loading...
منچستريونايتد Manchester United
امير بازدید : 657 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (1)


    دفاع فرگوسن از سياست هاي خود در نقل و انتقالات

ادامه مطلب



Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/


منچستر یونایتد تعهد فعلی‌ گایتان به بنفیکا را قبول کرد.

Patrick Greveraars مربی جوانان PSV Eindehoven  از  Andreas Pereira خرید جدید یونایتد حمایت کرد.

ادامه مطلب


رامین بازدید : 298 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

شينجی کاگاوا يکی از گزينه های مد نظر يونايتد از حضورش در تيم بورسيا دورتموند کاملاً راضيست و قصد ترک باشگاهش بعد از اتمام قراردادش که تا پايان سال 2013 ميباشد را ندارد.

 



 

رايان گيگز نگران است که در آينده تصميم اشتباهی در مورد بازنشستگی بگيرد او که به تازگی قرارداد خود را برای يک سال ديگر تمديد کرده است و در شرف انجام نهصدمين بازيش برای يونايتد قرار دارد نگران است که مبادا اشتباهی که پول اسکولز اخيراً در مورد تجديد نظرش و بازگشت به ترکيب يونايتد مرتکب شد را تکرار کند.او در گفتگو با تلگراف گفت:"زمان تصميم گيری برای بازنشستگی سخت است.آيا زود بازنشسته شوی يا مدت طولانی به بازی کردنت ادامه دهی و به مردم اجازه بدهی که تو را در زمين ببينند؟بازنشستگی برای من تصميميست که بايد در موردش خوب فکر کنم بخاطر اينکه در هر بازی احساس متفاوتی دارم."

 



سر الکس فرگوسن هنوز هم از حذف يونايتد از رقابتهای چمپينز ليگ ازرده خاطر است .او که بر اين باور است که  به خوبی از عهده هدايت يونايتد در اين رقابتها بر آمده است گفت:"حذف ما نا اميدی بزرگی بود بخاطر اينکه احساس ميکنم اگر به مرحله بعدی صعود ميکرديم مطمئناً به فينال راه پيدا ميکرديم".او مشگل اصلی حذف شدن يونايتد را بازی داخل خانه مقابل بازل ميداند.

 

 



  • باشگاه منچستر یونایتد برای خرید Granit Xhaka، هافبک 19 ساله بازل، باید با یوونتوس و زسکا مسکو رقابت کنه. http://www.talksport.co.uk/sports-ne...-basel-starlet
  •  رایان گیگز که در آستانه 990 مین بازی خودش برای باشگاه منچستر یونایتد هست، معتقد هست که دست دادن بازیکنان قبل از بازیهای لیگ برتر، برای اثبات احترام به یکدیگر هست. http://www.telegraph.co.uk/sport/foo...ez-affair.html
  •  وین رونی به اتفاق آراء طرفداران باشگاه منچستر یونایتد، به عنوان مرد میدان در دیدار با لیورپول انتخاب شد. http://www.manutd.com/en/News-And-Fe...liverpool.aspx
  •  وین رونی برای به سخره گرفتن به یحی و حبیب کولو توره در توئــــیتر به دلیل شکست تیم ملی ساحل عاج در جام ملتهای آفریقاً، خشم طرفداران سیتی رو برانگیخت. http://www.metro.co.uk/sport/oddball...#ixzz1mIVFwDS7
رامین بازدید : 399 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (5)

  دوستانی که ماهواره ترک ست رو دارن ميتونن بازی روز پنج شنبه با اژاکس رو از شبکه ICTIMAI TV   به صورت زنده تماشا کنن.

 

  

 

 

این شبکه بر روی دو ماهواره هاتبرد با فرکانس(۱۲۰۱۵ - هریزنتال - ۲۷۵۰۰) و ترکست با فرکانس ( ۱۰۹۶۵- هریزنتال - ۱۲۸۰۰)قابل دریافت است که به اسانی و با وارد کردن کد بیس شما میتوانید بازی را به صورت رایگان تماشا کنید. 

روش وارد کردن کد بیس در ماهواره:ابتدا وارد منیو(menu) شويد و به روي گزينه (stb setting) رفته و اعداد (۱۲۳۴) را پشت سر هم بزنيد بعد كه وارد صفحه كددهي شديد روي گزينه بيس رفته و ok كنيد كه با اين كار وارد صفحه كدها ميشويد براي دادن كد فقط كافيست كد اول را به كد زير  تغيير بديد .

