loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 633 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (7)
http://www.matchhighlight.com/wp-content/uploads/2012/01/javierhernandezmanutdvstokegoal.jpg

منچستر یونایتد با پوزخند زدن به لیست بلندبالای مصدومیتها خود، با شکست دو بر صفرِ استوک سیتیِ مقهور در اولدترافورد، رقابت قهرمانی را در لیگ برتر داغتر کردند.

یک پنالتی در هر نیمه، از هرناندز و برباتف کافی بود تا بازی را به سود شاگردان سر الکس فرگوسن رغم بزند.

رقابت بسیار سخت تری برابر چلسی و لیورپول پیش روی آنها است.

با درنظر گرفتن اینکه فرگوسن یازده بازیکن اصلی، من جمله دو دروازه بان اول خود را در اختیار نداشت، شادمان خواهد بود که غروب را بهتر از آن شکلی که شروع کرده بود، به پایان رساند.

هر روز دلهرۀ مرد اسکاتلندی این خواهد بود که چگونه یک تیم یازده نفره کامل را انتخاب کند.

هر چند پس از بازی برابر لیورپول در اف ای کاپ، بالاخره برای یک بار، مربی یونایتد یک عبارت کاملا صحیح و صریح را در مورد مصدومان تیمش بیان کرد، او گفته بود که از بین مصدومان تنها امیدوار است که فردیناند برای بازی با استوک آماده شود. اما آن چیزی که فرگوسن انتظارش را نداشت، غارت شدن دروازه بانهایش توسط مصدومیت بود.

آندرس لیندگارد در تمرینات دچار یک مصدومیت جدی قوزک شد، و البته قبل از آن نیز دخیا با حال نزار به خانه رفته بود.

دخیا آنقدر بهبود یافته بود که غروب امروز در جایگاه تماشاچیان حضور بیابد.

با وجود این، پس از نمایشهای عصبی کنندۀ اخیر، شاید بد هم نبود که دخیا در این آزمون شهامت، بیرون زمین بنشیند. حتی اگر شاهد حضور آموس بیست و یک ساله در دروازه باشد.

البته جوانِ متولدِ مکسفیلد (بن آموس)، تقریبا کاری به غیر از تماشای چند شوت که با اختلاف از دروازه اش، به بیرون می روند نداشت.

مشکل بیشتر در خط حمله بود، جایی که در غیاب نانی و یانگ و همچنین رونی،  والنسیا، تنها راه ممکن و منطقی برای نفوذ در دفاع ستوک به نظر می رسید.

والنسیا در بهترین فرم قرار دارد اما او به کمک احتیاج داشت، کمکی که در طول بازی همواره دیر از راه میرسید.

در سی و هفت سالگی و در حالی که تازه از بازنشستگی برگشته است،از پل اسکولز خواسته شده بود که برای دومین بار در چهار روز در ترکیب اولیه قرار بگیرد. هافبک کهنه کار نزدیک بود که قفل دروازه را بشکند، پیش از آن که شوتش با برخورد به پالاشیوس منحرف شود.

مایکل کریک نیز در جایی که برباتف توپ را برای او کاشته بود، دچار تردید بین شوت و سانتر شد و نهایتاً ضربۀ عجیبش با اختلاف به بیرون رفت.

غروب کسل کننده پیش میرفت، تا اینکه پارک با دویدن به سمت پاس کوتاهی که اسکولز برایش مهیا کرده بود، توسط تکل بی دقت جرمین پنانت سرنگون شد و داور اعلام ضربۀ پنالتی کرد. علی رغم اعتراضات استوک، تصاویر نشان می داد که پنالتی صحیح بوده است و بلافاصله هرناندز پشت توپ قرار گرفت و با خونسردی، توپ را در خلاف جهت حرکت سورنسن، در گوشۀ دروازه جای داد.

درست پیش از سوت نیمۀ اول، رابرت هوت از اعلام یک ضربۀ پنالتی به دلیل هند روی سانتری که هرناندز فرستاده بود، گریخت. اما هفت دقیقه بعد از شروع نیمۀ دوم بود که یونایتد با سرنگونی والنسیا در محوطه توسط جان والترز، صاحب ضربۀ پنالتی دوم شد. 

علی رغم پنالتی بی نقص هرناندز، این بار برباتف پشت توپ ایستاد. و این بار در حالی که دروازه بان دانمارکی مسیر توپ را تشخیص داده بود، برباتف توپ را به گوشۀ دروازه هدایت کرد.

با توجه به اینکه استوک از سال 1976 در اولدترافورد پیروز نشده بود، نمایش آرام استوک، کاملا با نمایشهای عادی که از آنها دیده بودیم، متفاوت بود. تونی پالیس با جایگزین کردن کروچ توسط یرومه، نارضایتی اش را از این روند نشان داد و طولی هم نکشید که یرومه، یار تعویضی، آموس را وادار به یک واکنش خوب کرد. 

در اینجا بود که پیش از تحت فشار گرفتن بیشتر آموس، فرگوسن این جسارت را نشان داد که پوگبا را برای اولین بار در لیگ برتر به میدان بفرستد. درست در روزی که موریسون به وستهم پیوسته بود. یک جور تبعیض به نظر می آمد.

