loading...
منچستريونايتد Manchester United
manutdfc بازدید : 326 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (7)

 

بعد از صحبت های زیادی که باشگاه شاید این رقابت ها را جدی نگیرد و انگیزه لازم برای فتح ان را نداشته باشد سر الکس فرگوسن پافشاری میکند که یونایتد برای قهرمانی پا به این رقابت ها میگذارد. وی می گوید:"ما قطعا می خواهیم که این جام را فتح کنیم.من این رقابت ها را جدی میگیرم.این بازی ها همچنان یک رقابت اروپایی محسوب می شود و استاندارد های خوبی دارد. نکته خوب این است که ما در هفته هایی که در این بازی ها مسابقه میدهیم دیگر روز شنبه در لیگ بازی نداریم پس من میتوانم قویترین تیمم را به زمین بفرستم. نکته عجیب و شگفت انگیز این است که در تمام این سال ها این دو تیم بزرگ هرگز با هم در یک رقابت اروپایی بازی نکرده اند. نام اژاکس همچنان ان بزرگی و شکوه خود را دارد.البته ان ها الان در اوضاع زیاد خوبی نیستند ولی بازی کردن در مقابل یونایتد قطعا به ان ها انگیزه های زیادی می دهد.ان ها هم مثل ما همیشه بازیکنان خوبی تربیت کردند و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. ان ها استادیوم و زمین بسیار خوبی دارند و من امیدوارم که بتونیم این مرحله را پشت سر بگذاریم.بعد از ان ما با برنده لوکوموتیو مسکو با اتلتیک بیلبائو رو به رو میشویم که ان هم چالش خوبی است.بعد از این دو مرحله شما وارد یک چهارم نهایی می شوید و انجا به خود میگوئید که "بیا تا اخر مسیر بریم" من به این رقابت ها همانطوری که با دیدار های گروهی لیگ قهرمانان رفتار کردم ، رفتار میکنم.البته یک مقدار با بازی دادن به جوانتر ها با دقت تر و محتاطتر عمل می کنم.همه چیز به این بستگی دارد که بعد از بازی در لیگ اروپا با چه تیمی در اخر هفته در لیگ بازی داریم." منبع: manutd.ir

 

ارسال شده توست كاربر manutdfc 

بجه هايي كه عضو شدين شما هم مي تونين خبر بذارين !!!!!!!!!!!!!!!!

پس فعال باشين ديگه!

 

شهاب بازدید : 311 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (2)

اخبار کوتاه

  1. تیم فوتبال منچستر سیتی دقایقی پیش با تک گل جولین لسکات در دقیقۀ 63 استون ویلا را در ویلا پارک شکست داد و صدر را از یونایتد پس گرفت.
  2. عذر خواهی سوارز از اورا بابت حرکت دیروز: به نقل از Menmedia، سوارز لحظاتی قبل بابت اینکه دیروز از دست دادن با پاتریس اورا امتناع کرده بود، از وی عذرخواهی کرد. لحظاتی قبل سایت لیورپول از قول سوارز عباراتی را روی سایت قرار داد: " من بعد از مسابقه با سرمربی صحبت کردم و متوجه شدم که کارهای اشتباهی انجام داده ام. و نه تنها او، بلکه باشگاه و بقیه را نیز ناراحت کردم و از این بابت متأسفم. من اشتباه کردم و پشیمانم. من باید با پاتریس اورا قبل از مسابقه دست می دادم و از این بابت می خواهم بابت اعمالم معذرت خواهی کنم. حال می خواهم تمام این مسائل را پشت سر بگذارم و روی فوتبال خودم تمرکز کنم."
  3. رسانه های امریکایی خواستار برخورد مالکان امریکایی لیورپول با سوراز هستند: روزنامۀ نیویورک تایمز، از مالکان امریکایی لیورپول و شرکت Fenway Sports Group که در بوستون امریکا مستقر هستند، خواسته تا هر چه سریعتر با اقدام در مورد سوارز از خدشه دار شدن اعتبار لیورپول در دنیا جلوگیری کنند: " اگر شرکت Fenway Sports Group همان قدر که در بیسبال قاطعیت نشان داده، در فوتبال هم داشته باشد، باید هرچه سریعتر جلوی تخریب اعتبار لیورپول را بگیرد. به هیچ وجه باخت 2-1 جلوی مدافع عنوان قهرمانی که در خانه شان به سختی شکست می خورند، مایۀ بی آبرویی نیست. اما اتفاقاتی که توسط سوارز پیش از سوت آغاز مسابقه رقم زد، موجب بی آبرویی خواهد بود و مالکین امریکایی باید هرچه سریعتر موضع خود را نسبت به این اتفاق خیلی روشن بیان کنند."
  4. وین رونی که این روزها مخصوصا بعد از دو گلی که برابر لیورپول به ثمر رساند، زمزمۀ کاپیتانیش در تیم ملی انگلیس پس از جان تری خلع شده به گوش می رسد، در صفحه توئیتر خود نوشت: " من قطعا دوست دارم که کاپیتان انگلیس بشوم. ولی این مسئله ای است که کاملا توسط سرمربی جدید تعیین می شود. از نظر من جرارد یک انتخاب ایده آل برای کاپیتانی است."
  5.  تمجید فردیناند از جانی اونز: فردیناند پس از بازی دیشب به تمجید از هم تیمیهایش از جمله وین رونی و آنتونیو والنسیا و جاناتان اونس پرداخت. وی در مورد عملکرد اونز گفت: "جانی خارق العاده بود. خیلی از چیزهایی که تا به حال دربارۀ تواناییهای اونز گفته شده بسیار با حقیقت فاصله دارند. در رختکن تیم همه برای اونز و تواناییهایش احترام خاصی قائلند."

