راولی Jack Rowley، مهاجم یونایتد که در 424 بازی پس از جنگ جهانی دوم برای یونایتد، 211 گل به ثمر رساند، برای یک فصل در سال 1963/64، تیم هلندی را هدایت کرده است. او به طرز خارق العاده ای، این سمت را پس از یک دورۀ کوتاه مربیگری در تیم کوچک Oldham Athletic به دست آورده بود.

 

15:10 خوب با معمایی که گفته بودم چه کردید؟ چند بازیکن توانستید پیدا کنید که هم در یونایتد بازی کرده اند و هم در آژاکس؟ من پنج نفر پیدا کردم. آرنولد موهرن Arnold Muhren، یسپر اولسن Jesper Olsen، فرانک استپلتون Frank Stapleton، ادوین ون در سار و یاپ استام. اگر من کسی را از قلم انداخته ام، لطفا در بخش پیامها برای من نام ببرید.

 

14:50 ممکن است شما در انگلستان یکی دو گزارش شنیده باشید مبنی بر اینکه ولبک و نانی، امروز پسپورتشان را در خانه جا گذاشته بودند. به هر حال نگران نباشید: من می توانم به شما اطمینان دهم که این دو بازیکن قطعا الآن در آمستردام هستند.

 

14:46 من پیش از این به شما گفتم که اینجا باد شدید است. رسیدن و فرود ما به فرودگاه Schiphol نیز با تکانهای زیاد همراه بود که شما در ویدئویی که من هنگام پرواز بر بالای ورزشگاه گرفته ام نیز می توانید این موضوع را ببینید. منوی سمت چپ صفحه. خوشبختانه، هنگام فرود ما درست بالای ورزشگاه Arena پرواز کردیم و من این ویدئو را برای شما گرفتم. شما همچنین می توانید یک ویدئوی کوتاه را زمانی که اسکولز امروز صبح وارد فرودگاه منچستر شد ببینید.

 

13:49 در حین انتظار طولانی ما برای تحویل گرفتن چمدانها، من مصاحبه ای را با مربی قدیمی یونایتد، ویلف مکگینس Wilf McGuinness، روی دوربین ظبط کردم. او چه گفت؟ شما باید صبر کنید تا من کلیپ ویدئو را پس از رسیدن به هتل (و زمانی که زمان و تکنولوژی به من این اجازه را می دهد)، روی سایت آپلود کنم.

 

13:43 معطلی در فرودگاه موجب شد ما تازه الآن به سمت هتل برویم. هوایی که ما اینجا در آمستردام با آن مواجه شدیم، افتضاح است. سرد، مرطوب، همراه با بادی متلاطم. به سختی بشود تمرین امشب در فضای باز را که در ساعت 18:30 به وقت محلی در Arena آغاز می شود انجام داد.

 

12:42 در این مدتی که من به سمت هتل می روم، شما سر خودتون رو با این معما گرم کنید: فکر می کنید چند بازیکن هم برای آژاکس و هم برای یونایتد بازی کرده اند؟ نامشان چیست؟ حدسهای خود را روی امروز در آمستردام پست کنید. من همینجا بعدا جواب را خواهم گفت.

 

12:37 بعد از پرداخت حقوق گمرکی و تحویل گرفتن بار و بندیل ما به سمت هتلِ تیم راه می افتیم. آنگاه ما یک یا دو ساعت وقت داریم تا مستقر شویم و پس از آن من برای نشست خبری سرمربی (ساعت 18:00 وقت محلی) و جلسۀ تمرینی تیم (18:30) به استادیوم خواهم رفت. من از هتل باز پیش شما خواهم بود.

 

12:33 ما حدود ساعت 11:33 فرود آمدیم. بنابراین ما در طول 60 دقیقه در آسمان بودیم و به سلامت به زمین نشستیم. لطفا باز هم بازی های در آمستردام را به من بدهید! لطفا! تفاوت بسیاری با بیشتر بازیهای اروپایی که من پوشش داده ام داشت. آخرین سفر من به بوخارست برای بازی با گالاتی بود. سفری که تقریبا چهار ساعت طول کشید.

