loading...
منچستريونايتد Manchester United
شهاب بازدید : 317 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (22)

تیتر اخبار کوتاه

  • رونی، راه فرار هاجسون برای توجیه حذف از یورو - football411: هاجسون معتقد است که او و دیگران بیش از حد روی نقش رونی برای بردن جام حساب باز کرده بودند: "من فکر می کنم که ما بیش از حد به رونی امید بسته بودیم و از او بیش از حد توانش انتظار داشتیم. وقتی که او دو بازی ابتدایی را از دست داد، ما همگی باور کرده بودیم که تنها کافی است تا دو بازی اول را دوام بیاوریم و آنگاه از بازی سوم رونی به تنهایی جام را برای ما به ارمغان خواهد آورد. شاید این امید بیش از اندازه بالا بود. قطعا رونی تلاش زیادی کرد، ولی او بهترین بازیهایش را ارائه نداد. من فکر می کنم که خودش هم پذیرای این مسئله باشد. شما فکر می کنید که ما امید زیادی روی وین داشتیم؟ خوب راستش بله واقعیت همین است. اما خوب این کاری است که بقیه تیمها نیز می کنند (و روی برخی بازیکنان بیشتر امیدوارند). من فکر می کنم که اگر پیرلو (به جای رونی) دیشب نمایش ضعیفی میداشت، آنگاه ایتالیا بود که از نتیجه بازی ضربه می خورد. من فکر می کنم که در تمامی تیمهای ملی، یک، دو یا احتمالا سه بازیکن حضور دارند که همه روی آنها به عنوان استعدادهای درخشان و ممتاز جهانی حساب ویژه ای باز می کنند. وقتی که به مراحل مهم کار می رسید، انتظار دارید که این بازیکنان با استعداد نابشان به کمک تیم بیایند، مانند ماردونا که یک تنه با نبوغش برای آرژانتین جام جهانی را به ارمغان آورد."


  • ستون روزنامه ها چه می گویند سایت باشگاه، از زبان راب بیزلی Rob Beasley در روزنامۀ  The Sun می گوید که توصیۀ این فرد به هاجسون این است که پس از حذف از یورو، اکنون در مراحل مقدماتی جام جهانی به فکر جوان گرایی و مهیا کردن تیمی محکم برای جام جهانی و تورنومنتهای آتی باشد. من جمله پیشنهاد ها، استفاده از زوج اسمالینگ و جونز در مرکز خط دفاعی است. و البته گری کهیل. استفاده ار کایل واکر بازیکن تاتنهام در دفاع راست، و ریان بترند از چلسی در دفاع چپ، به همراه سه هافبک وسط از آرسنال، چمبرلین، والکات و ویلشیر، و خط آتش اولدترافورد یعنی ولبک، رونی و اشلی یانگ. (مترجم: از اینکه 5 تا یونایتدی تو 11 تا گذاشته راضیم ازش، ولی زرشک! کلورلی و ویلشیر هافبکن! تازه دو سال دیگه ویلشیر باید وایسه ذخیره آقامون نیک پاول نیشخند)