 

رامین بازدید : 275 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (2)

برادران دا سيلوا، رافائل و فابيو قصد دارند تا در يونايتد بمانند و نگرانی از بابت تعداد بازی که در تيم اصلی بهشون ميرسد ندارند و رافا ئل هم گفته است تا زمانی که فرصتی مناسب برای حضورش در ترکيب ثابت فراهم شود اصلاً عجله اي ندارد اين دو برادر که چهار سال است در يونايتد توپ ميزنند و روی هم بالای 120 بازی برای يونايتد انجام داده اند همچنين اميدوارند در جام جهانی 2014 که در کشورشان انجام ميشود حضور داشته باشند.

 

 

نيکلاس گايتان از حضورش در بنفيکا راضيست و گفته است قصد ندارد از بنفيکا در تابستان جدا شود اين بازيکن که چيزی بالغ بر 30 ميليون يورو از طرف باشگاهش ارزش گذاری شده است قصد ترک اين باشگاه را بر خلاف گفته خود باشگاه بنفيکا که اماده اند تا او را در تابستان به فروش برسانند ندارد. ضا هراً در بازی ديشب بنفيکا و ناسيونال  يکی از استعداد يابهای باشگاه بازی او را از نزديک زير نظر داشته است.

 

 

 

و خبر آخر اينکه سر الکس فرگوسن گفته است برای رويارويی با اژاکس تيمی قدرتمند را روانه ميدان خواهد کرد و همچنين ميخواهد شخصاً بازی هافبک تهاجمی تيم اژاکس كريستين اريكسون که مورد توجه بسياری از تيمهای اروپايی بخاطر بازيهاي درخشانش براي تيم ملي  و باشگاهي ميباشد را زير نظر بگيرد.

 

 

 

 

shahabz بازدید : 732 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (5)

منچستر در یک بازی دیدنی توانست لیورپول را 2-1 شکست دهد این 3 امتیاز با ارزش با گل های وین رونی بدست آمد

گل ها در ادامه ی مطلب


 صحنه ی دست دادن ها (بهتر بگیم دست ندادن ها)  نژاد پرستی سوارز در مقابل والنسیا !!! و خوشحالی آخر بازی اورا جلوی سوارز اضافه شد. خوشحالی اورا رو حتما ببینید تلویزیون ایران ناقص نشون داد!