اگرچه پوگبا مانند موریسون، مشکلات متعدد خارج از میدان ندارد تا حواسش را به هم بریزد، اما هافبک هجده ساله نیز مانند موریسون در در تمدید قرارداد مردد است. از دست دادن یک بازیکن آینده دار قابل بخشش است، اما وقتی دومین بازیکن نیز در تابستان با پایان یافتن قرارداد باشگاه را ترک کند، خبر بسیار بدی برای شیاطین سرخ خواهد بود.

پوگبا به خوبی در زمین جا افتاد. با یک حرکت زیبا چشمها را خیره کرد و خود را در موقعیت سانتر قرار داد. پس از آن نیز شوتش توسط ویلکینسون بلاک شد.

مدافعین عنوان قهرمانی، می توانستند تابلوی نتایج را حتی برافروخته تر کنند، آنجا که برباتوف پاس رو به عقب والنسیا را با ضربه اش در وقتهای تلف شده به هدر داد.


ترجمه اختصاصی تحلیل ساکرنت



بررسی عملکرد بازیکنان مقابل استوک از دید کارشناس سایت باشگاه

بن آموس: دروازه بان جوان که در غیاب لیندگارد و دخیا، درون دروازه ایستاده بود، درکل از یک عصرِ آرام و ساکت لذت برد و تعدادی واکنش مناسب نیز از خود نشان داد. من جمله ضربۀ سرِ زمینی و کم ارتفاع کامرون یرومه. مسلما از اینکه اولین بازیش در لیگ برتر با Clean Sheet همراه شده، خرسند خواهد بود.
کریس اسمالینگ: با بازگشت به دفاع راست، جایی که کمتر حضور داشته، مدافع انگلیسی نشان داد که یک دفاع شناور و قابل استفاده در پستهای گوناگون است و به خوبی از عهدۀ پشتیبانی والنسیا در جناح راست برآمد. با یک نمایش محکم در دفاع راست، والترز و ویلسون را وادار کرده بود تا به وسط بیایند و راههای دیگری را غیر از جناح چپشان برای حمله جستجو کنند.
ریو فردیناند:بعد از از دست دادن باخت شنبه برابر لیورپول، مدافع کهنه کار نمی توانست شبی آسانتر از امشب را انتظار داشته باشد. آن هم در برابر استوکی که حمله های فیزیکی زیادی از آنها انتظار می رفت. مانند همیشه، این مدافع مرکزی در مالکیت توپ آرام و خونسرد بود و چند تکل به موقع نیز انجام داد.
جانی اونز: ملی پوش ایرلند شمالی در طول یک نمایش بی نقص و کامل، قدرت هوایی خود را دربرابر سرزنهایی مانند کنیون جونز و کروچ به خوبی نشان داد. استعدادهای هجومی او نیز بارها نمایش داده شد. من جمله یک پاس تر و تمیز برای چیچاریتو که البته او نیز ضمن اینکه در آفساید قرار داشت، ضربه اش به کنار تور برخورد کرد.
پاتریس اورا: کاپیتان جانشین یونایتد مجبور بود تا با تهدید اصلی حمله استوک یعنی جرمین پنانت مقابله کند. و در امثر زمان بازی نیز به او اجازۀ عبور را نداد. مرد فرانسوی همچنین می توانست به ارمغان آورندۀ پنالتی سوم باشد، جایی که توسط شاوکراس سرنگون شد. (مترجم: مربی استوک هم معتقد بود خطا روی اورا پنالتی بود)
آنتونیو والنسیا: بازیکن ماه دسامبر ما،به روند فرم خوب خود ادامه داد و در طول مسابقه زهردار نشان می داد. به خوبی با قائم مقامش در جناح راست، اسمالینگ لینک شده بود و تهدید و حمله های با نشاطی از سمت راست ترتیب می دادند. می توانست در دقایق آخر سازندۀ گل سوم باشد، آنجا که پاس تند و تیز او توسط برباتف قطع شد اما راهی به دروازه پیدا نکرد.
مایکل کریک: نمایش خوبی در جلوی زمین داشت، بسیار نزدیک بود گل اول بازی را بعد از یک حرکت ترکیبی زیبا با پارک و برباتف و دویدن به پشت دژ دفاعیِ سمجِ استوک به ثمر برساند. همچنین در زمانی که یونایتد در دفاع بود، بسیار استادانه عمل می کرد. از طرف رابرت هوت ضربه ای به سرش وارد آمد، اما همچنان نود دقیقه در زمین حضور داشت.
پل اسکولز: شکستن دیوار پشتی هشت یا نه نفرۀ استوک اصلا کار آسانی نبود. اما پل صبور ماند و با یک نمایش دیگر از پاسهای مترونومیک (دقیق و به موقع و ریتمیک، مترونوم وسیله ایست که برای تعیین دقیق زمان در موسیقی به کار میرود) به دنبال راهی برای نفوذ بود. یکی از شوتهای انحصاری و برجسته از او از راه دور داشت گل اول را به ارمغان می آورد، و البته یکی از تکلهای انحصاری او نیز تنها کارت زرد یونیاتد را به دنبال داشت!
جی سونگ پارک: پرانرژی از گلی که شنبه به ثمر رسانده بود، در جناح چپ با طراوت نشان می داد و با هر حمله هیجان را به بازی می آرود. حرکات و سرعت او فراتر از توان پنانت بود، تا آنجا که پنانت با یک تکل بدفرم روی پارک، یک پنالتی در نیمۀ اول برای یونایتد به دنبال داشت.
دیمیتار برباتف: نهمین گل فصلش را از پنالتی دوم یونایتد به ثمر رساند، با دقت فوق العاده ای توپ را از سورنسن عبور داد. می توانست دومین گل را نیز با آخرین شوت بازی در زمانهای تلف شده به ثمر برساند، اما شوتش راهی به دروازه پیدا نکرد.
خاویر هرناندز: با فریب دادن سورنسن روی پنالتی اول، به لیست گلزنان بازگشت. اولین گل مرد مکزیکی از بیست و ششم نوامبر، همچنین چهارمین گلش در مصافهای برابر استوک بود.
تعویضی ها:
پل پوگبا: بعد از انتظاری طولانی و مشتاقانه برای اولین بازی او در لیگ، مأیوس نشدیم! چندین لحظۀ هیجان برانگیز اطراف محوطه، بازی را از سکون درآورد. حداقل در آن جا که یک پاس کشویی از پارک و شوت پوگبا توسط ویلکیسنون بلاک شد و مانع یک اولین گل رؤیایی توسط پوگبا شد
.