  • football411: پس از متروپلیس، اکنون فدراسیون فوتبال انگلیس نیز ضمن انتقاد از ارسال مطلب نژاد پرستانه بر ضد اشلی یانگ و اشلی کول در توئیتر پس از خراب کردن پنالتیها و حذف انگلیس، اعلام کرد که قطعا بانی این توهین را شناسایی خواهند کرد.
  • ساندور روسل شروع مذاکرات با آلبا را علنی تأیید کرد - sport360: این سایت نوشته است که اکنون بارسا در موضع قدرت برای جذب آلبا قرار دارد چرا که روسل شروع مذاکرات بین دو باشگاه را تأیید کرده است ضمن این که روزنامه نگار قابل احترامی همچون گیلم بالاگو Guillem Balague ادعا کرده است که توافقات شخصی خود آلبا با نیو کمپ انجام شده است. روسل می گوید: "من دوست نداشتم که این مذاکرات علنی شود، اما به هر حال اینگونه شد. اینکه ما چقدر برای آلبا پرداخت کنیم، به نتیجۀ این مذاکرات بستگی دارد."
  • اندی تورن، سرمربی تیم بارنزلی، ضمن تمجید از قابلیتهای اولیور نوروود، ابراز امیدواری کرد که پس از متعادل کردن مسائل مالی و سبک سنگین کردنهای باشگاه، بتواند این هافبک اکنون آزاد یونایتد را به خدمت بگیرد.
  • پابلو آیمار - Sportwitness: این سایت امروز حسابی از دست سایت Caught Offside شاکیه و بهش تهمت دروغ پراکنی زده. گویا سایت Caught Offside نوشته که"فرگوسن اکنون آماده است به پابلو آیمار این شانس را بدهد که فصل آتی به یونایتد بپیوندد و اکنون فرگوسن در حال آماده کردن یک پیشنهاد 4 میلیون پوندی است. این اسکاتلندی باور دارد که آیمار هنوز چیزی در چنته برای ارائه دادن در سطح اول فوتبال دارد و آماده است تا به این بازیکن پیشین رئال زاراگوزا یک قرارداد دو ساله پیشنهاد کند" سایت اسپورتویتنس با شکایت از این مطلب گفته است که قطعا نه آیمار حاضر است دو سال آخر فوتبالش را روی نیمکت (ولو شده نیمکت اولدترافورد) بگذراند، و نه سرالکس حاضر است این هافبک 33 ساله را در کنار اسکولز در فصل آتی به خدمت بگیرد. اسپورتویتنس از شایعه سازی رسانه های اسپانیایی نیز شاکی است که دیروز اعلام کرده بودند رئال مادرید می خواهد نویر را به عنوان بکاپ برای کاسیاس به خدمت بگیرد! همچنین گفته بودند که دروگبا علی رغم نهایی شدن قراردادش با شانگهای شنوها، نزد مسؤولان بارسا رفته و از آنها خواسته که او را به خدمت بگیرند! اسپورتویتنس با انتقاد از این شایعات، اعلام کرده که امرو تازه سه شنبه (روز دوم هفته ) است و تا آخر هفته به خیر بگذرد با این شایعات!
  • اندرسون - Sportwitness: باز هم اسپورتویتنس به موضع جالبی اشاره کرده است. گفته که دیشب Caught Offside در یک مقاله با یک تیتر اعلام کرده است که "سرمربی من یونایتد، آماده است تا با خارج کردن 9 بازیکن در پنجرۀ تابستانی، تیم را دگرگون کند". که در مقاله نیز اشاره شده فرگوسن در نظر دارد بازیکنانی همچون نانی، اندرسون، پارک، برباتف، فابیو، به به و ماکدا را از لیست تیم خارج کند که به همراه فروش فرایرز و پوگبا، می شود نه بازیکن. این مقاله آنقدر از یک خبر قطعی دور است که مثلا قسمت مربوط به اندرسونش تنها این نوشته شده که "اندرسون برای یونایتد 27 میلیون پوند هزینه داشته است و در ارائۀ نمایش نیز شکست خورده است و فرگوسن بی میل نخواهد بود که با فروشش کمی از آن پول را زنده کند."
    که قطعا مجموعه ای از نظرات شخصی نویسنده برای خریدها و فروشهاست. و بسیار جالب است که چگونه این خبر در طول اروپا چرخیده و به این تبدیل شده که اندرسون به عنوان بخشی از قرارداد رودریگز یا گایتان ارائه خواهد شد. به این ترتیب:
    سایت معتبر A Bola در پرتغال داستان را با ذکر منبع همین Caught Offside بیان کرده است. اما گفته است که انتقال اندرسون قرضی خواهد بود و یا اقلا یونایتد فروش اندرسون را به عنوان ابزاری برای خرید رودریگز با پورتو شرط می کند. همچنین این سایت، البته بدون ذکر منبع و از روی هوا، ادعا کرده است که در قرارداد اندرسون، شرط خرید 40 میلیون یورویی قراردارد.
    یک روزنامۀ پرتغالی دیگر نیز به نام Record، از این منبع برای خبر اصلیش روی وبسایت استفاده کرده است. آنها نیز Caught Offside را به عنوان منبع ذکر کرده اند و در این فرآیند خبرچینی چینی ها (معادل یک کلاغ چهل کلاغ در فارسی Chinese Whispers یا درگوشی حرف زدن چینی ها)، خودشان این را اضافه کرده اند که اندرسون می تواند به عنوان بخشی از قرارداد خرید گایتان از بنفیکا نیز آورده شود.
    روزنامۀ اول ورزشی فرانسه نیز، L'Equipe این داستان را بیان کرده است اما A Bola را به عنوان منبع ذکر کرده است. در حالی که L'Equipe یک نام بسیار معتبر در بین خبرهای ورزشی اروپا محسوب می شود، درست مانند A Bola در پرتغال، این خبر به سرعت در نت مشغول چرخش است.
    از یک مقاله در Caought Offside که تنها یک نظر شخصی روی انتقالات بوده است، اندرسون در قرارداد رودریگز، قرارداد گایتان دخیل شده و البته برچسب شرط خرید 40 میلیون یورویی نیز خورده است!
    جای تعجب نخواهد بود که اگر این خبر فردا تحت عنوان "خبر فوری از پرتغال" به انگلیس بازگردد، اما اگر اینگونه شود، اقلا شمایی که این متن را خوانده اید می دانید که منشأ این خبر کجاست!
  • Dailymail: این سایت در خبر امشب خود آورده است که طبق گزارشات از پرتقال، پورتو پیشنهاد سی میلیون پوندی یونایتد برای جیمز رودریگز را رد کرده است و با این حساب در صدد است که کل 40 میلیون پوند شرط خرید رودریگز را دریافت کند.