 ۳۶  ۱۲  ۱۲  ۱۲  ۳۶  ۱۲  ۱۲  ۱۲      (۰۰۰۳)  

از دیدن بازی لذت ببرید (دوستان روش کددهی در تمام ماهواره ها یکسان نیست و اگر نتونستید از روش بالا به جایی برسید یه سری به سایت ها و بلاگ هایی که در زمینه ماهواره هستند بزنید حتما مشکلتون حل میشه)  

manutdfc بازدید : 610 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (1)



ادامه مطلب




» به نام برابری « به کدامین دلیل و چگونه و بر حسب کدام اصل و بنیان، افرادی با موهای بلوند، چشمانی آبی و پوستی سفید، نژادهای برتر نوع بشر هستند؟! در درگاه الهی هیچ بنده ای به هیچ دلیل برتری نژادی و قومیتی ندارند و نعمات خدا بر همه یکسان است. در این مقاله میخوانیم:

ادامه مطلب


ارسال شده توست كاربر manutdfc 




يكي دو روز هستش كه بازار بي خبري داغه !!! نمي دونم چرا خبر جالبي درج نميشه ترجمه كنبم!دست بچه ها كه اخبار خبر گزاري هاي فارسي رو برامون ارسال ميكنن درد نكنه حداقل اونا هم به نحوي به ما كمك مي كنند.

humi بازدید : 354 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (4)

سرالکس فرگوسن مربی باتجربه یونایتد،امسال هم مانند هر سال دیگر با شاگردانش برای کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر می جنگد.او در گفتگویی اختصاصی با فیفا دات کام به بررسی شرایط کنونی دنیای فوتبال پرداخته سرالکس در صحبتهایی گفته:« به نظرم ما انگیزه کافی برای رقابت کردن با بارسلونا و رئال مادرید را داریم و با این تیمهافاصله زیادی نداریم.مطمئنم که به زودی این را ثابت خواهیم کرد.» مربی شیاطین سرخ معتقد است که هنوز بارسلونا برتر از رئال است ودراین باره گفت:« به نظر من بارسلونا هنوز هم بهترین تیم قاره اروپاست ،هرچند که رئال فاصله اش درصدر جدول لالیگا را با بارسلونا بیشتر می کند و این فاصله را در جدول لالیگا شاهد هستیم.»

 

فرگوسن سال گذشته را به یاد دارد.وقتی که تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا مغلوب بارسا شد:« اصلا به خاطر کارهایی که در فینال ومبلی انجام دادیم پشیمان نیستم. چون بارسلونا تیم برتر میدان بود. واقعیت این است که دو گل اول بارسا، اجتناب ناپذیر بود و شاید با خوش شانسی می توانستیم به پیروزی برسیم ولی وقتی تیمی اینقدر از تیم تو بهتر است، کار خاصی نمی توانی انجام دهی.»مربی باتجربه یونایتد در مورد حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت:« این ناامیدی بزرگی بود. چون احساس می کنم که در صورتی که به دور بعد راه می یافتیم، تمام شرایط لازم برای رسیدن به فینال را داشتیم. فکر می کنم که مشکل ما بازی خانگی مان مقابل بازل بود. ما 0-2 جلوبودیم و چهار یا پنج فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم. بعد از آن تمرکزمان را از دست دادیم و با وجودی که یک تساوی گرفتیم، ولی این نتیجه خوبی برای ما نبود.»سرالکس در بخش پایانی صحبتهایش درمورد رقابت حساس در رقابتهای لیگ برتر گفت:« همیشه در لیگ برتر رقابت فراوانی وجود دارد ؛ تفاوت این است که قبلا در لیگ برتر، 4 تیم برتر داشتیم: ما، چلسی، آرسنال و لیورپول ولی الان 6 تیم برتر داریم و تاتنهام و منچسترسیتی هم توانسته اند به کورس اضافه شوند.»

منبع:goal.com

ارسال شده توسط كاربر  humi



manutdfc بازدید : 358 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (2)

اصرار ردنپ برای بازگشت اسکولز به تیم ملی انگلستان هری ردنپ اعتراف می کند دوست دارد به عنوان سرمربی انگلستان پل اسکولز را به یورو 2012 ببرد هافبک کهنه کار یونایتدها با بازگشت خود به لیگ برتر پس از اعلام بازنشستگی در فصل قبل شوکی بزرگ بوجود آورد و حالا هری ردنپ که به احتمال زیاد جایگزین فابیو کاپلو در تیم ملی انگلستان خواهد شد با بازگشت وی تحت تاثیر قرار گرفته او معتقد است که هافبک 37 ساله یونایتدها که در سال 2004 از تیم ملی خداحافظی کرد هنوز هم می تواند تاثیر زیادی برای تیم ملی کشور خود در سطح بالایی داشته باشد من دوست دارم اسکولز رو در یورو در اختیار داشته باشم او که خوب است و شما دوست دارید او را به بازی بگیرید او مانند بازیکنان اسپانیایی چون زاوی و اینیستا است هری ردنپ همچنین قصد دارد اسکات پارکر را به عنوان کاپیتان انگلستان جایگزین جان تری کند او در رابطه با این موضوع می گوید اسکات یک پسر فوق العاده است او مرد خانواده و فوتبال خود را دوست دارد او به خوبی تمرین و وظیفه خود را انجام می دهد او حتی یک دقیقه هم مشکلی ندارد او پسر بزرگی است http://www1.skysports.com/football/n...es-for-England


