loading...
منچستريونايتد Manchester United
محمد مقدسي بازدید : 322 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (4)

منچستری های المپیک : دای گریین

نام:دای گریین

سن : 26

رشته: پرش با مانع 

بهترین خاطره با یونایتد :

فینال لیگ قهرمانان سال 1999 مقابل بایرن واقعا شگفت انگیز بود و خاطره دیگه ای که دارم از دست رفتن پنالتی جان تری در فینال لیگ قهرمانان 2008 بود.

سریال مصاحبه اینساید یونایتد با هواداران منچستر حاضر در المپیک با مصاحبه دای گریین ولزی که کاپیتان تیم دو و میدانی بریتانیا هست ادامه دارد... 

کی هوادار یونایتد شدی ؟

اون زمان باید حدودا هفت یا هشت سالم میشد ،وقتی که یونایتد با لباس دوم زرد و سبز معروفش بازی میکرد.یادم میاد اولین بار موقعی اونا رو تماشا کردم که خونه دوستم که پدرش "اسکای اسپورت "داشت بودم .

اولین بازی که به الدترافورد رفتی کی بود ؟

همین چندوقت پیش بود،اما یه بازی خوب بود چون بازی یونایتد برابر لیورپول بود که دیمیتار برباتوف هت ریک کرد و یونایتد 3-2 برد.این یه تجربه فوق العاده برای من بود چون که قبلا هرگز به الدترافورد نیامده بودم.همیشه به دلیل برنامه تمرینی که دارم خیلی برام سخته که به الدترافورد بیام.وقتی که شما زنده بازی رو از تو ورزشگاه تماشا میکنی شما واقعا قسمت تکنیکی بازی و سرعت بازیکنان را احساس میکنی.

قهرمان دوران بچگی تو کی بود ؟

قطعا قهرمان من هم وطنم رایان گیگز بود،وقتی بچه بودم دوست داشتم که بال چپ بازی کنم فقط به خاطر اینکه مثل او باشم.او قهرمان واقعی دوران کودکی من بود.از وقتی رایان بزرگتر شده من واقعا بهش احترام میزارم چون که او سبک بازی اش را عوض کرده و حالا بازی رو در میانه زمین حاکمیت و دیکته میکنه.او همچنین از بدنش هم خیلی خوب مراقبت میکنه که من به عنوان یک دو و میدانی کار ازش قدردانی میکنم.

ما شنیدیم وقتی که یک فوتبالیست جوان بودی و تو سوآنسی بازی میکردی ،از گیگزی تقلید میکردی ...

بله . من عادت داشتم در باغ پشت خانه مان موانع را با پای چپ دریبل کنم و در بازی های تمرینی فقط از پای چپم استفاده میکردم و این کار حالا که من یک دو و میدانی کار شدم خیلی به سودم هست .

خاطره مورد علاقه ای با یونایتد داری ؟

فینال لیگ قهرمانان سال 1999 مقابل بایرن واقعا شگفت انگیز بود و خاطره دیگه ای که دارم از دست رفتن پنالتی جان تری در فینال لیگ قهرمانان 2008 بود،من یادمه بازی رو از توی خابگاه دانشگاه نگاه میکردم و دوست های یونایتدیم همه اونجا بودند و وقتی تری پنالتی رو از دست داد ،همه باهم به هوا پریدیم و جیغ و داد میکردیم.

تا به حال با بازیکنان یونایتد ملاقات داشتی ؟

من رایان گیگز رو در مراسم BBC SPORTS برای شخصیت سال دیدم اما با هم زیاد گپ نزدیم چون خیلی سریع مردم به سمت او آمدند .او به من گفت که خیلی خوب کار میکنم و همه مسابقاتم رو تماشا کرده.اینکه آیا او واقعا این کار را کرده یا نه چیز دیگری است اما این چیزی بود که او به من گفت.

گل مورد علاقه ات ؟

تعجبی نیست - گل رایان گیگز به آرسنال در نیمه نهایی اف ای کاپ سال 1999.بی نظیر بود.

اگه سر الکس فرگوسن رو میدیدی بهش چی میگفتی ؟

واقعا نمیدونم چی بهش میگفتم اما من عاشق اینم که او رو در حال انجام کارهایش در رختکن ببینم و ببینم که چطوری با بازیکنان رفتار میکنه.عاشق اینم که ببینم چطوری تیمو مدیریت میکنه.

اوسین بولت میگه میتونه مستقیما به تیم یونایتد وارد بشه و خوب هم کار کنه،نظر تو راجب این چیه ؟

سرعت به تنهایی کارساز نیست.شما باید سریع باشی اما از نظر تصمیم گیری هم باید سریع باشی ،فقط سرعت دویدن کارایی ندارد،شما میتوانید مثل اوسین بولت سریع ترین فرد روی زمین باشی اما اگر شما نتوانی یک توپ رو مستقیم شوت کنی ، هیچ فایده ای ندارد.

MAMADGIGGS

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 5:00 دقیقه ارسال شده است

وای گل رایان گیگز به آرسنال توی حلق تو و بقیه کادر تیم بریتانیایی کبیر توی المپیک
میگه رایان گیگز توی این سن از بدنش خوب مراقبت کرده شکلک
داداش رایان گیگز تازه اینا آن دِ پیچشه! آف د پیچ آن کار دیگر می کند
پاسخ : شکلک شکلک شکلک شکلک شکلک
شکلک)

این نظر توسط معین در تاریخ 1348/10/11 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

آره دیگه پول حرف اول رو میزنه، PSG پیشنهاد 45 میلیون یورویی واسه مورا داده. فکر کنم با ورودشون به قضیه مورا انتقالشو به یونایتد سخت کردن. یه مشت تیم لاشخور منتظرن ببینن یونایتد چه بازیکنی رو می خواد سریع برن پیشنهاد بدن.

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1348/10/11 و 8:43 دقیقه ارسال شده است

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2184660/Manchester-United-outbid-Paris-Saint-Germain-Lucas-Moura.html?ito=feeds-newsxml

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1348/10/11 و 8:42 دقیقه ارسال شده است

http://bleacherreport.com/articles/1286436-manchester-united-transfer-news-why-lucas-moura-will-regret-snubbing-united


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 715
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,549
  • بازدید ماه : 2,549
  • بازدید سال : 131,138
  • بازدید کلی : 1,719,180
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2