  • musicrooms.net: به نوشتۀ این سایت، کریس مارتین عقیده دارد که گروه موسیقی Coldplay، مانند باشگاه منچستریونایتد هستند، چرا که علی رغم نمایش عالی همیشه از آنها انتقاد می شود و از وقتی به این مقایسه رسیده است، دیگر انتقادهای بی پایۀ بقیه برایش ناراحت کننده نیستند. کولدپلی یک گروه راک در بریتانیا است و کریس مارتین، خواننده است)

این هم نتایج دو نظر سنجی که قول داده بودیم یک هفته ای متوقف بشه. چون تجربه نشون داده زیاد بمونه، افرادی که پشتکارشون بیشتره، گزینۀ مد نظرشون از بقیه جلو میزنه نیشخند

تحلیلش هم با شما. اینجور که به نظر میآد، پاول و مودریچ خیلی خاطرخواه دارن! مودریچ با این همه خاطرخواه خره اگه نیاد یونایتد! بکام که همیشه رو سر ما جا داشته... کاگاوا هم که خودش هفت رو نمی خواد مثل اینکه... ببینیم هفت جادویی به کی می رسه بالاخره امسال...

نظر سنجی نانی هم من قبول می کنم یه خورده اشتباه کردم باید گزینده هارو متنوع تر و بیشتر می کردمو ولی فعلا همین نتایج باشه خدمتتون:

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

بدجور ازش خوشم میومد ولی خرابش کرد آخرش مفت خور شاهین رو میگم

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1348/10/11 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