ارسال شده توست كاربر manutdfc 


شهاب بازدید : 306 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (1)

اخبار کوتاه

  • تمجیدِ دنیس اروین: گیگز مثل باد بود،مانندِ رعد و برق بود. گیگزِ هفده ساله،  در دوم مارچِ سال 1991، به جای اروین مصدوم برای اولین بار در اولدترافورد به میدان رفت. و امروز اروین در سایت باشگاه، در حالی که گیگز در شرف نهصدمین بازیش برای یونایتد قرار دارد، به تمجید از گیگز پرداخته است: "فوق العاده است، ما همه به او ایمان داشتیم، او همچون رعد وبرق بود، همچون باد. با استعداد و توانایی فوق العاده. بهترین ویژگی او این بود که وظایف دفاعی خود را نیز به بهترین نحو انجام می داد و هیچ گاه تا به امروز از این مسؤولیت شانه خالی نکرده است. او ده سال به عنوال بال چپ در جلوی من بازی کرد و اکنون نیز به همان خطرناکی است." "نهصد بازی برای باشگاهی مثل یونایتد ...... (قابل توصیف نیست، در واقع اروین نیز در مصاحبه نتوانست کلامی در توصیف این حالت پیدا کند)"
  • رقابت یونایتد با دو تیم یوونتوس و زسکا موسکو در تابستان برای جذب هافبک سوئیسی نوزده سالۀ بازل گرانیت خاکا Granit Xhaka: به گزارش TalkSport، این هافبک سوئیسی تیم بازل به شدت مورد علاقۀ سر الکس فرگوسن قرار گرفته و یونایتد که پس از توافق خردان شقیری با بایرن مونیخ، از جذب او نا امید شد، اکنون امیدوار است در رقابت با دو تیم یوونتوس و زسکا، موفق شود و گرانیت را به اولدترافورد بیاورد. و با توجه به پیشنهاد 8 میلیون پوندی زسکا، یونایتد باید با مبلغی بالاتر از این مقدار وارد عمل شوند.


  • یوونتوس به دنبال نانی، هیگواین و لاوتزی: به گفتۀ Goal.com، یوونتوس که هم اکنون پس از میلان در رتبۀ دوم سری آ قرار دارد، در تابستان به شدت به دنبال تقویت تیم خود است و به طور جدی به دنبال انتقال این سه بازیکن به تورین است. گفته می شود مدیر عمومی بیانکونری، جوزپه ماروتا که خواهان جذب نانی است، باید حداقل 25 میلیون یورو برای جذب این هافبک 25 سالۀ یونایتد کنار بگذارد.
  • تف انداختن، عامل دعوای بین دونیمه بازی با لیورپول: Goal.com به نقل از Sun گفته که یک منبع آگاه اعلام کرد نزاع دو تیم لیورپول و یونایتد در تونل به سمت رختکن بین دو نیمه، به دلیل تف انداختن یک نفر بر روی دیوید دخیا روی داد. دخیا داشت به سمت تونل میرفت که این اتفاق افتاد. اما هنوز مشخص نیست کی این حرکت را انجام داده. کریگ بلیمی نیز مظنون است که پس از سوت پایان بازی با فرمانده مأموران امنیتی نزاع و کشمکش داشته است. (مترجم: در هر دو مورد دخیا و بلیمی از واژه Spat استفاده شده که در مورد دخیا Spat at فکر می کنم معنی تف انداختن مد نظر بوده. و در مورد بلیمی Spat  خالی باید مفهوم کشمکش و دعوا درست باشه. مطمئن نیستم! ولی مسلما بلیمی بعیده رو مأمور قانون تف انداخته باشه!!)

شهاب بازدید : 546 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (1)

این ستون از دید خبرنگاران مستقر در اولدترافورد، به صورت اجمالی به اتفاقات رخ داده در باشگاه در هر روز کاری می پردازد.

توضیح: این بلاگ در طول ساعات اداری در اولدترافورد، توسط بلاگ نویسانش آپ دیت می شود. پس سر بزنید!