شهاب بازدید : 336 شنبه 22 بهمن 1390 نظرات (5)


  • روی کین در توئیتر: اگر من در بازی بودم، اگر اینسی (پل اینس) در بازی بود، اگر اسپارکی (مارک هیوز)  در بازی می بود: سوارز در پایان بازی صد بار آرزو می کرد که ای کاش دست داده بود! (منبع: صفحۀ منچستر یونایتد)
  • امانوئل فریمپونگ بازیکن آرسنال: لیورپولیها می گن اورا طوری خوشحالی می کرد که انگار لیگ را برده. من نمی دانم مگه اونا اصلا می دونن که بردن لیگ چه حسی داره؟ (منبع: صفحۀ منچستر یونایتد)
  • وین رونی: دو گل پیروزی بخشی که در بازی امشب در برابر لیورپول به ثمر رساندم، رؤیاهای کودکی من بود که به حقیقت پیوست!


رئیس به این برد راضی نیست




پس از یک برد حیاتی برابر لیورپول در اولدترافورد، سر الکس فرگوسن تنها توانست حسرت بخورد که چرا تیمش نتوانست موقعیتها را به ثمر برساند و نتیجه را درخشان تر کند:
"من فکر می کنم نمایش ما عالی بود. اگر راستش را بخواهید، من کمی ناراحتم که 2-1 تموم شد. شاید پس از گل فقط می خواستیم با حفظ مالکیت بازی را به پایان برسانیم، و دیگر مانند قبل از به ثمر رساندن گل بازی نکردیم."
ادامۀ مطلب


ریو فردیناند: من با سوارز دست ندادم، چون احترامی برای این قبیل افراد قائل نیستم

پس از آنکه سوارز از دست دادن با پاتریس اورا امتناع کرد، ریو فردیناند نیز با سوارز دست نداد. او در این باره به MUTV گفت:
"این مرد تصمیم زشتی گرفت. این موضوع خیلی حساس بود. اگر سوارز دست می داد، قضایا می توانست به فراموشی سپرده شود. اما پس از چیزی که من دیدم، تصمیم گرفتم با او دست ندهم. وقتی شما احترامی که در این شرایط لازم است را ندارید و شجاعت این را ندارید که اعتراف کنید که اشتباه کردید و عذر خواهی کنید، خوب، به همین دلیل من هیچ احترامی در این آدم ندیدم. موضوع می توانست امروز حل شود، اما اتفاقات امروز جالب نبود. نا امید کننده است. من از این مرد بیشتر انتظار داشتم."

امير بازدید : 526 شنبه 22 بهمن 1390 نظرات (12)

تحليل بازي اضافه شد !!

منچستريونايتد 2 - 1 ليورشوت

گل ها :

  '47 W. Rooney 

  '50 W. Rooney 

براي يونايتد

و

 '80 L. Suarez 

براي ليورشوت

تبریک به همه بچه‌های گل . خدارو شکر به یک برد خیلی‌ ارزشمند رسیدیم و فعلا در صدر هستیم ! رونی نشون داد که یه تموم کننده به تمام عیاره و نیازش به یه طراحه که بتونه خودش رو نشون بده!امروز کل تیم عالی‌ بود و یه بازی روون و شناور رو شاهد بودیم(حرکتی‌ که در نهايت به اسکولز ختم شد و اسکولز با ضربه سر دروازه رینا رو هدف گرفت!).دست ده حیا هم به خاطره فوق واکنشش درد نکنه!من میدونم این پسر آخر یه چیزی می‌شه!

امیدواریم فردا استون ویلا به نفع ما کار کنه.عملکرد بازیکنان و تحلیل بازی هم به زودی تو همین پست قرار میگیره.




اما یه نکتهٔ جالب گزارش آقای یوسفی محترم بود که به شخصه هر بازی حرف‌های ایشون رو مخ منه و خیلی‌ کنجکاوم بدونم چه خصومتی با من یونایتد داره! ضربه فردیناند به هیچ عنوان خطا نبود اما ایشون گیر داده بودن به اون حرکت و اعتقاد داشتن که خطا بود ! هر ۵ دقیقه یک بار هم شکست مقابل سیتی رو به رخ هواداران کشیدن،شكست 8 تايي ها رو هم فراموش كرده بودن و قسمت خنده دار اينجا بود كه ده حيا اون واكنش خارق العاده رو انجام داد و آقاي گزارشگر فرمودند كه شانس اورد به هر حال به ایشون هم تسلیت میگم ! مي دونم حركت اورا بعد سوت پايان بازي باعث سوزشت شد آقاي يوسفي چون جيك نزدي