 

10:24 ما سوار هواپیما شده ایم و من طبق نکات ایمنی، باید تمامی وسایل الکترونیکی خود را برای برخاستن و Take Off خاموش کنم. این پرواز یکی از کوتاهترین پروازهایی است که ما انتظار داریم در اروپا داشته باشیم. تنها یک ساعت و ده دقیقه. بنابراین من پس از رسیدن و تحویل گرفتن ساکها و انتقال آنها به شهر، حوالی نهار به وقت UK مجددا آپدیت خواهم کرد بلاگ را. فعلا خداحافظ.

 

10:19 لحظه تعجب آور بود لحظه ای که ما بازیکنان را از سالن انتظار به گیت خروجی می بردیم. در راه از درون فرودگاه، ما از کنار یک بار (مشروب فروشی) عبور کردیم که مملو از هواداران سیتی بود که در خوردن نوشیدنیِ پیش از پروازشان به پرتغال زیاده روی کرده بودند. بذارید فقط همین قدر بگم که مشایعت دوستانه ای از ما به عمل نیاوردند...

 

09:44 هرچه حدس در ارتباط با اینکه چرا بربا، پَت (پتریس اورا)، و گیگزی به هلند سفر نمی کنند در ذهن خود زده اید کافی است! من مطمئنم که سرالکس در نشست خبری پیش از بازی که امروز بعد از ظهر ساعت 18:00 وقت محلی و ساعت 17:00 به وقت انگلستان برگزار می شود، موضوع را شرح خواهد داد. خبر خوب این است که نانی، اسمالینگ و جونز همگی به ترکیب بازگشته اند.

 

09:41 این هم از لیست 20 نفرۀ تأیید شده که به آژاکس می آیند:

De Gea, Amos, Evans, Rafael, Fabio, Jones, Ferdinand, Valencia, Nani, Carrick, Young, Park, Rooney, Hernandez, Welbeck, Scholes, Cleverley, Pogba, Smalling and Fryers.

 

09:16 بلافاصله پس از اسکولز، سه جوان یونایتد، دنی ولبک، تام کلورلی و فیل جونزِ از مصدومیت برگشته وارد تالار شدند. این پسرها مثل خردل قربراق و سرحال و تند و تیز هستند.

 

09:14 مسابقۀ جدید، اما داستان مشابه قدیمی. پل اسکولز، مرد همواره حرفه ای، مثل همیشه اولین فردی است که رسیده و وارد گیت بازرسی می شود. بعد از بازی نیمه نهایی برابر شالکه در لیگ قهرمانان، این اولین سفر اروپایی او خواهد بود. (مترجم: فینال نیز که در ومبلی بود)

 

08:55 پس از یک تاکسی سواری کوتاهف من از خانه به فرودگاه منچستر رسیدم. من همه نکات را چک کردم و فقط منتظرم تا بازیکنان نیز برای پرواز به آمستردام برسند و کنار نام آنها نیز یک تیک بزنم. به محض اینکه لیست کامل بازیکنان اعلام شد، ما در همین بلاگ به اطلاع شما خواهیم رساند. زیاد طول نخواهد کشید. به این بستگی دارد که بازیکنان چقدر زود برسند. معمولا همیشه یکی دو نفری هستند که دیر میرسند!

 

08:35 من در نظر دارم تا از آمستردام بازدید کنم. آمستردام شهری است غرق در تفکرات لیبرال، فوتبالی و البته لبریز از آبراهها و جویها. شباهت زیادی با منچستر دارد. کار و وظیفۀ من در اینجا بسیاری از وقت مختصر من را پر خواهد کرد، اما قطعا اگر فرصتی پیدا کنم، گشتی در شهر میزنم تا کمی تماشا کنم داخل شهر را. یک گوشۀ چشمی هم به گالری عکسی که در سمت چپ صفحه آپدیت می کنم داشته باشید. و البته اخبار متعددی که از داخل کمپ یونایتد برای شما خواهم داشت.