نظر خود من اینه:
اول اینکه انگلیس از جام جهانی که کاپلو آبرومون رو برد خیلی بهتر و مطمئن تر کار کرد و تیم در شأن نام انگلیس بود اقلا. ویادتون نره که جلوی تیم یه دست ایتالیا توی ضربات پنالتی حذف شدیم. ضربات پنالتی همیشه متکی بر شانس بوده و لازم نیست توی حذف اینچنینی، بازیکن خاص یا حتی سرمربی شماتت بشه.
2-جرارد، کول، ولبک، تری، لسکات، جانسون جزو بهترینهامون توی این تورنومنت بودن و اگه بخوام بهترین رو انتخاب کنم حتی شاید جرارد رو انتخاب کنم که واقعا زحمت کشید کنار تری.
3-پارکر دو بازی اول خوب نبود چون بعد مصدومیت هنوز با تیم هماهنگ نشده بود ولی دو بازی آخر ترکـــوند خیلی دوید و خیلی خیلی خوب بود. مشکل رونی هم به نظرم همین بود. چون توی جو تیم نبود، دو بازی اولش اصلا با تیم هماهنگ نبود.
4- من هاجسون رو به چشم لیورپولی نمی بینم! هاجسون یک مربی صاحب سبک قدیمی و بریتانیایی اصیله که در تمامی تیمهایی که بوده، از ایرلند گرفته تا فولام و وست بروم ویچ دست به کارهای بزرگ زده. یه توی لیورپول نتیجه نگرفته که اونم همه می دونیم اشکال از ذات لیورپوله نه از هاجسون شکلک کلا حضرت فیل هم توانایی قهرمان کردن لیورپول رو ندارن چه برسه به این هاجسون ننه مرده.
5- من به بازیکنایی که هاجسون دعوت کرده ایراد نمی گیرم. چون هر کدومش رو از جای دیگه ای می بینم. عدم دعوت فردیناند رو یکم از چشم فرگی می بینم که برگشت گفت فرگی کمرش نمی کشه توی یورو 3 روز یه بار بازی کنه شکلک و مسلما فرگی از عدم دعوت فردیناند خوشحال بوده و هست. چون یکی از مستعدترین بازیکناش برای مصدومیت مضمن تابستون رو استراحت می کنه برای فصل بعد. یادتونه که اون مقطع بعد کاپلو که پیرس موقتا سرمربی انگلیس شده بود و هفت نفر رو از یونایتد دعوت کرده بود، فرگی چه جوری تیم رو زد به موش مردگی و جلوی بازی امثال رونی و کلورلی و ... رو جلوی هلند گرفت؟ تازه همون اسمالینگ هم که رفت طفلی، جلو هونتلار به فنا رفت کله ش. پس قطعا فرگی خودش از رفتن بازیکنای مخصوصا مسنش به یورو راضی نبود. اسکولز هم خودمون می دونیم که آدمی نیست که به این راحتی بازی توی یورو رو قبول کنه. همه مون می دونیم 7 8 سال پیش توی اوج بازیش چه تورنومنتهای مهمی رو به خاطر کنار خونواده ش بودن رد کرده بود. کریک میمونه فقط، که واقعا جاش توی تیم خالی بود. و البته هاجسون اعلام کرده بود که کریک زمان کاپلو خودش در اعتراض به نیمکت نشینی گفته بود دوست نداره دعوت شه، البته نمی دونم تا چه حد صحیح باشه.
6- دلایل شکست انگلیس رو من دو چیز می بینم: استفادۀ هاجسون از ترکیب ثابت که توی این بازیهای فشرده، اثر فرسایشی خودش رو به وضوح توی بازی آخر نشون داده بود. که البته باز من نمی فهمم چرا یکی مثل رونی که دو بازی اول نبود بازی آخر انقدر زود خسته شد. ولی خلاصه هاجسون اگه بیشتر از جوونای دینامیک تیمش مثل جونز استفاده می کرد، قطعا تیم به این زودی فرسوده نمی شد و می تونست کار ایتالیا رو توی 90 دقیقه حتی تموم کنه.
دومیش هم نخوندن تاکتیک هاجسون به بازی مهاجمای یونایتد، یانگ، ولبک و رونیه. نمی گم هاجسون تاکتیک اتوبوسی دی متئو توی چلسی رو پیاده می کنه، چون به ندرت توپ توی محوطه انگلیس می اومد. ولی با سیستم تهاجمی یونایتد هم خیلی فرق داره. مهاجمای یونایتد توی حمله عادت داشتن که اقلا یک هافبک وسط و یکی از دفاعهای کناری، کنارشون برای پاسکاری حضور داشته باشه که خوب هاجسون تیمش به دلیل عقب نشستن، از این مزایا بی بهره بود و امثال رونی و ولبک یا حتی یانگ معمولا خودشون رو توی حمله تنها می دیدن و اونا که توی یونایتد عادت کرده بودن پر تعداد حمله کنن، توی این سیستم هاجسون موفق نبودن و به نظر من بعد میلنر که کلا نمایشش ضعیف بود، کم تأثیر ترین بازیکنای انگلیس بودن.
7- نتیجه گیری کلی اینکه هاجسون رو نه به چشم یک لیورپولی نگاش کنین، نه به چشم یک غاصب که جای ردنپ رو که خیلیاتون روش تعصب دارین رو گرفته! که واقعا هم لیورپولی نیست، کسی که گند زده به لیورپول باید محبوب دل ما هم باشه تازه! خلاطصه اگه از این دید نگاهش نکنید، مربی کار درستیه که کارنامۀ خوبی هم داشته، فقط تاکتیکاش به بازیکنای هجومی ما نمی خورد که البته ناآمادگی بازیکنای ما هم نباید چشم پوشی کرد ازش. نه رونی رونی همیشگی بود، نه یانگ اون یانگ بازیهای دوستانه قبل یورو که هم گل می زد هم پاس گل میداد.

این نظر توسط mamadgiggs در تاریخ 1348/10/11 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

تو تیم ملی انگلیس میلنر و پارکر بدترین ها بودن به خصوص میلنر که یه فلاپ به تمام معنا بود.هاجسون احمق میتونست جونز رو به جای پارکر بازی بده ولی عقل نداشت.ولی آینده این تیم خیلی روشنه.بازیکنای جوان فوق العاده ای داره.بازی چمبرلین تو آرسنال منو یاد جوانی های رونالدو میاره.خیلی آینده داره.