MUFCTALK





Manchester United 2-0 Stoke city

Tuesday 31 January 2012 , Week 23 , Old Trafford






Canal+ Fútbol | mp4 | 720x400 | 2 Mbps | English


Man Utd 1-0 Chicharito PEN
Hotfile



Man Utd 2-0 Berbatov PEN
Hotfile



--------------------------------


h.264 | MKV | 1280 x 720 | 6000 kbps | 25fps | SKY HD | German
Credit: Footballars






Man Utd 1-0 Chicharito PEN

Rapidshare / Mediafire / Hotfile / Embedupload



Man Utd 2-0 Berbatov
PEN

Rapidshare / Mediafire / Hotfile / Embedupload






4mins - German Commentary - Sky Sport
Credit: Lewy


Hotfile / Bulletupload


==========================


MOTD HIGHLIGHTS


BBC Sport
INCLUDE INTERVIEWS, THE ONES WITH ANALYSIS HAVE THE ANALYSIS
Credit : Pakman






HOTFILE / UPLOADED

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1348/10/11 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

Dame agha shahabo agha amir garm.gol kashtin ba in siteشکلک
پاسخ : مخلصم محسن جان! آقایی. ایشالا که به درد بخور باشه شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

خدا رو شكر برديم
منچستر عشق هميشگي

این نظر توسط ميلادويديج در تاریخ 1348/10/11 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

اطلاعاتي درباره خريدجديدوسلي:
قد:183
سن:19
اين بازيكن سويسي بست اصليش دفاع مركزي است ولي ميتوانددرديكرنقاط دفاع هم بازي كند*
مصاحبه اي ازاو:اوبازي دريونايتدرا ارزوي هربازيكن خوانده وكفته بسيار خوش حالم وبي صبرانه منتظربازي هستم*او همجنين ازفركوسن هم تشكركردهشکلک
پاسخ : دمت گـــــــــــرم میــــلاد جـــون! بعید هم نیست بهش بازی برسه! بازی بعدی که احتمالا رو نیمکت بشینه اقلا! دیشب مدافع وسط رو نیمکت نبود اصلا شکلک

این نظر توسط sogol در تاریخ 1348/10/11 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

دشیب یکی از بهترین شبا بود. پیروزی شیاطین سرخ پوش و گلزنی گیبسون به سود منچستر یونایتد. خدایا حق به حقدار رسید. به گفته دوستان سرتیترو عوض کنی خیلی بهتر میشه. موفق باشین

این نظر توسط علی فقیه عبدالهی در تاریخ 1348/10/11 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
سایتتون یه دونست دردونست
منم نظرم همینه تیترو عوض کن
مثلا منچستر تیمی برای تمام جامها یا قهرمانان تئاتر رویاهاشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

بهراد راست میگه!سایتتون فوق العاده س ولی تو رو خدا تیترشو زودتر عوض کنین!مگه پرتقاله؟شکلک
پاسخ : سلام علی جان.
ممنون ، چشم بررسی میشه عزیز.
علت این اسم هم مربوط به یه فیلم هالیوودی به نام a man for all season هستش ...
فیلم خیلی خیلی معروفه! برام جالبه که قضیش رو نمی دونستین

این نظر توسط behrad در تاریخ 1348/10/11 و 9:35 دقیقه ارسال شده است

site fogholadei dari vali titre manchester teami baraye hameye fosul ziad jaleb nist شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 354
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 354
  • بازدید سال : 128,943
  • بازدید کلی : 1,716,985
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2