08:30 خوب، ما به دنیایی ناشناخته سفر خواهیم کرد: در حالی که یونایتد برای اولین بار از سال 1995/96، (که آن زمان نامش  UEFA Cup بود) در آبهای لیگ اروپا کشتی خود را پیش می برد. آیا سرخها با دریایی متلاطم و طوفانی در آمستردام روبرو می شوند؟ یا سر الکس با خونسردی خدمۀ کشتی اش را از داخل مرحلۀ 32 تیم هدایت می کند؟ فکر می کنم آرزوی همگی ما حالت دوم است. ولی در کل به زودی خواهیم فهمید: یونایتد پنجشنبه 16 فبریه 18:00 GMT در هلند به مصاف آژاکس می رود و یک هفته بعد از آن نیز در اولدترافورد پذیرای هلندی ها خواهد بود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

یجورایی اسمش امروز تو اوتی.
در واقع چندین مصاحبه است .خیلی زحمت کشیدینشکلک
پاسخ : شکلک
بابا همه ش از قسمت ساعت 6 تا 6:30 بود که کنفرانس خبری بود سخت بود! طرف خیلی دستش تنده همینجور که سر الکس حرف میزده این تایپ می کرده پست میکرده :دی

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

اوه اوه ببین چقدر زیاد شده .
این خبرنگار کار و زندگی نداره :دی
ولی هم دمه اون گرم هم دمه شما شکلک
پاسخ : شکلک
شکلک
شکلک

این نظر توسط Kamal unite در تاریخ 1348/10/11 و 7:21 دقیقه ارسال شده است

Kheyli mamnun,vagean ali bude ta injayekarشکلکشکلکشکلک
پاسخ : کمال جان خیلی لطف داری عزیز! شکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

مرسی .عالیه بچها
پاسخ : احوال علی آقای گل! دمت گرم! اندفعه ش پیه مون رو درآورد! نامرد تو یه روز یازده صفحه بلاگ نوشت این نیک کوپاک! شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

سلام این قسمت فوق العادست راستی پیش بینی رو کی میزارین ؟ ما که ماهواره نداریم چه کنیم اگه امکان داره خودتون یا یکی از بچه ها بازی رو گزارش متنی کنه خیلی خوبه
پاسخ : سلام علی آقا لطف داری. راستش من یکی هم ماهواره ندارم. سعی می کنم گزارش متنی رو در خدمت باشم. تا جایی که دست خط تایپیم اجازه بده گزارشها رو دو تا یکی فردا تو سایت می ذاریم! شکلک

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1348/10/11 و 21:25 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه خیلی خوب بود ، ادامه بده....
پاسخ : ممنون از حضورت مهدی جان دست شما هم درد نکنه شکلک

این نظر توسط امير بيطرف در تاریخ 1348/10/11 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

pesar terekoondi ke شکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1348/10/11 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

این قسمت فوق العاده ست.دست همه تون درد نکنه.
پاسخ : خیلی خوشحالم که پسندتونه بابک جان! شکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم که نحوه ی کد دهی در ماهواره kaon-ksf-e220را روی سایت قرار دهید .خواهش میکنم......تورو خدا

این نظر توسط خليل در تاریخ 1348/10/11 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

از اون اتفاقات عجیب..

نانی و دنی ولبک فراموش کردن گذرنامه شون رو به فرودگاه ببرن برای همین از پرواز منچستر یونایتد جا موندن......

منبع صفحه فيسبوك
هواداران باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در ايران
پاسخ : نویسندۀ امروز در آمستردام که همراه تیمه تأکید کرده این خبر شایعه است و الآن نانی و ولبک همراه تیم در هلند هستن شکلک
پاسخ : البته اصلاح میکنم که نگفته خبر جاموندن پسپورت شایعه ست. ولی گفته نگران نباشید این دو بازیکن الآن در هلندن! شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 128,861
  • بازدید کلی : 1,716,903
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2