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1348/10/11 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

سعيد چه ربطي به آهنگ شاهين داشت ؟

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 14:36 دقیقه ارسال شده است

میگم راستی شهاب من از این شکلکا خیلی خوشم میاد تو کدوم رو دوس داری تو بدترین حالتم میخندم بهشون ایناشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکتو کدومارو دوس داری؟؟؟؟
پاسخ : والا من بین شکلکا فرق نمی ذارم همه شون رو دوست دارم هر چی باشه همه شون ادمن شخصیت دارن برا خودشون شکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1348/10/11 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه اسکولز یا همین کریک هم بود بازی انگلیس اینطوری نمیشد باید از لنون و ادام جانسون دعوت میکرد این میلنر سوراخ بود یانگ هم که کلا دفاع چپ شده بود ترسوشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

یه بلیط از کنسرتت سه شب شامه واسمون ای کریس دی برگ تاریختو که خوندیشکلکهاجسون بی شعور وقتی بجای اسکولز کریک تام این پارکر و هندرسن بازی کنن این میشه دیگه وسط زمین تعطیل بود

این نظر توسط وحید در تاریخ 1348/10/11 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

بر عکس منی من اصلا آهنگ ایرانی گوش نمیدم و از همین کریس دی برگم شروع کردم الان 7 8 سالی میشه.اصلا رو کامپیوترم و گوشیم آهنگ ایرانی نمیبینیشکلک
با این حال همون آهنگ paradise cold play رو از این گروه میپسندمشکلک

این نظر توسط محمد فاتحی در تاریخ 1348/10/11 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

ایول که انگلس حذف شد تا این هاجسون احمق و خرفت به خدش بیاد مردک وقتی میره اون جرارد احمق رو میاره با اون سکات فسیل شده و اون میلنر ..... باید هم اینطوری بشه

این نظر توسط مهران در تاریخ 1348/10/11 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

درسته هاجسون توی انتخاب بازیکنا اشتباه کرد ولی من از نظمش توی تیم خیلی خوشم اومد کاری به این ندارم که بازیش دفاعی بود ولی هم توی دفاع هم توی حمله بازیکنا یه نظم خاصی داشتن که توی تورنمنتای فبلی این نظم رو نداشتن .
اون سایت کاوت آفیسم فک کنم تا آخر هفته اسکولز رو ببره لیورپول ، رونی بره الغرافه ، مسی بره رئال ، فرگوسن هم بره سرمربی السیتی بشه شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
چت روم

Free Chat-Box
بنر دوستان






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • طنز روز
  • عکسهای یونایتدی
  • جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
  • منچستریونایتد قوی ترین تیم جهان
  • منچستریونایتد قرارگاه اسطوره ها
  • manchester united
  • realiha
  • منچستریونایتد
  • پورتال کلیپ منچستر یونایتد
  • Sohail’s Star - Comet
  • دست نوشت های من
  • اولین وبسایت رسمی فوتبال ایتالیا در ایران
  • Eshgh
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • پایگاه خبری فارسی رئال مادرید
  • طرفداران لیگ های اروپا
  • پچهای pes2012 و بازی های کامپیوتری
  • Aon - منچستریونایتد
  • یـــک طرفـــدار
  • حضرت مهدي
  • همیشگی
  • منچستريونايتد | شياطين سرخ
  • طراحی حرفه ای بنر
  • ویرایشگران ایرانی ساکر
  • منچستر254
  • :: پادشاه عکس فوتبال ::
  • جزوه سرا
  • منچستریونایتد
  • عشق---عشق---عشق
  • مسعود رونالدو
  • هواداران افراطی تاتنهام هاتسپر
  • پایگاه خبری هواداران کاکا
  • باشگاه فوتسال میلاد
  • قلمرو هواداران منچستریونایتد
  • lov2lov
  • منچستر عشق هميشگي
  • منچستر یونایتد تیمی برای تمام فصول
  • طرفداران 4 تفنگدار
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جدول لیگ
    امروز در اولدترافورد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1204
  • کل نظرات : 27826
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 1022
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,923
  • بازدید ماه : 1,923
  • بازدید سال : 130,512
  • بازدید کلی : 1,718,554
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    بازي بعدي

    لیگ برتر

    چلسي

    یکشنبه 15 ارديبهشت

    ساعت 19:30 به وقت تهران

    ورزشگاه الدترافورد

    صفحه فيسبوك ما

    bazi ghabli
       http://blogs-images.forbes.com/mikeozanian/files/2013/01/296px-Manchester_United_FC_crest.svg_.png           http://www.logostage.com/logos/arsenal.png
      منچستریونایتد 1 - 1  آرسنال

    يكشنبه 92/2/8

    گل ها :

     ون پرسي 44 | تئو ولكات 2