 

امروز:

  • قرار گرفتن دو بازیکن از آکادمی یونایتد در تیم زیر 18 سال انگلیس برای بازی با لهستان
  • اسامی بازیکنان تیم رزرو در مصاف با تیم ذخیره های بولتون
  • بازگشت قطعی جونز و اسمالینگ برای بازی برابر آژاکس
  • امروز بازی تیم ذخیره های یونایتد برابر ذخیره های بولتون
  • تبریک به زامبیا، برای پیروزی، درست در شهری که همچون یونایتد، یک نسل از فوتبال خودرا طی یک سانحۀ هوایی از دست داده بود



امروز در اولدترافورد

دوشنبه

 

 

milad007 بازدید : 460 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (6)

من يونايتد در تکاپوي شکار هافبک 19 ساله دانمارکي 


سرمربي تيم منچستريونايتد شايعات انتشار يافته مبني بر تلاش تيمش براي جذب ستاره دانمارکي خط مياني تيم آژاکس آمستردام را تاييد کرد.

ادامه مطلب


امير بازدید : 306 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (6)

 بررسی عملکرد بازیکنان توسط کارشناس سایت باشگاه

دیوید دخیا: مرد اسپانیایی می توانست روی گل سوارز بهتر عمل کند و توپ را دفع کند. از طرف دیگر دو واکنش مناسب در برابر دو ضربۀ حساب شدۀ گلن جانسون نشان داد.


رافائل: علی رغم جثۀ کوچک، برزیلی جوانِ یونایتد در چند دوئل هوایی حساس برنده شد و طی یک نمایش جنگنده در سمت راست، قدرت سرزنی اش را نشان داد. مانند همیشه به خوبی والنسیا را حمایت کرد و اشتیاقش به حمله را نمایش داد.


ریو فردیناند: مرد کهنه کار یونایتد، در برابر یک مصدومیت گردن زودهنگام که از برخورد از پشت با اورا پیش آمده بود، مقاومت کرد تا دفاع یونایتد را در برابر حملات گسسته لیورپول رهبری کند. همچنین طی یک تکل به موقع در نیمۀ اول، از ضد حملۀ لیورپولی ها توسط سوارز جلو گیری کرد.


جانی اونز: به عنوان یک نیروی نفوذ ناپذیر و راسخ در خط دفاعی ایستاد و می توان گفت بهترین نمایشش در لباس یونایتد را ایفا کرد. و به طرز تحسین برانگیزی پا جای پای ویدیچ گذاشته و جای خالی او را با بهترین کیفیت پر کرد.


پاتریس اورا: در حالی که رسانه های دنیا نظاره گر او بودند، کاپیتان جانشین یونایتد در دفاع چپ بدون استرس و قوی کار کرد. حضور او در کنار خط زمین با تشویق مداوم جمعیت همراه بود که پشتیبانی خود را از این مرد فرانسویِ تحت فشار اعلام می کردند.


آنتونیو والنسیا: بازیکت برترِ ماهِ ژانویۀ این سایت، به فرم خوبش در جناح راست ادامه داد. بسیار خوزه انریکه را با گامهایش آزار داد و در نهایت با یک توپ ربایی از جای اسپرینگ، گل دوم را برای وین رونی مهیا کرد.


پل اسکولز: یک نمایش عالی دیگر از این اسطورۀ بازگشته که پاسهای تهاجمی اش نقشی محوری در تمام تلاشهای هجومی یونایتد داشت. مرد 37 ساله هنچنین با چند تکل خوب، مالکیت توپ را به تیم برگرداند.


مایکل کریک: مطمئن و مسلط روی توپ، استاد پاسکاریِ یونایتد به نظر می آید که دارد از بازی در کنار اسکولز در میانۀ زمین لذت می برد. و همچنین کیفیت تدافعیش را نیز با چند تکل و قطع توپ مهم نشان داد. ضمن اینکه یک تکل روی سوارز یک کارت زرد در نیمۀ دوم برای او به همراه داشت.


رایان گیگز: مرد ولزی اکنون تنها یک بازی با 900بازی در باشگاه فاصله دارد. تمدید قراردادش را با یک نمایش مستدام و پایدار در جناح زمین جشن گرفت. در چند صحنه به داخل می آمد و موقعیت های خطرناکی را ایجاد می کرد. کرنر او بود که به گل اول رونی انجامید.


وین رونی: یک بار دیگر، مهاجم ملی پوش انگلستان، طی یک نمایش بدور از خستگی در حمله، با به ثمر رساندن دو گل برق آسا برابر لیورپول به رؤیاهای کودکیش تحقق بخشید. بارها تا مرز هت تریکز پیش رفت اما متأسفانه موفق نبود. به هر حال از دست آوردش راضی خواهد بود.


دنی ولبک: انرژی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت و از فضا ها خیره کننده می دوید و عبور میکرد. به یونایتد کمک کرد تا برتری خود را در بازی دیکته کند. در نیمۀ اول طی یکی دو موقعیت بدشانس بود که گلی به ثمر نرساند. ولی بدون شک یکی از مردان خوب میدان بود.

چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






تعداد صفحات : 121

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 1023
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7,906
  • بازدید ماه : 7,906
  • بازدید سال : 136,495
  • بازدید کلی : 1,724,537
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2