اين هم جدول ليگ پيش بيني

كليك كنيد


تحليل بازي

شهاب بازدید : 322 شنبه 22 بهمن 1390 نظرات (4)
اخبار کوتاه
  • لوئیس سوراز از دست دادن با اورا امتناع کرد: کاپیتان شیاطین سرخ، دست خود را به سوی ملی پوش اروگوئه ای دراز کرد اما سوارز، با عبور از اورا مستقیم به سمت دخیا رفت. اورا ابتدا نپذیرفت و بازوی سوارز را کشید تا تشریفات را کامل اجرا کند اما سوارز اعتنایی نکرد. سپس فردیناند، نفر بعد از دخیا از دست دادن با سوارز امتناع کرد (دمش هات)، کنی دالگلیش پیش از بازی تأکید کرده بود که ما با سوارز حرف زده ایم و او قطعا در دست دادن با اورا و مابقی بازیکنان یونایتد شرکت خواهد کرد.


  • بازگشت نانی برای دیدار مقابل آژاکس: دیشب سایت باشگاه به نقل از سر الکس فرگوسن گفت: "نانی می تواند برای دیدار رفت برابر آژاکس آماده باشد، اما برای دیدار برگشت قطعا ما او را در اختیار خواهیم داشت. مشکل قوزک او بود. یک مقدار کوفتگی در دیدار برابر آرسنال پیدا کرده بود. یک صدمۀ جزئی رباط در بیرون پای او."






  • رونی: از کودکی دوست داشتم یونایتد، لیورپول را ببرد! رونی دربارۀ بازی با لیورپول گفت: "این بازی بین بزرگترین تیمهای انگلیس برگزار می شود. من از کودکی همواره بازی این دو تیم را تماشا می کردم و همواره در این بازی طرفدار یونایتد بودم! اکنون وقتی خودم جزئی از تیم یونایتد هستم در برابر آنها، بسیار هیجان انگیز است و اصلا دوست ندارم بازنده باشم. این بازی همواره فارغ از موقعیت کنونی دو تیم، به دلیل تاریخچۀ این رقابت، حساس بوده است. ولی ما در این بازی روی سه امتیاز تمرکز کرده ایم."     منبع: سایت باشگاه
  • دنی ولبک نیز گفت: "بازی در FA Cup را همۀ ما عقیده داریم که خوب بازی کردیم. روی یک لحظه غفلت بازی ررو واگذار کردیم. دربارۀ حساسیت بازی هم این بازی یک مقدار پیاز داغش نسبت به بازی های دیگر زیاد کرده اند. اما همۀ ما فوتبالیستهای حرفه ای هستیم و وظیفه مان این است که تنها رو خود بازی تمرکز کنیم." (مترجم: گری نویل کجاست یه دونه بزنه پس گردن این بچه تا اهمیت بازی با لیورپول رو بفهمه! بفهمه لذتی که در بردن لیورپول هست در هیچ چیز دیگه نیست )
شهاب بازدید : 616 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (33)
در ادامۀ این پست بخوانید:
  1. آمار جالب پیش بازی یونایتد برابر لیورپول - ترجمۀ اختصاصی
  2. بررسی پیش از بازی از نگاه سایت باشگاه - ترجمۀ اختصاصی
  3. جدول لیگ پیش بینی تا به این لحظه

دوستان نتایج دور قبل مسابقۀ پیش بینی و لیگ شرکت کننده گان را در داخل مطلب دنبال کنید. قوانین هم واضح است. پیش بینی خودتون برای بازی فردا با لیورپول را هم حتما با ذکر ایمیل و ترجیحا نامی که دفعۀ قبل باهاش پیش بینی کردید، بیان کنید. افراد جدید هم قدمشون روی چشم! لطفا شرکت کنند! هر چی تعداد بیشتر، لیگ هیجان انگیز تر! خیلی می چسبه
اگه با نحوۀ امتیاز دهی به پیش بینی ها هم مشکلی هست بگید. به نظر من اینجوری منصفانه است.
لطفا پیش بینی خودتون رو بیان کنید در نظرات!

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 388
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7,997
  • بازدید ماه : 7,997
  • بازدید سال : 136,586
  • بازدید کلی : 1,724,628
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2