loading...
منچستريونايتد Manchester United
shahabz بازدید : 440 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (4)
:"من نمیتونم چنین چیزی رو باور کنم این کار او یک رسوایی برای لیورشوت است و دیگر نباید به او بازی بدهند

با توجه به تاریخ باشگاه ها  کاری که  سوارز انجام داد می توانست جنگ و دعوا به پا کند

من واقعا از او ناامید شدم.کاری که او انجام داد بسیار زشت بود

این کار او بسیار زشت بود، داور مانده بود چیکار بکند! این کار او به یک درگیری تبدیل می شود.


سر الکس همچنین در این مورد این ماجرا گفت: باید مراسم دست دادن اصلا  نباید برگزار می شد،این مراسم تا به امروز باعث ایجاد مشکل نشده بود.ما باید با نژاد پرستی مبارزه کنیم این یک مسئله مهم  است.

ما الان از زمانی که مردم به جان بارنز موز پرتاب میکردند فاصله گرفته ایم.ما نباید به آن دوران برگردیم.ما باید رو به جلو حرکت کنیم و با این مسائل کاملا برخورد کنیم."


سر الکس همچنین در باره شادی اورا پس از بازی در برابر سوارز گفت :"اورا نباید این کار را انجام میداد."


ولی من که به شدت با این حرکت اورا حال کردم دمش گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم


ترجمه اختصاصی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 3:11 دقیقه ارسال شده است

سوارز لکۀ ننگی بر تاریخِ غنیِ لیورپول خواهد انداخت شکلک

این نظر توسط afshin در تاریخ 1348/10/11 و 1:05 دقیقه ارسال شده است

کار فردیناند ته ته مردونگی و رفاقت بود که با این سگ نژآدپرست دست ندادشکلکای کاش بقیه هم دست نمیدادن(حداقل از گیگزی و اسکولز به خاطر تجربشون انتظار داشتم شاید مث داور تو عمل انجام شده قرار گرفتن). اورا با این کارش هم دل مارو خنک کرد هم نشون داد استحقاق کاپیتانی رو داره

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

براي ما هوادارا شادي بعد از بازي اورا يه حال ديگه اي ميده اما براي باشگاه و خودش اصلا خوب نيست شايد براش گرون تموم بشه (ان شاء الله كه چيزي بهش نميگن) ما به اورا خيلي نياز داريم اما باز هم دمش گرم دلم خنك شد كيييييييييييييييييييف گردم حال ديگه اي داشت اين برد
پاسخ : برا خودش درد سر میشه. سال بعد تو انفیلد هوادارا سرویسش میکنن. به نظر من نمی کرد این کار رو بهتر بود.

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1348/10/11 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

من هم خیلی حال کردم ولی یه حقیقتی اورا افت نکرده؟!!!!!!!!!!!! لیورشوتی ها کثیف ترند از این که بخاطر اینچنین کاری از یه بازیکن بهش بازی ندند راستی یه پیشنهاد دارم اگه میشه این مصدومت های کنار صفحه رو ترجمه کنید و همون جا بزارین اخه من که بشخصه بعضی از معنی ها رو نمیدونم مثلknock باز هم تشکر ویژه بابت زحماتتون
پاسخ : knock من فکر کنم میشه کوفتگی. مطمئن نیستم دقیق.
ancle میشه قوزک
knee میشه زانو
Calf میشه ساق پا
bowel میشه شکم (فلچر)
Thigh Muscle میشه ماهیچۀ ران
راستش من بلد نیستم جدول بذارم! بعد این جدول چون روزهاش خودش تغییر میکنه مزیت داره! ما یه خورده سخت میشه هر روز روزا رو یه دونه کم کنیم! مثل اتوبان در دست ساخت که ده روز مانده به بهره برداری، نه روز مانده به بهره برداری، هشت روز مانده به بهره برداری.... شکلک


کد امنیتی رفرش
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 1021
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 369
  • بازدید سال : 128,958
  • بازدید کلی : 1,717,000
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2